Нұрдаулет Ақыш «Нағыз әже қайда?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Нұрдаулет Ақыш «Нағыз әже қайда?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабаққа арналған презентация. 5 сыныпта сабақ беретін мұғалімдер үшін өте құнды материал. Сабақта орындалатын жұмыстар тегіс қамтылған, дайын. Суреттер интернет желісінен іріктеліп алынды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Нағыз әже қайда?

#1 слайд
Нағыз әже қайда?

1 слайд

Нағыз әже қайда?

Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу 5А/И1 Бағалау кри

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу 5А/И1 Бағалау критерийі: *Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады *Нағыз әже сөзінің мағынасын ашады

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу 5А/И1 Бағалау критерийі: *Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады *Нағыз әже сөзінің мағынасын ашады

Тренинг *«Бір-бірімізді тыңдаймыз - 1 шапалақ; *Ұйымшыл боламыз - 2 шапалақ; *Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ;

#3 слайд
Тренинг *«Бір-бірімізді тыңдаймыз - 1 шапалақ; *Ұйымшыл боламыз - 2 шапалақ; *Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ;

3 слайд

Тренинг *«Бір-бірімізді тыңдаймыз - 1 шапалақ; *Ұйымшыл боламыз - 2 шапалақ; *Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ;

«Суреттер сөйлейді» *

#4 слайд
«Суреттер сөйлейді» * 

4 слайд

«Суреттер сөйлейді» * 

Топқа бөлу «Мозайка» әдісі * 1-топ: Кимешек 2-топ: Ұршық 3-топ: Мәсі

#5 слайд
Топқа бөлу «Мозайка» әдісі * 1-топ: Кимешек       2-топ: Ұршық       3-топ: Мәсі

5 слайд

Топқа бөлу «Мозайка» әдісі * 1-топ: Кимешек       2-топ: Ұршық       3-топ: Мәсі

№ Сөйлемдер А з а т Р а й х а н Ә с и я Е л д е н к е л г е н ш е ш е й 1Ә-ә, өліп қалды де. Менен жастау сияқты е

#6 слайд
    №   Сөйлемдер  А з а т Р а й х а н Ә с и я Е л д е н к е л г е н ш е ш е й 1Ә-ә, өліп қалды де. Менен жастау сияқты еді ғой ол кісі. Қалайша өліп қалды екен?     2Әже деген кім?      3Жоқ, бұрынғының ертегіші кемпірі ғой деп пе едіңдер, өтірік-шынды қиыстырып соға беретін.      4Жоқ, Аятай... Мен сендер секілді балалар бақшасында өскен жоқпын, мені тәрбиелеп, бағып-қаққан ауылдағы кәрі әжем болатын.     5Жоқ, айтпады. Ол кісі ертегі білмейді екен.      6Өздерің Аликтің бабушкасын мүлде иемденіп алыпсыңдар ғой.      7Менің «Бағып көрейін», – дегеніме көнбей, әлгі келін тілі шығысымен-ақ детсадқа берген. Қазір сонда жүр.     «Кейіпкерді таны» жаттығуы

6 слайд

    №   Сөйлемдер  А з а т Р а й х а н Ә с и я Е л д е н к е л г е н ш е ш е й 1Ә-ә, өліп қалды де. Менен жастау сияқты еді ғой ол кісі. Қалайша өліп қалды екен?     2Әже деген кім?      3Жоқ, бұрынғының ертегіші кемпірі ғой деп пе едіңдер, өтірік-шынды қиыстырып соға беретін.      4Жоқ, Аятай... Мен сендер секілді балалар бақшасында өскен жоқпын, мені тәрбиелеп, бағып-қаққан ауылдағы кәрі әжем болатын.     5Жоқ, айтпады. Ол кісі ертегі білмейді екен.      6Өздерің Аликтің бабушкасын мүлде иемденіп алыпсыңдар ғой.      7Менің «Бағып көрейін», – дегеніме көнбей, әлгі келін тілі шығысымен-ақ детсадқа берген. Қазір сонда жүр.     «Кейіпкерді таны» жаттығуы

Мағынаны тану «Уақыт тізбегі» әдісі *Оқушылар шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды рет-реті

#7 слайд
Мағынаны тану «Уақыт тізбегі» әдісі *Оқушылар шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды рет-ретімен картаға толтырады

7 слайд

Мағынаны тану «Уақыт тізбегі» әдісі *Оқушылар шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды рет-ретімен картаға толтырады

Топтық жұмыстар *1-топ: «Екі жақты күнделік» әдісі 2-топ: «Сәйкестендіру» әдісі 3-топ: «Салыстыру аймағы» әдісі

#8 слайд
Топтық жұмыстар *1-топ: «Екі жақты күнделік» әдісі 2-топ: «Сәйкестендіру» әдісі 3-топ: «Салыстыру аймағы» әдісі

8 слайд

Топтық жұмыстар *1-топ: «Екі жақты күнделік» әдісі 2-топ: «Сәйкестендіру» әдісі 3-топ: «Салыстыру аймағы» әдісі

«Жылдам дебат» әдісі *1. Бүгінгі күні немерелеріне ертегі айтатын әже керек пе? 2. Алдағы ғасырда ертегі айтатын әжелер қала

#9 слайд
«Жылдам дебат» әдісі *1. Бүгінгі күні немерелеріне ертегі айтатын әже керек пе? 2. Алдағы ғасырда ертегі айтатын әжелер қалады ма?» «Иә» «Жоқ»

9 слайд

«Жылдам дебат» әдісі *1. Бүгінгі күні немерелеріне ертегі айтатын әже керек пе? 2. Алдағы ғасырда ертегі айтатын әжелер қалады ма?» «Иә» «Жоқ»

«Құнды пікір» әдісі *Әңгіме оқырманға қандай үлгі - өнеге көрсетеді? Қазіргі қоғамда әжелер қандай? Нағыз әже сонымен қандай

#10 слайд
«Құнды пікір» әдісі *Әңгіме оқырманға қандай үлгі - өнеге көрсетеді? Қазіргі қоғамда әжелер қандай? Нағыз әже сонымен қандай болуға тиісті? Тірек сөздер: Әже, ана, отбасы, тәрбие, ұрпақ, мейірім, ұлттық, заманға сай, болашақ, жалғасу, даналық, кеңпейіл, зерек, дәстүр.

10 слайд

«Құнды пікір» әдісі *Әңгіме оқырманға қандай үлгі - өнеге көрсетеді? Қазіргі қоғамда әжелер қандай? Нағыз әже сонымен қандай болуға тиісті? Тірек сөздер: Әже, ана, отбасы, тәрбие, ұрпақ, мейірім, ұлттық, заманға сай, болашақ, жалғасу, даналық, кеңпейіл, зерек, дәстүр.

Шығармашылық кезең: «Ұйқасын тап» ойыны Менің әжем, нар әжем Менің әжем, жыр әжем Көп жасаған кәрі әжем.

#11 слайд
Шығармашылық кезең: «Ұйқасын тап» ойыны Менің әжем, нар әжем Менің әжем, жыр әжем Көп жасаған кәрі әжем. Шуағы мол, нұр әжем. Ауырғанда мен үшін Ақ таяққа сүйеніп Әр сүйгені ................ ................................ Тоқыпты әжем алаша, Әжеме кетсем жұғысып, Бояуы қынық тамаша. Тапқандай болам сөз кенін. Көктемгі кемпірқосақты Ертегісін қызық ұғысып, Әжеміз ........... жасапты Тыңдаймыз көзбен ............

11 слайд

Шығармашылық кезең: «Ұйқасын тап» ойыны Менің әжем, нар әжем Менің әжем, жыр әжем Көп жасаған кәрі әжем. Шуағы мол, нұр әжем. Ауырғанда мен үшін Ақ таяққа сүйеніп Әр сүйгені ................ ................................ Тоқыпты әжем алаша, Әжеме кетсем жұғысып, Бояуы қынық тамаша. Тапқандай болам сөз кенін. Көктемгі кемпірқосақты Ертегісін қызық ұғысып, Әжеміз ........... жасапты Тыңдаймыз көзбен ............

Кері байланыс «Аквариум» әдісі Жоғарыда – өте жақсы түсіндім Ортасында – түсіндім Төменде - сұрағым бар

#12 слайд
Кері байланыс «Аквариум» әдісі Жоғарыда – өте жақсы түсіндім Ортасында – түсіндім Төменде - сұрағым бар

12 слайд

Кері байланыс «Аквариум» әдісі Жоғарыда – өте жақсы түсіндім Ортасында – түсіндім Төменде - сұрағым бар

*Үйге тапсырма: *Абайдың әжесі мен Шоқанның әжесі туралы ізденіп оқу.(қосымша) *«Әже – әулет ұйтқысы» тақырыбында әженің отба

#13 слайд
*Үйге тапсырма: *Абайдың әжесі мен Шоқанның әжесі туралы ізденіп оқу.(қосымша) *«Әже – әулет ұйтқысы» тақырыбында әженің отбасында алатын рөлі туралы әңгіме жазу. (кемінде 70-80 сөз) *«Еркелейтін әлі мен, әжем жақсы бәрінен» тақырыбында 2-3 шумақ өлең құрастыру

13 слайд

*Үйге тапсырма: *Абайдың әжесі мен Шоқанның әжесі туралы ізденіп оқу.(қосымша) *«Әже – әулет ұйтқысы» тақырыбында әженің отбасында алатын рөлі туралы әңгіме жазу. (кемінде 70-80 сөз) *«Еркелейтін әлі мен, әжем жақсы бәрінен» тақырыбында 2-3 шумақ өлең құрастыру

Файл форматы:
pptx
08.08.2018
785
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі