Материалдар / М.Жұмабаев слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М.Жұмабаев слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиет пәніне арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Басқатырғаштар базары: 1.Балалардың дайындап келген жұмыстарын көрсету. 2.Кеспе қағаз сұрақтарына жауап алу. 3.Шығармашыл

1 слайд
Басқатырғаштар базары: 1.Балалардың дайындап келген жұмыстарын көрсету. 2.Кеспе қағаз сұрақтарына жауап алу. 3.Шығармашылық жұмыстарын оқыту

1 слайд

Басқатырғаштар базары: 1.Балалардың дайындап келген жұмыстарын көрсету. 2.Кеспе қағаз сұрақтарына жауап алу. 3.Шығармашылық жұмыстарын оқыту

М.Жұмабаев (1893-1938)

2 слайд
М.Жұмабаев (1893-1938)

2 слайд

М.Жұмабаев (1893-1938)

Білім алу деңгейі: Бекен ашқан мектепте; Қызылжар медресесінде 4 жыл; Медресе-Ғалия; Омбы мұғалімдер семинариясы; Мәскеу

3 слайд
Білім алу деңгейі: Бекен ашқан мектепте; Қызылжар медресесінде 4 жыл; Медресе-Ғалия; Омбы мұғалімдер семинариясы; Мәскеуде жоғары әдебиет-көркемөнер институтында оқиды.

3 слайд

Білім алу деңгейі: Бекен ашқан мектепте; Қызылжар медресесінде 4 жыл; Медресе-Ғалия; Омбы мұғалімдер семинариясы; Мәскеуде жоғары әдебиет-көркемөнер институтында оқиды.

Шығармалары: «Шолпан» атты жинақ; «Қазақ қызы» романы; «Кең дала» поэмасы; «Қорқыт» поэмасы; «Батыр Баян» поэмасы; «Ерт

4 слайд
Шығармалары: «Шолпан» атты жинақ; «Қазақ қызы» романы; «Кең дала» поэмасы; «Қорқыт» поэмасы; «Батыр Баян» поэмасы; «Ертегі» поэмасы; «Шолпанның күнәсі» новелласы; «Қойлыбайдың Қобызы» дастаны; «Оқжетпестің қиясында» дастаны т.б.

4 слайд

Шығармалары: «Шолпан» атты жинақ; «Қазақ қызы» романы; «Кең дала» поэмасы; «Қорқыт» поэмасы; «Батыр Баян» поэмасы; «Ертегі» поэмасы; «Шолпанның күнәсі» новелласы; «Қойлыбайдың Қобызы» дастаны; «Оқжетпестің қиясында» дастаны т.б.

Қызметі: Алаш қозғалысының қайраткері; ақын ,ағартушы педагог; қазақ әдебинтінің көрнекті өкілі; «Садақ», «Шолпан», «Сана

5 слайд
Қызметі: Алаш қозғалысының қайраткері; ақын ,ағартушы педагог; қазақ әдебинтінің көрнекті өкілі; «Садақ», «Шолпан», «Сана» журналын шығаруға қатысады; «Балапан»,қолжазба журналын шығаруға қатысады; «Қазақ», «Ақжол» газетін шығарушылырдың бірі;

5 слайд

Қызметі: Алаш қозғалысының қайраткері; ақын ,ағартушы педагог; қазақ әдебинтінің көрнекті өкілі; «Садақ», «Шолпан», «Сана» журналын шығаруға қатысады; «Балапан»,қолжазба журналын шығаруға қатысады; «Қазақ», «Ақжол» газетін шығарушылырдың бірі;

Ғылыми еңбектері: Педагогика (1922-1923 ж.) Бастауыш мектепте ана тілін оқыту жөні (1925 ж.); Ақан сері,Базар жырау,Әбубә

6 слайд
Ғылыми еңбектері: Педагогика (1922-1923 ж.) Бастауыш мектепте ана тілін оқыту жөні (1925 ж.); Ақан сері,Базар жырау,Әбубәкір Диваев туралы зерттеулер ; Ауыз әдебиеті үлгілері.

6 слайд

Ғылыми еңбектері: Педагогика (1922-1923 ж.) Бастауыш мектепте ана тілін оқыту жөні (1925 ж.); Ақан сері,Базар жырау,Әбубәкір Диваев туралы зерттеулер ; Ауыз әдебиеті үлгілері.

Ж.Аймауытов: Мағжан-ең алдымен,сыршыл ақын.Ол жүректің қобызын шерте біледі,оның жүрегінен жас пен қаны аралас шыққан тәт

7 слайд
Ж.Аймауытов: Мағжан-ең алдымен,сыршыл ақын.Ол жүректің қобызын шерте біледі,оның жүрегінен жас пен қаны аралас шыққан тәтті сөздері өзгенің жүрегіне тәтті у себеді.Мағжан не жазса,сырлы,көркем,сәнді жазады.Оқушының жүрегіне әсер бере алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды Мағжаннан таба алмайсыз.

7 слайд

Ж.Аймауытов: Мағжан-ең алдымен,сыршыл ақын.Ол жүректің қобызын шерте біледі,оның жүрегінен жас пен қаны аралас шыққан тәтті сөздері өзгенің жүрегіне тәтті у себеді.Мағжан не жазса,сырлы,көркем,сәнді жазады.Оқушының жүрегіне әсер бере алмайтын құрғақ өлеңді,жабайы жырды Мағжаннан таба алмайсыз.

Тапсырмалар: Ақын кімді, нелерді сүйеді? Ақын неге тауы,суы,әсем табиғаты жоқ Сарыарқаны сүйеді?

8 слайд
Тапсырмалар: Ақын кімді, нелерді сүйеді? Ақын неге тауы,суы,әсем табиғаты жоқ Сарыарқаны сүйеді?

8 слайд

Тапсырмалар: Ақын кімді, нелерді сүйеді? Ақын неге тауы,суы,әсем табиғаты жоқ Сарыарқаны сүйеді?

Бұл өлеңнен ақынның туған жеріне , еліне, халқына деген сүйіспеншілігін қалай түсінуге болады? Өздерің туған жерлеріңді қ

9 слайд
Бұл өлеңнен ақынның туған жеріне , еліне, халқына деген сүйіспеншілігін қалай түсінуге болады? Өздерің туған жерлеріңді қалай сүйесіңдер ? Халқыңа,еліңе ,өз туыстарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай жеткізесіңдер?

9 слайд

Бұл өлеңнен ақынның туған жеріне , еліне, халқына деген сүйіспеншілігін қалай түсінуге болады? Өздерің туған жерлеріңді қалай сүйесіңдер ? Халқыңа,еліңе ,өз туыстарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай жеткізесіңдер?

Сергіту сәті: Ақын, Алаш, туған жер, ұлт, тау, ана, жар, ел, боран, орман, тымақ, Сарыарқа, жұмақ, су.

10 слайд
Сергіту сәті: Ақын, Алаш, туған жер, ұлт, тау, ана, жар, ел, боран, орман, тымақ, Сарыарқа, жұмақ, су.

10 слайд

Сергіту сәті: Ақын, Алаш, туған жер, ұлт, тау, ана, жар, ел, боран, орман, тымақ, Сарыарқа, жұмақ, су.