Объект және субъект ұғымдарының мәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3-дәріс
Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы
объект және субъект ретінде
1 слайд
3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде
2 слайд
Жоспары:
❖
Объект және субъект ұғымдарының
мәні
❖
Баланың жеке тұлғасы объект және
субъект ретінде
2 слайд
Жоспары: ❖ Объект және субъект ұғымдарының мәні ❖ Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде
3 слайд
Объект
•
Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген
анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы
бағытталған заттардың, құбылыстардың
жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай
мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі
басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің,
шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және
қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы
жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы
адамды, оның ішінде баланы да объект санатына
жатқызуға мүмкіндік туғызады.
3 слайд
Объект • Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.
4 слайд
Субъект
•
«Субъект» ұғымы өзінің негізгі
сипаттарына қарай объектіге
тура қарама-қарсы. Үлкен Совет
Энциклопедиясында субъект
практикалық әрекет пен танымды
жеткізуші, объектіге немесе
объектілер жүйесіне бағытталған
белсенділік көзі ретінде
анықталады.
4 слайд
Субъект • «Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.
5 слайд
Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге
болады:
белсенділік саналылық
еркіндік жауапкершілік
бірегейлік шығармашылық
қа қабілеттілік
өз нанымы
бойынша
әрекет жасау жағымсыз
жағдайларға
дәлелді түрде
қарсы тұра алу
5 слайд
Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады: белсенділік саналылық еркіндік жауапкершілік бірегейлік шығармашылық қа қабілеттілік өз нанымы бойынша әрекет жасау жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу
6 слайд
•
Оқытушы мен оқушының арасындағы
педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін
айқындауға болады:
•
S-O қатынасы
•
негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен
тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі
қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала ,
оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз
еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық
қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын
әдістемесіне түседі.
•
S-S қатынасы
•
педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші
болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға
күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі.
Басшылық жасау стилі- демократиялық
•
O-S қатынасы
•
негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі
тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама-
қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса,
ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.
6 слайд
• Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады: • S-O қатынасы • негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала , оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі. • S-S қатынасы • педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық • O-S қатынасы • негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама- қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.
7 слайд
Субъект-субъект қатынасы
•
Педагог
•
Оқушылар немесе студенттер
•
Ата-аналар
•
Әріптестері
7 слайд
Субъект-субъект қатынасы • Педагог • Оқушылар немесе студенттер • Ата-аналар • Әріптестері
8 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық
технологиялар арқылы оқыту
Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші,
бақылаушы, бағалаушы тәртіпті
қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті,
ұйымдастырушы, ұжымдық істердің
ұйытқысы, кеңшісі.
Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе
Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы.
Мұғаліммен
оқушының өзара қарым-
қатынастық стилі Монологты
( мұғалім жағынан ) Диалогты.
Оқытудың басын әдісі Мәліметілік
Ізденісті- зерттеушілік.
Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық.
Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру
бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы,
ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті
табылған шешімді дәлелдеу шешімді
тексеру.
Әрекеттік
түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік
ынтымақтастық.
Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің
өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде
дамуға жағдай жасау, қасиет-
қабілеттерін дамыту.
8 слайд
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту Мұғалімнің рөлі. Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы. Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі. Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы. Мұғаліммен оқушының өзара қарым- қатынастық стилі Монологты ( мұғалім жағынан ) Диалогты. Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік. Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық. Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау. Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру. Әрекеттік түрі Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік ынтымақтастық. Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.
9 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін
оны барлық жағынан білу керек”
К. Д. Ушинский
9 слайд
“ Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек” К. Д. Ушинский
10 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін
қалыптастыру үшін оған
субъект ретінде қарау
дегенді қалай түсінесіз?
Баламен қарым-қатынасты
қалай орнату керек?
Жас және жеке
ерекшеліктерін қалай
ескеру керек
Баланың объектіден
субъектіге ауысу тетіктері
қанда й ?С
ұ р а қ - ж
а у а п
Үй тапсырмасы:
1. Сұрақтарға жауап беру;
2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)
10 слайд
Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз? Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек? Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қанда й ?С ұ р а қ - ж а у а п Үй тапсырмасы: 1. Сұрақтарға жауап беру; 2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру . (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)