Материалдар / Педагог-ассистент қызметі мен міндеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагог-ассистент қызметі мен міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог-ассистент қызметі мен міндеттері, инклюзивті білім беру, ерекше білім беруді қажет ететін балалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
3511
165 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Щелкните значок, чтобы добавить фото БАЯНДАМАЕ РЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРМЕН Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Е Р Е К Ш Е

1 слайд
Щелкните значок, чтобы добавить фото БАЯНДАМАЕ РЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРМЕН Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І 1

1 Мүмкіндігі шектеулі балалар, психикалық немесе физикалық бұзылыстары (МШБ) бар балалар 2 Мигранттардың, оралмандардың,

2 слайд
1 Мүмкіндігі шектеулі балалар, психикалық немесе физикалық бұзылыстары (МШБ) бар балалар 2 Мигранттардың, оралмандардың, босқындардың, аз ұлттар отбасынан шыққан балалар 3 Қоғамда әлеуметтік бейімделуде қиындықтары бар балалар (жетім балалар, виктимді балалар, девиантты мінез- құлықты балалар, әлеуметтік экономикалық және әлеуметтік- психологиялық мәртебесі төмен отбасынан шыққан балалар . 2Алдымен мынаған тоқталайық, ЕББҚЕБ санатына жататын кімдер?

Инклюзивті білім беру алғаш өткен ғасырдың 70-жылдары Скандинавия елдерінде іске аса бастады. Ал, біздің елімізде 2000 жылд

3 слайд
Инклюзивті білім беру алғаш өткен ғасырдың 70-жылдары Скандинавия елдерінде іске аса бастады. Ал, біздің елімізде 2000 жылдардан бастауын алып, қазір қарқынды дамып жатқан, бірақ сұрағы көп, шешімі мен жауабы көп мәселелердің бірі. . ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ - барлық балалардың психикалық және физикалық мүмкіндіктеріне, ата-аналарының әлеуметтік және экономикалық мәртебесіне, жеке ерекшеліктеріне қарамастан білім алуы мен нәтижелі табысқа жетуі үшін қажет жағдайлар жасау және білім берудің баршаға қолжетімділігін қамтамасыз ету.Инклюзивті білім беру ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ (ЕББҚ) - арнайы жағдайлар жасай отырып, жалпы білім беру үдерісіне енгізу. .Инклюзия - бұл ЕББҚ балаларды арнайы топтарда немесе арнайы сыныптарға оқыту емес, жалпы білім беретін мектептерде немесе балабақшаларда өзінің құрдастарымен бірге бір сыныпта, бір топта білім алуы

Педагог-ассистент деген кім? 4

4 слайд
Педагог-ассистент деген кім? 4

Педагог-ассистент жұмысы екі бағытта болады. Жалпы білім беретін мектептерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балала

5 слайд
Педагог-ассистент жұмысы екі бағытта болады. Жалпы білім беретін мектептерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың табысты әлеуметтенуі мен оқуы үшін педагог-ассистенттің көмегі қажет. Балаларға физикалық көмек көрсету; ! Сыныптағы оқу үдерісіне көмек көрсету.

Өздігінен қозғала алмайтын немесе қимыл-қозғалысында бұзылысы бар, көру қабілеті зақымдалған балалардың оқу үдерісін

6 слайд
Өздігінен қозғала алмайтын немесе қимыл-қозғалысында бұзылысы бар, көру қабілеті зақымдалған балалардың оқу үдерісіне қатысуына мүмкіндік жасайды. Ол балаларға мектеп, сынып бойынша орын ауыстыруға, өз-өзіне қызмет көрсетуге, оқу құралдарын пайдалануға көмектеседі. Балаларға физикалық көмек көрсету;

Бұл жағдайда педагог-ассистент оқу процесіне өздігімен қатыса алмайтын мінез-құлық, эмоционалдық және коммуникативтік бұзылыс

7 слайд
Бұл жағдайда педагог-ассистент оқу процесіне өздігімен қатыса алмайтын мінез-құлық, эмоционалдық және коммуникативтік бұзылыстары бар оқушыларға көмек көрсетеді. Сыныптағы оқу үдерісіне көмек көрсету.

81 Баланың сабақта өзін-өзі ұстау ережелерін орындамауы, партада отыра алмайтын, сынып ішінде жүретін, мұғалімнің ескертуле

8 слайд
81 Баланың сабақта өзін-өзі ұстау ережелерін орындамауы, партада отыра алмайтын, сынып ішінде жүретін, мұғалімнің ескертулерін, талаптарын орындамайтын балалар;Қолдау көрсетуді талап ететін мінез-құлық және эмоциялық проблемаларға мыналар жатады:

Сабақта өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі бақылау қиындықтары бар, яғни сынып жұмысына қосылмайды және тапсырмаларды ерес

9 слайд
Сабақта өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі бақылау қиындықтары бар, яғни сынып жұмысына қосылмайды және тапсырмаларды ересек адамның көмегінсіз орындамайды; 2 9

10Мінез-құлық және эмоциялық ерекшеліктері: дауыстап сөйлейді, себепсіз күлкі, айқайлау, жылау, сынып жұмысына кедергі ке

10 слайд
10Мінез-құлық және эмоциялық ерекшеліктері: дауыстап сөйлейді, себепсіз күлкі, айқайлау, жылау, сынып жұмысына кедергі келтіреді. 3

“ 11Педагог-ассистент оқушыға оқу процесіне енуге көмектеседі, ұйымдастырады, бағыттайды, жағымсыз мінез-құлықты, эмоциялық

11 слайд
“ 11Педагог-ассистент оқушыға оқу процесіне енуге көмектеседі, ұйымдастырады, бағыттайды, жағымсыз мінез-құлықты, эмоциялық және мінез- құлқындағы теріс әрекеттердің алдын алады.

“ 12Мінез-құлқында проблемалары жоқ зерде бұзылысы, есту, сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға педагог- ассистенттің көм

12 слайд
“ 12Мінез-құлқында проблемалары жоқ зерде бұзылысы, есту, сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға педагог- ассистенттің көмегі тағайындалмайды. Психофизикалық және мінез- құлқында бұзылыстары бар балаларға педагог- ассистенттің қызметін ұсыну ПМПК ұсыныстары негізінде жүзеге асырылады.

“ 13Зерде бұзылыстары бар балаларға берілген ПМПК тұжырымдамасында: "Жеке оқу жоспары және жеке оқу бағдарламасы бойынша оқыт

13 слайд
“ 13Зерде бұзылыстары бар балаларға берілген ПМПК тұжырымдамасында: "Жеке оқу жоспары және жеке оқу бағдарламасы бойынша оқыту" деп жазылады. Инклюзивті білім беру жағдайында зерде бұзылысы бар оқушылар үшін жеке оқу бағдарламасы жасалады. Ескеретін жайт: жеке оқу жоспарын жасауда оқушының қатысуы міндетті емес пәндер (алгебра, шет тілі және т.б) анықталады. . Жеке оқу бағдарламасы-зерде бұзылыстары бар оқушының жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, құрастырған бағдарлама (Зерде бұзылысы бар балаларға жеке бағдарлама құрастырғанда МЖМББС меңгеру талап етілмейді).

Бастауыш сыныптар ҚР БжҒМ 2020 жылғы 5 ақпанындағы № 51 бұйрығына сәйкес; Жоғарғы сыныптар ҚР БжҒМ 2018 жылғы 20 қыркүйект

14 слайд
Бастауыш сыныптар ҚР БжҒМ 2020 жылғы 5 ақпанындағы  № 51 бұйрығына сәйкес; Жоғарғы сыныптар ҚР БжҒМ 2018 жылғы 20 қыркүйектегі №469 бұйрығына сәйкес оқытылады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар: Аталған бұйрықтар мен оқу бағдарламалары special_edu.kz сайтында берілген

Neal Creative © НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА Р А Қ М Е Т !

15 слайд
Neal Creative © НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА Р А Қ М Е Т !