Материалдар / мектепішілік байқау-турнирі «Жас өнертапқыштар ортамызда»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

мектепішілік байқау-турнирі «Жас өнертапқыштар ортамызда»

Материал туралы қысқаша түсінік
Техникалық ғылымдарға деген оқушылар қызығушылығын арттыру олардың логикалық дамуына, ой-өрісінің жетілуіне, болашақ мамандықтарын таңдауға өз әсерін тигізеді. Сонымен қатар шара барысында қазақ халқындағы өнертапқыштық жетістіктері ауыл тарихымен, бүгінгі күні еліміздің түкпір-түкпірінде оқып, білім алып, қызмет жасап отырған мектеп түлектерінің еңбектері насихатталады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2020
846
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жас өнертапқыштар ортамызда» (Мектепішілік байқау-турнирі) Ұйымдастырушы: «Зерде» үйірме жетекшісі, математика және физика пән

1 слайд
«Жас өнертапқыштар ортамызда» (Мектепішілік байқау-турнирі) Ұйымдастырушы: «Зерде» үйірме жетекшісі, математика және физика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы

1 слайд

«Жас өнертапқыштар ортамызда» (Мектепішілік байқау-турнирі) Ұйымдастырушы: «Зерде» үйірме жетекшісі, математика және физика пәні мұғалімі Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы

«Өнертапқыштар ортамызда» байқауы Ұйымдастырушы математика және физика пәні мұғалімі Тлеубай Б М

2 слайд
«Өнертапқыштар ортамызда» байқауы Ұйымдастырушы математика және физика пәні мұғалімі Тлеубай Б М

2 слайд

«Өнертапқыштар ортамызда» байқауы Ұйымдастырушы математика және физика пәні мұғалімі Тлеубай Б М

Техникалық ғылымдарға деген оқушылар қызығушылығын арттыру олардың логикалық дамуына, ой-өрісінің жетілуіне, болашақ мамандық

3 слайд
Техникалық ғылымдарға деген оқушылар қызығушылығын арттыру олардың логикалық дамуына, ой-өрісінің жетілуіне, болашақ мамандықтарын таңдауға өз әсерін тигізеді. Сонымен қатар шара барысында қазақ халқындағы өнертапқыштық жетістіктері ауыл тарихымен, бүгінгі күні еліміздің түкпір-түкпірінде оқып, білім алып, қызмет жасап отырған мектеп түлектерінің еңбектері насихатталады.

3 слайд

Техникалық ғылымдарға деген оқушылар қызығушылығын арттыру олардың логикалық дамуына, ой-өрісінің жетілуіне, болашақ мамандықтарын таңдауға өз әсерін тигізеді. Сонымен қатар шара барысында қазақ халқындағы өнертапқыштық жетістіктері ауыл тарихымен, бүгінгі күні еліміздің түкпір-түкпірінде оқып, білім алып, қызмет жасап отырған мектеп түлектерінің еңбектері насихатталады.

НЕГІЗГІ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ● Жаратылыстану ғылымдары арқылы ел болашағын қалыптастырушы ұрпақтың ғылымға деген қызығу

4 слайд
НЕГІЗГІ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ● Жаратылыстану ғылымдары арқылы ел болашағын қалыптастырушы ұрпақтың ғылымға деген қызығушылығын арттыру. ● Техникалық ғылымдарға деген оқушы қызығушылығын арттыру арқылы олардың бойындағы төзімділік, жаңалыққа ұмтылу, өзіндік дамуын жетілдіру, ойлау қабілеттерін шыңдау. ●

4 слайд

НЕГІЗГІ МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ● Жаратылыстану ғылымдары арқылы ел болашағын қалыптастырушы ұрпақтың ғылымға деген қызығушылығын арттыру. ● Техникалық ғылымдарға деген оқушы қызығушылығын арттыру арқылы олардың бойындағы төзімділік, жаңалыққа ұмтылу, өзіндік дамуын жетілдіру, ойлау қабілеттерін шыңдау. ●

ІС-ШАРА НӘТИЖЕСІ: • Қатысушылар іс-шара қорытындысында техникалық ғылымдардың қажеттілігін түсінеді. Ауыл және мектеп тарихыме

5 слайд
ІС-ШАРА НӘТИЖЕСІ: • Қатысушылар іс-шара қорытындысында техникалық ғылымдардың қажеттілігін түсінеді. Ауыл және мектеп тарихымен жан- жақты танысады.

5 слайд

ІС-ШАРА НӘТИЖЕСІ: • Қатысушылар іс-шара қорытындысында техникалық ғылымдардың қажеттілігін түсінеді. Ауыл және мектеп тарихымен жан- жақты танысады.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Топтық жұмыс • Өнертапқыш • Жұмыс ерекшелігі

10 слайд
Топтық жұмыс • Өнертапқыш • Жұмыс ерекшелігі

10 слайд

Топтық жұмыс • Өнертапқыш • Жұмыс ерекшелігі

Бинтті ауыртпай алуға арналған құрал Ойлап тапқан: Аланна Майерс, 8 жас Сегіз жасар Аланна Майерс жиі құлап, тізесін жаралап

11 слайд
Бинтті ауыртпай алуға арналған құрал Ойлап тапқан: Аланна Майерс, 8 жас Сегіз жасар Аланна Майерс жиі құлап, тізесін жаралап алатын болған, ал кейін жазылып келе жатқан теріге жабысып қалатын бинтті алудан қатты қорыққан. Ауруханадан шыққан соң, қыз тізесіне жабысқан бинтті ауру тудырмай алу үшін арнайы қоспа ойлап тапты. Сабын, су және лаванда эссенциясынан тұратын қарапайым құрал көптеген адамды ауру сезімінен құтқарды.

11 слайд

Бинтті ауыртпай алуға арналған құрал Ойлап тапқан: Аланна Майерс, 8 жас Сегіз жасар Аланна Майерс жиі құлап, тізесін жаралап алатын болған, ал кейін жазылып келе жатқан теріге жабысып қалатын бинтті алудан қатты қорыққан. Ауруханадан шыққан соң, қыз тізесіне жабысқан бинтті ауру тудырмай алу үшін арнайы қоспа ойлап тапты. Сабын, су және лаванда эссенциясынан тұратын қарапайым құрал көптеген адамды ауру сезімінен құтқарды.

Қорғаныш құлаққабы Ойлап тапқан: Честер Гринвуд, 15 жас Он бес жасар Честер Гринвуд коньки тебуді жақсы көрген. Бірақ ұза

12 слайд
Қорғаныш құлаққабы Ойлап тапқан: Честер Гринвуд, 15 жас Он бес жасар Честер Гринвуд коньки тебуді жақсы көрген. Бірақ ұзақ уақыт сырғанаудан құлағы тоңып кете берген. Бала бас киім киюді ұнатпағандықтан, құлағын суықтан қорғау үшін әжесінен жүннен арнайы құлаққап тоқып беруді сұрайды. Мұндай аксессуар оның таныстары мен достарына қатты ұнайды, осылайша өнертабыс тез арада елге тарап кетеді. Бұл құлаққаптар дами келе қатты шудан қорғану үшін де қолданылатын болды.

12 слайд

Қорғаныш құлаққабы Ойлап тапқан: Честер Гринвуд, 15 жас Он бес жасар Честер Гринвуд коньки тебуді жақсы көрген. Бірақ ұзақ уақыт сырғанаудан құлағы тоңып кете берген. Бала бас киім киюді ұнатпағандықтан, құлағын суықтан қорғау үшін әжесінен жүннен арнайы құлаққап тоқып беруді сұрайды. Мұндай аксессуар оның таныстары мен достарына қатты ұнайды, осылайша өнертабыс тез арада елге тарап кетеді. Бұл құлаққаптар дами келе қатты шудан қорғану үшін де қолданылатын болды.

Ықылықты басатын мұз кәмпит Ойлап тапқан: Мэллори Кьювмен, 13 жас Он үш жасар Мэллори Кьювмен балаларға арналған өлеңдер шын

13 слайд
Ықылықты басатын мұз кәмпит Ойлап тапқан: Мэллори Кьювмен, 13 жас Он үш жасар Мэллори Кьювмен балаларға арналған өлеңдер шын мәнінде ықылықты баспайтынын уақытында түсінген. Ықылықты қалай басуға болатынына бас қатырған ол дәмді таблеткалар ойлап табады – қант пен алма сірке суынан тұратын мұз кәмпит ықылықты тез басады .

13 слайд

Ықылықты басатын мұз кәмпит Ойлап тапқан: Мэллори Кьювмен, 13 жас Он үш жасар Мэллори Кьювмен балаларға арналған өлеңдер шын мәнінде ықылықты баспайтынын уақытында түсінген. Ықылықты қалай басуға болатынына бас қатырған ол дәмді таблеткалар ойлап табады – қант пен алма сірке суынан тұратын мұз кәмпит ықылықты тез басады .

Батут Ойлап тапқан: Джон Ниссен, 16 жас Он алты жасар гимнаст Джон Ниссен жаттығулары мен өнер көрсетуін қалай түрлендірсем бол

14 слайд
Батут Ойлап тапқан: Джон Ниссен, 16 жас Он алты жасар гимнаст Джон Ниссен жаттығулары мен өнер көрсетуін қалай түрлендірсем болады деп ұзақ ойланады. 1930 жылы әуе гимнасттарының жарыстарын тамашалап отырған Джордж Ниссен, спортшылар өнер көрсеткеннен кейін сақтандыру торына секіріп түсетініне назар аударды. Акробаттардың өнер көрсетулері осымен аяқталатын, бірақ 16 жастағы бозбала ойлана келе, «серіппелі құрылғыны» жасап шығармақ болды. Ол адамды серіппемен жоғары лақтырып, гимнаст ауады әртүрлі трюктарды жасай алды. Бұл құрылыс көпшіліктің назарын аудартып, көп ұзамай сатылымда пайда болады. Бір айта кететіні, бүгінде ол еш өзгеріске ұшырамаған, тұңғыш шыққан түрі сақталған.

14 слайд

Батут Ойлап тапқан: Джон Ниссен, 16 жас Он алты жасар гимнаст Джон Ниссен жаттығулары мен өнер көрсетуін қалай түрлендірсем болады деп ұзақ ойланады. 1930 жылы әуе гимнасттарының жарыстарын тамашалап отырған Джордж Ниссен, спортшылар өнер көрсеткеннен кейін сақтандыру торына секіріп түсетініне назар аударды. Акробаттардың өнер көрсетулері осымен аяқталатын, бірақ 16 жастағы бозбала ойлана келе, «серіппелі құрылғыны» жасап шығармақ болды. Ол адамды серіппемен жоғары лақтырып, гимнаст ауады әртүрлі трюктарды жасай алды. Бұл құрылыс көпшіліктің назарын аудартып, көп ұзамай сатылымда пайда болады. Бір айта кететіні, бүгінде ол еш өзгеріске ұшырамаған, тұңғыш шыққан түрі сақталған.

Б а с қ а т ы р ғ ы ш

15 слайд
Б а с қ а т ы р ғ ы ш

15 слайд

Б а с қ а т ы р ғ ы ш

• қорытынды

16 слайд
• қорытынды

16 слайд

• қорытынды