Материалдар / Математика

Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математика пәніне арналған, қазақ мектептерінде сабақ беретін мұғалімдерге арналған. Орта мектепте қолдануға ұсынылған материалдар. Презентация арқылы оқушыларға сабақ түсіндіру оңайлана түседі. Жай бөлшектерді көбейту және бөлу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Геометрияда «салу есептері» деп аталатын ерекше есептер бар.Салу есептері сызба құралдарының көмегімен орындалады.

2 слайд
Геометрияда «салу есептері» деп аталатын ерекше есептер бар.Салу есептері сызба құралдарының көмегімен орындалады. Кейбір салу есептерін шешуде сызғыш пен циркуль пайдаланылады. Сызғышты пйдаланып: -Берілген нүкте арқылы өтетінтүзулерді жүргізуге болады. -Берілген екі нүкте арқылы түзу жүргізуге болады.3) кез келген түзуді жүргізуге болады. Циркульды пайдаланып: -Берілген нүктені центр етіп алып, радиусы берілген кесіндіге тең шеңбер салуға болады. -Берілген кесіндіге тең кесінді салуға болады. Сызғыш пен циркульды бірге пайдаланғанда мүмкіндік артадыIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII I 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

2 слайд

Геометрияда «салу есептері» деп аталатын ерекше есептер бар.Салу есептері сызба құралдарының көмегімен орындалады. Кейбір салу есептерін шешуде сызғыш пен циркуль пайдаланылады. Сызғышты пйдаланып: -Берілген нүкте арқылы өтетінтүзулерді жүргізуге болады. -Берілген екі нүкте арқылы түзу жүргізуге болады.3) кез келген түзуді жүргізуге болады. Циркульды пайдаланып: -Берілген нүктені центр етіп алып, радиусы берілген кесіндіге тең шеңбер салуға болады. -Берілген кесіндіге тең кесінді салуға болады. Сызғыш пен циркульды бірге пайдаланғанда мүмкіндік артадыIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII I 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

б и с с е к т р и с аБұрыштың биссектрисасын салу.

3 слайд
б и с с е к т р и с аБұрыштың биссектрисасын салу.

3 слайд

б и с с е к т р и с аБұрыштың биссектрисасын салу.

Дәлелдеу керек , АВ сәулесі- А -ның биссектриса жоспар: 1. Қосымша салулар . 2. ∆ АСВ және ∆ А DB - үшбұрыштарыны

4 слайд
Дәлелдеу керек , АВ сәулесі- А -ның биссектриса жоспар: 1. Қосымша салулар . 2. ∆ АСВ және ∆ А DB - үшбұрыштарының теңдігін дәлелдейміз . Қорытынды: А ВС D1.Берілген шеңбердің радиустары бойынша АС=А D , СВ= DB . 2.АВ – ортақ қабырға. 3.Үшбұрыштардың үшінші теңдік белгісі боынша ∆ АСВ = ∆ А D В. DAB САВ    Сәуле АВ – биссектриса

4 слайд

Дәлелдеу керек , АВ сәулесі- А -ның биссектриса жоспар: 1. Қосымша салулар . 2. ∆ АСВ және ∆ А DB - үшбұрыштарының теңдігін дәлелдейміз . Қорытынды: А ВС D1.Берілген шеңбердің радиустары бойынша АС=А D , СВ= DB . 2.АВ – ортақ қабырға. 3.Үшбұрыштардың үшінші теңдік белгісі боынша ∆ АСВ = ∆ А D В. DAB САВ    Сәуле АВ – биссектриса

Q P В А М а РМ Дәлелдеу керекМ a Түзуге перпендикуляр жүргіземіз. а

5 слайд
Q P В А М а РМ Дәлелдеу керекМ a Түзуге перпендикуляр жүргіземіз. а

5 слайд

Q P В А М а РМ Дәлелдеу керекМ a Түзуге перпендикуляр жүргіземіз. а

1. АМ=МВ, 2. АР=РВ берілген шеңбердің радиусы болғандықтан өзара тең АРВ т/ү 3. РМ----? ММ a a ВА Q P

6 слайд
1. АМ=МВ, 2. АР=РВ берілген шеңбердің радиусы болғандықтан өзара тең АРВ т/ү 3. РМ----? ММ a a ВА Q P

6 слайд

1. АМ=МВ, 2. АР=РВ берілген шеңбердің радиусы болғандықтан өзара тең АРВ т/ү 3. РМ----? ММ a a ВА Q P

a NМТүзуге перпендикуляр жүргіземіз. Дәлелдеу керек: а MNМ a 

7 слайд
a NМТүзуге перпендикуляр жүргіземіз. Дәлелдеу керек: а MNМ a 

7 слайд

a NМТүзуге перпендикуляр жүргіземіз. Дәлелдеу керек: а MNМ a 

a NB М a A C   1 = 2   1 2 АМВ үшбұрышы теңбүйірлі, ал МС оның биссектрисасы, демек ол оның биіктігі да, онда а

8 слайд
a NB М a A C   1 = 2   1 2 АМВ үшбұрышы теңбүйірлі, ал МС оның биссектрисасы, демек ол оның биіктігі да, онда а М N. МДәлелдеу керек: а MN  Циркульдің көмегін пайдаланамыз. АМ=А N=MB=BN , М N- ортақ қабырғасы . Үшбұрыштың теңдік белгілер бойынша M В N = MAN ,

8 слайд

a NB М a A C   1 = 2   1 2 АМВ үшбұрышы теңбүйірлі, ал МС оның биссектрисасы, демек ол оның биіктігі да, онда а М N. МДәлелдеу керек: а MN  Циркульдің көмегін пайдаланамыз. АМ=А N=MB=BN , М N- ортақ қабырғасы . Үшбұрыштың теңдік белгілер бойынша M В N = MAN ,

Пысықтау сүрақтары. Салу есептерінің басқа есептерден айырмашылығы қандай? Үйге тапсырма . § 19 . 4 . 85 – бет Бағала

9 слайд
Пысықтау сүрақтары.   Салу есептерінің басқа есептерден айырмашылығы қандай?   Үйге тапсырма . § 19 . 4 . 85 – бет   Бағалау    

9 слайд

Пысықтау сүрақтары.   Салу есептерінің басқа есептерден айырмашылығы қандай?   Үйге тапсырма . § 19 . 4 . 85 – бет   Бағалау    

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ