2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Н.Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы

Н.Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырып бойынша шағын тапсырмалар берілген
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Мухсинова А.М.
05 Ақпан 2025
198
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті 9 - сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23 ЖББОМ» КММ

1 слайд
Қазақ әдебиеті 9 - сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23 ЖББОМ» КММ

1 слайд

Қазақ әдебиеті 9 - сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23 ЖББОМ» КММ

Сабақтың тақырыбы Н. Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы Оқу мақсаты 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндег

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Н. Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы Оқу мақсаты 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау Бағалау критерийіШығармадағы автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін анықтайды

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Н. Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы Оқу мақсаты 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау Бағалау критерийіШығармадағы автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлін анықтайды

Несіпбек Айтұлы •1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиы

3 слайд
Несіпбек Айтұлы •1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген. •1962 жылы ата-анасымен атамекенге келіп, орта мектепті Семей облысы, Шұбартау ауданы, Баршатас ауылында бітірген. •Еңбек жолын осы Баршатас жеріндегі «Жаңа өмір», кейін «Жалын», «Балдырған», «Жұлдыз», «Алтын тамыр» журналдарында қызмет жасаған.

3 слайд

Несіпбек Айтұлы •1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген. •1962 жылы ата-анасымен атамекенге келіп, орта мектепті Семей облысы, Шұбартау ауданы, Баршатас ауылында бітірген. •Еңбек жолын осы Баршатас жеріндегі «Жаңа өмір», кейін «Жалын», «Балдырған», «Жұлдыз», «Алтын тамыр» журналдарында қызмет жасаған.

Шығармашылығы: «Балалық» атты өлеңі -1968 жылы; 1972 жылы алғашқы топтамасы «Лениншіл жас» газетіінде «Қозыкөш» деген атпен шы

4 слайд
Шығармашылығы: «Балалық» атты өлеңі -1968 жылы; 1972 жылы алғашқы топтамасы «Лениншіл жас» газетіінде «Қозыкөш» деген атпен шықты; «Жүректегі жаңғырықтар», «Әке туралы сыр», «Жаңбыр әні»; «Түнделеп ұшқан тырналар» «Рухымның падишасы», «Мұқағали – Желтоқсан»; «Бәйтерек»; Балаларға арналған «Балабақшаға барар жолда»; «Желкілдеп өскен құрақтай», «Күміс күйме»; «Қартаймайды күн неге?» атты кітаптары; «Ескендір қорғаны», «Игорь жорығы туралы жыр» т.б. Аударма кітаптары шыққан

4 слайд

Шығармашылығы: «Балалық» атты өлеңі -1968 жылы; 1972 жылы алғашқы топтамасы «Лениншіл жас» газетіінде «Қозыкөш» деген атпен шықты; «Жүректегі жаңғырықтар», «Әке туралы сыр», «Жаңбыр әні»; «Түнделеп ұшқан тырналар» «Рухымның падишасы», «Мұқағали – Желтоқсан»; «Бәйтерек»; Балаларға арналған «Балабақшаға барар жолда»; «Желкілдеп өскен құрақтай», «Күміс күйме»; «Қартаймайды күн неге?» атты кітаптары; «Ескендір қорғаны», «Игорь жорығы туралы жыр» т.б. Аударма кітаптары шыққан

«Бәйтерек» поэмасы туралы •Осы поэма туралы ақын: «Түсімде бір күні Елбасы қолыма аппақ қағаз бен алтын қалам ұстатып жатыр е

5 слайд
«Бәйтерек» поэмасы туралы •Осы поэма туралы ақын: «Түсімде бір күні Елбасы қолыма аппақ қағаз бен алтын қалам ұстатып жатыр екен. Осыдай кейін ой үстінде жүрген «Бәйтерек» поэмасы туды,- дейді. •Поэмада Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың ерен еңбегімен қатар тәуелсіздік тақырыбы тереңдей айтылады. •Поэмадағы негізгі ой – оқырмандарды елдігіміздің қадірін білуге, болашақты берекелі қарсы алуға шақыру.

5 слайд

«Бәйтерек» поэмасы туралы •Осы поэма туралы ақын: «Түсімде бір күні Елбасы қолыма аппақ қағаз бен алтын қалам ұстатып жатыр екен. Осыдай кейін ой үстінде жүрген «Бәйтерек» поэмасы туды,- дейді. •Поэмада Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың ерен еңбегімен қатар тәуелсіздік тақырыбы тереңдей айтылады. •Поэмадағы негізгі ой – оқырмандарды елдігіміздің қадірін білуге, болашақты берекелі қарсы алуға шақыру.

Ақмола кеше ғана басқа қала, Айналды Бәйтеректі Астанаға! Еміреніп өз анасы емізбесе, Сәбиге шайнап берген ас бола ма? Бақыт

6 слайд
Ақмола кеше ғана басқа қала,  Айналды Бәйтеректі Астанаға!  Еміреніп өз анасы емізбесе,  Сәбиге шайнап берген ас бола ма?  Бақытым басымда тұр талай күткен,  Сеземін келмегенін оңайлықпен.  Үзіле жаздап еді өндіршегім,  Өзекке тепкілеген өгейліктен.  Көңілге сәуле құяр Сарай нұры,  Астана – ел тірегі, ел айбыны!  Кемері шалқып жатқан Қазақстан –  Мұхиттың аласұрған көк айдыны.  Тіршілік түзегенде көркін жаңа,  Сұрапыл соқпаса екен толқын жара.  Армысың, Азаттықтың астанасы –  Талпынған арманына еркін қала!  Жаөанның жанарында жаңа қала,  Жұлдыздай туы қалған өліарада.  Бес жылда бой көтерген ғимараттар,  Жайнап тұр шомылғандай самалаға!  Жырламас ғажайыпты кім мұндағы,  Жеткенше сөздің дәмі, тілдің нәрі.  Алғысын жаудырады Елбасыға,  Болашақ бұл шаһардың тұрғындары.  Қарашы, шаңырағы жас қаланың,  Аспанның бұлтын серпіп тастағанын!  Бүгіннен басталатын шежіресі,  Авторы – Назарбаев Астананың! ..  Самсаған қара орманым – байтақ елім,  Сынға сап сан жақсыны байқап едің.  Еңсесін елдігіңнің биіктеткен,  Ортаңда бойлап өскен Бәйтерегің!  Өтінде арпалысқан өмір-майдан,  Бәйтерек – болашағың тамыр жайған.  Немесе Елбасының өр тұлғасы,  Қолымен өзі әкеліп Тәңір қойған!  Туыңдай қанат керген желді күнгі,  Танытты кең әлемге теңдігіңді.  Тұрғанда Бәйтерегің көкке шырқап,  Ұстай біл Асқақтатып Елдігіңді. «Бәйтерек» поэмасынан үзінді

6 слайд

Ақмола кеше ғана басқа қала,  Айналды Бәйтеректі Астанаға!  Еміреніп өз анасы емізбесе,  Сәбиге шайнап берген ас бола ма?  Бақытым басымда тұр талай күткен,  Сеземін келмегенін оңайлықпен.  Үзіле жаздап еді өндіршегім,  Өзекке тепкілеген өгейліктен.  Көңілге сәуле құяр Сарай нұры,  Астана – ел тірегі, ел айбыны!  Кемері шалқып жатқан Қазақстан –  Мұхиттың аласұрған көк айдыны.  Тіршілік түзегенде көркін жаңа,  Сұрапыл соқпаса екен толқын жара.  Армысың, Азаттықтың астанасы –  Талпынған арманына еркін қала!  Жаөанның жанарында жаңа қала,  Жұлдыздай туы қалған өліарада.  Бес жылда бой көтерген ғимараттар,  Жайнап тұр шомылғандай самалаға!  Жырламас ғажайыпты кім мұндағы,  Жеткенше сөздің дәмі, тілдің нәрі.  Алғысын жаудырады Елбасыға,  Болашақ бұл шаһардың тұрғындары.  Қарашы, шаңырағы жас қаланың,  Аспанның бұлтын серпіп тастағанын!  Бүгіннен басталатын шежіресі,  Авторы – Назарбаев Астананың! ..  Самсаған қара орманым – байтақ елім,  Сынға сап сан жақсыны байқап едің.  Еңсесін елдігіңнің биіктеткен,  Ортаңда бойлап өскен Бәйтерегің!  Өтінде арпалысқан өмір-майдан,  Бәйтерек – болашағың тамыр жайған.  Немесе Елбасының өр тұлғасы,  Қолымен өзі әкеліп Тәңір қойған!  Туыңдай қанат керген желді күнгі,  Танытты кең әлемге теңдігіңді.  Тұрғанда Бәйтерегің көкке шырқап,  Ұстай біл Асқақтатып Елдігіңді. «Бәйтерек» поэмасынан үзінді

1-тапсырма «Сөздік гол» ойыны Сөз Оқушы анықтамасы Сөздіктегі анықтама Сөйлем пір Құлқын Қара бастың қамы Пақыр

7 слайд
1-тапсырма «Сөздік гол» ойыны Сөз Оқушы анықтамасы Сөздіктегі анықтама Сөйлем пір     Құлқын     Қара бастың қамы     Пақыр     Томаға     Тулақтай     Тарпаңдай     Ғазауатқа       Дескриптор: -жасырынған сөздерді рет-ретімен дұрыс таба біледі; -сөздерге берген анықтамалары сөздікпен сәйкес келеді; -құраған сөйлемдері көркем әрі түсінікті.

7 слайд

1-тапсырма «Сөздік гол» ойыны Сөз Оқушы анықтамасы Сөздіктегі анықтама Сөйлем пір     Құлқын     Қара бастың қамы     Пақыр     Томаға     Тулақтай     Тарпаңдай     Ғазауатқа       Дескриптор: -жасырынған сөздерді рет-ретімен дұрыс таба біледі; -сөздерге берген анықтамалары сөздікпен сәйкес келеді; -құраған сөйлемдері көркем әрі түсінікті.

1-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңіздер Тапсырма Жауабыңыз Поэмадағы азаттық, тәуелсіздік ұғымдарына өз көзқарасыңызды білдіріңі

8 слайд
1-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңіздер Тапсырма Жауабыңыз Поэмадағы азаттық, тәуелсіздік ұғымдарына өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Бәйтеректі тақырып етіп алудағы ақынның мақсаты неде? Поэмадан қандай қорытынды шығаруға болады? Автор поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын қалай бейнелеген? Өлеңде Елбасы бейнесі қалай бейлеленген? Автор поэмаға өзекті оқиғаны арқау еткен бе? Бұл оқиға бүгінде өзекті ме? 2 мысал келтіріңіз. Өлеңнің идеясы неде? Автор идеясын қалай жүзеге асырған?

8 слайд

1-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңіздер Тапсырма Жауабыңыз Поэмадағы азаттық, тәуелсіздік ұғымдарына өз көзқарасыңызды білдіріңіз. Бәйтеректі тақырып етіп алудағы ақынның мақсаты неде? Поэмадан қандай қорытынды шығаруға болады? Автор поэмада қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын қалай бейнелеген? Өлеңде Елбасы бейнесі қалай бейлеленген? Автор поэмаға өзекті оқиғаны арқау еткен бе? Бұл оқиға бүгінде өзекті ме? 2 мысал келтіріңіз. Өлеңнің идеясы неде? Автор идеясын қалай жүзеге асырған?

Рефлексия •Бүгінгі сабақ несімен ұнады? •Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? •Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?

9 слайд
Рефлексия •Бүгінгі сабақ несімен ұнады? •Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? •Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?

9 слайд

Рефлексия •Бүгінгі сабақ несімен ұнады? •Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? •Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі