Материалдар / Панорамалық сабақ. Есірткісіз болашақ

Панорамалық сабақ. Есірткісіз болашақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру мекемелерінің оқушылары, студенттері арасында психикалық белсенді заттарды тұтынудың алдын алу бойынша жұмыстарға ұстаздарды тарту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
22 Қараша 2020
504
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты: - Психикалық белсенді заттарды тұтынуды төмендету және болдырмау Міндеті: - Жасөспірімдердің проблема бойынша

1 слайд
Мақсаты: - Психикалық белсенді заттарды тұтынуды төмендету және болдырмау Міндеті: - Жасөспірімдердің проблема бойынша ақпараттандыру деңгейін анықтау; - Есірткі заттарды тұтынудың мүмкін себептерін анықтау; - Психологиялық тәуелділік, есірткіні тұтыну себептері мен зардаптары жөнінде нақты ақпарат беру

1 слайд

Мақсаты: - Психикалық белсенді заттарды тұтынуды төмендету және болдырмау Міндеті: - Жасөспірімдердің проблема бойынша ақпараттандыру деңгейін анықтау; - Есірткі заттарды тұтынудың мүмкін себептерін анықтау; - Психологиялық тәуелділік, есірткіні тұтыну себептері мен зардаптары жөнінде нақты ақпарат беру

“ Есірткіге тәуелділік” (миға шабуыл) • 1-топ : Есірткіні қолдану себептері • 2-топ: Есірткіні қолданудың

2 слайд
“ Есірткіге тәуелділік” (миға шабуыл) • 1-топ : Есірткіні қолдану себептері • 2-топ: Есірткіні қолданудың зардаптары 2

2 слайд

“ Есірткіге тәуелділік” (миға шабуыл) • 1-топ : Есірткіні қолдану себептері • 2-топ: Есірткіні қолданудың зардаптары 2

Тоқта. Ойлан. Таңда 3А шуланғаныңды түсін. Терең дем ал. Тыныштал. Өзіңді қалай сезініп тұрғанын туралы ойлан. Басқа адам өзі

3 слайд
Тоқта. Ойлан. Таңда 3А шуланғаныңды түсін. Терең дем ал. Тыныштал. Өзіңді қалай сезініп тұрғанын туралы ойлан. Басқа адам өзін қалай сезінетіні туралы ойлан . Өзіңнен сұра: Мәселе неде? Қандай жолдары бар? Мүмкін болатын қандай шешімдер бар? Сенің іс - ірекеттеріңнің салдарлары қандай болмақ ? Қолдау табу үшін өзің сенетін ересек адаммен сөйлес. Өзіңнің таңдауыңды жаса.ТОҚТА ОЙЛАН ТАҢДА

3 слайд

Тоқта. Ойлан. Таңда 3А шуланғаныңды түсін. Терең дем ал. Тыныштал. Өзіңді қалай сезініп тұрғанын туралы ойлан. Басқа адам өзін қалай сезінетіні туралы ойлан . Өзіңнен сұра: Мәселе неде? Қандай жолдары бар? Мүмкін болатын қандай шешімдер бар? Сенің іс - ірекеттеріңнің салдарлары қандай болмақ ? Қолдау табу үшін өзің сенетін ересек адаммен сөйлес. Өзіңнің таңдауыңды жаса.ТОҚТА ОЙЛАН ТАҢДА

4 слайд

4 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі