Менің кәсіби ұстанымым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің кәсіби ұстанымым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұрпақ тәрбиесі - адам баласының асыл мұраты мен болашақ мемлекетіміздің іргетасы болғандықтан, мектептегі әр болашақ жастарды жан-жақты, мәдениетті жеке тұлға етіп тәрбиелеу;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Менің кәсіби ұстанымым.. Әдістемелік жұмысым Білім көтеру – кәсіби міндет Педагогикалық шығармашылықтың нәтижесі Бұқаралық

#1 слайд
Менің кәсіби ұстанымым.. Әдістемелік жұмысым Білім көтеру – кәсіби міндет Педагогикалық шығармашылықтың нәтижесі Бұқаралық ақпарат кеңістігі- заманауи талап Менің жетістіктерім Шәкірт білімі –ұстаз еңбегінің көрсеткіші Қаржаубай Клара Қ.Күлетов атындағы № 92орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сабақта қолданып жүрген оқу бағдарламаларым

1 слайд

Менің кәсіби ұстанымым.. Әдістемелік жұмысым Білім көтеру – кәсіби міндет Педагогикалық шығармашылықтың нәтижесі Бұқаралық ақпарат кеңістігі- заманауи талап Менің жетістіктерім Шәкірт білімі –ұстаз еңбегінің көрсеткіші Қаржаубай Клара Қ.Күлетов атындағы № 92орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сабақта қолданып жүрген оқу бағдарламаларым

Менің кәсіби ұстанымым: Мұғалімнің сөзі мен ісі жасанды емес, шынайы болуы шарт. Мақсатым: Ұрпақ тәрбиесі - а

#2 слайд
Менің кәсіби ұстанымым: Мұғалімнің сөзі мен ісі жасанды емес, шынайы болуы шарт. Мақсатым: Ұрпақ тәрбиесі - адам баласының асыл мұраты мен болашақ мемлекетіміздің іргетасы болғандықтан, мектептегі әр болашақ жастарды жан-жақты, мәдениетті жеке тұлға етіп тәрбиелеу; Міндетім: Үнемі жаңалыққа ұмтылып, өз әдістемелік шеберлігімді, тәжірибемді жетілдіру

2 слайд

Менің кәсіби ұстанымым: Мұғалімнің сөзі мен ісі жасанды емес, шынайы болуы шарт. Мақсатым: Ұрпақ тәрбиесі - адам баласының асыл мұраты мен болашақ мемлекетіміздің іргетасы болғандықтан, мектептегі әр болашақ жастарды жан-жақты, мәдениетті жеке тұлға етіп тәрбиелеу; Міндетім: Үнемі жаңалыққа ұмтылып, өз әдістемелік шеберлігімді, тәжірибемді жетілдіру

Ізденген жетер мұратқа

#3 слайд
Ізденген жетер мұратқа

3 слайд

Ізденген жетер мұратқа

Біліктілік курстарым

#4 слайд
Біліктілік курстарым

4 слайд

Біліктілік курстарым

Біліктілік курстарым

#5 слайд
Біліктілік курстарым

5 слайд

Біліктілік курстарым

Шәкірт білімі –ұстаз еңбегінің көрсеткіші

#6 слайд
Шәкірт білімі –ұстаз еңбегінің көрсеткіші

6 слайд

Шәкірт білімі –ұстаз еңбегінің көрсеткіші

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

Баспасөз бетіне жарияланған мақалаларым

#10 слайд
Баспасөз бетіне жарияланған мақалаларым

10 слайд

Баспасөз бетіне жарияланған мақалаларым

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Оқушыларға мысалдағы ара мен шыбынның іс-әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Ара м

#14 слайд
Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Оқушыларға мысалдағы ара мен шыбынның іс-әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Ара мен шыбын Мақсаты: Мысал мазмұнын,негізгі ойды толық ұғынды; жұпта, топта жұмыс жасауға дағдыланды. Қаржаубаева Клара Күнділдақызы Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ана тілі Тақырыбы: Ара мен Шыбын

14 слайд

Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Оқушыларға мысалдағы ара мен шыбынның іс-әрекеті арқылы негізгі ойды ұғындыру. Ара мен шыбын Мақсаты: Мысал мазмұнын,негізгі ойды толық ұғынды; жұпта, топта жұмыс жасауға дағдыланды. Қаржаубаева Клара Күнділдақызы Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ана тілі Тақырыбы: Ара мен Шыбын

Сабақ барысында Рефлексия Қорытынды Негізгі бөлім Кіріспе Тұсаукесер

#15 слайд
Сабақ барысында Рефлексия Қорытынды Негізгі бөлім Кіріспе Тұсаукесер 1.Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасын пысықтау Санжұмбақ 14 е 3 б 10 - 7 ү 13 р 2 ң 6 т 12 е 11 б 5 к 9 і1 е 15 к 4 е 16 е 8 б Автор туралы бейнебаян көрсету Сабақ барысында қолданылған әдіс- тәсілдер Венн диаграммасы Бес жолды өлең ДЖИГСО Кім ақын?

15 слайд

Сабақ барысында Рефлексия Қорытынды Негізгі бөлім Кіріспе Тұсаукесер 1.Ұйымдастыру 2. Үй тапсырмасын пысықтау Санжұмбақ 14 е 3 б 10 - 7 ү 13 р 2 ң 6 т 12 е 11 б 5 к 9 і1 е 15 к 4 е 16 е 8 б Автор туралы бейнебаян көрсету Сабақ барысында қолданылған әдіс- тәсілдер Венн диаграммасы Бес жолды өлең ДЖИГСО Кім ақын?

Қорытынды сұрақтары 1.Шыбын араға не деді? 2.Ара оған неге бірден келісе салмады? 3.Егер сен араның орнынада болсаң не істер е

#16 слайд
Қорытынды сұрақтары 1.Шыбын араға не деді? 2.Ара оған неге бірден келісе салмады? 3.Егер сен араның орнынада болсаң не істер едің? 4.Мысалда адамдардың қандай қылығы сыналады? 5.Шыбынның қонақты дұрыстап күткісі келмей тұрғанын оның қай ісінен байқауға болады?

16 слайд

Қорытынды сұрақтары 1.Шыбын араға не деді? 2.Ара оған неге бірден келісе салмады? 3.Егер сен араның орнынада болсаң не істер едің? 4.Мысалда адамдардың қандай қылығы сыналады? 5.Шыбынның қонақты дұрыстап күткісі келмей тұрғанын оның қай ісінен байқауға болады?

Рефлексия Не сәтті болды? Не сәтсіз болды? Болашақта: 1Барлық іс-әрекетте оқушылардың түгел қамтылмауы; 2.Оқушылардың кей сұ

#17 слайд
Рефлексия Не сәтті болды? Не сәтсіз болды? Болашақта: 1Барлық іс-әрекетте оқушылардың түгел қамтылмауы; 2.Оқушылардың кей сұрақтарға толық жауап бермеулері; 1.Оқушылардың формативті бағалауға үйренуі 2.Проблемалық сұрақтарға сыни тұрғыдан, ойланып жауап беруі 3.Рөлдік ойындарда белсенділік танытуы; 1.Оқушыларды түгел қамтитын әдістерді таңдаймын; 2.Оқушылардың толық,нақты жауап берулерін қадағалаймын; 3.Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үнемі бағыттап отырамын

17 слайд

Рефлексия Не сәтті болды? Не сәтсіз болды? Болашақта: 1Барлық іс-әрекетте оқушылардың түгел қамтылмауы; 2.Оқушылардың кей сұрақтарға толық жауап бермеулері; 1.Оқушылардың формативті бағалауға үйренуі 2.Проблемалық сұрақтарға сыни тұрғыдан, ойланып жауап беруі 3.Рөлдік ойындарда белсенділік танытуы; 1.Оқушыларды түгел қамтитын әдістерді таңдаймын; 2.Оқушылардың толық,нақты жауап берулерін қадағалаймын; 3.Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үнемі бағыттап отырамын

#18 слайд

18 слайд

Білім берудің қай түрі болмасын — тәрбие. Оқушылармен бірге…

#19 слайд
Білім берудің қай түрі болмасын — тәрбие. Оқушылармен бірге…

19 слайд

Білім берудің қай түрі болмасын — тәрбие. Оқушылармен бірге…

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
1262
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі