Оқу үдерісінде ғылыми жобамен айналысудың тиімділігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу үдерісінде ғылыми жобамен айналысудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: оқушылардың ғылыми-зерттеу және оқу-танымдық белсенділігін арттырады; ең талантты және дарынды жас зерттеушiлердi iрiктеп және оларға қолдау көрсетіледі; Қазақстан Республикасының зияткерлік әлеуетiн қалыптастыруға ықпал етеді; Мемлекеттік грант ұтып алу мүмкіндігіне ие болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ҒЫЛЫМИ ЖОБАМЕН АЙНАЛЫСУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ А. Тотымбаев «Педагог-сарапшы» Ю. Гагарин атындағы жалпы орта мектеб

#1 слайд
ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ҒЫЛЫМИ ЖОБАМЕН АЙНАЛЫСУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ А. Тотымбаев «Педагог-сарапшы» Ю. Гагарин атындағы жалпы орта мектебі ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ     ТҮЛКІБАС АУДАНЫНЫҢ АДАМИ ӘЛЕУЕТТІ ДАМЫТУ БӨЛІМІ

1 слайд

ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ҒЫЛЫМИ ЖОБАМЕН АЙНАЛЫСУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ А. Тотымбаев «Педагог-сарапшы» Ю. Гагарин атындағы жалпы орта мектебі ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ     ТҮЛКІБАС АУДАНЫНЫҢ АДАМИ ӘЛЕУЕТТІ ДАМЫТУ БӨЛІМІ

Қ ҰЖАТҚА СІЛТЕМЕ http://adilet.zan.kz/kaz/d ocs/V1600013088

#2 слайд
Қ ҰЖАТҚА СІЛТЕМЕ http://adilet.zan.kz/kaz/d ocs/V1600013088

2 слайд

Қ ҰЖАТҚА СІЛТЕМЕ http://adilet.zan.kz/kaz/d ocs/V1600013088

ТИІМДІЛІК НЕДЕ? 1. оқушылардың ғылыми- зерттеу және оқу-танымдық белсенділігін арттырады; 2. ең талантты және дарынды

#3 слайд
ТИІМДІЛІК НЕДЕ? 1. оқушылардың ғылыми- зерттеу және оқу-танымдық белсенділігін арттырады; 2. ең талантты және дарынды жас зерттеуш i лерд i i р i ктеп және оларға қолдау көрсетіледі; 3. Қазақстан Республикасының зияткерлік әлеует i н қалыптастыруға ықпал етеді; 4. Мемлекеттік грант ұтып алу мүмкіндігіне ие болады.

3 слайд

ТИІМДІЛІК НЕДЕ? 1. оқушылардың ғылыми- зерттеу және оқу-танымдық белсенділігін арттырады; 2. ең талантты және дарынды жас зерттеуш i лерд i i р i ктеп және оларға қолдау көрсетіледі; 3. Қазақстан Республикасының зияткерлік әлеует i н қалыптастыруға ықпал етеді; 4. Мемлекеттік грант ұтып алу мүмкіндігіне ие болады.

ЕСКЕРТУ Ғылыми конкурстың барлық деңгейлерінде ғылыми жалғандық және бұрмалауға, басқа конкурстарға бұрын-соңды ұсын

#4 слайд
ЕСКЕРТУ Ғылыми конкурстың барлық деңгейлерінде ғылыми жалғандық және бұрмалауға, басқа конкурстарға бұрын-соңды ұсынылған жұмысты өз жұмысы ретінде пайдалану немесе ұсыну, жалған мәлеметтер беруге жол берілмейді.

4 слайд

ЕСКЕРТУ Ғылыми конкурстың барлық деңгейлерінде ғылыми жалғандық және бұрмалауға, басқа конкурстарға бұрын-соңды ұсынылған жұмысты өз жұмысы ретінде пайдалану немесе ұсыну, жалған мәлеметтер беруге жол берілмейді.

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  аталған ғылым саласындағы факт i лер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары к

#5 слайд
ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  аталған ғылым саласындағы факт i лер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары көрсетілген;  мектеп тәжірибелерін жет i лд i руге, өнд i р i ст i к процесстерд i ң ти i мд i л i г i н арттыруға ықпал етет i н, практикалық міндеттерді шешуге жаңалықтар әкелет i н аппараттардың, модельдердің, құралдардың конструкциялары ұсынылған;  әлеуметт i к-экономикалық мәселелерді шешуге бағытталған экономикалық- заңдыққа нег i зделген компьютерл i к модельдер және жобалар ұсынылады.

5 слайд

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  аталған ғылым саласындағы факт i лер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары көрсетілген;  мектеп тәжірибелерін жет i лд i руге, өнд i р i ст i к процесстерд i ң ти i мд i л i г i н арттыруға ықпал етет i н, практикалық міндеттерді шешуге жаңалықтар әкелет i н аппараттардың, модельдердің, құралдардың конструкциялары ұсынылған;  әлеуметт i к-экономикалық мәселелерді шешуге бағытталған экономикалық- заңдыққа нег i зделген компьютерл i к модельдер және жобалар ұсынылады.

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  жарысқа кәмелетке толмағандар үш i н рұқсат ет i лмейт i н аспаптармен жұмыстар, жануарларға қатіг

#6 слайд
ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  жарысқа кәмелетке толмағандар үш i н рұқсат ет i лмейт i н аспаптармен жұмыстар, жануарларға қатігездік көрсет i лет i н эксперименттер, адам денсаулығы мен жануарлар үш i н зиян келт i рет i н заттармен жүргізілетін жұмыстар (улы, радиоактивт i к, канцорегендік және мутагендік әсері бар зерттелмеген биологиялық белсенд i қосылыстар, адам және жануарлар үшін патогенді немесе шартты патогенді заттар, микроағзалар, вирустар, i ш i мд i к, никотин) жарысқа қатысуға жіберілмейді;  республикалық жарыстарда бұрын қаралған және қорғалған жұмыстар Ғылыми конкурсқа қатысуға жіберілмейді.

6 слайд

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСҚА  жарысқа кәмелетке толмағандар үш i н рұқсат ет i лмейт i н аспаптармен жұмыстар, жануарларға қатігездік көрсет i лет i н эксперименттер, адам денсаулығы мен жануарлар үш i н зиян келт i рет i н заттармен жүргізілетін жұмыстар (улы, радиоактивт i к, канцорегендік және мутагендік әсері бар зерттелмеген биологиялық белсенд i қосылыстар, адам және жануарлар үшін патогенді немесе шартты патогенді заттар, микроағзалар, вирустар, i ш i мд i к, никотин) жарысқа қатысуға жіберілмейді;  республикалық жарыстарда бұрын қаралған және қорғалған жұмыстар Ғылыми конкурсқа қатысуға жіберілмейді.

ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  титул парағы;  мазмұны;  абстракт (аннотация) қазақ немесе орыс т i лд

#7 слайд
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  титул парағы;  мазмұны;  абстракт (аннотация) қазақ немесе орыс т i лдер i нде (зерттеу жұмысының қай т i лде дайындалғанына байланысты), және ағылшын т i л i нде жазылады;  к i р i спе;  зерттеу бөл i м i;  қорытынды;  пайдаланылған әдебиеттер т i з i м i;жұмыс мәт i н i компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:1

7 слайд

ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  титул парағы;  мазмұны;  абстракт (аннотация) қазақ немесе орыс т i лдер i нде (зерттеу жұмысының қай т i лде дайындалғанына байланысты), және ағылшын т i л i нде жазылады;  к i р i спе;  зерттеу бөл i м i;  қорытынды;  пайдаланылған әдебиеттер т i з i м i;жұмыс мәт i н i компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:1

титул парағында мыналар көрсет i лед i: 2ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  жұмыс орындалған ұйымның толық

#8 слайд
титул парағында мыналар көрсет i лед i: 2ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектеб i;  автордың (б i р i ккен автордың) тег i, аты, сыныбы;  жұмыстың атауы;  жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы;  жетекш i н i ң тег i, аты, әкес i н i ң аты;  қаласы (жарыстың өтет i н жер i), жылы;

8 слайд

титул парағында мыналар көрсет i лед i: 2ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектеб i;  автордың (б i р i ккен автордың) тег i, аты, сыныбы;  жұмыстың атауы;  жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы;  жетекш i н i ң тег i, аты, әкес i н i ң аты;  қаласы (жарыстың өтет i н жер i), жылы;

абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:3ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ Қ

#9 слайд
абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:3ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  зерттеудің мақсаты;  гипотезасы;  кезеңдер i, зерттеуд i ң реті;  тәжірибенің әд i стемес i;  зерттеуд i ң жаңалығы және дербест i к дәрежес i;  жұмыстың нәтижес i және қорытындысы;  нәтижелерді практикада қолдану салалары;

9 слайд

абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:3ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  зерттеудің мақсаты;  гипотезасы;  кезеңдер i, зерттеуд i ң реті;  тәжірибенің әд i стемес i;  зерттеуд i ң жаңалығы және дербест i к дәрежес i;  жұмыстың нәтижес i және қорытындысы;  нәтижелерді практикада қолдану салалары;

к i р i спеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: 4ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  таңдалған зе

#10 слайд
к i р i спеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: 4ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігі, осы жұмыстың мақсаты (м i ндет i);  қойылған м i ндеттерд i шешу әд i с i қысқаша көрсет i лед i;

10 слайд

к i р i спеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: 4ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігі, осы жұмыстың мақсаты (м i ндет i);  қойылған м i ндеттерд i шешу әд i с i қысқаша көрсет i лед i;

жұмыстың зерттеу бөл i м i (20 беттен кем емес) жеке тараулардан (параграфтардан) тұрады және мыналарды қамтиды: 5ЗЕРТТЕУ ЖҰМ

#11 слайд
жұмыстың зерттеу бөл i м i (20 беттен кем емес) жеке тараулардан (параграфтардан) тұрады және мыналарды қамтиды: 5ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  осы жұмысты жүргізудің қажетт i л i г i не көз жетк i зуге және оның мақсатын (м i ндет i н) құрастыруға мүмкіндік беретін таңдалған тақырып бойынша белгілі нәтижелерге талдама шолу жасау;  қойылған м i ндеттерд i шешу әд i стер i н сипаттау;  жұмыстың нәтижелері және оларды талқылау;  суретті материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер, суреттер);

11 слайд

жұмыстың зерттеу бөл i м i (20 беттен кем емес) жеке тараулардан (параграфтардан) тұрады және мыналарды қамтиды: 5ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  осы жұмысты жүргізудің қажетт i л i г i не көз жетк i зуге және оның мақсатын (м i ндет i н) құрастыруға мүмкіндік беретін таңдалған тақырып бойынша белгілі нәтижелерге талдама шолу жасау;  қойылған м i ндеттерд i шешу әд i стер i н сипаттау;  жұмыстың нәтижелері және оларды талқылау;  суретті материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер, суреттер);

Пай даланылған әдебиеттер: 6ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  пайдаланылған әдебиеттерге с i лтемен i төр

#12 слайд
Пай даланылған әдебиеттер: 6ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  пайдаланылған әдебиеттерге с i лтемен i төртбұрышты жақшада беру керек. Мәт i нде кездесет i н с i лтемелердің шығуына қарай, нөм i рлеу реті болуы керек. Мәтінде кездесетін сілтемелердің шығуына қарай, нөмірлеу реті болады;  пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы т i з i ммен мынадай тәрт i пте бер i лед i:  автордың тег i және қысқартылған аты- жөн i;  мақаланың және журналдың аты (журналдағы мақалалар үш i н);  журналдың, к i таптың аты;  басып шығарылған орны және баспасы (к i таптар үш i н);  басылған жылы, шығу нөм i р i, бет i;

12 слайд

Пай даланылған әдебиеттер: 6ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:  пайдаланылған әдебиеттерге с i лтемен i төртбұрышты жақшада беру керек. Мәт i нде кездесет i н с i лтемелердің шығуына қарай, нөм i рлеу реті болуы керек. Мәтінде кездесетін сілтемелердің шығуына қарай, нөмірлеу реті болады;  пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы т i з i ммен мынадай тәрт i пте бер i лед i:  автордың тег i және қысқартылған аты- жөн i;  мақаланың және журналдың аты (журналдағы мақалалар үш i н);  журналдың, к i таптың аты;  басып шығарылған орны және баспасы (к i таптар үш i н);  басылған жылы, шығу нөм i р i, бет i;

қорытынды (бір беттен артық емес) 7ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: жұмыстың нег i зг i нәтижелер i және

#13 слайд
қорытынды (бір беттен артық емес) 7ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: жұмыстың нег i зг i нәтижелер i және олардың нег i з i нде жасалған қорытындыларын, жұмыстың нәтижелер i н ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөн i ндег i ұсыныстарды қамтиды;

13 слайд

қорытынды (бір беттен артық емес) 7ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН РӘСІМДЕУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: жұмыстың нег i зг i нәтижелер i және олардың нег i з i нде жасалған қорытындыларын, жұмыстың нәтижелер i н ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөн i ндег i ұсыныстарды қамтиды;

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ 12. Зерттеу жұмыстарының тақырыптары "Дарын" республикалық ғылыми-практи

#14 слайд
ҒЫЛЫМИ КОНКУРСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ 12. Зерттеу жұмыстарының тақырыптары "Дарын" республикалық ғылыми-практикалық орталығында (бұдан әрі – "Дарын" РҒПО) Intel ISEF- ке (Вашингтон, АҚШ қ.) тіркелінген жобаларды бекіту аффилендіру үшін тиісті жылдағы 20 қыркүйегінен кеш i кпей т i ркеледі. 13. Ғылыми конкурстар төрт кезеңде өткізіледі: 1) бірінші кезеңді (мектеп, аудандық) – білім бөлімдері; 2) екінші кезеңді (іріктеу алдындағы) – облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, республикалық білім беру ұйымдары (бұдан әрі – РББҰ), "Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы (бұдан әрі – "НЗМ" ДББҰ), "Республикалық физика-математика мектебі" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – "РФМШ" КеАҚ) екі турда өткізеді: бірінші тур – жобаларды қорғау; екінші тур – осы Қағидаларға қосымшада көрсетілген жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурстары өткізілетін пәндер тізбесіне сәйкес оқыту тіліне, сыныбына сай бейіндік пәнді тереңдетіп оқыту бағдарламасы бойынша тестілеу. Әдістемелік кеңес құрастырған тесттілер 60 сұрақтан тұрады (120 балл), оларды орындауға 2 астрономиялық сағат беріледі. Үшінші кезеңге тестілеу балдарының жалпы санынан кемінде 50% балл жинаған іріктеу алдындағы кезеңнің екінші турына қатысушылар жіберіледі. Командалық жұмысты үшінші кезеңге жіберу үшін өту баллы жұмыс авторларының жинаған балдарының орташа арифметикалық саны болып табылады; 3) үшінші кезеңді (іріктеу) – жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша "Дарын" РҒПО және қоғамдық- гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша облыстық білім беру ұйымдары (алдын ала сараптама) өткізеді. Ғылыми конкурстың төртінші кезеңіне ең көп балл жинаған үшінші кезеңнің жүлдегерлері жіберіледі; 4) төртінші кезең (республикалық) - Республикалық ұйымдастыру комитеті (жобаларды қорғау).

14 слайд

ҒЫЛЫМИ КОНКУРСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ 12. Зерттеу жұмыстарының тақырыптары "Дарын" республикалық ғылыми-практикалық орталығында (бұдан әрі – "Дарын" РҒПО) Intel ISEF- ке (Вашингтон, АҚШ қ.) тіркелінген жобаларды бекіту аффилендіру үшін тиісті жылдағы 20 қыркүйегінен кеш i кпей т i ркеледі. 13. Ғылыми конкурстар төрт кезеңде өткізіледі: 1) бірінші кезеңді (мектеп, аудандық) – білім бөлімдері; 2) екінші кезеңді (іріктеу алдындағы) – облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары, республикалық білім беру ұйымдары (бұдан әрі – РББҰ), "Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы (бұдан әрі – "НЗМ" ДББҰ), "Республикалық физика-математика мектебі" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – "РФМШ" КеАҚ) екі турда өткізеді: бірінші тур – жобаларды қорғау; екінші тур – осы Қағидаларға қосымшада көрсетілген жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық ғылыми жобалар конкурстары өткізілетін пәндер тізбесіне сәйкес оқыту тіліне, сыныбына сай бейіндік пәнді тереңдетіп оқыту бағдарламасы бойынша тестілеу. Әдістемелік кеңес құрастырған тесттілер 60 сұрақтан тұрады (120 балл), оларды орындауға 2 астрономиялық сағат беріледі. Үшінші кезеңге тестілеу балдарының жалпы санынан кемінде 50% балл жинаған іріктеу алдындағы кезеңнің екінші турына қатысушылар жіберіледі. Командалық жұмысты үшінші кезеңге жіберу үшін өту баллы жұмыс авторларының жинаған балдарының орташа арифметикалық саны болып табылады; 3) үшінші кезеңді (іріктеу) – жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша "Дарын" РҒПО және қоғамдық- гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша облыстық білім беру ұйымдары (алдын ала сараптама) өткізеді. Ғылыми конкурстың төртінші кезеңіне ең көп балл жинаған үшінші кезеңнің жүлдегерлері жіберіледі; 4) төртінші кезең (республикалық) - Республикалық ұйымдастыру комитеті (жобаларды қорғау).

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ПӘНДЕР БОЙЫНША РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР КОНКУРСТАРЫ ӨТКІЗІЛЕТІН ПӘНДЕР ТІЗІМІ Секциясы Пәні 1. Физика Ф

#15 слайд
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ПӘНДЕР БОЙЫНША РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР КОНКУРСТАРЫ ӨТКІЗІЛЕТІН ПӘНДЕР ТІЗІМІ Секциясы Пәні 1. Физика Физика 2. Техника Физика 3. Жер және ғарыш туралы ғылымдар Физика 4. Математика Математика 5. Қолданбалы математика Математика 6. Информатика Математика, информатика 7. Экономика Математика, география 8. Биология Биология 9. Химия Химия 10. Қоршаған ортаны қорғау және адам денсаулығын сақтау Биология 11. Тарих Дүниежүзі тарихы және Қазақстан тарихы 12. Адам және қоғам Дүниежүзі тарихы және адам және қоғам 13. Өлкетану География және Қазақстан тарихы 14. Әдебиет Қазақ әдебиеті және орыс әдебиеті 15. Этномәдениеттану Дүниежүзі тарихы және Қазақстан тарихы, Қазақ әдебиеті және орыс әдебиеті 16. Тіл білімі Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын, неміс және француз тілдері

15 слайд

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ПӘНДЕР БОЙЫНША РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР КОНКУРСТАРЫ ӨТКІЗІЛЕТІН ПӘНДЕР ТІЗІМІ Секциясы Пәні 1. Физика Физика 2. Техника Физика 3. Жер және ғарыш туралы ғылымдар Физика 4. Математика Математика 5. Қолданбалы математика Математика 6. Информатика Математика, информатика 7. Экономика Математика, география 8. Биология Биология 9. Химия Химия 10. Қоршаған ортаны қорғау және адам денсаулығын сақтау Биология 11. Тарих Дүниежүзі тарихы және Қазақстан тарихы 12. Адам және қоғам Дүниежүзі тарихы және адам және қоғам 13. Өлкетану География және Қазақстан тарихы 14. Әдебиет Қазақ әдебиеті және орыс әдебиеті 15. Этномәдениеттану Дүниежүзі тарихы және Қазақстан тарихы, Қазақ әдебиеті және орыс әдебиеті 16. Тіл білімі Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын, неміс және француз тілдері

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Ғылыми жобаның басты мақсаты - білім беру нәтижесі болып табыл

#16 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Ғылыми жобаның басты мақсаты - білім беру нәтижесі болып табылатын жұмыс. Зерттеу жұмысының мақсаты- білім алушыларды әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді салыстыруға, оларды талдауға және осы талдау негізінде жаңа тұжырымдар жасауға үйрету. Осылайша, оқу зерттеуі ғылыми ізденістерді жүргізуге үйретуге, білім алушылардың ойлау түрін дамытуға арналған, бірақ ең бастысы ғылыми фактілерді меңгеру емес, зерттеу алгоритмін оқыту, болашақта басқа зерттеуде қолдануға болатын дағдыларды дамыту.

16 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Ғылыми жобаның басты мақсаты - білім беру нәтижесі болып табылатын жұмыс. Зерттеу жұмысының мақсаты- білім алушыларды әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді салыстыруға, оларды талдауға және осы талдау негізінде жаңа тұжырымдар жасауға үйрету. Осылайша, оқу зерттеуі ғылыми ізденістерді жүргізуге үйретуге, білім алушылардың ойлау түрін дамытуға арналған, бірақ ең бастысы ғылыми фактілерді меңгеру емес, зерттеу алгоритмін оқыту, болашақта басқа зерттеуде қолдануға болатын дағдыларды дамыту.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ оқу зерттеулерін жүргізуге дайындық оқу зерттеулерін жүргізу жүргізілген зертте

#17 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ оқу зерттеулерін жүргізуге дайындық оқу зерттеулерін жүргізу жүргізілген зерттеулерді талдау зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғау

17 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ оқу зерттеулерін жүргізуге дайындық оқу зерттеулерін жүргізу жүргізілген зерттеулерді талдау зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғау

ОҚУ ЗЕРТТЕУЛЕРІНЕ ДАЙЫНДЫҚ Оқушы мұғалімнен немесе жоба жетекшісінен тапсырма алған сәттен басталады. Тапсырмада зерт

#18 слайд
ОҚУ ЗЕРТТЕУЛЕРІНЕ ДАЙЫНДЫҚ Оқушы мұғалімнен немесе жоба жетекшісінен тапсырма алған сәттен басталады. Тапсырмада зерттеудің сипаты мен мақсаты, зерттеу объектісі мен нысанасы, оқу зерттеуін жүргізу әдістемесі туралы қажетті ақпарат болуы тиіс. Оқу-зерттеу жұмыстарын дайындау кезеңі өте маңызды, өйткені біріншіден, оқушыға ғылыми ізденіске қажетті белгілі бір әрекеттерді саналы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді, екіншіден, зерттеу қызметі дәстүрлі білім беру процесінен айтарлықтай ерекшеленеді және оқу бағдарламасын кеңейте түседі.

18 слайд

ОҚУ ЗЕРТТЕУЛЕРІНЕ ДАЙЫНДЫҚ Оқушы мұғалімнен немесе жоба жетекшісінен тапсырма алған сәттен басталады. Тапсырмада зерттеудің сипаты мен мақсаты, зерттеу объектісі мен нысанасы, оқу зерттеуін жүргізу әдістемесі туралы қажетті ақпарат болуы тиіс. Оқу-зерттеу жұмыстарын дайындау кезеңі өте маңызды, өйткені біріншіден, оқушыға ғылыми ізденіске қажетті белгілі бір әрекеттерді саналы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді, екіншіден, зерттеу қызметі дәстүрлі білім беру процесінен айтарлықтай ерекшеленеді және оқу бағдарламасын кеңейте түседі.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқу зерттеуі оқушының құзыретті және оның практикалық қызметімен

#19 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқу зерттеуі оқушының құзыретті және оның практикалық қызметімен тікелей байланысты кез-келген ғылыми мәселені шешуді қамтиды. Тақырып оқушы үшін өзекті және қызықты ғана емес, сонымен қатар қол жетімді, тақырып бойынша қажетті әдебиеттерді, оқу және зерттеу қызметіне тиісті жағдайларды қамтуы керек. Біріншісі-зерттеу тақырыбын таңдау

19 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқу зерттеуі оқушының құзыретті және оның практикалық қызметімен тікелей байланысты кез-келген ғылыми мәселені шешуді қамтиды. Тақырып оқушы үшін өзекті және қызықты ғана емес, сонымен қатар қол жетімді, тақырып бойынша қажетті әдебиеттерді, оқу және зерттеу қызметіне тиісті жағдайларды қамтуы керек. Біріншісі-зерттеу тақырыбын таңдау

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу объектісі Зерттеу мәселесін анықтаумен, іс жүзінде, зертте

#20 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу объектісі Зерттеу мәселесін анықтаумен, іс жүзінде, зерттеу басталады. Кез- келген зерттеу зерттеу объектісі мен пәні пайда болатын ғылым мен практиканың белгілі бір саласында болады. Зерттеу объектісі зерттеуші оқушы үшін қажетті ақпарат көзі ретінде қызмет етеді және кез- келген проблемалық жағдайды қамтиды. Зерттеу пәні зерттеуге және талдауға жататын объектінің бөліктерін қамтиды

20 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу объектісі Зерттеу мәселесін анықтаумен, іс жүзінде, зерттеу басталады. Кез- келген зерттеу зерттеу объектісі мен пәні пайда болатын ғылым мен практиканың белгілі бір саласында болады. Зерттеу объектісі зерттеуші оқушы үшін қажетті ақпарат көзі ретінде қызмет етеді және кез- келген проблемалық жағдайды қамтиды. Зерттеу пәні зерттеуге және талдауға жататын объектінің бөліктерін қамтиды

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу нысаны мен тақырыбы Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау оны

#21 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу нысаны мен тақырыбы Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау оның мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға көмектеседі. Зерттеудің мақсаты зерттеушінің ниетін, оның жұмысының түпкілікті нәтижесін білдіруі керек. Мақсат қысқаша және дәл тұжырымдалады және келесі белгілерге сәйкес келеді: мазмұнның толықтығы, орындалудың нақтылығы, уақыттың тиімділігі, бақылау мүмкіндігі. Зерттеудің міндеттері-мақсатқа жету үшін қажет әрекеттерді тұжырымдау және бекіту.

21 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу нысаны мен тақырыбы Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау оның мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға көмектеседі. Зерттеудің мақсаты зерттеушінің ниетін, оның жұмысының түпкілікті нәтижесін білдіруі керек. Мақсат қысқаша және дәл тұжырымдалады және келесі белгілерге сәйкес келеді: мазмұнның толықтығы, орындалудың нақтылығы, уақыттың тиімділігі, бақылау мүмкіндігі. Зерттеудің міндеттері-мақсатқа жету үшін қажет әрекеттерді тұжырымдау және бекіту.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Жұмыстың атауын тұжырымдау Оқу зерттеулерінің негізгі мазмұны анық

#22 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Жұмыстың атауын тұжырымдау Оқу зерттеулерінің негізгі мазмұны анықталғаннан кейін тақырып пен мақсат тұжырымдалады, нақты міндеттер қойылады, зерттеу объектісі мен пәні нақтыланады, жұмыстың атауын тұжырымдауға көшуге болады. Айта кету керек, зерттеу атауының бірден дұрыс нұсқасын табу оңай емес және зерттеу барысында атаудың жаңа тұжырымдары пайда болуы мүмкін. Бірақ оқу-зерттеу жұмысының атауында міндетті түрде зерттеу тақырыбын көрсету, оны дәл және мазмұнына сәйкес тұжырымдау ұсынылады.

22 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Жұмыстың атауын тұжырымдау Оқу зерттеулерінің негізгі мазмұны анықталғаннан кейін тақырып пен мақсат тұжырымдалады, нақты міндеттер қойылады, зерттеу объектісі мен пәні нақтыланады, жұмыстың атауын тұжырымдауға көшуге болады. Айта кету керек, зерттеу атауының бірден дұрыс нұсқасын табу оңай емес және зерттеу барысында атаудың жаңа тұжырымдары пайда болуы мүмкін. Бірақ оқу-зерттеу жұмысының атауында міндетті түрде зерттеу тақырыбын көрсету, оны дәл және мазмұнына сәйкес тұжырымдау ұсынылады.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу әдістерін таңдау Оқушыларға зерттеудің тиісті әдістерін та

#23 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу әдістерін таңдау Оқушыларға зерттеудің тиісті әдістерін таңдаудың негізгі нұсқауы - бұрын қойылған міндеттер. Оқу зерттеулерінде ғылымның әртүрлі салаларынан ғылыми танымның әртүрлі әдістері қолданылады, бұл материалды алу, жинау, өңдеу немесе талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, зерттеу барысында туындайтын мәселелерді жан-жақты қарастыруға мүмкіндік береді, бірақ зерттелген мәліметтерге сәйкес келетін ең тиімді, индикативті және жанама әдістерді таңдау маңызды.

23 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Зерттеу әдістерін таңдау Оқушыларға зерттеудің тиісті әдістерін таңдаудың негізгі нұсқауы - бұрын қойылған міндеттер. Оқу зерттеулерінде ғылымның әртүрлі салаларынан ғылыми танымның әртүрлі әдістері қолданылады, бұл материалды алу, жинау, өңдеу немесе талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, зерттеу барысында туындайтын мәселелерді жан-жақты қарастыруға мүмкіндік береді, бірақ зерттелген мәліметтерге сәйкес келетін ең тиімді, индикативті және жанама әдістерді таңдау маңызды.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқушының зерттеу жұмысының жоспары Оқушының зерттеу жұмысының жоспа

#24 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқушының зерттеу жұмысының жоспары Оқушының зерттеу жұмысының жоспарын құру-оқу зерттеулерін жүргізуге дайындықтың соңғы кезеңі. Зерттеу жоспары оқушының тиімді жұмысын, қажетті жағдайлар мен құралдарды дайындауды, тәжірибені немесе экспериментті жоспарлауды және т. б. қамтамасыз ететін оқу-зерттеу іс-әрекетінің барлық кезеңдерінің реттілігін анықтайды.

24 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Оқушының зерттеу жұмысының жоспары Оқушының зерттеу жұмысының жоспарын құру-оқу зерттеулерін жүргізуге дайындықтың соңғы кезеңі. Зерттеу жоспары оқушының тиімді жұмысын, қажетті жағдайлар мен құралдарды дайындауды, тәжірибені немесе экспериментті жоспарлауды және т. б. қамтамасыз ететін оқу-зерттеу іс-әрекетінің барлық кезеңдерінің реттілігін анықтайды.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды Зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау оқушыға қорытынд

#25 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды Зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау оқушыға қорытынды тұжырым жасауға негіз береді. Оқу зерттеулерінің қорытындылары қысқаша түрде бүкіл зерттеу жұмысының нәтижелерін білдіреді, сонымен қатар оқушыларға зерттеу барысында алынған жаңа нәрселерді көрсетеді немесе белгілі бір ғылыми ережелердің дәлелдерін көрсетеді.

25 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды Зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау оқушыға қорытынды тұжырым жасауға негіз береді. Оқу зерттеулерінің қорытындылары қысқаша түрде бүкіл зерттеу жұмысының нәтижелерін білдіреді, сонымен қатар оқушыларға зерттеу барысында алынған жаңа нәрселерді көрсетеді немесе белгілі бір ғылыми ережелердің дәлелдерін көрсетеді.

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды есеп Жүргізілген оқу зерттеуі бойынша есеп дайындау-зер

#26 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды есеп Жүргізілген оқу зерттеуі бойынша есеп дайындау-зерттеу жұмысының кезеңі, онда оқушы оқу-зерттеу қызметінің алынған нәтижелерін жалпыға қол жетімді түрде ұсынуы, зерттеудің практикалық маңыздылығын көрсетуі, негізгі ұғымдарды анықтауы және осы мәс...

26 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАРҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ Қорытынды есеп Жүргізілген оқу зерттеуі бойынша есеп дайындау-зерттеу жұмысының кезеңі, онда оқушы оқу-зерттеу қызметінің алынған нәтижелерін жалпыға қол жетімді түрде ұсынуы, зерттеудің практикалық маңыздылығын көрсетуі, негізгі ұғымдарды анықтауы және осы мәс...

Файл форматы:
pptx
14.11.2022
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі