Материалдар / "Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы

"Оқушыларды оқуға қалай үйрету керек?..." атты коучинг-сессияның презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренерлерге, бірінші деңгейлі мұғалімдерге, мұғалімдерге, әдіс-тәсілдерді сабақтарда тиімді пайдалану үшін
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?... КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?... КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУ КЕРЕК?... КОУЧИНГ ТАҚЫРЫБЫ:

Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алты

3 слайд
Ұстаз болу – жүректің батырлығы,  Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,  Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,  Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи Джон Ұстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони

3 слайд

Ұстаз болу – жүректің батырлығы,  Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,  Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,  Азбайтұғын адамның алтындығы. Ғ.Қайырбеков «Ойларға үйретпейміз – ойлай алуға үйретеміз» Дьюи Джон Ұстаздар өздері үнемі білімін жетілдіру, іздену барысында болмаса, онда олар да сапалы білім бере алмайды. Али Ашперони

Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен

4 слайд
Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.

4 слайд

Мақсаты: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысу; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөлісу. Күтілетін нәтиже: -Кэмбридж бағдарламасының жаңа-әдіс тәсілдерімен танысады; -Кэмбридж бағдарламасының әдіс-тәсілдерін енгізу жолымен бөліседі.

Идеялар себеті:

5 слайд
Идеялар себеті:

5 слайд

Идеялар себеті:

Түйіндеме: Бі­рін­ші ­тезис:­ Жа­ңа­ нәр­се­ні­ оқы­ту ­адам­ның­ не­ ні ­бі­ле­ті­ні­мен ­жә­не ­тү­сі­не­ті­ні­мен бай­ла­ны

6 слайд
Түйіндеме: Бі­рін­ші ­тезис:­ Жа­ңа­ нәр­се­ні­ оқы­ту ­адам­ның­ не­ ні ­бі­ле­ті­ні­мен ­жә­не ­тү­сі­не­ті­ні­мен бай­ла­ныс­ ты. Екін­ші ­тезис:­ Оқы­ту ­оқу­шы­ның­ бас­тап­қы ­бі­лі­ мі­ мен­ дағ­ды­ла­рын­ на­зар­ға ­алып,­ олар­ды­ өріс­ тету­ді­ мақ­сат­ ет­кен­де ­мән­ді­ бо­ла­ды. Үшін­ші­ тезис:­ Осы ­бай­ла­ныс­тар­ды­ да­мы­тып,­ ны­ғай­ту ­үшін­ проблема­лар­ды ­ше­шу­ үде­рі­сін­ то­ лық­қан­ды­ қа­тыс­ты­ру­ қа­жет. Төр­тін­ші­ тезис: ­Оқу­шы­лар­ға ­гипотеза ­жа­сау­ ға, ­оны ­қор­ғау­ға,­ сы­нақ­тан ­өт­кі­зу­ге­ жә­не ­құ­ру­ ға­ уа­қыт­ бе­рі­ңіз.

6 слайд

Түйіндеме: Бі­рін­ші ­тезис:­ Жа­ңа­ нәр­се­ні­ оқы­ту ­адам­ның­ не­ ні ­бі­ле­ті­ні­мен ­жә­не ­тү­сі­не­ті­ні­мен бай­ла­ныс­ ты. Екін­ші ­тезис:­ Оқы­ту ­оқу­шы­ның­ бас­тап­қы ­бі­лі­ мі­ мен­ дағ­ды­ла­рын­ на­зар­ға ­алып,­ олар­ды­ өріс­ тету­ді­ мақ­сат­ ет­кен­де ­мән­ді­ бо­ла­ды. Үшін­ші­ тезис:­ Осы ­бай­ла­ныс­тар­ды­ да­мы­тып,­ ны­ғай­ту ­үшін­ проблема­лар­ды ­ше­шу­ үде­рі­сін­ то­ лық­қан­ды­ қа­тыс­ты­ру­ қа­жет. Төр­тін­ші­ тезис: ­Оқу­шы­лар­ға ­гипотеза ­жа­сау­ ға, ­оны ­қор­ғау­ға,­ сы­нақ­тан ­өт­кі­зу­ге­ жә­не ­құ­ру­ ға­ уа­қыт­ бе­рі­ңіз.

Түйіндеме: Бе­сін­ші ­тезис:­ Оқу­шы­лар­дың­ бір-­бі­рін ­оқы­туы­ на ­мүм­кін­дік ­бе­рі­ңіз. Ал­тын­шы­ тезис:­ Бел­гі­лі

7 слайд
Түйіндеме: Бе­сін­ші ­тезис:­ Оқу­шы­лар­дың­ бір-­бі­рін ­оқы­туы­ на ­мүм­кін­дік ­бе­рі­ңіз. Ал­тын­шы­ тезис:­ Бел­гі­лі­ бір­ уа­қыт­ ішін­де­ жұ­ мыс­ іс­теу­ге­ ар­нал­ған­ма­те­ри­ал­дың­ кө­ле­мі­ шек­ теу­лі­ бо­луы­ ке­рек. Же­тін­ші ­тезис:­ Мұ­ға­лім­дер ­оқу­шы­лар­ға ­рефлек­ сия­ны ­ын­талан­ды­ру ­жә­не ­өз ­идеяла­рын ­ой­лас­ ты­ру­ ар­қы­лы ­ал­ған ­бі­лім­де­рін­ қо­ры­тын­ды­лап­ тал­дау­ға­ кө­мек­те­суге­ ти­іс. Се­гі­зін­ші­ тезис:­ қо­лай­лы­ оқу­ үшін­ адам­дар­ға­ ке­ рі­ бай­ла­ныс­ пен­ ма­дақ­тау­ қа­жет,­ сон­дық­тан­ ба­ға­лау­ із­гі­ бо­луы­ ке­рек.

7 слайд

Түйіндеме: Бе­сін­ші ­тезис:­ Оқу­шы­лар­дың­ бір-­бі­рін ­оқы­туы­ на ­мүм­кін­дік ­бе­рі­ңіз. Ал­тын­шы­ тезис:­ Бел­гі­лі­ бір­ уа­қыт­ ішін­де­ жұ­ мыс­ іс­теу­ге­ ар­нал­ған­ма­те­ри­ал­дың­ кө­ле­мі­ шек­ теу­лі­ бо­луы­ ке­рек. Же­тін­ші ­тезис:­ Мұ­ға­лім­дер ­оқу­шы­лар­ға ­рефлек­ сия­ны ­ын­талан­ды­ру ­жә­не ­өз ­идеяла­рын ­ой­лас­ ты­ру­ ар­қы­лы ­ал­ған ­бі­лім­де­рін­ қо­ры­тын­ды­лап­ тал­дау­ға­ кө­мек­те­суге­ ти­іс. Се­гі­зін­ші­ тезис:­ қо­лай­лы­ оқу­ үшін­ адам­дар­ға­ ке­ рі­ бай­ла­ныс­ пен­ ма­дақ­тау­ қа­жет,­ сон­дық­тан­ ба­ға­лау­ із­гі­ бо­луы­ ке­рек.

Рефлексия: 1.Осы коучингте маған қатты ұнаған ой қандай? Неліктен? 2. Осы коучингте маған дұрыс емес деп көрінген ой қандай? Н

8 слайд
Рефлексия: 1.Осы коучингте маған қатты ұнаған ой қандай? Неліктен? 2. Осы коучингте маған дұрыс емес деп көрінген ой қандай? Неліктен? 3. Осы коучингтегі қандай идеялар мен үшін келешекте қажет болады? Неліктен? 4.Мен өз әріптестеріме осы коучингтен кейін қандай ойлармен бөлісер едім? Неліктен?

8 слайд

Рефлексия: 1.Осы коучингте маған қатты ұнаған ой қандай? Неліктен? 2. Осы коучингте маған дұрыс емес деп көрінген ой қандай? Неліктен? 3. Осы коучингтегі қандай идеялар мен үшін келешекте қажет болады? Неліктен? 4.Мен өз әріптестеріме осы коучингтен кейін қандай ойлармен бөлісер едім? Неліктен?

«Тaзa мінсіз aсыл тaс су түбінде жaтaды Тaзa мінсіз aсыл сөз ой түбінде жaтaды Су түбінде жaтқaн тaс жел толқытсa шығaды Ой түб

9 слайд
«Тaзa мінсіз aсыл тaс су түбінде жaтaды Тaзa мінсіз aсыл сөз ой түбінде жaтaды Су түбінде жaтқaн тaс жел толқытсa шығaды Ой түбінде жaтқaн сөз шер толқытсa шығaды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

«Тaзa мінсіз aсыл тaс су түбінде жaтaды Тaзa мінсіз aсыл сөз ой түбінде жaтaды Су түбінде жaтқaн тaс жел толқытсa шығaды Ой түбінде жaтқaн сөз шер толқытсa шығaды» АСАН ҚАЙҒЫ Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі