Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

#1 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Диалог арқылы оқыту
№92 орта мектебінің
бастауыш пәнінің
мұғалімі Қаржаубай
Клара
Диалог
арқылы
оқыту
Мақсаты
Міндеті
Нәтиже
Диалог арқылы сыни
тұрғыдан ойлауға, бірігіп
істеген жұмыстың
құндылығын түсінуге, бір-
бірімен пікір алмасуға, өз
идеяларын дәлелдеуге
үйрету
Оқушыларға білімін
қалыптастыруға және
вербалдандыруға көмектесу
Қарым-қатынас жасауда
идеялар екіжақты әрі тең
жүреді, тақырып бойынша
өз ойын еркін айтуға машық-
танады, дәлелдей алады.
Сыныпта тіл қаншалықты
қолданылса, оқушылардың
оқуына соншалықты әсер етеді.
Барнс
21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
1 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Диалог арқылы оқыту №92 орта мектебінің бастауыш пәнінің мұғалімі Қаржаубай Клара Диалог арқылы оқыту Мақсаты Міндеті Нәтиже Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, бірігіп істеген жұмыстың құндылығын түсінуге, бір- бірімен пікір алмасуға, өз идеяларын дәлелдеуге үйрету Оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектесу Қарым-қатынас жасауда идеялар екіжақты әрі тең жүреді, тақырып бойынша өз ойын еркін айтуға машық- танады, дәлелдей алады. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер етеді. Барнс 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
#2 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогтік
оқытудың әсері
Әңгімелесудің
үш түрі
Зерттеушілік
әңгіме
Әңгіме-дебат
Топтық
әңгіме
Ой-пікірлерде үлкен
алшақтық болады, орта
бірлесуден гөрі, көбіне
бәсекелестікке бағытталған
Айтылған пікірлермен
механикалық түрде келісе
береді, идеяларды
төзімділікпен тыңдайды
Бір-біріне сұрақ қояды,
айтқандарын дәлелдейді,
келісімге жетуге тырысады
21.10.2023
Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
2 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогтік оқытудың әсері Әңгімелесудің үш түрі Зерттеушілік әңгіме Әңгіме-дебат Топтық әңгіме Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады, орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған Айтылған пікірлермен механикалық түрде келісе береді, идеяларды төзімділікпен тыңдайды Бір-біріне сұрақ қояды, айтқандарын дәлелдейді, келісімге жетуге тырысады 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
#3 слайд
Рефлексия
Жұптық жұмыс
барысында бір-
бірінің пікіріне
келіспеушіліктер;
Зерттеушілік
әңгіменің аз кездесуі;
Оқушылардың өз
ойын жеткізерде
көркем әдебиет
стилінен гөрі ауызекі
сөйлеу стилінде
сөйлеуі
Жұмысты бірлесіп
жасауды үйренді.
Бір-бірімен ой бөлісті
Бір-бірімен қарым-
қатынас орнады.
Тілдік қоры біршама
молайды.
Өз ойларын
дәлелдеуге
мүмкіндік алды.
Бақылаудың негізінде
ойлы тұжырым жасай
алды.
Зерттеушілік әңгіме
жүргізу үшін ақпарат
көздерін көбейтіп,
оқушыларға айтылған
пікірлер мен ойларды
таразыға салып
талқылауды ұсыну;
Үнемі бір-бірінен
үйренетін топтық
жұмысқа бағыттап
отыру;
Сөйлеу мәдениетін
жетілдіру.
Сәтсіз тұстарым
Сәтті тұстарым
Болашақта
21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
3 слайд
Рефлексия Жұптық жұмыс барысында бір- бірінің пікіріне келіспеушіліктер; Зерттеушілік әңгіменің аз кездесуі; Оқушылардың өз ойын жеткізерде көркем әдебиет стилінен гөрі ауызекі сөйлеу стилінде сөйлеуі Жұмысты бірлесіп жасауды үйренді. Бір-бірімен ой бөлісті Бір-бірімен қарым- қатынас орнады. Тілдік қоры біршама молайды. Өз ойларын дәлелдеуге мүмкіндік алды. Бақылаудың негізінде ойлы тұжырым жасай алды. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үшін ақпарат көздерін көбейтіп, оқушыларға айтылған пікірлер мен ойларды таразыға салып талқылауды ұсыну; Үнемі бір-бірінен үйренетін топтық жұмысқа бағыттап отыру; Сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Сәтсіз тұстарым Сәтті тұстарым Болашақта 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы
шағым қалдыра аласыз













