Модульдік оқыту технологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Модульдік оқыту
технологиясы
1 слайд
Модульдік оқыту технологиясы
2 слайд
М.М. Жанпейісованың
Модульдік оқыту технологиясы
Бұл технология 2000 жылдан бастап мектеп
тәжірибесіне енді. Ақтөбе қаласында сынақтан
өтті. Модульді оқыту тәжірибесін зерттеген
ғалым М. Жанпейісованың «Технология
модульного обучения» атты еңбегі жарық
көрген. Модульдік оқыту технологиясы - ойын
түрлері арқылы баланың қиялын дамытуға,
зейінін тәрбиелеуге, халықтық педагогикамен
қаруландырып, терең білім беруге негізделген
2 слайд
М.М. Жанпейісованың Модульдік оқыту технологиясы Бұл технология 2000 жылдан бастап мектеп тәжірибесіне енді. Ақтөбе қаласында сынақтан өтті. Модульді оқыту тәжірибесін зерттеген ғалым М. Жанпейісованың «Технология модульного обучения» атты еңбегі жарық көрген. Модульдік оқыту технологиясы - ойын түрлері арқылы баланың қиялын дамытуға, зейінін тәрбиелеуге, халықтық педагогикамен қаруландырып, терең білім беруге негізделген
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің,
ұйымның анық-талатын, біршама дербес
бөлігі. С.И.Ожегов
Оқу модул i – оқу ақпаратының б i ршама
дербес блогы, оған оқу мақсаттары мен
м i ндеттер i, әд i стемел i к нұсқаулар,
шамамен алғандағы i с әрекеттер нег i з i,
оқу қызмет i н атқару жет i ст i г i н
бақылау (өз i н-өз i бақылау) құралдары
енед i.
4 слайд
Модуль дегеніміз – қандай да бір жүйенің, ұйымның анық-талатын, біршама дербес бөлігі. С.И.Ожегов Оқу модул i – оқу ақпаратының б i ршама дербес блогы, оған оқу мақсаттары мен м i ндеттер i, әд i стемел i к нұсқаулар, шамамен алғандағы i с әрекеттер нег i з i, оқу қызмет i н атқару жет i ст i г i н бақылау (өз i н-өз i бақылау) құралдары енед i.
5 слайд
Модульдік оқыту
технологиясының мақсаты:
Оқу үрдісінде
оқушының
шығармашылығын
дамытуға қолайлы жағдай
туғызу, эстетикалық
сезімін, зейінін тәрбиелеу.
5 слайд
Модульдік оқыту технологиясының мақсаты: Оқу үрдісінде оқушының шығармашылығын дамытуға қолайлы жағдай туғызу, эстетикалық сезімін, зейінін тәрбиелеу.
6 слайд
Модульдік оқыту
технологиясының міндеттері:
5 6
Өзара көмек және бірге бастан
өткізу; Оқу себептілігінің өзгеруі.3 4
Танымдылық қабілеттерін дамыту Сөздік қорын дамыту;1 2
Жеке тұлғаның қажеттіліктерін
қанағаттандыру; Таным үрдістерін дамыту;
6 слайд
Модульдік оқыту технологиясының міндеттері: 5 6 Өзара көмек және бірге бастан өткізу; Оқу себептілігінің өзгеруі.3 4 Танымдылық қабілеттерін дамыту Сөздік қорын дамыту;1 2 Жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру; Таным үрдістерін дамыту;
7 слайд
Оқу модульдерін әзірлеуге
ұсыныстар:
Барлық оқу материалды пысықтап, оны оқу
бірліктеріне бөлу.
Оқушы нені біліп,үйрену тиіс.
Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың формасын
ойластыру.
Тақырыптың негізгі ұгымдарынан тірек сызба –
конспект құрастыру.
Оқушылардың білім,білік,дағдыларын тексеруге
тестілер – диагностикалық және бақылау
жұмыстарын әзірлеу.
Білім,білік, дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындау.
7 слайд
Оқу модульдерін әзірлеуге ұсыныстар: Барлық оқу материалды пысықтап, оны оқу бірліктеріне бөлу. Оқушы нені біліп,үйрену тиіс. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың формасын ойластыру. Тақырыптың негізгі ұгымдарынан тірек сызба – конспект құрастыру. Оқушылардың білім,білік,дағдыларын тексеруге тестілер – диагностикалық және бақылау жұмыстарын әзірлеу. Білім,білік, дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындау.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд