Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, бірігіп істеген жұмыстың құндылығын түсінуге, бір-бірімен пікір алмасуға, өз идеяларын дәлелдеуге үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Диалог арқылы оқыту №92 орта мектебінің бастауыш пәнінің мұғалімі Қаржаубай Клара Диалог

#1 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Диалог арқылы оқыту №92 орта мектебінің бастауыш пәнінің мұғалімі Қаржаубай Клара Диалог арқылы оқыту Мақсаты Міндеті Нәтиже Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, бірігіп істеген жұмыстың құндылығын түсінуге, бір- бірімен пікір алмасуға, өз идеяларын дәлелдеуге үйрету Оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектесу Қарым-қатынас жасауда идеялар екіжақты әрі тең жүреді, тақырып бойынша өз ойын еркін айтуға машық- танады, дәлелдей алады. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер етеді. Барнс 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

1 слайд

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Диалог арқылы оқыту №92 орта мектебінің бастауыш пәнінің мұғалімі Қаржаубай Клара Диалог арқылы оқыту Мақсаты Міндеті Нәтиже Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауға, бірігіп істеген жұмыстың құндылығын түсінуге, бір- бірімен пікір алмасуға, өз идеяларын дәлелдеуге үйрету Оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектесу Қарым-қатынас жасауда идеялар екіжақты әрі тең жүреді, тақырып бойынша өз ойын еркін айтуға машық- танады, дәлелдей алады. Сыныпта тіл қаншалықты қолданылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер етеді. Барнс 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогтік оқытудың әсері Әңгімелесудің үш түрі Зерттеушілік әңгіме Әңгіме-дебат Топты

#2 слайд
Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогтік оқытудың әсері Әңгімелесудің үш түрі Зерттеушілік әңгіме Әңгіме-дебат Топтық әңгіме Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады, орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған Айтылған пікірлермен механикалық түрде келісе береді, идеяларды төзімділікпен тыңдайды Бір-біріне сұрақ қояды, айтқандарын дәлелдейді, келісімге жетуге тырысады 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

2 слайд

Тізбектелген сабақтар топтамасына диалогтік оқытудың әсері Әңгімелесудің үш түрі Зерттеушілік әңгіме Әңгіме-дебат Топтық әңгіме Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады, орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған Айтылған пікірлермен механикалық түрде келісе береді, идеяларды төзімділікпен тыңдайды Бір-біріне сұрақ қояды, айтқандарын дәлелдейді, келісімге жетуге тырысады 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

Рефлексия Жұптық жұмыс барысында бір- бірінің пікіріне келіспеушіліктер;  Зерттеушілік әңгіменің аз кездесуі; 

#3 слайд
Рефлексия Жұптық жұмыс барысында бір- бірінің пікіріне келіспеушіліктер;  Зерттеушілік әңгіменің аз кездесуі;  Оқушылардың өз ойын жеткізерде көркем әдебиет стилінен гөрі ауызекі сөйлеу стилінде сөйлеуі Жұмысты бірлесіп жасауды үйренді.  Бір-бірімен ой бөлісті  Бір-бірімен қарым- қатынас орнады.  Тілдік қоры біршама молайды.  Өз ойларын дәлелдеуге мүмкіндік алды. Бақылаудың негізінде ойлы тұжырым жасай алды. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үшін ақпарат көздерін көбейтіп, оқушыларға айтылған пікірлер мен ойларды таразыға салып талқылауды ұсыну; Үнемі бір-бірінен үйренетін топтық жұмысқа бағыттап отыру; Сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Сәтсіз тұстарым Сәтті тұстарым Болашақта 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

3 слайд

Рефлексия Жұптық жұмыс барысында бір- бірінің пікіріне келіспеушіліктер;  Зерттеушілік әңгіменің аз кездесуі;  Оқушылардың өз ойын жеткізерде көркем әдебиет стилінен гөрі ауызекі сөйлеу стилінде сөйлеуі Жұмысты бірлесіп жасауды үйренді.  Бір-бірімен ой бөлісті  Бір-бірімен қарым- қатынас орнады.  Тілдік қоры біршама молайды.  Өз ойларын дәлелдеуге мүмкіндік алды. Бақылаудың негізінде ойлы тұжырым жасай алды. Зерттеушілік әңгіме жүргізу үшін ақпарат көздерін көбейтіп, оқушыларға айтылған пікірлер мен ойларды таразыға салып талқылауды ұсыну; Үнемі бір-бірінен үйренетін топтық жұмысқа бағыттап отыру; Сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Сәтсіз тұстарым Сәтті тұстарым Болашақта 21.10.2023 Қаржаубай Клара ІІ топ тыңдаушысы

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі