М.Өтемісұлы “Мұнар күн”, “Жалғыздық” өлеңдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: М.Өтемісұлы “Мұнар күн”,
“Жалғыздық” өлеңдері
Сабақтың мақсаты: Махамбет Өтемісұлы өмірі
мен шығармашылығы туралы білу, “Мұнар
күн”, “Жалғыздық” өлеңдерінің мағынасын
түсіну. Осы өлеңдерінің өзіндік ерекшелігі
туралы айтады, талдай біледі. Өлеңдерді
мәнерлеп оқуға, есте сақтай білуге баулу.
Міндеті:
Оқушылар өлеңдерді мәнерлеп оқуға, есте
сақтай білуіне, мағынасын түсіне білуіне
әрекеттеу.
1 слайд
Тақырыбы: М.Өтемісұлы “Мұнар күн”, “Жалғыздық” өлеңдері Сабақтың мақсаты: Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы туралы білу, “Мұнар күн”, “Жалғыздық” өлеңдерінің мағынасын түсіну. Осы өлеңдерінің өзіндік ерекшелігі туралы айтады, талдай біледі. Өлеңдерді мәнерлеп оқуға, есте сақтай білуге баулу. Міндеті: Оқушылар өлеңдерді мәнерлеп оқуға, есте сақтай білуіне, мағынасын түсіне білуіне әрекеттеу.
2 слайд
Махамбет Өтемісұлы
( 1803 – 1846 )
2 слайд
Махамбет Өтемісұлы ( 1803 – 1846 )
3 слайд
Махамбет кім? Батыр Аруақты ер
ҚолбасшыКүйші
Ақын
3 слайд
Махамбет кім? Батыр Аруақты ер ҚолбасшыКүйші Ақын
4 слайд
1 топ Батырлар
М.Өтемісұлы кім? (топтастыру постерге
жазады)
2 топ Қаһармандар
Қандай күйлерін білесіңдер? (постерге
жазады)
3 топ Ержүректер
Қандай өлеңдерін білесіңдер? (постерге
жазады)
4 слайд
1 топ Батырлар М.Өтемісұлы кім? (топтастыру постерге жазады) 2 топ Қаһармандар Қандай күйлерін білесіңдер? (постерге жазады) 3 топ Ержүректер Қандай өлеңдерін білесіңдер? (постерге жазады)
5 слайд
Сөзмаржан
•
Мұнар – күн ашық кездегі ауаның
күңгірттігі,бұлыңғырлығы
•
Мейманасы тасқанға-көңілі өскенге
•
Атан-төрт жастан асқан піштірілген
түйе
•
Буыршын-аруана мен үлектен туған төрт
жасар бура, іңген бұзар
•
Тақ-бұл жерде сияқты, секілді деген
мағынада
•
Бура-түйенің еркегі (дәптерге жаздыру)
5 слайд
Сөзмаржан • Мұнар – күн ашық кездегі ауаның күңгірттігі,бұлыңғырлығы • Мейманасы тасқанға-көңілі өскенге • Атан-төрт жастан асқан піштірілген түйе • Буыршын-аруана мен үлектен туған төрт жасар бура, іңген бұзар • Тақ-бұл жерде сияқты, секілді деген мағынада • Бура-түйенің еркегі (дәптерге жаздыру)
6 слайд
1 топ Батырлар
Батырлар туралы 3,4 мақал-мәтелдер
жазып, мағынасын түсіндіру ( постерге
жазады)
2 топ Қаһармандар
Махамбет Өтемісұлы жайлы эссе жазу
(постерге жазады)
3 топ Ержүректер
Кейіпкерге хат жазу (постерге жазады)
6 слайд
1 топ Батырлар Батырлар туралы 3,4 мақал-мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру ( постерге жазады) 2 топ Қаһармандар Махамбет Өтемісұлы жайлы эссе жазу (постерге жазады) 3 топ Ержүректер Кейіпкерге хат жазу (постерге жазады)
7 слайд
Семантикалық карта
Өлең шумақтары “ Мұнар
күн” “ Жалғыз-
дық” “ Мен құстан
туған
құмаймын” “ Ереуіл атқа ер
салмай”
Тілде бар да, дінде жоқ,
Көшпелі дәулет кімде жоқ
Сөйлер сөзге жалықпан,
Көптер көзін тіккендей
Ашаршылық шөл көрмей,
Өзегі талып ет жемей
Жез қарғылы құба арлан,
Жез қарғыдан айырылып
7 слайд
Семантикалық карта Өлең шумақтары “ Мұнар күн” “ Жалғыз- дық” “ Мен құстан туған құмаймын” “ Ереуіл атқа ер салмай” Тілде бар да, дінде жоқ, Көшпелі дәулет кімде жоқ Сөйлер сөзге жалықпан, Көптер көзін тіккендей Ашаршылық шөл көрмей, Өзегі талып ет жемей Жез қарғылы құба арлан, Жез қарғыдан айырылып
8 слайд
- Бүгінгі сабақ ұнады ма? Несімен
ұнады немесе ұнамаса? (стикерге
жаздыру)
-Үйге тапсырма “Жалғыздық” өлеңін
жаттау,
“ Мұнар күн” өлеңін мәнерлеп оқу
8 слайд
- Бүгінгі сабақ ұнады ма? Несімен ұнады немесе ұнамаса? (стикерге жаздыру) -Үйге тапсырма “Жалғыздық” өлеңін жаттау, “ Мұнар күн” өлеңін мәнерлеп оқу