"Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ
ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:
2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:
3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы.
Ғ.Қайырбеков
«Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз»
Дьюи ДжонҰстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру,
іздену барысында болмаса, онда олар
да сапалы білім бере алмайды.
Али Ашперони
3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи ДжонҰстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони
4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының
жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу;
-Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін
енгізу жолымен бөлісу.
Күтілетін нәтиже:
-Кэмбридж бағдарламасының
жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады;
-Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін
енгізу жолымен бөліседі.
4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.
5 слайд
И д е я л а р себ ет і :
5 слайд
И д е я л а р себ ет і :
6 слайд
Т ү й і н д е м е :
Біріншітезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның не
ні
білетінімен және түсінетінімен байланыс
ты.
Екінші
тезис: Оқыту оқушының бастапқы білі
мі
мен дағдыларын назарға алып, оларды өріс
тетуді
мақсат еткенде мәнді болады.
Үшінші
тезис: Осы байланыстарды дамытып,
нығайту
үшін проблемаларды шешу үдерісін то
лыққанды
қатыстыру қажет.
Төртінші
тезис: Оқушыларға гипотеза жасау
ға,
оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құру
ға
уақыт беріңіз.
6 слайд
Т ү й і н д е м е : Біріншітезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның не ні білетінімен және түсінетінімен байланыс ты. Екінші тезис: Оқыту оқушының бастапқы білі мі мен дағдыларын назарға алып, оларды өріс тетуді мақсат еткенде мәнді болады. Үшінші тезис: Осы байланыстарды дамытып, нығайту үшін проблемаларды шешу үдерісін то лыққанды қатыстыру қажет. Төртінші тезис: Оқушыларға гипотеза жасау ға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құру ға уақыт беріңіз.
7 слайд
Т ү й і н д е м е :
Бесіншітезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуы
на
мүмкіндік беріңіз.
Алтыншы
тезис: Белгілі бір уақыт ішінде жұ
мыс
істеуге арналғанматериалдың көлемі шек
теулі
болуы керек.
Жетінші
тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлек
сияны
ынталандыру және өз идеяларын ойлас
тыру
арқылы алған білімдерін қорытындылап
талдауға
көмектесуге тиіс.
Сегізінші
тезис: қолайлы оқу үшін адамдарға ке
рі
байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан
бағалау
ізгі болуы керек.
7 слайд
Т ү й і н д е м е : Бесіншітезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуы на мүмкіндік беріңіз. Алтыншы тезис: Белгілі бір уақыт ішінде жұ мыс істеуге арналғанматериалдың көлемі шек теулі болуы керек. Жетінші тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлек сияны ынталандыру және өз идеяларын ойлас тыру арқылы алған білімдерін қорытындылап талдауға көмектесуге тиіс. Сегізінші тезис: қолайлы оқу үшін адамдарға ке рі байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болуы керек.
8 слайд
Рефл е кс и я :
1. О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н қ а т т ы
ұ н а ғ а н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ?
2 . О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н д ұ р ы с
е м е с д е п к ө р і н г е н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ?
3 . О с ы к о у ч и н г т е г і қ а н д а й и д е я л а р
м е н ү ш і н к е л е ш е к т е қ а ж е т б о л а д ы ?
Н е л і к т е н ?
4 . М е н ө з ә р і п т е с т е р і м е о с ы к о у ч и н г т е н
к е й і н қ а н д а й о й л а р м е н б ө л і с е р е д і м ?
Н е л і к т е н ?
8 слайд
Рефл е кс и я : 1. О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н қ а т т ы ұ н а ғ а н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 2 . О с ы к о у ч и н г т е м а ғ а н д ұ р ы с е м е с д е п к ө р і н г е н о й қ а н д а й ? Н е л і к т е н ? 3 . О с ы к о у ч и н г т е г і қ а н д а й и д е я л а р м е н ү ш і н к е л е ш е к т е қ а ж е т б о л а д ы ? Н е л і к т е н ? 4 . М е н ө з ә р і п т е с т е р і м е о с ы к о у ч и н г т е н к е й і н қ а н д а й о й л а р м е н б ө л і с е р е д і м ? Н е л і к т е н ?
9 слайд
«Т a з a мінсіз a сыл т a с су түбінде ж a т a ды
Т a з a мінсіз a сыл сөз ой түбінде ж a т a ды
Су түбінде ж a тқ a н т a с жел толқытс a шығ a ды
Ой түбінде ж a тқ a н сөз шер толқытс a шығ a ды»
АСАН ҚАЙҒЫ
Назарларыңызға
рахмет!
9 слайд
«Т a з a мінсіз a сыл т a с су түбінде ж a т a ды Т a з a мінсіз a сыл сөз ой түбінде ж a т a ды Су түбінде ж a тқ a н т a с жел толқытс a шығ a ды Ой түбінде ж a тқ a н сөз шер толқытс a шығ a ды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!