Модульдік технология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының мақсаты
Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді,
яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б),
ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу
және танымдық жағдайлар арқылы дамыту
Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының міндеті
Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін
мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір
арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық
оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз етуМодульдік интерактивті оқыту
технологиясының мақсаты Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді,
яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б),
ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу
және танымдық жағдайлар арқылы дамыту Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының міндеті Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін
мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір
арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық
оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету
1 слайд
Модульдік интерактивті оқыту технологиясының мақсаты Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді, яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б), ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамыту Модульдік интерактивті оқыту технологиясының міндеті Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз етуМодульдік интерактивті оқыту технологиясының мақсаты Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді, яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б), ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамыту Модульдік интерактивті оқыту технологиясының міндеті Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету
2 слайд
Модульдік оқытудың құрылымы
Кіріспе бөлімі
(модульге, тақырыпқа енгізу)
Сөйлесу бөлімі
(оқушылардың танымдық қызметін
өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)
Қорытынды бөлім
(бақылау)Кіріспе бөлімі
(модульге, тақырыпқа енгізу) Сөйлесу бөлімі
(оқушылардың танымдық қызметін
өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру) Қорытынды бөлім
(бақылау)
2 слайд
Модульдік оқытудың құрылымы Кіріспе бөлімі (модульге, тақырыпқа енгізу) Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру) Қорытынды бөлім (бақылау)Кіріспе бөлімі (модульге, тақырыпқа енгізу) Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру) Қорытынды бөлім (бақылау)
3 слайд
1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу
бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша
жақын тақырыптар блогіне) бөлу
2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни,
әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс)
3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы
формасын ойластыру
4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек
сызба-конспект құрастыру
5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге
тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау
(қорытынды) жұмыстарын әзірлеу
6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындауО
қ
у
м
о
д
у
л
ін
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
ги
я
с
ы
І к
е
зе
ң
–
м
ұ
ға
л
ім
н
ің
м
о
д
у
л
ь
д
і д
а
я
р
л
а
у
ы
(к
ір
іс
п
е
б
ө
л
ім
)1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу
бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша
жақын тақырыптар блогіне) бөлу 2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни,
әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс) 3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы
формасын ойластыру 4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек
сызба-конспект құрастыру 5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге
тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау
(қорытынды) жұмыстарын әзірлеу 6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындау О
қ
у
м
о
д
у
л
ін
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
ги
я
с
ы І к
е
зе
ң
–
м
ұ
ға
л
ім
н
ің
м
о
д
у
л
ь
д
і д
а
я
р
л
а
у
ы
(к
ір
іс
п
е
б
ө
л
ім
)
3 слайд
1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша жақын тақырыптар блогіне) бөлу 2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни, әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс) 3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру 4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба-конспект құрастыру 5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау (қорытынды) жұмыстарын әзірлеу 6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындауО қ у м о д у л ін д а я р л а у т е х н о л о ги я с ы І к е зе ң – м ұ ға л ім н ің м о д у л ь д і д а я р л а у ы (к ір іс п е б ө л ім )1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша жақын тақырыптар блогіне) бөлу 2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни, әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс) 3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру 4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба-конспект құрастыру 5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау (қорытынды) жұмыстарын әзірлеу 6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындау О қ у м о д у л ін д а я р л а у т е х н о л о ги я с ы І к е зе ң – м ұ ға л ім н ің м о д у л ь д і д а я р л а у ы (к ір іс п е б ө л ім )
4 слайд
О
қ
у
м
о
д
у
л
ін
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
ги
я
с
ы
ІІ к
е
зе
ң
–
м
ұ
ға
л
ім
н
ің
С
ө
й
л
е
у
б
ө
л
ім
ін
д
а
я
р
л
а
у
ә
р
е
к
е
тін
ің
қ
ұ
р
ы
л
ы
м
ы1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу
материалының негізгі мазмұнын белгілеу
2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін
және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп,
бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға,
алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін
оқытудың белсенді формаларын таңдап алу
3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік
тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене
отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен
мысалдың шешімін және т.б.) дайындау
4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі
материалдар бастыру (көбейту)О
қ
у
м
о
д
у
л
ін
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
ги
я
с
ы ІІ к
е
зе
ң
–
м
ұ
ға
л
ім
н
ің
С
ө
й
л
е
у
б
ө
л
ім
ін
д
а
я
р
л
а
у
ә
р
е
к
е
тін
ің
қ
ұ
р
ы
л
ы
м
ы 1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу
материалының негізгі мазмұнын белгілеу 2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін
және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп,
бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға,
алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін
оқытудың белсенді формаларын таңдап алу 3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік
тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене
отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен
мысалдың шешімін және т.б.) дайындау 4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі
материалдар бастыру (көбейту)
4 слайд
О қ у м о д у л ін д а я р л а у т е х н о л о ги я с ы ІІ к е зе ң – м ұ ға л ім н ің С ө й л е у б ө л ім ін д а я р л а у ә р е к е тін ің қ ұ р ы л ы м ы1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу материалының негізгі мазмұнын белгілеу 2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп, бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға, алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін оқытудың белсенді формаларын таңдап алу 3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен мысалдың шешімін және т.б.) дайындау 4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі материалдар бастыру (көбейту)О қ у м о д у л ін д а я р л а у т е х н о л о ги я с ы ІІ к е зе ң – м ұ ға л ім н ің С ө й л е у б ө л ім ін д а я р л а у ә р е к е тін ің қ ұ р ы л ы м ы 1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу материалының негізгі мазмұнын белгілеу 2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп, бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға, алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін оқытудың белсенді формаларын таңдап алу 3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен мысалдың шешімін және т.б.) дайындау 4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі материалдар бастыру (көбейту)
5 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы
ІІІ кезең қорытынды (бақылау) бөлімі
Оқушылар білімін әділ бағалау және оларда жоғарырақ балл алу
мүмкіндігі болуы үшін басқылаудың 2-3 түрін даярлау
Бақылау формалары
Тестілеу
толықтыруды қажет ететін тестілер
еске алушы тест
балама жауаптары бар тестілер
таңдамала тест
сәйкестілік тесті
Реттік бірізділікке берілген тест
құрама тест Мұғалімнің таңдауына қарай
сынақ
релелік сынақ
бақылау жұмысы
диктант, шығарма, мазмұндама
оқу пәні бойынша
Конференция
семинар
Модуль бойынша қорытынды баға шығару
5 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы ІІІ кезең қорытынды (бақылау) бөлімі Оқушылар білімін әділ бағалау және оларда жоғарырақ балл алу мүмкіндігі болуы үшін басқылаудың 2-3 түрін даярлау Бақылау формалары Тестілеу толықтыруды қажет ететін тестілер еске алушы тест балама жауаптары бар тестілер таңдамала тест сәйкестілік тесті Реттік бірізділікке берілген тест құрама тест Мұғалімнің таңдауына қарай сынақ релелік сынақ бақылау жұмысы диктант, шығарма, мазмұндама оқу пәні бойынша Конференция семинар Модуль бойынша қорытынды баға шығару
6 слайд
М
о
д
у
л
ь
д
ің
к
ір
іс
п
е
б
ө
л
ім
ін
д
е
о
қ
у
м
а
те
р
и
а
л
ы
н
б
а
я
н
д
а
у
ф
о
р
м
а
л
а
р
ы1. Визуалдық лекция, мұнда тақырыптың негізгі мазмұны
бейнелі түрде-сурет, сұлба, сызбалармен берілген.
2. Лекция – консультация (кеңес), оқу мазмұны
оқушылардың сұранысы (сауалдары) бойынша
жапсарлас пәндердің материалдарын қоса отырып
беріледі.
3. Лекция - өзара сөйлесу, жалпы мазмұн лекция
барысында оқушылардың өздері бірнеше сұрақтар
тобына жауап таба отырып, қатынас жасауы арқылы
беріледі.
4. Проблемалық лекция, мұнда бірнеше қарама-қайшы
теориялық тұжырымдамалар ұсынылады.
6 слайд
М о д у л ь д ің к ір іс п е б ө л ім ін д е о қ у м а те р и а л ы н б а я н д а у ф о р м а л а р ы1. Визуалдық лекция, мұнда тақырыптың негізгі мазмұны бейнелі түрде-сурет, сұлба, сызбалармен берілген. 2. Лекция – консультация (кеңес), оқу мазмұны оқушылардың сұранысы (сауалдары) бойынша жапсарлас пәндердің материалдарын қоса отырып беріледі. 3. Лекция - өзара сөйлесу, жалпы мазмұн лекция барысында оқушылардың өздері бірнеше сұрақтар тобына жауап таба отырып, қатынас жасауы арқылы беріледі. 4. Проблемалық лекция, мұнда бірнеше қарама-қайшы теориялық тұжырымдамалар ұсынылады.
7 слайд
Мұғалімнің сөйлеу бөліміне
дайындығының 5 әрекет-қадамы
Модульдің сөйлесу бөліміндегі материалдың негізгі мазмұнын
белгілеу
Оқу материалының біртұтас, жинақы, “өсу бағытымен беру”
Тақырып бойынша жеңілдетілген деңгейдегі және білім стандартының
талаптарымен қамтамасыз ететін деңгейдегі тапсырмалар дайындау
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын және шығармашылық
қабілеттерін дамытуға арналған шығармашылық сипаттағы
материал дайындау
Осы бөліктің барлық сабақтарында өзара сөйлесуді қамтамасыз
етуМұғалімнің сөйлеу бөліміне
дайындығының 5 әрекет-қадамы
7 слайд
Мұғалімнің сөйлеу бөліміне дайындығының 5 әрекет-қадамы Модульдің сөйлесу бөліміндегі материалдың негізгі мазмұнын белгілеу Оқу материалының біртұтас, жинақы, “өсу бағытымен беру” Тақырып бойынша жеңілдетілген деңгейдегі және білім стандартының талаптарымен қамтамасыз ететін деңгейдегі тапсырмалар дайындау Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын және шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналған шығармашылық сипаттағы материал дайындау Осы бөліктің барлық сабақтарында өзара сөйлесуді қамтамасыз етуМұғалімнің сөйлеу бөліміне дайындығының 5 әрекет-қадамы
8 слайд
Сөйлеу бөлімінің ерекшеліктері
Оқыту және
оқу Репродуктивті
қайта жаңғыру Оқытудың белсенді
формаларыД
а
м
ы
т
у
ш
ы
Д
а
я
р
л
а
у
ш
ы
Т
о
п
т
ы
қ
, ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ
Ж
ұ
п
т
ы
қ
Ұ
ж
ы
м
д
ы
қОқыту және
оқу Репродуктивті
қайта жаңғыру Оқытудың белсенді
формалары Д
а
м
ы
т
у
ш
ы Д
а
я
р
л
а
у
ш
ы Т
о
п
т
ы
қ
, ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ Ж
ұ
п
т
ы
қ Ұ
ж
ы
м
д
ы
қ
8 слайд
Сөйлеу бөлімінің ерекшеліктері Оқыту және оқу Репродуктивті қайта жаңғыру Оқытудың белсенді формаларыД а м ы т у ш ы Д а я р л а у ш ы Т о п т ы қ , ж е к е т о п т ы қ Ж ұ п т ы қ Ұ ж ы м д ы қОқыту және оқу Репродуктивті қайта жаңғыру Оқытудың белсенді формалары Д а м ы т у ш ы Д а я р л а у ш ы Т о п т ы қ , ж е к е т о п т ы қ Ж ұ п т ы қ Ұ ж ы м д ы қ
9 слайд
Оқу ойыны мен дидактикалық
ойынның айырмашылығы
Оқу ойыны
Дидактикалық ойын
Формасы
бойынша Мазмұны
бойынша
Ойын Оқу
Ойын арқылы
оқыту Мектептегі оқуды
ұйымдастырудың
қалыптасқан түрін
тек толықтыруОқу ойыны Дидактикалық ойын Формасы
бойынша Мазмұны
бойынша Ойын Оқу Ойын арқылы
оқыту Мектептегі оқуды
ұйымдастырудың
қалыптасқан түрін
тек толықтыру
9 слайд
Оқу ойыны мен дидактикалық ойынның айырмашылығы Оқу ойыны Дидактикалық ойын Формасы бойынша Мазмұны бойынша Ойын Оқу Ойын арқылы оқыту Мектептегі оқуды ұйымдастырудың қалыптасқан түрін тек толықтыруОқу ойыны Дидактикалық ойын Формасы бойынша Мазмұны бойынша Ойын Оқу Ойын арқылы оқыту Мектептегі оқуды ұйымдастырудың қалыптасқан түрін тек толықтыру
10 слайд
Модульдік интерактивті
оқытудағы бағалау
Бірін бірі
бағалау Фишкалар
арқылы
бағалау
Мұғалімнің
бағалауы Өзін-өзі
бағалау
10 слайд
Модульдік интерактивті оқытудағы бағалау Бірін бірі бағалау Фишкалар арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау
11 слайд
Модульдік интерактивті
оқытудаң негізгі қағидасы
Оқу
материалыны
ң
біртұтастығы Қайта
оралып
отыру
Өсу
бағытымен
оқып үйренуОқу
материалыны
ң
біртұтастығы Қайта
оралып
отыру Өсу
бағытымен
оқып үйрену
11 слайд
Модульдік интерактивті оқытудаң негізгі қағидасы Оқу материалыны ң біртұтастығы Қайта оралып отыру Өсу бағытымен оқып үйренуОқу материалыны ң біртұтастығы Қайта оралып отыру Өсу бағытымен оқып үйрену
12 слайд
Оқытудың формалары
Жалпы немесе
құрылымдық Нақты немесе
арнайыТ
о
п
т
ы
қ
н
е
м
е
с
е
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ
Ж
ұ
п
т
ы
қ
Ұ
ж
ы
м
д
ы
қ
С
е
м
и
н
а
р
О
қ
у
к
о
н
ф
е
р
е
н
ц
и
я
л
а
р
ы
Д
и
с
п
у
т
Т
о
п
т
ы
қ
п
ік
ір
т
а
л
а
сЖалпы немесе
құрылымдық Нақты немесе
арнайы Т
о
п
т
ы
қ
н
е
м
е
с
е
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ Ж
ұ
п
т
ы
қ Ұ
ж
ы
м
д
ы
қ С
е
м
и
н
а
р О
қ
у
к
о
н
ф
е
р
е
н
ц
и
я
л
а
р
ы Д
и
с
п
у
т Т
о
п
т
ы
қ
п
ік
ір
т
а
л
а
с
12 слайд
Оқытудың формалары Жалпы немесе құрылымдық Нақты немесе арнайыТ о п т ы қ н е м е с е ж е к е т о п т ы қ Ж ұ п т ы қ Ұ ж ы м д ы қ С е м и н а р О қ у к о н ф е р е н ц и я л а р ы Д и с п у т Т о п т ы қ п ік ір т а л а сЖалпы немесе құрылымдық Нақты немесе арнайы Т о п т ы қ н е м е с е ж е к е т о п т ы қ Ж ұ п т ы қ Ұ ж ы м д ы қ С е м и н а р О қ у к о н ф е р е н ц и я л а р ы Д и с п у т Т о п т ы қ п ік ір т а л а с
13 слайд
Оқушының меңгеру
парадигмасы
13 % бақылау, коррекция 40 % пікірталас20 % практика20 % өз
бетінше
меңгеру 7 %
лекция
13 слайд
Оқушының меңгеру парадигмасы 13 % бақылау, коррекция 40 % пікірталас20 % практика20 % өз бетінше меңгеру 7 % лекция