Материалдар / Объект және субъект ұғымдарының мәні

Объект және субъект ұғымдарының мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж студенттеріне, оқытушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2021
1420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

1 слайд
3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

1 слайд

3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

2 слайд
Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

2 слайд

Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттар

3 слайд
Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.

3 слайд

Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.

Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясынд

4 слайд
Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.

4 слайд

Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.

Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қаб

5 слайд
Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу

5 слайд

Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу

• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде

6 слайд
• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. • S-S қатынасы • педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық • O-S қатынасы • негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама- қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.

6 слайд

• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. • S-S қатынасы • педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық • O-S қатынасы • негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама- қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.

Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

7 слайд
Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

7 слайд

Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағала

8 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.

8 слайд

Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.

“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

9 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

9 слайд

“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қа

10 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ?С ұ р а қ - ж а у а п Үй тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап беру; 2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)

10 слайд

Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ?С ұ р а қ - ж а у а п Үй тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап беру; 2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ