өзгеріс жетістікке жетелейді
өзгеріс жетістікке жетелейді

#1 слайд
Өзгеріс жетістікке жетелейді
Алған білімдерім арқылы айналама:
әріптестеріме, достарыма, отбасыма,
басқа да мүдделі тараптарға оң өзгеріс
туғызу;
Оқушыларға жаңа бағытта білім беру,
алған білімдерін өмірде қолдана алатын,
өзін- өзі реттеген оқушыны тәрбиелеу.
МАҚСАТЫМ:
Мұғалімнің ұстанымы-оның көзқарасы,
қабылдаған шешімінің және іс-әрекетінің
негізі. (МАН)
Жеті
модуль –
жеті өзгеріс
Мектептегі
әріптестердің жаңа
көзқарасы
Қаржаубай Клара
№92 мектептің бастауыш
пәнінің мұғалімі
Оқыту мен
оқудағы жаңа
тәсілдер
Жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту
Талантты
және дарында
балаларды
оқыту
АКТ-
пайдалану
Оқыту үшін
бағалау,
оқуды бағалау
Сыни
түрғыдан
ойлауға
үйрету
Оқытуды
басқару және
көшбасшылық
1 слайд
Өзгеріс жетістікке жетелейді Алған білімдерім арқылы айналама: әріптестеріме, достарыма, отбасыма, басқа да мүдделі тараптарға оң өзгеріс туғызу; Оқушыларға жаңа бағытта білім беру, алған білімдерін өмірде қолдана алатын, өзін- өзі реттеген оқушыны тәрбиелеу. МАҚСАТЫМ: Мұғалімнің ұстанымы-оның көзқарасы, қабылдаған шешімінің және іс-әрекетінің негізі. (МАН) Жеті модуль – жеті өзгеріс Мектептегі әріптестердің жаңа көзқарасы Қаржаубай Клара №92 мектептің бастауыш пәнінің мұғалімі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту Талантты және дарында балаларды оқыту АКТ- пайдалану Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни түрғыдан ойлауға үйрету Оқытуды басқару және көшбасшылық
#2 слайд
МЕНІҢ ТӘЖІРИБЕМДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР
Орта және қысқа
мерзімді жоспарды
құруды үйреніп, сабақ
жоспарының құрылымы
өзгерді;
Мен не өзгерттім?
Әріптестерге
бағдарлама идеясын
таныстырып,
жаңашылдыққа деген
көзқарастарын
өзгерттім;
Оқушылармен топтық,
жұптық, жеке
жұмыстар жүргізу
арқылы олардың сыни
ойлауын, байланыстырып
сөйлеуін, танымдық
қабілеттерін дамыттым;
Ата-аналарды оқу
үдерісіне белсенді
араласуына ықпал
еттім;
Өзімді-өзім
реттеуді, уақытты
бағалауды, нәтижеге
қол жеткізу үшін
жоспарлы
әрекеттерді
ұйымдастыруға
дағдыландым
2 слайд
МЕНІҢ ТӘЖІРИБЕМДЕГІ ӨЗГЕРІСТЕР Орта және қысқа мерзімді жоспарды құруды үйреніп, сабақ жоспарының құрылымы өзгерді; Мен не өзгерттім? Әріптестерге бағдарлама идеясын таныстырып, жаңашылдыққа деген көзқарастарын өзгерттім; Оқушылармен топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізу арқылы олардың сыни ойлауын, байланыстырып сөйлеуін, танымдық қабілеттерін дамыттым; Ата-аналарды оқу үдерісіне белсенді араласуына ықпал еттім; Өзімді-өзім реттеуді, уақытты бағалауды, нәтижеге қол жеткізу үшін жоспарлы әрекеттерді ұйымдастыруға дағдыландым
#3 слайд
Рефлексия
Менің
өзгерісім
Түйгенім
Болашақт
а
Біріншіден,
теориялық білімімді
толықтырдым,
мәдени
құндылықтарым
жоғарылады, сабақ
беру әдіс-тәсілдерім
өзгерді, ойым мен
көзқарастарым
өзгерді. Кәсіби
тұрғыда оқушыларға
қарым қатынасым
өзгерді,
Жаңа
бағдарламаның
идеяларын
қолдану
барысында ,
оқыту тәуелсіз
болады, мұғалім
көшбасшылығын
дамыта аламын.
“Lesson Study”
командасын құру;
Оқыту мен оқудағы
тәжірибенің сапасын
арттырамын;
Алған білімдерімді
оқу үдерісінде толық
қолданамын;
Өз – өзімді тұлғалық
өсу жағынан
танытуға
тырысамын.
Оптимизмге ынталандыру – мұғалім көшбасшылығының міндетті қыры
МАН
3 слайд
Рефлексия Менің өзгерісім Түйгенім Болашақт а Біріншіден, теориялық білімімді толықтырдым, мәдени құндылықтарым жоғарылады, сабақ беру әдіс-тәсілдерім өзгерді, ойым мен көзқарастарым өзгерді. Кәсіби тұрғыда оқушыларға қарым қатынасым өзгерді, Жаңа бағдарламаның идеяларын қолдану барысында , оқыту тәуелсіз болады, мұғалім көшбасшылығын дамыта аламын. “Lesson Study” командасын құру; Оқыту мен оқудағы тәжірибенің сапасын арттырамын; Алған білімдерімді оқу үдерісінде толық қолданамын; Өз – өзімді тұлғалық өсу жағынан танытуға тырысамын. Оптимизмге ынталандыру – мұғалім көшбасшылығының міндетті қыры МАН
шағым қалдыра аласыз













