өзгеріс жетістікке жетелейді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

өзгеріс жетістікке жетелейді

Материал туралы қысқаша түсінік
Алған білімдерім арқылы айналама: әріптестеріме, достарыма, отбасыма, басқа да мүдделі тараптарға оң өзгеріс туғызу;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өзгеріс жетістікке жетелейді  Алған білімдерім арқылы айналама: әріптестеріме, достарыма, отбасыма, басқа да мүдделі тара

#1 слайд
Өзгеріс жетістікке жетелейді  Алған білімдерім арқылы айналама: әріптестеріме, достарыма, отбасыма, басқа да мүдделі тараптарға оң өзгеріс туғызу; Оқушыларға жаңа бағытта білім беру, алған білімдерін өмірде қолдана алатын, өзін- өзі реттеген оқушыны тәрбиелеу. МАҚСАТЫМ: Мұғалімнің ұстанымы-оның көзқарасы, қабылдаған шешімінің және іс-әрекетінің негізі. (МАН) Жеті модуль – жеті өзгеріс Мектептегі әріптестердің жаңа көзқарасы Қаржаубай Клара №92 мектептің бастауыш пәнінің мұғалімі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту Талантты және дарында балаларды оқыту АКТ- пайдалану Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни түрғыдан ойлауға үйрету Оқытуды басқару және көшбасшылық

1 слайд

Өзгеріс жетістікке жетелейді  Алған білімдерім арқылы айналама: әріптестеріме, достарыма, отбасыма, басқа да мүдделі тараптарға оң өзгеріс туғызу; Оқушыларға жаңа бағытта білім беру, алған білімдерін өмірде қолдана алатын, өзін- өзі реттеген оқушыны тәрбиелеу. МАҚСАТЫМ: Мұғалімнің ұстанымы-оның көзқарасы, қабылдаған шешімінің және іс-әрекетінің негізі. (МАН) Жеті модуль – жеті өзгеріс Мектептегі әріптестердің жаңа көзқарасы Қаржаубай Клара №92 мектептің бастауыш пәнінің мұғалімі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту Талантты және дарында балаларды оқыту АКТ- пайдалану Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни түрғыдан ойлауға үйрету Оқытуды басқару және көшбасшылық

МЕНІҢ ТӘЖІРИБЕМДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Орта және қысқа мерзімді жоспарды құруды үйреніп, сабақ жоспарының құрылымы өзгерді; Мен

#2 слайд
МЕНІҢ ТӘЖІРИБЕМДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Орта және қысқа мерзімді жоспарды құруды үйреніп, сабақ жоспарының құрылымы өзгерді; Мен не өзгерттім? Әріптестерге бағдарлама идеясын таныстырып, жаңашылдыққа деген көзқарастарын өзгерттім; Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу арқылы олардың сыни ойлауын, байланыстырып сөйлеуін, танымдық қабілеттерін дамыттым; Ата-аналарды оқу үдерісіне белсенді араласуына ықпал еттім; Өзімді-өзім реттеуді, уақытты бағалауды, нәтижеге қол жеткізу үшін жоспарлы әрекеттерді ұйымдастыруға дағдыландым

2 слайд

МЕНІҢ ТӘЖІРИБЕМДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Орта және қысқа мерзімді жоспарды құруды үйреніп, сабақ жоспарының құрылымы өзгерді; Мен не өзгерттім? Әріптестерге бағдарлама идеясын таныстырып, жаңашылдыққа деген көзқарастарын өзгерттім; Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу арқылы олардың сыни ойлауын, байланыстырып сөйлеуін, танымдық қабілеттерін дамыттым; Ата-аналарды оқу үдерісіне белсенді араласуына ықпал еттім; Өзімді-өзім реттеуді, уақытты бағалауды, нәтижеге қол жеткізу үшін жоспарлы әрекеттерді ұйымдастыруға дағдыландым

Рефлексия Менің өзгерісім Түйгенім Болашақт а Біріншіден, теориялық білімімді толықтырдым, мәдени құндылықтарым жоғарыл

#3 слайд
Рефлексия Менің өзгерісім Түйгенім Болашақт а Біріншіден, теориялық білімімді толықтырдым, мәдени құндылықтарым жоғарылады, сабақ беру әдіс-тәсілдерім өзгерді, ойым мен көзқарастарым өзгерді. Кәсіби тұрғыда оқушыларға қарым қатынасым өзгерді, Жаңа бағдарламаның идеяларын қолдану барысында , оқыту тәуелсіз болады, мұғалім көшбасшылығын дамыта аламын. “Lesson Study” командасын құру; Оқыту мен оқудағы тәжірибенің сапасын арттырамын; Алған білімдерімді оқу үдерісінде толық қолданамын; Өз – өзімді тұлғалық өсу жағынан танытуға тырысамын. Оптимизмге ынталандыру – мұғалім көшбасшылығының міндетті қыры МАН

3 слайд

Рефлексия Менің өзгерісім Түйгенім Болашақт а Біріншіден, теориялық білімімді толықтырдым, мәдени құндылықтарым жоғарылады, сабақ беру әдіс-тәсілдерім өзгерді, ойым мен көзқарастарым өзгерді. Кәсіби тұрғыда оқушыларға қарым қатынасым өзгерді, Жаңа бағдарламаның идеяларын қолдану барысында , оқыту тәуелсіз болады, мұғалім көшбасшылығын дамыта аламын. “Lesson Study” командасын құру; Оқыту мен оқудағы тәжірибенің сапасын арттырамын; Алған білімдерімді оқу үдерісінде толық қолданамын; Өз – өзімді тұлғалық өсу жағынан танытуға тырысамын. Оптимизмге ынталандыру – мұғалім көшбасшылығының міндетті қыры МАН

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
317
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі