Материалдар / "Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы

"Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренерлерге, бірінші деңгейлі мұғалімдерге, мұғалімдерге, әдіс-тәсілдерді сабақтарда тиімді пайдалану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
239
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығ

3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,  Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,  Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,  Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи ДжонҰстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони

3 слайд

Ұстаз болу – жүректің батырлығы,  Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,  Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,  Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи ДжонҰстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони

Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бө

4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.

4 слайд

Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.

И д е я л а р себ ет і :

5 слайд
И д е я л а р себ ет і :

5 слайд

И д е я л а р себ ет і :

Т ү й і н д е м е : Бі­рін­ші­­тезис:­ ­Жа­ңа­ ­нәр­се­ні­ ­оқы­ту ­­адам­ның­ ­не­ ні ­­бі­ле­ті­ні­мен ­­жә­не ­­тү­сі­не­ті­

6 слайд
Т ү й і н д е м е : Бі­рін­ші­­тезис:­ ­Жа­ңа­ ­нәр­се­ні­ ­оқы­ту ­­адам­ның­ ­не­ ні ­­бі­ле­ті­ні­мен ­­жә­не ­­тү­сі­не­ті­ні­мен ­бай­ла­ныс­ ты. Екін­ші ­­тезис:­ ­Оқы­ту ­­оқу­шы­ның­ ­бас­тап­қы ­­бі­лі­ мі­ ­мен­ ­дағ­ды­ла­рын­ ­на­зар­ға ­­алып,­ ­олар­ды­ ­өріс­ тету­ді­ ­мақ­сат­ ­ет­кен­де ­­мән­ді­ ­бо­ла­ды. Үшін­ші­ ­тезис:­ ­Осы ­­бай­ла­ныс­тар­ды­ ­да­мы­тып,­ ­ ны­ғай­ту ­­үшін­ ­проблема­лар­ды ­­ше­шу­ ­үде­рі­сін­ ­то­ лық­қан­ды­ ­қа­тыс­ты­ру­ ­қа­жет. Төр­тін­ші­ ­тезис: ­­Оқу­шы­лар­ға ­­гипотеза ­­жа­сау­ ға, ­­оны ­­қор­ғау­ға,­ ­сы­нақ­тан ­­өт­кі­зу­ге­ ­жә­не ­­құ­ру­ ға­ ­уа­қыт­ ­бе­рі­ңіз.

6 слайд

Т ү й і н д е м е : Бі­рін­ші­­тезис:­ ­Жа­ңа­ ­нәр­се­ні­ ­оқы­ту ­­адам­ның­ ­не­ ні ­­бі­ле­ті­ні­мен ­­жә­не ­­тү­сі­не­ті­ні­мен ­бай­ла­ныс­ ты. Екін­ші ­­тезис:­ ­Оқы­ту ­­оқу­шы­ның­ ­бас­тап­қы ­­бі­лі­ мі­ ­мен­ ­дағ­ды­ла­рын­ ­на­зар­ға ­­алып,­ ­олар­ды­ ­өріс­ тету­ді­ ­мақ­сат­ ­ет­кен­де ­­мән­ді­ ­бо­ла­ды. Үшін­ші­ ­тезис:­ ­Осы ­­бай­ла­ныс­тар­ды­ ­да­мы­тып,­ ­ ны­ғай­ту ­­үшін­ ­проблема­лар­ды ­­ше­шу­ ­үде­рі­сін­ ­то­ лық­қан­ды­ ­қа­тыс­ты­ру­ ­қа­жет. Төр­тін­ші­ ­тезис: ­­Оқу­шы­лар­ға ­­гипотеза ­­жа­сау­ ға, ­­оны ­­қор­ғау­ға,­ ­сы­нақ­тан ­­өт­кі­зу­ге­ ­жә­не ­­құ­ру­ ға­ ­уа­қыт­ ­бе­рі­ңіз.

Т ү й і н д е м е : Бе­сін­ші­­тезис:­ ­Оқу­шы­лар­дың­ ­бір-­бі­рін ­­оқы­туы­ на ­­мүм­кін­дік ­­бе­рі­ңіз. ­ Ал­тын­шы­ ­те

7 слайд
Т ү й і н д е м е : Бе­сін­ші­­тезис:­ ­Оқу­шы­лар­дың­ ­бір-­бі­рін ­­оқы­туы­ на ­­мүм­кін­дік ­­бе­рі­ңіз. ­ Ал­тын­шы­ ­тезис:­ ­Бел­гі­лі­ ­бір­ ­уа­қыт­ ­ішін­де­ ­жұ­ мыс­ ­іс­теу­ге­ ­ар­нал­ған­ма­те­ри­ал­дың­ ­кө­ле­мі­ ­шек­ теу­лі­ ­бо­луы­ ­ке­рек. Же­тін­ші ­­тезис:­ ­Мұ­ға­лім­дер ­­оқу­шы­лар­ға ­­рефлек­ сия­ны ­­ын­талан­ды­ру ­­жә­не ­­өз ­­идеяла­рын ­­ой­лас­ ты­ру­ ­ар­қы­лы ­­ал­ған ­­бі­лім­де­рін­ ­қо­ры­тын­ды­лап­ ­ тал­дау­ға­ ­кө­мек­те­суге­ ­ти­іс. ­ Се­гі­зін­ші­ ­тезис:­ ­қо­лай­лы­ ­оқу­ ­үшін­ ­адам­дар­ға­ ­ке­ рі­ ­бай­ла­ныс­ ­пен­ ­ма­дақ­тау­ ­қа­жет,­ ­сон­дық­тан­ ­ ба­ға­лау­ ­із­гі­ ­бо­луы­ ­ке­рек.

7 слайд

Т ү й і н д е м е : Бе­сін­ші­­тезис:­ ­Оқу­шы­лар­дың­ ­бір-­бі­рін ­­оқы­туы­ на ­­мүм­кін­дік ­­бе­рі­ңіз. ­ Ал­тын­шы­ ­тезис:­ ­Бел­гі­лі­ ­бір­ ­уа­қыт­ ­ішін­де­ ­жұ­ мыс­ ­іс­теу­ге­ ­ар­нал­ған­ма­те­ри­ал­дың­ ­кө­ле­мі­ ­шек­ теу­лі­ ­бо­луы­ ­ке­рек. Же­тін­ші ­­тезис:­ ­Мұ­ға­лім­дер ­­оқу­шы­лар­ға ­­рефлек­ сия­ны ­­ын­талан­ды­ру ­­жә­не ­­өз ­­идеяла­рын ­­ой­лас­ ты­ру­ ­ар­қы­лы ­­ал­ған ­­бі­лім­де­рін­ ­қо­ры­тын­ды­лап­ ­ тал­дау­ға­ ­кө­мек­те­суге­ ­ти­іс. ­ Се­гі­зін­ші­ ­тезис:­ ­қо­лай­лы­ ­оқу­ ­үшін­ ­адам­дар­ға­ ­ке­ рі­ ­бай­ла­ныс­ ­пен­ ­ма­дақ­тау­ ­қа­жет,­ ­сон­дық­тан­ ­ ба­ға­лау­ ­із­гі­ ­бо­луы­ ­ке­рек.

Рефл е кс и я : 1. О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н қ а т т ы ұ н а ғ а н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 2 .

8 слайд
Рефл е кс и я : 1. О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н қ а т т ы ұ н а ғ а н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 2 . О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н д ұ р ы с е м е с д е п к ө р і н г е н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 3 . О с ы к о у ч и н г т е г і қ а н д а й и д е я л а р м е н ү ш і н к е л е ш е к т е қ а ж е т б о л а д ы ? Н е л і к т е н ? 4 . М е н ө з ә р і п т е с т е р і м е о с ы к о у ч и н г т е н к е й і н қ а н д а й о й л а р м е н б ө л і с е р е д і м ? Н е л і к т е н ?

8 слайд

Рефл е кс и я : 1. О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н қ а т т ы ұ н а ғ а н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 2 . О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н д ұ р ы с е м е с д е п к ө р і н г е н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 3 . О с ы к о у ч и н г т е г і қ а н д а й и д е я л а р м е н ү ш і н к е л е ш е к т е қ а ж е т б о л а д ы ? Н е л і к т е н ? 4 . М е н ө з ә р і п т е с т е р і м е о с ы к о у ч и н г т е н к е й і н қ а н д а й о й л а р м е н б ө л і с е р е д і м ? Н е л і к т е н ?

«Т a з a мінсіз a сыл т a с су түбінде ж a т a ды Т a з a мінсіз a сыл сөз ой түбінде ж a т a ды Су түбінде ж a тқ a н т a

9 слайд
«Т a з a мінсіз a сыл т a с су түбінде ж a т a ды Т a з a мінсіз a сыл сөз ой түбінде ж a т a ды Су түбінде ж a тқ a н т a с жел толқытс a шығ a ды Ой түбінде ж a тқ a н сөз шер толқытс a шығ a ды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

«Т a з a мінсіз a сыл т a с су түбінде ж a т a ды Т a з a мінсіз a сыл сөз ой түбінде ж a т a ды Су түбінде ж a тқ a н т a с жел толқытс a шығ a ды Ой түбінде ж a тқ a н сөз шер толқытс a шығ a ды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ