Материалдар / Мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу

Мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
1739
39 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ӨРКЕН» балардың әл ауқатын арттыру ұлттық ғылыми практикалық иституты Жоба авторлары: Сахова Ж.А.

1 слайд
«ӨРКЕН» балардың әл ауқатын арттыру ұлттық ғылыми практикалық иституты Жоба авторлары: Сахова Ж.А. Расилова Ж.К. Төрехан Ж.Т. Туменова Л.Е. Тонбаева К.А. Түзелбек Е.Д. Жамбыл облысы, Меркі ауданы 2024 жыл

1 слайд

«ӨРКЕН» балардың әл ауқатын арттыру ұлттық ғылыми практикалық иституты Жоба авторлары: Сахова Ж.А. Расилова Ж.К. Төрехан Ж.Т. Туменова Л.Е. Тонбаева К.А. Түзелбек Е.Д. Жамбыл облысы, Меркі ауданы 2024 жыл

Жоба тақырыбы: «МЕКТЕПТЕ ҚАТЫГЕЗДІК ПЕН ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ»

2 слайд
Жоба тақырыбы: «МЕКТЕПТЕ ҚАТЫГЕЗДІК ПЕН ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ»

2 слайд

Жоба тақырыбы: «МЕКТЕПТЕ ҚАТЫГЕЗДІК ПЕН ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ»

Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу;  білім беру ұйымдарының ішкі құжаттарына зорлық-зомбылықтың және қатыгездіктің алдын

3 слайд
Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу;  білім беру ұйымдарының ішкі құжаттарына зорлық-зомбылықтың және қатыгездіктің алдын алу бойынша шаралар кешенін әзірлеу бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттерін дамыту. Міндеті:  Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептерін анықтау;  Зорлық-зомбылықтың құрбаны болған баламен жұмыс жасау;  Балалар мен жастарды оларға бағдарланған бағдарламалар мен саяси шараларды әзірлеу және іске асыру процесіне тарту.

3 слайд

Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу;  білім беру ұйымдарының ішкі құжаттарына зорлық-зомбылықтың және қатыгездіктің алдын алу бойынша шаралар кешенін әзірлеу бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттерін дамыту. Міндеті:  Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептерін анықтау;  Зорлық-зомбылықтың құрбаны болған баламен жұмыс жасау;  Балалар мен жастарды оларға бағдарланған бағдарламалар мен саяси шараларды әзірлеу және іске асыру процесіне тарту.

Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты мақсат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты ж

4 слайд
Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты мақсат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты жан-жакты білімді, тербиелі, инабатты, еліне, жеріне жанашыр етіп тербиелеу. Әрбір өсіп келе жатқан баланың бойында болашаққа деген сенімді уялатып, онын жарқын болуына өзінің үлесін қосуы жөнінде санасында із қалдыру кажет. Ең маңыздысы іс-әрекеті мен мінез-құлқының субъектісі ретінде адамға өзінің дамуының келешегін өзбеттілігін анықтауға мүмкіндік беретін реттеуші үрдістері жайлы мәселелер әрқашанда өзекті болып табылады.

4 слайд

Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты мақсат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты жан-жакты білімді, тербиелі, инабатты, еліне, жеріне жанашыр етіп тербиелеу. Әрбір өсіп келе жатқан баланың бойында болашаққа деген сенімді уялатып, онын жарқын болуына өзінің үлесін қосуы жөнінде санасында із қалдыру кажет. Ең маңыздысы іс-әрекеті мен мінез-құлқының субъектісі ретінде адамға өзінің дамуының келешегін өзбеттілігін анықтауға мүмкіндік беретін реттеуші үрдістері жайлы мәселелер әрқашанда өзекті болып табылады.

Жоспар: І К іріспе ІІ Негізгі бөлім 2.1 Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2.2 Балаға қатысты қатыгездікті

5 слайд
Жоспар: І К іріспе ІІ Негізгі бөлім 2.1 Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2.2 Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау III Қорытынды

5 слайд

Жоспар: І К іріспе ІІ Негізгі бөлім 2.1 Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2.2 Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау III Қорытынды

Баламен қарым-қатынаста зорлық-зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Ә

6 слайд
Баламен қарым-қатынаста зорлық-зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Әлеуметтік  

6 слайд

Баламен қарым-қатынаста зорлық-зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Әлеуметтік  

Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай

7 слайд
Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай қасақана түрде балаға физикалық зиян келтіру. Физикалық зорлық-зомбылыққа, сонымен қатар, баланы наша қолдануға, алкоголь өнімін ішуге, улаушы нәрселерді қолдануға немесе масайтатын «медициналық» препараттарды қолдануға үйрету де жатады.

7 слайд

Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай қасақана түрде балаға физикалық зиян келтіру. Физикалық зорлық-зомбылыққа, сонымен қатар, баланы наша қолдануға, алкоголь өнімін ішуге, улаушы нәрселерді қолдануға немесе масайтатын «медициналық» препараттарды қолдануға үйрету де жатады.

Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнес

8 слайд
Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнеске итермелеу де кіреді. Баланың жыныстық қатынасқа келісуі оның зорланбаған деп есептеуіне негіз болып саналмайды, себебі бала бұл әрекеттердің жағымсыз салдарларын болжауға қабілетсіз.  

8 слайд

Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнеске итермелеу де кіреді. Баланың жыныстық қатынасқа келісуі оның зорланбаған деп есептеуіне негіз болып саналмайды, себебі бала бұл әрекеттердің жағымсыз салдарларын болжауға қабілетсіз.  

Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар

9 слайд
Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар баланың жас ерекшеліктеріне сай келмейтін талаптарды қою. Бұл жағдайлар баланың әрі қарайғы тұлғалық дамуын тежеп, психологиялық комплекстердің қалыптасуына әкеледі.

9 слайд

Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар баланың жас ерекшеліктеріне сай келмейтін талаптарды қою. Бұл жағдайлар баланың әрі қарайғы тұлғалық дамуын тежеп, психологиялық комплекстердің қалыптасуына әкеледі.

Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқ

10 слайд
Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқорлық жасамайды және оның негізгі қажеттіліктерін (тамақ, киім, тұрғын үй, білім, медициналық көмек) қанағаттандырмайды. Нәтижесінде баланың эмоционалды жағдайы бұзылып, қалыпты дамуы мен денсаулығына қауіп төнеді.

10 слайд

Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқорлық жасамайды және оның негізгі қажеттіліктерін (тамақ, киім, тұрғын үй, білім, медициналық көмек) қанағаттандырмайды. Нәтижесінде баланың эмоционалды жағдайы бұзылып, қалыпты дамуы мен денсаулығына қауіп төнеді.

Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш көрс

11 слайд
Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш көрсетуі

11 слайд

Мектептегі күш көрсету – бұл балалар арасында, сонымен қатар мұғалімдердің оқушыларға немесе оқушылардың мұғалімге күш көрсетуі

Мектептегі 5 баланың біреуі, яғни 20% мұғалім тарапынан зорлық зомбылық көреді. Жасөспірімнің 89% қиын жағдайда мұғалім

12 слайд
Мектептегі 5 баланың біреуі, яғни 20% мұғалім тарапынан зорлық зомбылық көреді. Жасөспірімнің 89% қиын жағдайда мұғалімнен ешқашан көмек сұрамайды. Мұғалімнің 65% беделі жоқ болып табылады.

12 слайд

Мектептегі 5 баланың біреуі, яғни 20% мұғалім тарапынан зорлық зомбылық көреді. Жасөспірімнің 89% қиын жағдайда мұғалімнен ешқашан көмек сұрамайды. Мұғалімнің 65% беделі жоқ болып табылады.

Психологиялық күш көрсетудің көріну формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту Кекету Кері ите

13 слайд
Психологиялық күш көрсетудің көріну формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту Кекету Кері итеру Қатаң талап қою Жаман атпен атау Ұялту, дөрекі сөздер айту

13 слайд

Психологиялық күш көрсетудің көріну формалары .. Қорқыту Қорлау Намысына тию Назар аудармау Кемсіту Кекету Кері итеру Қатаң талап қою Жаман атпен атау Ұялту, дөрекі сөздер айту

Зорлық - зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымсыз ә

14 слайд
Зорлық - зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымсыз әлеуметтік дағдылар Мектеп алдындағы үрейОқудағы қиындықтарСырқаттануы Дене бітімінің кемшіліктері

14 слайд

Зорлық - зомбылық құрбаны болатын балаларға тән белгілер Мінез құлық ерекшеліктері Сырт келбетінің ерекшеліктері Жағымсыз әлеуметтік дағдылар Мектеп алдындағы үрейОқудағы қиындықтарСырқаттануы Дене бітімінің кемшіліктері

Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептері Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиеленуі, қоғамдығ

15 слайд
Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептері Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиеленуі, қоғамдығы көрсетілетін қатыгездіктер Қарым қатынас жасау дағдыларының дұрыс жетілмеуі Мектеп ортасының дәстүрі, мектептегі оқыту жағдайы

15 слайд

Мектептегі қатыгездікпен зорлық зомбылық себептері Баланың жеке дара ерекшелігі Баланың сәтсіз отбасында тәрбиеленуі, қоғамдығы көрсетілетін қатыгездіктер Қарым қатынас жасау дағдыларының дұрыс жетілмеуі Мектеп ортасының дәстүрі, мектептегі оқыту жағдайы

Сонымен бірге мектептегі зорлық зомбылыққа ықпал етеді: Мектепт ің үлкен болуы Мұғалімдер ұжымындағы жағымсыз жағдайлар.Б

16 слайд
Сонымен бірге мектептегі зорлық зомбылыққа ықпал етеді: Мектепт ің үлкен болуы Мұғалімдер ұжымындағы жағымсыз жағдайлар.Балаға немқұрай лы қарау.

16 слайд

Сонымен бірге мектептегі зорлық зомбылыққа ықпал етеді: Мектепт ің үлкен болуы Мұғалімдер ұжымындағы жағымсыз жағдайлар.Балаға немқұрай лы қарау.

Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептег і психоэмоциональдық ортаны диагностика

17 слайд
Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептег і психоэмоциональдық ортаны диагностикалау  Педагогтарға және ата - аналарға психологиялық ағарту және кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру  Зорлық - зомбылықты бастан кешкен балаларға кеңес беру, түзету жұмыстарын ұйымдастыру  Балалармен ақпараттандыру - сауаттандыру жұмыстарын ұйымдастыру

17 слайд

Мектептегі күш көрсетудің алдын алу бойынша психологиялық әрекеттер  Мектептег і психоэмоциональдық ортаны диагностикалау  Педагогтарға және ата - аналарға психологиялық ағарту және кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыру  Зорлық - зомбылықты бастан кешкен балаларға кеңес беру, түзету жұмыстарын ұйымдастыру  Балалармен ақпараттандыру - сауаттандыру жұмыстарын ұйымдастыру

Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-аналармен

18 слайд
Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-аналармен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру  Импровизациялық, ситуациялық ойындар  Кері байланысты орнатуға мүмкіндік беретін жаттығулар  Топтық талқылаулар ұйымдастыру.

18 слайд

Күш көрсетудің алдын алу тәсілдері  Іскерлік және рольдік ойындар ұйымдастыру  Психологиялық тренингтер өткізу  Ата-аналармен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру  Импровизациялық, ситуациялық ойындар  Кері байланысты орнатуға мүмкіндік беретін жаттығулар  Топтық талқылаулар ұйымдастыру.

Зорлық - зомбылықпен күрес жолы • Өзара әрекеттесе алу • Өзін өзі сыйлау • Психологиялық қорғанысДағдыларды қалыптастыру: • Кел

19 слайд
Зорлық - зомбылықпен күрес жолы • Өзара әрекеттесе алу • Өзін өзі сыйлау • Психологиялық қорғанысДағдыларды қалыптастыру: • Келіссөз орната білу • Өзін ұстай білу • Төзімділік таныта білуБілу керек: • Құндылықтар жүйесін дұрыс қалыптастыру • толеранттылықТәрбиелеу керек:

19 слайд

Зорлық - зомбылықпен күрес жолы • Өзара әрекеттесе алу • Өзін өзі сыйлау • Психологиялық қорғанысДағдыларды қалыптастыру: • Келіссөз орната білу • Өзін ұстай білу • Төзімділік таныта білуБілу керек: • Құндылықтар жүйесін дұрыс қалыптастыру • толеранттылықТәрбиелеу керек:

Қандай әрекеттер жасауға болады???  Сізге нақты біреудің қызығушылығын қорғауға болмайтынын есіңізде сақтаңыз.  Ата-ана

20 слайд
Қандай әрекеттер жасауға болады???    Сізге нақты біреудің қызығушылығын қорғауға болмайтынын есіңізде сақтаңыз.  Ата-анаға басқа мектепке ауыстыруға ұсыныс жасауға қорықпаңыз.    қарым –қатынас мәдениетін жетілдіруге бағытталған бағдарлама жасау қажет.  Күш көрсету формаларының зиянын ашатын әртүрлі жағдайларды қолданыңыз –телебағдарлама, көркем фильм, өмірден алынған оқиғалар   Ақыл айтуға көп назар аудара бермеңіз   Баланың агрессиясын тудырмаңыз.    балаға күш көрсеткен әріптесіңізді жасырып қалмаңыз.

20 слайд

Қандай әрекеттер жасауға болады???    Сізге нақты біреудің қызығушылығын қорғауға болмайтынын есіңізде сақтаңыз.  Ата-анаға басқа мектепке ауыстыруға ұсыныс жасауға қорықпаңыз.    қарым –қатынас мәдениетін жетілдіруге бағытталған бағдарлама жасау қажет.  Күш көрсету формаларының зиянын ашатын әртүрлі жағдайларды қолданыңыз –телебағдарлама, көркем фильм, өмірден алынған оқиғалар   Ақыл айтуға көп назар аудара бермеңіз   Баланың агрессиясын тудырмаңыз.    балаға күш көрсеткен әріптесіңізді жасырып қалмаңыз.

Зорлық-зомбылықтың құрбаны болған баламен жұмыс: 1. Мен саған сенемін. 2. Сенің мұндай жағдайға душар болғаның, өкінішті. 3. Б

21 слайд
Зорлық-зомбылықтың құрбаны болған баламен жұмыс: 1. Мен саған сенемін. 2. Сенің мұндай жағдайға душар болғаның, өкінішті. 3. Бұл сенің күнәң емес. 4. Бұл туралы сенің маған айтқаның жақсы болды. 5. Мен сенің қауіпсіздігіңді қамтамасыз етуге тырысамын.

21 слайд

Зорлық-зомбылықтың құрбаны болған баламен жұмыс: 1. Мен саған сенемін. 2. Сенің мұндай жағдайға душар болғаның, өкінішті. 3. Бұл сенің күнәң емес. 4. Бұл туралы сенің маған айтқаның жақсы болды. 5. Мен сенің қауіпсіздігіңді қамтамасыз етуге тырысамын.

Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекетті

22 слайд
Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекеттік терапия (баланың әрекетіне әсер ететін ойлар мен сезімдерін түсінуге көмектесу)  Проекция (ойыншықты таңдап, сол туралы айтып бер)  Оқиға айтып бер  Ертегі құрастыр  Ертегі-тест «Піл»  Ертегі-тест «Қорқыныш» Луиза Дюсс

22 слайд

Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекеттік терапия (баланың әрекетіне әсер ететін ойлар мен сезімдерін түсінуге көмектесу)  Проекция (ойыншықты таңдап, сол туралы айтып бер)  Оқиға айтып бер  Ертегі құрастыр  Ертегі-тест «Піл»  Ертегі-тест «Қорқыныш» Луиза Дюсс

23 слайд

23 слайд

Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен қатар

24 слайд
Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен қатар жекелеген әрбір адамның міндеті екенін естен шығармауымыз қажет. Үзіліссіз ұрпақ тәрбиесіндегі қос босана- тәртіп пен мәдениет күллі адам атаулының күнделікті әдеттеріне айналған кезде,біздер мейірімі мол, қайырымды құрып ғана қоймай, зорлык-зомбылықсыз балалық шақтың шаңырағын биіктете түскен болар едік. Бейбіт ел, ынтымағы жарасқан халық, үлгілі отбасын құру бәрі де адамнын өз қолында.

24 слайд

Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен қатар жекелеген әрбір адамның міндеті екенін естен шығармауымыз қажет. Үзіліссіз ұрпақ тәрбиесіндегі қос босана- тәртіп пен мәдениет күллі адам атаулының күнделікті әдеттеріне айналған кезде,біздер мейірімі мол, қайырымды құрып ғана қоймай, зорлык-зомбылықсыз балалық шақтың шаңырағын биіктете түскен болар едік. Бейбіт ел, ынтымағы жарасқан халық, үлгілі отбасын құру бәрі де адамнын өз қолында.

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАХМЕТ!

25 слайд
НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАХМЕТ!

25 слайд

НАЗАРЛАРЫ ҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ