Модульдік технология химия сабағында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Модуль дегеніміз –қандай да бір
жүйенің, біршама дербес бір бөлігі»
С.И.Ожегов
1 слайд
«Модуль дегеніміз –қандай да бір жүйенің, біршама дербес бір бөлігі» С.И.Ожегов
2 слайд
Оқу модулi – оқу ақпаратының бiршама дербес
блогы, оған оқу мақсаттары мен мiндеттерi,
әдiстемелiк нұсқаулар, шамамен алғандағы iс-
әрекеттер негiзi, оқу қызметiн атқару жетiстiгiн
бақылау (өзiн-өзi бақылау) құралдары енедi.
2 слайд
Оқу модулi – оқу ақпаратының бiршама дербес блогы, оған оқу мақсаттары мен мiндеттерi, әдiстемелiк нұсқаулар, шамамен алғандағы iс- әрекеттер негiзi, оқу қызметiн атқару жетiстiгiн бақылау (өзiн-өзi бақылау) құралдары енедi.
3 слайд
ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК
ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕР:
- Оқушыларды оқытудың мақсатымен таныстыру;
- Сыныпта берілген блок (мазмұны бойынша жақын) тарау
бойынша жалпы оқыту модулінің мазмұнымен таныстыру;
- Мұғалімнің материалды қысқаша түсіндіруі (сызба, график, кесте
және т.б.);
- Оқушыларға оқу материалын зерттеу жұмысы негізінде беру;
- Оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық
қарым-қатынас негізінде оқушының танымдық іс-әрекетін
ұйымдастыру
- Жалпы тарауды, тақырыпты 4-7 рет қайталау негізінде оқу
материалын меңгерту
- Барлық тақырып бойынша тест (сынақ, сынақхат, бақылау
жұмысы т.б.) жүргізу
3 слайд
ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕР: - Оқушыларды оқытудың мақсатымен таныстыру; - Сыныпта берілген блок (мазмұны бойынша жақын) тарау бойынша жалпы оқыту модулінің мазмұнымен таныстыру; - Мұғалімнің материалды қысқаша түсіндіруі (сызба, график, кесте және т.б.); - Оқушыларға оқу материалын зерттеу жұмысы негізінде беру; - Оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық қарым-қатынас негізінде оқушының танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру - Жалпы тарауды, тақырыпты 4-7 рет қайталау негізінде оқу материалын меңгерту - Барлық тақырып бойынша тест (сынақ, сынақхат, бақылау жұмысы т.б.) жүргізу
4 слайд
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ
Оқушы өзі оқу керек, ал оқытушы
оның оқуын басқару керек, яғни: ой
салу, ұйымдастыру, түзету, кеңес беру,
бақылау
4 слайд
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫ Оқушы өзі оқу керек, ал оқытушы оның оқуын басқару керек, яғни: ой салу, ұйымдастыру, түзету, кеңес беру, бақылау
5 слайд
Кіріспе
Сөйлесу
Қорытынды М. М. ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫНДА
МОДУЛЬ ҮШ ҚҰРАМДЫ БӨЛІКТЕН ТҰРАДЫ
5 слайд
Кіріспе Сөйлесу Қорытынды М. М. ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫНДА МОДУЛЬ ҮШ ҚҰРАМДЫ БӨЛІКТЕН ТҰРАДЫ
6 слайд
Химия пәні 8- сынып ерітінділер және ерігіштік тарауы бойынша модульдік оқыту технологиясының
жоспарытарау
Оқу
материалын
блок арқылы
тақырыптарға
бөлу Оқытудың нақты нәтижелері
тізбегін құру (яғни оқушы нені
біліп, үйренуі тиіс Модуль
тақырыбын
тұтас
баяндаудың
оңтайлы
формасын
ойластыру Тақырыптың
негізгі түйінді
ұғымдарынан
тірек сызба-
конспект
құрастыру; Диагностикалы
қ және бақылау
жұмыстарын
әзірлеу Білім, білік
дағдыларды
түзетуге
арналған
тапсырмалар
дайындау
Е
рітінділер , ерігіш
ті
кіріспе
Заттардың суда
еруі
Заттардың
ерігіштігіне
тесператураның
әсері. 2 -сағат - Заттарды судағы ерігіштігі
бойынша жіктеуді түсінеді
- Ерітінділердің табиғаттағы және
күнделікті өмірдегі маңызын
түсінеді
-Заттың ерігіштігіне
температураның әсерін түсінеді
-буландыру техникасын қолдана
отырып, заттың 100 г судағы
ерігіштігін есептеуді біледі,
алынған нәтижелерді
анықтамалық мәндермен
салыстыра алады. БЛУМ
ТАКСОНОМИ
ЯСЫ»
теориясы
бойынша жаңа
сабақты өз
бетімен
меңгерту
тапсырмалары
арқылы
тарауды
меңгереді. Зат қатты ,
сұйық, газ
Еритін,
ерімейтін, аз
еритін
Медицинада
маңызды,
тұрмыста.
БББ кестесі Блум
таксономиясы
6 слайд
Химия пәні 8- сынып ерітінділер және ерігіштік тарауы бойынша модульдік оқыту технологиясының жоспарытарау Оқу материалын блок арқылы тақырыптарға бөлу Оқытудың нақты нәтижелері тізбегін құру (яғни оқушы нені біліп, үйренуі тиіс Модуль тақырыбын тұтас баяндаудың оңтайлы формасын ойластыру Тақырыптың негізгі түйінді ұғымдарынан тірек сызба- конспект құрастыру; Диагностикалы қ және бақылау жұмыстарын әзірлеу Білім, білік дағдыларды түзетуге арналған тапсырмалар дайындау Е рітінділер , ерігіш ті кіріспе Заттардың суда еруі Заттардың ерігіштігіне тесператураның әсері. 2 -сағат - Заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеуді түсінеді - Ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсінеді -Заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсінеді -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін есептеуді біледі, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстыра алады. БЛУМ ТАКСОНОМИ ЯСЫ» теориясы бойынша жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары арқылы тарауды меңгереді. Зат қатты , сұйық, газ Еритін, ерімейтін, аз еритін Медицинада маңызды, тұрмыста. БББ кестесі Блум таксономиясы
7 слайд
сөйлеу Еріген заттың
массалық үлесі.
Еріген заттың
молярлық
концентрациясы.
№5 сарамандық
жұмыс
4-сағат Заттар дың суда ерігіштігін
жіктейді. Ерітінділердің
табиғаттағы, күнделікті өмірдегі
маңызын түсінеді. Заттардың
ерігіштігіне температураның
әсерін түсінеді. Буландыру
техникасын қолданып заттың 100г
судағы ерігіштігін есептейдіі.
Еріген заттың массалық үлесі мен
ерітіндінің массасы бойынша
еріген заттың массасын есептейді.
Ерітіндідегі заттың молярлық
концентрациясын есептейді. Жеке ж ұмыс
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Сандық есеп
Экспериментті
к есеп ЕБҚ
тапсырмалары Түрлі
тапсырмалар
Қоры
ты
нды
БЖБ
Ж ұмысты талдау
2-сағат
7 слайд
сөйлеу Еріген заттың массалық үлесі. Еріген заттың молярлық концентрациясы. №5 сарамандық жұмыс 4-сағат Заттар дың суда ерігіштігін жіктейді. Ерітінділердің табиғаттағы, күнделікті өмірдегі маңызын түсінеді. Заттардың ерігіштігіне температураның әсерін түсінеді. Буландыру техникасын қолданып заттың 100г судағы ерігіштігін есептейдіі. Еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың массасын есептейді. Ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептейді. Жеке ж ұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Сандық есеп Экспериментті к есеп ЕБҚ тапсырмалары Түрлі тапсырмалар Қоры ты нды БЖБ Ж ұмысты талдау 2-сағат
8 слайд
Бөлім: 8.3С Ерітінділер және ерігіштік
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты(болған
жағдайда) Жексенбаева Айман Абдуллаевна
Күні:
Сынып: 8-сынып
Пәні
Сабақтың тақырыбы: Заттардың суда еруі. Заттардың ерігіштігі.
Еріген заттың массалық үлесі. Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.3.4.1 -заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеу
8.3.4.2 -ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру
8.3.4.3 -заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіру
8.3.4.4 -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін
есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстыру
8.3.4.5-еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген
заттың массасын есептеу.
8.3.4.6-ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу
Сабақтың мақсаты
Заттар дың суда ерігіштігін жіктейді. Ерітінділердің табиғаттағы, күнделікті өмірдегі
маңызын түсінеді. Заттардың ерігіштігіне температураның әсерін түсінеді.
Буландыру техникасын қолданып заттың 100г судағы ерігіштігін есептеуді түсінеді.
Еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың
массасын есептеуді түсінеді. Ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын
есептеуді біледі.
Ерекше білімді қажет ететін оқушы
тапсырмасы
8 слайд
Бөлім: 8.3С Ерітінділер және ерігіштік Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты(болған жағдайда) Жексенбаева Айман Абдуллаевна Күні: Сынып: 8-сынып Пәні Сабақтың тақырыбы: Заттардың суда еруі. Заттардың ерігіштігі. Еріген заттың массалық үлесі. Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.3.4.1 -заттарды судағы ерігіштігі бойынша жіктеу 8.3.4.2 -ерітінділердің табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын түсіндіру 8.3.4.3 -заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіру 8.3.4.4 -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстыру 8.3.4.5-еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу. 8.3.4.6-ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу Сабақтың мақсаты Заттар дың суда ерігіштігін жіктейді. Ерітінділердің табиғаттағы, күнделікті өмірдегі маңызын түсінеді. Заттардың ерігіштігіне температураның әсерін түсінеді. Буландыру техникасын қолданып заттың 100г судағы ерігіштігін есептеуді түсінеді. Еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың массасын есептеуді түсінеді. Ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеуді біледі. Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы
9 слайд
Заттардың ерігіштігі.
Еріген заттың массалық үлесі
Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы.
9 слайд
Заттардың ерігіштігі. Еріген заттың массалық үлесі Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы.
10 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
•
8.3.4.3 -заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіру
•
8.3.4.4 -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы
ерігіштігін есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен
салыстыру
•
8.3.4.5-еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы
бойынша еріген заттың массасын есептеу
•
8.3.4.6-ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу
10 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты • 8.3.4.3 -заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіру • 8.3.4.4 -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстыру • 8.3.4.5-еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу • 8.3.4.6-ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу
11 слайд
Сабақтың мақсаты:
•
Заттардың ергіштігін анықтайды
•
Заттың ерігіштігіне температураның әсерін анықтайды
•
Ерігіш ұғымын біледі
•
Ерітінді түрлерін біледі
•
Еріген заттың массалық үлесін анықтайды
•
Белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады.
•
Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясын
анықтайды
•
Еріген заттың массалық үлесін анықтайды
•
Белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады.
11 слайд
Сабақтың мақсаты: • Заттардың ергіштігін анықтайды • Заттың ерігіштігіне температураның әсерін анықтайды • Ерігіш ұғымын біледі • Ерітінді түрлерін біледі • Еріген заттың массалық үлесін анықтайды • Белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады. • Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясын анықтайды • Еріген заттың массалық үлесін анықтайды • Белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады.
12 слайд
H₂O
еріткіш Еріген зат
Ерітінді
m ( ерітінді) = m ( еріткіш) + m ( еритін зат)
m ( еріткіш) = m ( ерітінді) – m ( еритін зат)
12 слайд
H₂O еріткіш Еріген зат Ерітінді m ( ерітінді) = m ( еріткіш) + m ( еритін зат) m ( еріткіш) = m ( ерітінді) – m ( еритін зат)
13 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ» теориясы бойынша жаңа сабақты өз бетімен меңгерту
тапсырмалары
Теориясы: «Білу» мақсаты Не? Неге? Қалай? Қандай? Не істелді? Сұрақтарға бойынша
толық ақпаратты меңгеруі керек.
1.Ереже: Еріткіш молекулалары мен еріген зат бөлшектері бірөбірімен физикалық және
химиялық әрекеттескен біртекті жүйе ерітінді деп аталады. Мысалы:.......
2. Ерітінділер сұйық , қатты, газ түрінде болады. Мысалы : .......
3. Заттың суда ерігіштігі.
Ереже: Ерігіштік – берілген температурада 100 г еріткіште ери алатын заттың максималды
массасы. Қандай суда (ыстық, суық) қант жақсы ериді, неліктен?
4.берілген температурада ары қарай ери алмаса, ерітінді ..............., ал ары қарай ери алса
ерітінді............. болады.
5. егер ерітіндіде еріген зат көп болса .............., ал еріткіш көп болса ............ деп аталады.
6. заттардың ерігіштігі …. Шееле ................... Лавуазье .............
13 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ» теориясы бойынша жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары Теориясы: «Білу» мақсаты Не? Неге? Қалай? Қандай? Не істелді? Сұрақтарға бойынша толық ақпаратты меңгеруі керек. 1.Ереже: Еріткіш молекулалары мен еріген зат бөлшектері бірөбірімен физикалық және химиялық әрекеттескен біртекті жүйе ерітінді деп аталады. Мысалы:....... 2. Ерітінділер сұйық , қатты, газ түрінде болады. Мысалы : ....... 3. Заттың суда ерігіштігі. Ереже: Ерігіштік – берілген температурада 100 г еріткіште ери алатын заттың максималды массасы. Қандай суда (ыстық, суық) қант жақсы ериді, неліктен? 4.берілген температурада ары қарай ери алмаса, ерітінді ..............., ал ары қарай ери алса ерітінді............. болады. 5. егер ерітіндіде еріген зат көп болса .............., ал еріткіш көп болса ............ деп аталады. 6. заттардың ерігіштігі …. Шееле ................... Лавуазье .............
14 слайд
Заттардың ерігіштігіне әсер ететін факторлар
•
Еріген заттың табиғаты
•
Ерітіндінің табиғаты
•
Температура
•
Еріген заттың массасы
14 слайд
Заттардың ерігіштігіне әсер ететін факторлар • Еріген заттың табиғаты • Ерітіндінің табиғаты • Температура • Еріген заттың массасы
15 слайд
КОНЦЕНТРАЦИЯПРОЦЕНТТІК
МОЛЯРЛЫҚ
еріген зат массасының ерітіндінің жалпы
массасына қатынасы
Мұндағы m1 – еріген заттың массасы, m – ерітіндінің
массасы еріген зат мөлшерінің ерітіндінің
көлеміне қатынасы 1 дм3
еріткіште ери алатын зат
мөлшерімен анықталады
№ 1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде
түзілген ерітіндідегі тұздың массалық үлесін
есептеңдер.
№ 2. Судың 500миллилитрінде 100л хлорсутек(қ.ж)
еріткенде алынған ерітіндідегі хлорсутектің
массалық үлесін есептеңдер
№ 3. Натрий хлоридінің массалық үлесі10%-тік
массасы 40г ерітіндісін даярлау үшін қажетті тұз
бен судың массасын есептеңдер. 1. 200 г 15%-дық ерітінді дайындау үшін қанша
тұз және су алу керек?
2. 200 г 10%-дық ерітіндіге 10г тұз қосылды.
Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесі қалай
өзгереді? Есептеп дәлелде.
3. 300 г 20%-дық ерітіндінің 30% буланып кетсе
қалған ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесі
қанша болғаны?
15 слайд
КОНЦЕНТРАЦИЯПРОЦЕНТТІК МОЛЯРЛЫҚ еріген зат массасының ерітіндінің жалпы массасына қатынасы Мұндағы m1 – еріген заттың массасы, m – ерітіндінің массасы еріген зат мөлшерінің ерітіндінің көлеміне қатынасы 1 дм3 еріткіште ери алатын зат мөлшерімен анықталады № 1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде түзілген ерітіндідегі тұздың массалық үлесін есептеңдер. № 2. Судың 500миллилитрінде 100л хлорсутек(қ.ж) еріткенде алынған ерітіндідегі хлорсутектің массалық үлесін есептеңдер № 3. Натрий хлоридінің массалық үлесі10%-тік массасы 40г ерітіндісін даярлау үшін қажетті тұз бен судың массасын есептеңдер. 1. 200 г 15%-дық ерітінді дайындау үшін қанша тұз және су алу керек? 2. 200 г 10%-дық ерітіндіге 10г тұз қосылды. Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесі қалай өзгереді? Есептеп дәлелде. 3. 300 г 20%-дық ерітіндінің 30% буланып кетсе қалған ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесі қанша болғаны?
16 слайд
1. Қатты заттардың
ерігіштігіне келетін
болсақ. Көпшілік
жағдайда тұздардың
ерігіштігін
төмендегі кесте
арқылы көруге
болады
100 г судағы қатты
заттардың ерігіштігі
16 слайд
1. Қатты заттардың ерігіштігіне келетін болсақ. Көпшілік жағдайда тұздардың ерігіштігін төмендегі кесте арқылы көруге болады 100 г судағы қатты заттардың ерігіштігі
17 слайд
Көптеген қатты
заттардың
(тұздардың) суда
ерігіштігі
температура артқан
сайын арта түседі .
100 г судағы қатты
заттардың ерігіштігі
17 слайд
Көптеген қатты заттардың (тұздардың) суда ерігіштігі температура артқан сайын арта түседі . 100 г судағы қатты заттардың ерігіштігі
18 слайд
Бірақ бұл құбылыс
барлығына бірдей
тән емес. Кестеден
көріп
отырғанымыздай
селен сульфатының
ерігіштігіне назар
аударыңыздар.
100 г судағы қатты
заттардың ерігіштігі
18 слайд
Бірақ бұл құбылыс барлығына бірдей тән емес. Кестеден көріп отырғанымыздай селен сульфатының ерігіштігіне назар аударыңыздар. 100 г судағы қатты заттардың ерігіштігі
19 слайд
100 мл суда газдардың
ерігіштігі Газдардың суда еру
процесіне екі түрлі фактор
әсер етеді:
Температура.
Газдардың
ерігіштігі
температура
төмендегенде
артады
19 слайд
100 мл суда газдардың ерігіштігі Газдардың суда еру процесіне екі түрлі фактор әсер етеді: Температура. Газдардың ерігіштігі температура төмендегенде артады
20 слайд
Еріген заттың табиғаты
ЗаттарЖақсы еритіндер
( 100 г суда 1 г-нан
артық заттың
еруі ) Ерімейтіндер
(100г суда
0,01 г-нан кем
заттың еруі)Аз еритіндер ( 100
г суда 1г-нан кем
заттың еруі ) Кальций
карбонаты
CaCO 3Кальций
гидроксиді
Ca ( OH) 2Кальций
хлориді
CaCl 2
20 слайд
Еріген заттың табиғаты ЗаттарЖақсы еритіндер ( 100 г суда 1 г-нан артық заттың еруі ) Ерімейтіндер (100г суда 0,01 г-нан кем заттың еруі)Аз еритіндер ( 100 г суда 1г-нан кем заттың еруі ) Кальций карбонаты CaCO 3Кальций гидроксиді Ca ( OH) 2Кальций хлориді CaCl 2
21 слайд
•
Ерітіндінің маңызды сипаттамасы –
ертіндідегі еріген заттың массалық үлесі
немесе концентрация. Ол еріткіштегі
еріген заттың салыстырмалы құрамын
көрсетеді.
21 слайд
• Ерітіндінің маңызды сипаттамасы – ертіндідегі еріген заттың массалық үлесі немесе концентрация. Ол еріткіштегі еріген заттың салыстырмалы құрамын көрсетеді.
22 слайд
Теориясы : «Түсіну» Неліктен? Не себепті? Не үшін? Неге?
Сұрақтары арқылы
1 .Ерітінділердің концентрациялар пайыздық молярлық Ереже:
еріген зат массасының ерітіндінің жалпы массасына
қатынасы ...........
2. Ереже: Молярлық концентрация – 1 л ерітіндідегі еріген заттың
моль санымен анықталады .............
22 слайд
Теориясы : «Түсіну» Неліктен? Не себепті? Не үшін? Неге? Сұрақтары арқылы 1 .Ерітінділердің концентрациялар пайыздық молярлық Ереже: еріген зат массасының ерітіндінің жалпы массасына қатынасы ........... 2. Ереже: Молярлық концентрация – 1 л ерітіндідегі еріген заттың моль санымен анықталады .............
23 слайд
Теориясы : «Талдау» 1.Салыстыр 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде?
Ерітінді Ережесі Басты ерекшелігін ата Есептеу
жолын
салыстыр
пайыздық
Молярлы
23 слайд
Теориясы : «Талдау» 1.Салыстыр 2. Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? Ерітінді Ережесі Басты ерекшелігін ата Есептеу жолын салыстыр пайыздық Молярлы
24 слайд
Теориясы: «Жинақтау» Жаңа тақырып бойынша өз ойыңмен анықтама
беріп, қорытынды жаса. Жауаптарын сәй кестендір
1. № 1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде түзілген ерітіндідегі тұздың
массалық үлесін есептеңдер.
2. Судың 500 мл 0.1 М ер ітіндіде неше грамм NaOH болады?
Практикасы:
24 слайд
Теориясы: «Жинақтау» Жаңа тақырып бойынша өз ойыңмен анықтама беріп, қорытынды жаса. Жауаптарын сәй кестендір 1. № 1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде түзілген ерітіндідегі тұздың массалық үлесін есептеңдер. 2. Судың 500 мл 0.1 М ер ітіндіде неше грамм NaOH болады? Практикасы:
25 слайд
Практикасы «Қолдану» Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы есептерді шығарады
Практикасы: «Баға беру»
Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? деген сөздер тапсырма шартында болу керек.
Күнделікті өмірде ерітінділердің маңызы қандай екеніне тоқталады.
Тапсырма: «Борт журналы»
Берілген тақырып бойынша
маған не белгілі? Мен оны қалай
қолдануды білемін? Жалпы қандай жаңалық
туралы білдім?
Ерітінді , еріген зат , еріткіш
Массалық үлес, ерітінді
концентрациясы бойынша
қолдана аламын...... мен үшін жаңалық ерітіндінің
концентрацияның массалық
үлеспен және молярмен
есептелетіні қызық көрінді ......
25 слайд
Практикасы «Қолдану» Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы есептерді шығарады Практикасы: «Баға беру» Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? деген сөздер тапсырма шартында болу керек. Күнделікті өмірде ерітінділердің маңызы қандай екеніне тоқталады. Тапсырма: «Борт журналы» Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен оны қалай қолдануды білемін? Жалпы қандай жаңалық туралы білдім? Ерітінді , еріген зат , еріткіш Массалық үлес, ерітінді концентрациясы бойынша қолдана аламын...... мен үшін жаңалық ерітіндінің концентрацияның массалық үлеспен және молярмен есептелетіні қызық көрінді ......
26 слайд
Есептер шығару
•
1 . Жараны зарарсыздандыру үшін 5% марганцовка (KMnO 4 )
ерітіндісін қолданылады. 200 г ерітінді даярлау үшін марганцовка
мен судың массасысын есептеңіз?
•
2. Үй дәрі қобдишасында 3 %«жасыл дәрі» ерітіндісін табуға
болады. 10,25 г ерітінді даярлау үшін спиртте ерітетін бояғыш зат
массасын есептеңіз?
•
3. Терінің ақ және тегіс болуы үшін бет пен қолға тұзды монша
қолданады. Массалық үлесі 1% және 500 г тұз ерітіндісін даярлау
үшін тұз бен су массасын есептеңіз? Жеке жұмыс
26 слайд
Есептер шығару • 1 . Жараны зарарсыздандыру үшін 5% марганцовка (KMnO 4 ) ерітіндісін қолданылады. 200 г ерітінді даярлау үшін марганцовка мен судың массасысын есептеңіз? • 2. Үй дәрі қобдишасында 3 %«жасыл дәрі» ерітіндісін табуға болады. 10,25 г ерітінді даярлау үшін спиртте ерітетін бояғыш зат массасын есептеңіз? • 3. Терінің ақ және тегіс болуы үшін бет пен қолға тұзды монша қолданады. Массалық үлесі 1% және 500 г тұз ерітіндісін даярлау үшін тұз бен су массасын есептеңіз? Жеке жұмыс
27 слайд
«Нұсқауды орындау»
1.Тапсырмаларды орындамас бұрын барлық ретттерді оқып шығыңдар.
2.Осы парақтың оң жақ бұрышына есәмәңді жаз
3.Сол жағына бүгінгі сабақ тақырыбын жаз
4.сол сөзді қоршап қой, сөздің ережесін дауыстап айт.
5. сабақ тақырыбындағы затты білдіретін сөздің ережесін дауыстап айт
6. затты білдіретін сөздің компаненттерін 3 і ретте жазған сөздің астына жаз
7.Жаздым, жаздым деп дауыстап айт
8. 6-ы ретті қоршап қой.
9. парақтың төменгі сол жағына пайыздық концентрация формуласын жаз
10.парақтың төменгі оң жағына молярлық концентрация формуласын жаз
11.Пайыздық концентрацияның физикалық шама белгісін дауыстап айт
12. Молярлық концентрацияның физикалық шама белгісін дауыстап айт
13.Парақтың ортасына мына есепті шығар 10% 400 г ерітінді дайындау үшін неше г қант керек
14.Мен нұсқауды аяқтап қалдым деп айт
15.Аяқтадым бүгінгі сабақта мен көшбасшымын де
16. Нұсқауды орындап біткен соң 2-і ретте жазылған сөзді дауыстап айт.
27 слайд
«Нұсқауды орындау» 1.Тапсырмаларды орындамас бұрын барлық ретттерді оқып шығыңдар. 2.Осы парақтың оң жақ бұрышына есәмәңді жаз 3.Сол жағына бүгінгі сабақ тақырыбын жаз 4.сол сөзді қоршап қой, сөздің ережесін дауыстап айт. 5. сабақ тақырыбындағы затты білдіретін сөздің ережесін дауыстап айт 6. затты білдіретін сөздің компаненттерін 3 і ретте жазған сөздің астына жаз 7.Жаздым, жаздым деп дауыстап айт 8. 6-ы ретті қоршап қой. 9. парақтың төменгі сол жағына пайыздық концентрация формуласын жаз 10.парақтың төменгі оң жағына молярлық концентрация формуласын жаз 11.Пайыздық концентрацияның физикалық шама белгісін дауыстап айт 12. Молярлық концентрацияның физикалық шама белгісін дауыстап айт 13.Парақтың ортасына мына есепті шығар 10% 400 г ерітінді дайындау үшін неше г қант керек 14.Мен нұсқауды аяқтап қалдым деп айт 15.Аяқтадым бүгінгі сабақта мен көшбасшымын де 16. Нұсқауды орындап біткен соң 2-і ретте жазылған сөзді дауыстап айт.