мастер-класс Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты тиімді жоспарлау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

мастер-класс Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты тиімді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар жаңартылған білім беру мазмұны бойынша шаблон бойынша дұрыс жоспарлай алады. Мұғалім сабақ басында, сабақ ортасында және сабақ соңында мұғалім мен оқушы іс-әрекеттерін үйлестіреді. Сабақ мақсатына жету үшін тиімді әдіс-тәсілдер қолдану, әр тапсырма дескриптор қоя білу және критериалды бағалауды қалай жүргізу керектігін үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША САБАҚТЫ ТИІМДІ ЖОСПАРЛАУ

#1 слайд
ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША САБАҚТЫ ТИІМДІ ЖОСПАРЛАУ

1 слайд

ШЕБЕРЛІК СЫНЫП ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША САБАҚТЫ ТИІМДІ ЖОСПАРЛАУ

МАҚСАТЫ: ҰСТАЗДАРҒА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БАҒДАРЛАМАСЫМЕН ТАНЫСТЫРУ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК АЛУ ЖӘНЕ САБАҚТЫ ҚА

#2 слайд
МАҚСАТЫ: ҰСТАЗДАРҒА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БАҒДАРЛАМАСЫМЕН ТАНЫСТЫРУ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК АЛУ ЖӘНЕ САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ

2 слайд

МАҚСАТЫ: ҰСТАЗДАРҒА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ БАҒДАРЛАМАСЫМЕН ТАНЫСТЫРУ, ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК АЛУ ЖӘНЕ САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАУ КЕРЕКТІГІН ҮЙРЕНУ

Оқу нәтижесі Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақты қалай тиімді жоспарлау керек екенін біледі

#3 слайд
Оқу нәтижесі Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақты қалай тиімді жоспарлау керек екенін біледі

3 слайд

Оқу нәтижесі Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша сабақты қалай тиімді жоспарлау керек екенін біледі

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ БУМБА-ЮМБА

#4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ БУМБА-ЮМБА

4 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ БУМБА-ЮМБА

Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет. Бұл оқушылардың ақпаратты есте са

#5 слайд
Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет. Бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әртүрлі салада қолдана білуін талап етеді. Жаңартылған оқу бағдарламасында оқушылардың бойында қалыптастыру ға көзделетін құндылықтар мен дағдылар анықталған.

5 слайд

Қазіргі кезде табысты болу үшін оқушыларға білім қандай қажет болса, дағды да сондай қажет. Бұл оқушылардың ақпаратты есте сақтап, алған білімдерін ұғынуын, түсінуін және әртүрлі салада қолдана білуін талап етеді. Жаңартылған оқу бағдарламасында оқушылардың бойында қалыптастыру ға көзделетін құндылықтар мен дағдылар анықталған.

Құндылықтар -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарын

#6 слайд
Құндылықтар -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; Жаупкершілік; -Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -өмір бойы оқуға дайын болу

6 слайд

Құндылықтар -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -қарым-қатынас жасау қабілеті; -өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; Жаупкершілік; -Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -өмір бойы оқуға дайын болу

Дағдылар -сын тұрғысынан ойлау; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті; -проблемаларды шешу қабілеті; -ғылыми-зерт

#7 слайд
Дағдылар -сын тұрғысынан ойлау; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті; -проблемаларды шешу қабілеті; -ғылыми-зерттеу дағдылары; -қарым-қатынас дағдылары; -жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті; -АКТ саласындағы дағдылар

7 слайд

Дағдылар -сын тұрғысынан ойлау; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті; -проблемаларды шешу қабілеті; -ғылыми-зерттеу дағдылары; -қарым-қатынас дағдылары; -жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті; -АКТ саласындағы дағдылар

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

Оқу үдерісін жоспарлау

#11 слайд
Оқу үдерісін жоспарлау

11 слайд

Оқу үдерісін жоспарлау

#12 слайд

12 слайд

Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәс

#13 слайд
Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару қажет. Ол үшін мұғалім оқу материалдары мен сабақтағы әрекетті мұқият іріктеп алуы керек. Әр сабақтан соң мұғалім оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбегенін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасап отыру керек.

13 слайд

Сабақ жоспарын дайындау барысында мұғалім оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару қажет. Ол үшін мұғалім оқу материалдары мен сабақтағы әрекетті мұқият іріктеп алуы керек. Әр сабақтан соң мұғалім оқушылар меңгере алмаған немесе түсінбегенін анықтау мақсатында сабақты талдап, рефлексия жасап отыру керек.

ҚМЖ құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алады: -сабақты құрғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарындағы көрсе

#14 слайд
ҚМЖ құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алады: -сабақты құрғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарындағы көрсетілген оқу мақсаттарын басшылыққа алу; -сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсат қою; -жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, реурстарды зерделеу; --мұғалімнің қалауы бойынша қажеттілігіне қарай жаттығу толықтырылып отырады.

14 слайд

ҚМЖ құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алады: -сабақты құрғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарындағы көрсетілген оқу мақсаттарын басшылыққа алу; -сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсат қою; -жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, реурстарды зерделеу; --мұғалімнің қалауы бойынша қажеттілігіне қарай жаттығу толықтырылып отырады.

1-топ сабақтың мақсаты, бағалау критерийі, тілдік мақсаттар, құндылықтарға баулу, пәнаралық байланыс, алдыңғы білімді жоспа

#15 слайд
1-топ сабақтың мақсаты, бағалау критерийі, тілдік мақсаттар, құндылықтарға баулу, пәнаралық байланыс, алдыңғы білімді жоспарлау 2-топ сабақтың басы және ортасын жоспарлау 3-топ сабақтың соңы және рефлексияны жазу

15 слайд

1-топ сабақтың мақсаты, бағалау критерийі, тілдік мақсаттар, құндылықтарға баулу, пәнаралық байланыс, алдыңғы білімді жоспарлау 2-топ сабақтың басы және ортасын жоспарлау 3-топ сабақтың соңы және рефлексияны жазу

Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған? Оқу мақсаттары: 5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қас

#16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған? Оқу мақсаттары: 5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау; 5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды

16 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің тіршілік етуі қалай ұйымдастырылған? Оқу мақсаттары: 5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау; 5.4.2.2-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Әр топ бір-бірінің жұмысын бағалайды

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

Сабақ жоспарында мұғалім: -оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде тұжырымдауы; -сабақ жоспарының әртүрлі компоненттерінің тиіст

#19 слайд
Сабақ жоспарында мұғалім: -оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде тұжырымдауы; -сабақ жоспарының әртүрлі компоненттерінің тиісті бөлшектерін қамтуы; -оқу мақсатына сай келетін жаттығулар мен тапсырмалар ұсынуы; -тиісті әдіс-тәсілдер және қажетті материалдар мен ресурстарды пайдалануды жоспарлауы тиіс

19 слайд

Сабақ жоспарында мұғалім: -оқу мақсаттарын анық, түсінікті түрде тұжырымдауы; -сабақ жоспарының әртүрлі компоненттерінің тиісті бөлшектерін қамтуы; -оқу мақсатына сай келетін жаттығулар мен тапсырмалар ұсынуы; -тиісті әдіс-тәсілдер және қажетті материалдар мен ресурстарды пайдалануды жоспарлауы тиіс

Өздігінен білім ала алатын, шешім қабылдауға қабілетті, ынталы, қызығушылығы жоғары, өзінің және өзгенің іс- әрекетіне талдау

#20 слайд
Өздігінен білім ала алатын, шешім қабылдауға қабілетті, ынталы, қызығушылығы жоғары, өзінің және өзгенің іс- әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлға қалыптастыру мақсатында әр сабақты дұрыс жоспарлау керек.

20 слайд

Өздігінен білім ала алатын, шешім қабылдауға қабілетті, ынталы, қызығушылығы жоғары, өзінің және өзгенің іс- әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлға қалыптастыру мақсатында әр сабақты дұрыс жоспарлау керек.

Рефлексия Мастер-класс қаншалықты тиімді өткенін айқындау + -

#21 слайд
Рефлексия Мастер-класс қаншалықты тиімді өткенін айқындау + -

21 слайд

Рефлексия Мастер-класс қаншалықты тиімді өткенін айқындау + -

Файл форматы:
pptx
07.06.2018
900
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі