Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытуда күнделікті сабақ жоспарының тезистік түріне слайд.Қашықтықтан білім алып жатқан оқушы мен білім беріп жатқан мұғалімге көмекші құрал бола алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтінде

#1 слайд
Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтіндегі композициялық амалдарды талдау. « Сұрақтар жәрмеңкесі » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. 1.Композициялық амалдарды талдау деген не деп ойлайсыңдар?

1 слайд

Желтоқсанның төрті Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" өлеңінің композициясы Сенің меңгеретінің: • мәтіндегі композициялық амалдарды талдау. « Сұрақтар жәрмеңкесі » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру. 1.Композициялық амалдарды талдау деген не деп ойлайсыңдар?

«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркес

#2 слайд
«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркесі мен «едік» көмекші етістігінің қайталануы Махамбеттің жақтастары көп болғандығын, олар бірлесе шапқанда, «қайысқан қолға», яғни кез келген жауға қарсы тұрар күшке айналатындығын көрсету мақсатында жазылған: «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңіндегі қайталау мен күшейту сияқты композициялық амалдар автор ойына оқырман назарын аудартып, жеткізгісі келген ойын әсірелей түседі.

2 слайд

«Түртіп алу» әдісі Өлеңде қайталау, күшейту сияқты композициялық амалдар қолданылған. Өлеңнің 2-тарауында «Бір енеден» тіркесі мен «едік» көмекші етістігінің қайталануы Махамбеттің жақтастары көп болғандығын, олар бірлесе шапқанда, «қайысқан қолға», яғни кез келген жауға қарсы тұрар күшке айналатындығын көрсету мақсатында жазылған: «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңіндегі қайталау мен күшейту сияқты композициялық амалдар автор ойына оқырман назарын аудартып, жеткізгісі келген ойын әсірелей түседі.

1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялы

#3 слайд
1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялық амалдарды талдаңдар. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең мазмұнынан с аған ұнаған жолдар қайсы? 2. Өлеңдегі ең маңызды мәселе қайсы? 3. С ені таңғалдырған жолдар болды ма? 4. Өзің білетін тарихи деректерге сүйене отырып, келісетін не келіспейтін тұстарың бар ма? Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең тақырыбы мазмұнға сай ма? 2. Өлеңді толықтырғың келсе, нені қосар едің? Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар: 1.Өлең арқылы автор нені жеткізгісі келді? 2. Автор қайталау, күшейту тәсілі арқылы өз ойын ұтымды жеткізген тұстарын та п . 3. Автордың кейіпкерді портрет арқылы бейнелеу шеберлігіне мысал келтір. Дескриптор: -өлеңдегі композициялық амалдарды талда йды. 1- 7 б алл

3 слайд

1-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы арқылы талдау . Сұрақтарға рет-ретімен толық жауап беру арқылы өлеңдегі композициялық амалдарды талдаңдар. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең мазмұнынан с аған ұнаған жолдар қайсы? 2. Өлеңдегі ең маңызды мәселе қайсы? 3. С ені таңғалдырған жолдар болды ма? 4. Өзің білетін тарихи деректерге сүйене отырып, келісетін не келіспейтін тұстарың бар ма? Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар: 1. Өлең тақырыбы мазмұнға сай ма? 2. Өлеңді толықтырғың келсе, нені қосар едің? Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар: 1.Өлең арқылы автор нені жеткізгісі келді? 2. Автор қайталау, күшейту тәсілі арқылы өз ойын ұтымды жеткізген тұстарын та п . 3. Автордың кейіпкерді портрет арқылы бейнелеу шеберлігіне мысал келтір. Дескриптор: -өлеңдегі композициялық амалдарды талда йды. 1- 7 б алл

2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске

#4 слайд
2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске түсіру үшін Б) оқиғаның неден басталғанын көрсету үшін 2. Күшейту композициялық амалының мағынасын ашатын анықтаманы тап. А) сөздерді тура мағынасында емес, бұрма мағынасында қолдану, шындықты бейнелеп жеткізу Ә) тармақтардың бірыңғай дауыссыз немесе дауысты дыбыстардан басталуы Б) бірыңғай детальдардың немесе образдардың әсерін күшейту мақсатында қолдану . 3. Үзіндіде қолданылған композициялық амалды анықта . Біз бір енеден бір едік, Бір енеден екі едік, Екеуіміз жүргенде, Бір-бірімізге ес едік. А) күшейту Ә) қарама-қарсы қою Б) қайталау Дескриптор: - к омпозициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта йды.1-3 балл

4 слайд

2-тапсырма. 1. Композициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта. А) айтылатын ой әсерін күшейту үшін . Ә) өткен оқиғаны еске түсіру үшін Б) оқиғаның неден басталғанын көрсету үшін 2. Күшейту композициялық амалының мағынасын ашатын анықтаманы тап. А) сөздерді тура мағынасында емес, бұрма мағынасында қолдану, шындықты бейнелеп жеткізу Ә) тармақтардың бірыңғай дауыссыз немесе дауысты дыбыстардан басталуы Б) бірыңғай детальдардың немесе образдардың әсерін күшейту мақсатында қолдану . 3. Үзіндіде қолданылған композициялық амалды анықта . Біз бір енеден бір едік, Бір енеден екі едік, Екеуіміз жүргенде, Бір-бірімізге ес едік. А) күшейту Ә) қарама-қарсы қою Б) қайталау Дескриптор: - к омпозициялық амалдардың қолданылу мақсатын анықта йды.1-3 балл

«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі

#5 слайд
«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі композициялық амалдарды талда й алдым . 2. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 3. Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 4. Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 5.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.

5 слайд

«Түйінді идея» әдісі 1.Өлең бойынша қандай композициялық амалдарды талда дық? Рефлексия :«Өздік бағалау» әдісі 1.Өлеңдегі композициялық амалдарды талда й алдым . 2. Мәтін мағынасына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 3. Шығарма тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 4. Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар ға жауап бердім (жауап бере алмадым). 5.Сабақ бойынша ------- сұрағым бар.

Файл форматы:
pptx
03.12.2020
1010
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі