мастер-класс Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты тиімді жоспарлау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ШЕБЕРЛІК СЫНЫП
ЖАҢАРТЫЛҒАН
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАСЫ
БОЙЫНША САБАҚТЫ
ТИІМДІ ЖОСПАРЛАУ
1 слайд
ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША САБАҚТЫ ТИІМДІ ЖОСПАРЛАУ
2 слайд
МАҚСАТЫ:
ҰСТАЗДАРҒА ЖАҢАРТЫЛҒАН
БІЛІМ МАЗМҰНЫ
БАҒДАРЛАМАСЫМЕН
ТАНЫСТЫРУ, ҰМЖ, ОМЖ,
ҚМЖ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК АЛУ
ЖӘНЕ САБАҚТЫ ҚАЛАЙ
ЖОСПАРЛАУ КЕРЕКТІГІН
ҮЙРЕНУ
2 слайд
МАҚСАТЫ: ҰСТАЗДАРҒА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БАҒДАРЛАМАСЫМЕН ТАНЫСТЫРУ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК АЛУ ЖӘНЕ САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ
3 слайд
Оқу нәтижесі
Жаңартылған білім
беру бағдарламасы
бойынша сабақты
қалай тиімді жоспарлау
керек екенін біледі
3 слайд
Оқу нәтижесі Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақты қалай тиімді жоспарлау керек екенін біледі
4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ТРЕНИНГ
БУМБА-ЮМБА
4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ БУМБА-ЮМБА
5 слайд
Қазіргі кезде табысты болу үшін
оқушыларға білім қандай қажет болса,
дағды да сондай қажет. Бұл
оқушылардың ақпаратты есте сақтап,
алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және
әртүрлі салада қолдана білуін талап
етеді.
Жаңартылған оқу бағдарламасында
оқушылардың бойында қалыптастыру ға
көзделетін құндылықтар мен дағдылар
анықталған.
5 слайд
Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет. Бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әртүрлі салада қолдана білуін талап етеді. Жаңартылған оқу бағдарламасында оқушылардың бойында қалыптастыру ға көзделетін құндылықтар мен дағдылар анықталған.
6 слайд
Құндылықтар
-шығармашылық және сын тұрғысынан
ойлау;
-қарым-қатынас жасау қабілеті;
-өзгелердің мәдениетіне және
көзқарастарына құрметпен қарау;
Жаупкершілік;
-Денсаулық, достық және
айналадағыларға қамқорлық көрсету;
-өмір бойы оқуға дайын болу
6 слайд
Құндылықтар -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; Жаупкершілік; -Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -өмір бойы оқуға дайын болу
7 слайд
Дағдылар
-сын тұрғысынан ойлау;
-білімді шығармашылық тұрғыда қолдана
білу қабілеті;
-проблемаларды шешу қабілеті;
-ғылыми-зерттеу дағдылары;
-қарым-қатынас дағдылары;
-жеке және топпен жұмыс істей білу
қабілеті;
-АКТ саласындағы дағдылар
7 слайд
Дағдылар -сын тұрғысынан ойлау; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті; -проблемаларды шешу қабілеті; -ғылыми-зерттеу дағдылары; -қарым-қатынас дағдылары; -жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті; -АКТ саласындағы дағдылар
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Оқу үдерісін жоспарлау
11 слайд
Оқу үдерісін жоспарлау
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Сабақ жоспарын дайындау барысында
мұғалім оқушылардың жеке
қажеттіліктері мен ерекшеліктерін
ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне
ерекше назар аудару қажет. Ол үшін
мұғалім оқу материалдары мен
сабақтағы әрекетті мұқият іріктеп алуы
керек. Әр сабақтан соң мұғалім
оқушылар меңгере алмаған немесе
түсінбегенін анықтау мақсатында
сабақты талдап, рефлексия жасап отыру
керек.
13 слайд
Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару қажет. Ол үшін мұғалім оқу материалдары мен сабақтағы әрекетті мұқият іріктеп алуы керек. Әр сабақтан соң мұғалім оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбегенін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасап отыру керек.
14 слайд
ҚМЖ құрған кезде мұғалім төмендегі
ұсыныстарды басшылыққа алады:
-сабақты құрғанда оқу бағдарламасы мен оқу
жоспарындағы көрсетілген оқу мақсаттарын
басшылыққа алу;
-сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни
нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсат
қою;
-жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді,
реурстарды зерделеу;
--мұғалімнің қалауы бойынша қажеттілігіне
қарай жаттығу толықтырылып отырады.
14 слайд
ҚМЖ құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алады: -сабақты құрғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарындағы көрсетілген оқу мақсаттарын басшылыққа алу; -сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсат қою; -жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, реурстарды зерделеу; --мұғалімнің қалауы бойынша қажеттілігіне қарай жаттығу толықтырылып отырады.
15 слайд
1-топ сабақтың мақсаты, бағалау
критерийі, тілдік мақсаттар,
құндылықтарға баулу, пәнаралық
байланыс, алдыңғы білімді
жоспарлау
2-топ сабақтың басы және
ортасын жоспарлау
3-топ сабақтың соңы және
рефлексияны жазу
15 слайд
1-топ сабақтың мақсаты, бағалау критерийі, тілдік мақсаттар, құндылықтарға баулу, пәнаралық байланыс, алдыңғы білімді жоспарлау 2-топ сабақтың басы және ортасын жоспарлау 3-топ сабақтың соңы және рефлексияны жазу
16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тірі
организмдердің тіршілік етуі
қалай ұйымдастырылған?
Оқу мақсаттары: 5.4.2.1-тірі
ағзалардың ортақ қасиеттерін
сипаттау;
5.4.2.2-тірі ағзалардың
құрылымдық деңгейлерін
сипаттау
Әр топ бір-бірінің жұмысын
бағалайды
16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған? Оқу мақсаттары: 5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау; 5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Сабақ жоспарында мұғалім:
-оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде
тұжырымдауы;
-сабақ жоспарының әртүрлі
компоненттерінің тиісті бөлшектерін
қамтуы;
-оқу мақсатына сай келетін жаттығулар
мен тапсырмалар ұсынуы;
-тиісті әдіс-тәсілдер және қажетті
материалдар мен ресурстарды
пайдалануды жоспарлауы тиіс
19 слайд
Сабақ жоспарында мұғалім: -оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде тұжырымдауы; -сабақ жоспарының әртүрлі компоненттерінің тиісті бөлшектерін қамтуы; -оқу мақсатына сай келетін жаттығулар мен тапсырмалар ұсынуы; -тиісті әдіс-тәсілдер және қажетті материалдар мен ресурстарды пайдалануды жоспарлауы тиіс
20 слайд
Өздігінен білім ала алатын,
шешім қабылдауға қабілетті,
ынталы, қызығушылығы
жоғары, өзінің және өзгенің іс-
әрекетіне талдау жасай алатын
жеке тұлға қалыптастыру
мақсатында әр сабақты дұрыс
жоспарлау керек.
20 слайд
Өздігінен білім ала алатын, шешім қабылдауға қабілетті, ынталы, қызығушылығы жоғары, өзінің және өзгенің іс- әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлға қалыптастыру мақсатында әр сабақты дұрыс жоспарлау керек.
21 слайд
Рефлексия
Мастер-класс
қаншалықты тиімді
өткенін айқындау
+ -
21 слайд
Рефлексия Мастер-класс қаншалықты тиімді өткенін айқындау + -