Материалдар / М.Жұмабаев “Батыр Баян” поэмасы “Ашу түбі - кейіс”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Жұмабаев “Батыр Баян” поэмасы “Ашу түбі - кейіс”

Материал туралы қысқаша түсінік
“Батыр Баян” поэмасы екі ағайындының батырлығы, Отанға сатқындығы, адал махаббат құрбаны болған Ноян бейнесі. ӨЗДЕРІНЕ ҰНАҒАН ПОЭМА КЕЙІПКЕРІНЕ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҚОЛДАП НЕМЕСЕ АҚЫЛ-КЕҢЕС БЕРІП, ХАТ ЖАЗУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
481
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
М.Жұмабаев “ Б а т ы р Б а я н ” п о э м а с ы “ А ш у т ү б і - к е й і с ”

1 слайд
М.Жұмабаев “ Б а т ы р Б а я н ” п о э м а с ы “ А ш у т ү б і - к е й і с ”

“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

2 слайд
“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

3 слайд
“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

4 слайд
“ ТҰЛҒАНЫ ТАНЫП БІЛ!” ойыны

1-топ: Жазушылар «Ойлаудың алты қалпағы» арқылы ой түйеді Топтық жұмыс Проблемаға қатысты деректерді айтады Кейіпкерлер ө

5 слайд
1-топ: Жазушылар «Ойлаудың алты қалпағы» арқылы ой түйеді Топтық жұмыс Проблемаға қатысты деректерді айтады Кейіпкерлер өмірінің сәтті кезеңдерін айтады Кейіпкерлер өмірінің сәтсіз тұстарын айтады Талдау жасап, сұрақтарға жауап іздейді Кейіпкерлер өміріне қатысты тың идеялар мен болжамдар айтады Поэмадан алған әсерімен бөліседі

2-топ: Зерттеушілер «Балық қаңқасы» тәсілі бойынша поэманы талдайды 3-топ: Суретшілер «Әдебиет лотосы» Көркемдегіш құрал

6 слайд
2-топ: Зерттеушілер «Балық қаңқасы» тәсілі бойынша поэманы талдайды 3-топ: Суретшілер «Әдебиет лотосы» Көркемдегіш құралдарды таба отырып, кейіпкердің мінез-құлқын сәйкестендіреді.

W ho? W hat? W here? W hen? W hy? Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? 5 W

7 слайд
W ho? W hat? W here? W hen? W hy? Кім? Не? Қайда? Қашан? Неге? 5 W

Бірінші сөйлем : «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Соңғы сөйлем: «Осыған байла

8 слайд
Бірінші сөйлем : «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» ПОПС формуласы

9 слайд

ӨЗДЕРІНЕ ҰНАҒАН ПОЭМА КЕЙІПКЕРІНЕ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҚОЛДАП НЕМЕСЕ АҚЫЛ-КЕҢЕС БЕРІП, ХАТ ЖАЗУ Үй тапсырмасы:

10 слайд
ӨЗДЕРІНЕ ҰНАҒАН ПОЭМА КЕЙІПКЕРІНЕ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҚОЛДАП НЕМЕСЕ АҚЫЛ-КЕҢЕС БЕРІП, ХАТ ЖАЗУ Үй тапсырмасы: