Модульдік технология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының мақсаты Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының мақсатыТұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді,
яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б),
ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу
және танымдық жағдайлар арқылы дамыту
Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді,
яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б),
ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу
және танымдық жағдайлар арқылы дамытуМодульдік интерактивті оқыту
технологиясының міндеті
Модульдік интерактивті оқыту
технологиясының міндетіЖоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін
мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір
арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық
оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету
Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін
мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір
арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық
оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету
1 слайд
Модульдік интерактивті оқыту технологиясының мақсаты Модульдік интерактивті оқыту технологиясының мақсатыТұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді, яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б), ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамыту Тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді, яғни жадының алуан түрлерін (есту, көру, қимыл, т.б), ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуМодульдік интерактивті оқыту технологиясының міндеті Модульдік интерактивті оқыту технологиясының міндетіЖоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету Жоғарыда айтылған мақсаттарға бағытталған оқу процесін мұхият құра отырып, оқушылардың білім сапасын едеуір арттыру, білім стандарты бекіткен оқу материалын барлық оқушылардың жүз пайызға қамтамасыз ету
2 слайд
Модульдік оқытудың құрылымыКіріспе бөлімі
(модульге, тақырыпқа енгізу)
Кіріспе бөлімі
(модульге, тақырыпқа енгізу)Сөйлесу бөлімі
(оқушылардың танымдық қызметін
өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)
Сөйлесу бөлімі
(оқушылардың танымдық қызметін
өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)Қорытынды бөлім
(бақылау)
Қорытынды бөлім
(бақылау)
2 слайд
Модульдік оқытудың құрылымыКіріспе бөлімі (модульге, тақырыпқа енгізу) Кіріспе бөлімі (модульге, тақырыпқа енгізу)Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру) Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)Қорытынды бөлім (бақылау) Қорытынды бөлім (бақылау)
3 слайд
1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу
бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша
жақын тақырыптар блогіне) бөлу 1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу
бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша
жақын тақырыптар блогіне) бөлу2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни,
әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс)
2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни,
әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс)3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы
формасын ойластыру
3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы
формасын ойластыру4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек
сызба-конспект құрастыру
4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек
сызба-конспект құрастыру5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге
тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау
(қорытынды) жұмыстарын әзірлеу
5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге
тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау
(қорытынды) жұмыстарын әзірлеу6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындау
6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған
тапсырмалар дайындауО
қ
у
м
о
д
у
л
і
н
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
г
и
я
с
ы
О
қ
у
м
о
д
у
л
і
н
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
г
и
я
с
ыІ
к
е
з
е
ң
–
м
ұ
ғ
а
л
і
м
н
і
ң
м
о
д
у
л
ь
д
і
д
а
я
р
л
а
у
ы
(
к
і
р
і
с
п
е
б
ө
л
і
м
)
І
к
е
з
е
ң
–
м
ұ
ғ
а
л
і
м
н
і
ң
м
о
д
у
л
ь
д
і
д
а
я
р
л
а
у
ы
(
к
і
р
і
с
п
е
б
ө
л
і
м
)
3 слайд
1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша жақын тақырыптар блогіне) бөлу 1. Барлық оқу материалын пысықтап, оны оқу бірліктеріне (тұтас тарауға немесе мазмұны бойынша жақын тақырыптар блогіне) бөлу2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни, әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс) 2. Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни, әрбір оқушы нені біліп, үйренуі тиіс)3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру 3. Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба-конспект құрастыру 4. Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба-конспект құрастыру5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау (қорытынды) жұмыстарын әзірлеу 5. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеруге тестілер – диагностикалық (тексеру) және бақылау (қорытынды) жұмыстарын әзірлеу6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындау 6. Білім, білік, дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындауО қ у м о д у л і н д а я р л а у т е х н о л о г и я с ы О қ у м о д у л і н д а я р л а у т е х н о л о г и я с ыІ к е з е ң – м ұ ғ а л і м н і ң м о д у л ь д і д а я р л а у ы ( к і р і с п е б ө л і м ) І к е з е ң – м ұ ғ а л і м н і ң м о д у л ь д і д а я р л а у ы ( к і р і с п е б ө л і м )
4 слайд
О
қ
у
м
о
д
у
л
і
н
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
г
и
я
с
ы О
қ
у
м
о
д
у
л
і
н
д
а
я
р
л
а
у
т
е
х
н
о
л
о
г
и
я
с
ыІ
І
к
е
з
е
ң
–
м
ұ
ғ
а
л
і
м
н
і
ң
С
ө
й
л
е
у
б
ө
л
і
м
і
н
д
а
я
р
л
а
у
ә
р
е
к
е
т
і
н
і
ң
қ
ұ
р
ы
л
ы
м
ы
І
І
к
е
з
е
ң
–
м
ұ
ғ
а
л
і
м
н
і
ң
С
ө
й
л
е
у
б
ө
л
і
м
і
н
д
а
я
р
л
а
у
ә
р
е
к
е
т
і
н
і
ң
қ
ұ
р
ы
л
ы
м
ы1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу
материалының негізгі мазмұнын белгілеу
1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу
материалының негізгі мазмұнын белгілеу2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін
және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп,
бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға,
алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін
оқытудың белсенді формаларын таңдап алу
2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін
және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп,
бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға,
алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін
оқытудың белсенді формаларын таңдап алу3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік
тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене
отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен
мысалдың шешімін және т.б.) дайындау
3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік
тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене
отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен
мысалдың шешімін және т.б.) дайындау4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі
материалдар бастыру (көбейту)
4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі
материалдар бастыру (көбейту)
4 слайд
О қ у м о д у л і н д а я р л а у т е х н о л о г и я с ы О қ у м о д у л і н д а я р л а у т е х н о л о г и я с ыІ І к е з е ң – м ұ ғ а л і м н і ң С ө й л е у б ө л і м і н д а я р л а у ә р е к е т і н і ң қ ұ р ы л ы м ы І І к е з е ң – м ұ ғ а л і м н і ң С ө й л е у б ө л і м і н д а я р л а у ә р е к е т і н і ң қ ұ р ы л ы м ы1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу материалының негізгі мазмұнын белгілеу 1. Сөйлеу бөлімінде жұмыс істеу үшін оқу материалының негізгі мазмұнын белгілеу2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп, бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға, алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін оқытудың белсенді формаларын таңдап алу 2. Оқушылардың өзара сөйлесуін қамтамасыз ететін және алғашында оқу материалын оқып-үйреніп, бекіту, соңынан білік пен дағдылар қалыптастыруға, алынған білімін талдап, топтауға мүмкіндік беретін оқытудың белсенді формаларын таңдап алу3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен мысалдың шешімін және т.б.) дайындау 3. Әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі үш деңгейлік тапсырмалар (Блум таксикоманиясында сүйене отырып) және олардың жауап үлгілерін (есептер мен мысалдың шешімін және т.б.) дайындау4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі материалдар бастыру (көбейту) 4. Әбір оқушыға немесе топқа арнап үлестірмелі материалдар бастыру (көбейту)
5 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы
ІІІ кезең қорытынды (бақылау) бөлімі
Оқушылар білімін әділ бағалау және оларда жоғарырақ балл алу
мүмкіндігі болуы үшін басқылаудың 2-3 түрін даярлау
Бақылау формалары
Тестілеу
толықтыруды қажет ететін тестілер
еске алушы тест
балама жауаптары бар тестілер
таңдамала тест
сәйкестілік тесті
Реттік бірізділікке берілген тест
құрама тест
Мұғалімнің таңдауына қарай
сынақ
релелік сынақ
бақылау жұмысы
диктант, шығарма, мазмұндама
оқу пәні бойынша
Конференция
семинар
Модуль бойынша қорытынды баға шығару
5 слайд
Оқу модулін даярлау технологиясы ІІІ кезең қорытынды (бақылау) бөлімі Оқушылар білімін әділ бағалау және оларда жоғарырақ балл алу мүмкіндігі болуы үшін басқылаудың 2-3 түрін даярлау Бақылау формалары Тестілеу толықтыруды қажет ететін тестілер еске алушы тест балама жауаптары бар тестілер таңдамала тест сәйкестілік тесті Реттік бірізділікке берілген тест құрама тест Мұғалімнің таңдауына қарай сынақ релелік сынақ бақылау жұмысы диктант, шығарма, мазмұндама оқу пәні бойынша Конференция семинар Модуль бойынша қорытынды баға шығару
6 слайд
М
о
д
у
л
ь
д
і
ң
к
і
р
і
с
п
е
б
ө
л
і
м
і
н
д
е
о
қ
у
м
а
т
е
р
и
а
л
ы
н
б
а
я
н
д
а
у
ф
о
р
м
а
л
а
р
ы
1. Визуалдық лекция, мұнда тақырыптың негізгі мазмұны
бейнелі түрде-сурет, сұлба, сызбалармен берілген.
2. Лекция – консультация (кеңес), оқу мазмұны
оқушылардың сұранысы (сауалдары) бойынша
жапсарлас пәндердің материалдарын қоса отырып
беріледі.
3. Лекция - өзара сөйлесу, жалпы мазмұн лекция
барысында оқушылардың өздері бірнеше сұрақтар
тобына жауап таба отырып, қатынас жасауы арқылы
беріледі.
4. Проблемалық лекция, мұнда бірнеше қарама-қайшы
теориялық тұжырымдамалар ұсынылады.
6 слайд
М о д у л ь д і ң к і р і с п е б ө л і м і н д е о қ у м а т е р и а л ы н б а я н д а у ф о р м а л а р ы 1. Визуалдық лекция, мұнда тақырыптың негізгі мазмұны бейнелі түрде-сурет, сұлба, сызбалармен берілген. 2. Лекция – консультация (кеңес), оқу мазмұны оқушылардың сұранысы (сауалдары) бойынша жапсарлас пәндердің материалдарын қоса отырып беріледі. 3. Лекция - өзара сөйлесу, жалпы мазмұн лекция барысында оқушылардың өздері бірнеше сұрақтар тобына жауап таба отырып, қатынас жасауы арқылы беріледі. 4. Проблемалық лекция, мұнда бірнеше қарама-қайшы теориялық тұжырымдамалар ұсынылады.
7 слайд
Мұғалімнің сөйлеу бөліміне
дайындығының 5 әрекет-қадамы Мұғалімнің сөйлеу бөліміне
дайындығының 5 әрекет-қадамы
Модульдің сөйлесу бөліміндегі материалдың негізгі мазмұнын
белгілеу
Оқу материалының біртұтас, жинақы, “өсу бағытымен беру”
Тақырып бойынша жеңілдетілген деңгейдегі және білім стандартының
талаптарымен қамтамасыз ететін деңгейдегі тапсырмалар дайындау
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын және шығармашылық
қабілеттерін дамытуға арналған шығармашылық сипаттағы
материал дайындау
Осы бөліктің барлық сабақтарында өзара сөйлесуді қамтамасыз
ету
7 слайд
Мұғалімнің сөйлеу бөліміне дайындығының 5 әрекет-қадамы Мұғалімнің сөйлеу бөліміне дайындығының 5 әрекет-қадамы Модульдің сөйлесу бөліміндегі материалдың негізгі мазмұнын белгілеу Оқу материалының біртұтас, жинақы, “өсу бағытымен беру” Тақырып бойынша жеңілдетілген деңгейдегі және білім стандартының талаптарымен қамтамасыз ететін деңгейдегі тапсырмалар дайындау Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын және шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналған шығармашылық сипаттағы материал дайындау Осы бөліктің барлық сабақтарында өзара сөйлесуді қамтамасыз ету
8 слайд
Сөйлеу бөлімінің ерекшеліктеріОқыту және
оқу
Оқыту және
оқуРепродуктивті
қайта жаңғыру
Репродуктивті
қайта жаңғыруОқытудың белсенді
формалары
Оқытудың белсенді
формаларыД
а
м
ы
т
у
ш
ы
Д
а
м
ы
т
у
ш
ыД
а
я
р
л
а
у
ш
ы
Д
а
я
р
л
а
у
ш
ыТ
о
п
т
ы
қ
,
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ
Т
о
п
т
ы
қ
,
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қЖ
ұ
п
т
ы
қ
Ж
ұ
п
т
ы
қҰ
ж
ы
м
д
ы
қ
Ұ
ж
ы
м
д
ы
қ
8 слайд
Сөйлеу бөлімінің ерекшеліктеріОқыту және оқу Оқыту және оқуРепродуктивті қайта жаңғыру Репродуктивті қайта жаңғыруОқытудың белсенді формалары Оқытудың белсенді формаларыД а м ы т у ш ы Д а м ы т у ш ыД а я р л а у ш ы Д а я р л а у ш ыТ о п т ы қ , ж е к е т о п т ы қ Т о п т ы қ , ж е к е т о п т ы қЖ ұ п т ы қ Ж ұ п т ы қҰ ж ы м д ы қ Ұ ж ы м д ы қ
9 слайд
Оқу ойыны мен дидактикалық
ойынның айырмашылығыОқу ойыны
Оқу ойыныДидактикалық ойын Дидактикалық ойынФормасы
бойынша
Формасы
бойыншаМазмұны
бойынша
Мазмұны
бойыншаОйын
ОйынОқу ОқуОйын арқылы
оқыту
Ойын арқылы
оқытуМектептегі оқуды
ұйымдастырудың
қалыптасқан түрін
тек толықтыру
Мектептегі оқуды
ұйымдастырудың
қалыптасқан түрін
тек толықтыру
9 слайд
Оқу ойыны мен дидактикалық ойынның айырмашылығыОқу ойыны Оқу ойыныДидактикалық ойын Дидактикалық ойынФормасы бойынша Формасы бойыншаМазмұны бойынша Мазмұны бойыншаОйын ОйынОқу ОқуОйын арқылы оқыту Ойын арқылы оқытуМектептегі оқуды ұйымдастырудың қалыптасқан түрін тек толықтыру Мектептегі оқуды ұйымдастырудың қалыптасқан түрін тек толықтыру
10 слайд
Модульдік интерактивті
оқытудағы бағалау
Бірін бірі
бағалау
Фишкалар
арқылы
бағалау
Мұғалімнің
бағалауы
Өзін-өзі
бағалау
10 слайд
Модульдік интерактивті оқытудағы бағалау Бірін бірі бағалау Фишкалар арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы Өзін-өзі бағалау
11 слайд
Модульдік интерактивті
оқытудаң негізгі қағидасыОқу
материалыны
ң
біртұтастығы
Оқу
материалыны
ң
біртұтастығыҚайта
оралып
отыру
Қайта
оралып
отыруӨсу
бағытымен
оқып үйрену
Өсу
бағытымен
оқып үйрену
11 слайд
Модульдік интерактивті оқытудаң негізгі қағидасыОқу материалыны ң біртұтастығы Оқу материалыны ң біртұтастығыҚайта оралып отыру Қайта оралып отыруӨсу бағытымен оқып үйрену Өсу бағытымен оқып үйрену
12 слайд
Оқытудың формаларыЖалпы немесе
құрылымдық
Жалпы немесе
құрылымдықНақты немесе
арнайы
Нақты немесе
арнайыТ
о
п
т
ы
қ
н
е
м
е
с
е
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қ
Т
о
п
т
ы
қ
н
е
м
е
с
е
ж
е
к
е
т
о
п
т
ы
қЖ
ұ
п
т
ы
қ
Ж
ұ
п
т
ы
қҰ
ж
ы
м
д
ы
қ
Ұ
ж
ы
м
д
ы
қС
е
м
и
н
а
р
С
е
м
и
н
а
рО
қ
у
к
о
н
ф
е
р
е
н
ц
и
я
л
а
р
ы
О
қ
у
к
о
н
ф
е
р
е
н
ц
и
я
л
а
р
ыД
и
с
п
у
т
Д
и
с
п
у
тТ
о
п
т
ы
қ
п
і
к
і
р
т
а
л
а
с
Т
о
п
т
ы
қ
п
і
к
і
р
т
а
л
а
с
12 слайд
Оқытудың формаларыЖалпы немесе құрылымдық Жалпы немесе құрылымдықНақты немесе арнайы Нақты немесе арнайыТ о п т ы қ н е м е с е ж е к е т о п т ы қ Т о п т ы қ н е м е с е ж е к е т о п т ы қЖ ұ п т ы қ Ж ұ п т ы қҰ ж ы м д ы қ Ұ ж ы м д ы қС е м и н а р С е м и н а рО қ у к о н ф е р е н ц и я л а р ы О қ у к о н ф е р е н ц и я л а р ыД и с п у т Д и с п у тТ о п т ы қ п і к і р т а л а с Т о п т ы қ п і к і р т а л а с
13 слайд
Оқушының меңгеру
парадигмасы
13 % бақылау, коррекция
40 % пікірталас
20 % практика
20 % өз
бетінше
меңгеру
7 %
лекция
13 слайд
Оқушының меңгеру парадигмасы 13 % бақылау, коррекция 40 % пікірталас 20 % практика 20 % өз бетінше меңгеру 7 % лекция