Объект және субъект ұғымдарының мәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Объект және субъект ұғымдарының мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Колледж студенттеріне, оқытушыларына
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

#1 слайд
3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

1 слайд

3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

#2 слайд
Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

2 слайд

Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттар

#3 слайд
Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.

3 слайд

Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.

Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясынд

#4 слайд
Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.

4 слайд

Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.

Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қаб

#5 слайд
Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу

5 слайд

Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу

• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде

#6 слайд
• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. • S-S қатынасы • педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық • O-S қатынасы • негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама- қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.

6 слайд

• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. • S-S қатынасы • педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық • O-S қатынасы • негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама- қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.

Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

#7 слайд
Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

7 слайд

Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері

Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағала

#8 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.

8 слайд

Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.

“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

#9 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

9 слайд

“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский

Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қа

#10 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ?С ұ р а қ - ж а у а п Үй тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап беру; 2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)

10 слайд

Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ?С ұ р а қ - ж а у а п Үй тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап беру; 2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)

Файл форматы:
pptx
12.01.2021
1931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі