"Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы




1 слайд
1 слайд

2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ
ҮЙРЕТУ КЕРЕК?...
КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:
2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?... КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы.
Ғ.Қайырбеков
«Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз»
Дьюи Джон
Ұстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру,
іздену барысында болмаса, онда олар
да сапалы білім бере алмайды.
Али Ашперони
3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи Джон Ұстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони

4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының
жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу;
-Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін
енгізу жолымен бөлісу.
Күтілетін нәтиже:
-Кэмбридж бағдарламасының
жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады;
-Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін
енгізу жолымен бөліседі.
4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.

5 слайд
Идеялар себеті:
5 слайд
Идеялар себеті:

6 слайд
Түйіндеме:
Бірінші
тезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның не
ні
білетінімен және түсінетінімен байланыс
ты.
Екінші
тезис: Оқыту оқушының бастапқы білі
мі
мен дағдыларын назарға алып, оларды өріс
тетуді
мақсат еткенде мәнді болады.
Үшінші
тезис: Осы байланыстарды дамытып,
нығайту
үшін проблемаларды шешу үдерісін то
лыққанды
қатыстыру қажет.
Төртінші
тезис: Оқушыларға гипотеза жасау
ға,
оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құру
ға
уақыт беріңіз.
6 слайд
Түйіндеме: Бірінші тезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның не ні білетінімен және түсінетінімен байланыс ты. Екінші тезис: Оқыту оқушының бастапқы білі мі мен дағдыларын назарға алып, оларды өріс тетуді мақсат еткенде мәнді болады. Үшінші тезис: Осы байланыстарды дамытып, нығайту үшін проблемаларды шешу үдерісін то лыққанды қатыстыру қажет. Төртінші тезис: Оқушыларға гипотеза жасау ға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құру ға уақыт беріңіз.

7 слайд
Түйіндеме:
Бесінші
тезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуы
на
мүмкіндік беріңіз.
Алтыншы
тезис: Белгілі бір уақыт ішінде жұ
мыс
істеуге арналғанматериалдың көлемі шек
теулі
болуы керек.
Жетінші
тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлек
сияны
ынталандыру және өз идеяларын ойлас
тыру
арқылы алған білімдерін қорытындылап
талдауға
көмектесуге тиіс.
Сегізінші
тезис: қолайлы оқу үшін адамдарға ке
рі
байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан
бағалау
ізгі болуы керек.
7 слайд
Түйіндеме: Бесінші тезис: Оқушылардың бір-бірін оқытуы на мүмкіндік беріңіз. Алтыншы тезис: Белгілі бір уақыт ішінде жұ мыс істеуге арналғанматериалдың көлемі шек теулі болуы керек. Жетінші тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлек сияны ынталандыру және өз идеяларын ойлас тыру арқылы алған білімдерін қорытындылап талдауға көмектесуге тиіс. Сегізінші тезис: қолайлы оқу үшін адамдарға ке рі байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болуы керек.

8 слайд
Рефлексия:
1.Осы коучингте маған қатты
ұнаған ой қандай? Неліктен?
2. Осы коучингте маған дұрыс
емес деп көрінген ой қандай? Неліктен?
3. Осы коучингтегі қандай идеялар
мен үшін келешекте қажет болады?
Неліктен?
4.Мен өз әріптестеріме осы коучингтен
кейін қандай ойлармен бөлісер едім?
Неліктен?
8 слайд
Рефлексия: 1.Осы коучингте маған қатты ұнаған ой қандай? Неліктен? 2. Осы коучингте маған дұрыс емес деп көрінген ой қандай? Неліктен? 3. Осы коучингтегі қандай идеялар мен үшін келешекте қажет болады? Неліктен? 4.Мен өз әріптестеріме осы коучингтен кейін қандай ойлармен бөлісер едім? Неліктен?

9 слайд
«Тaзa мінсіз aсыл тaс су түбінде жaтaды
Тaзa мінсіз aсыл сөз ой түбінде жaтaды
Су түбінде жaтқaн тaс жел толқытсa шығaды
Ой түбінде жaтқaн сөз шер толқытсa шығaды»
АСАН ҚАЙҒЫ
Назарларыңызға
рахмет!
9 слайд
«Тaзa мінсіз aсыл тaс су түбінде жaтaды Тaзa мінсіз aсыл сөз ой түбінде жaтaды Су түбінде жaтқaн тaс жел толқытсa шығaды Ой түбінде жaтқaн сөз шер толқытсa шығaды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!