ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНДАҒЫ «ЖОБАЛАУ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНДАҒЫ «ЖОБАЛАУ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ

#1 слайд
Педагогика ғылымындағы
«жобалау» ұғымының м ə ні
Орындаған:Алпысбай Тоғжан
Қабылдаған:Бахрамова Гүлмира
1 слайд
Педагогика ғылымындағы «жобалау» ұғымының м ə ні Орындаған:Алпысбай Тоғжан Қабылдаған:Бахрамова Гүлмира
#2 слайд
Болашақ педагогтарды к ə сіби даярлау
процесінде олардың жобалау іс-
ə рекетіне даярлығын қалыптастыру
м ə селесінің орны ерекше. Себебі
жалаң білімдер, іскерліктер ж ə не
дағдылар қалыптастырудан
құзыреттіліктер қалыптастыруға көшіп
отырған бүгінгі күнгі білім
парадигмасына с ə йкес ең алдымен
педагогты шығармашылықпен жұмыс
жасауға дайындау қажеттігі туады. Ал
оның шығармашылықпен жұмыс
жасай алуы аталған даярлықтың, яғни
жобалау іс- ə рекетіне дайындығының,
қалыптасуымен тығыз байланысты.
2 слайд
Болашақ педагогтарды к ə сіби даярлау процесінде олардың жобалау іс- ə рекетіне даярлығын қалыптастыру м ə селесінің орны ерекше. Себебі жалаң білімдер, іскерліктер ж ə не дағдылар қалыптастырудан құзыреттіліктер қалыптастыруға көшіп отырған бүгінгі күнгі білім парадигмасына с ə йкес ең алдымен педагогты шығармашылықпен жұмыс жасауға дайындау қажеттігі туады. Ал оның шығармашылықпен жұмыс жасай алуы аталған даярлықтың, яғни жобалау іс- ə рекетіне дайындығының, қалыптасуымен тығыз байланысты.
#3 слайд
Білім беру процесінің
тиімділігін арттыру м ə селесін
шешуде педагогикалық
жобалаудың маңызы зор.
Психологиялық-
педагогикалық ə дебиеттерде
ол оқытушының маңызды
к ə сіби- педагогикалық
функциясы ретінде
қарастырылады ж ə не
педагогтың өзінің ə рекеттерін
ж ə не ə дістемелік даярлығын
талдау негізінде көрсетіледі.
Ғалымдардың айтуынша,
«жобалау» деген атқа ие
болған жаңа идеяларды іске
асыру ж ə не жаңа білімдерді
берудің құралы – жаңа
үлгілерді құруға байланысты
теориялық іс- ə рекет болып
табылады.
3 слайд
Білім беру процесінің тиімділігін арттыру м ə селесін шешуде педагогикалық жобалаудың маңызы зор. Психологиялық- педагогикалық ə дебиеттерде ол оқытушының маңызды к ə сіби- педагогикалық функциясы ретінде қарастырылады ж ə не педагогтың өзінің ə рекеттерін ж ə не ə дістемелік даярлығын талдау негізінде көрсетіледі. Ғалымдардың айтуынша, «жобалау» деген атқа ие болған жаңа идеяларды іске асыру ж ə не жаңа білімдерді берудің құралы – жаңа үлгілерді құруға байланысты теориялық іс- ə рекет болып табылады.
#4 слайд
ХХ ғасырдың соңында
«жобалау» адамның
шығармашылық іс-
ə рекетіндегі ойлаудың
өзіндік ерекшелігі бар
түріне ж ə не жіктемелік
белгісіне айналды.
«Жобалау» іс- ə рекеті
ғылымға, өнерге ж ə не
жалпы адамның
қоршаған дүниеге
қатынасына т ə н іс- ə рекет
түріне айналды. Яғни ол
адам өмірінің барлық
сфераларында өз орнын
алады.
4 слайд
ХХ ғасырдың соңында «жобалау» адамның шығармашылық іс- ə рекетіндегі ойлаудың өзіндік ерекшелігі бар түріне ж ə не жіктемелік белгісіне айналды. «Жобалау» іс- ə рекеті ғылымға, өнерге ж ə не жалпы адамның қоршаған дүниеге қатынасына т ə н іс- ə рекет түріне айналды. Яғни ол адам өмірінің барлық сфераларында өз орнын алады.
#5 слайд
«Жобалау» сөзі қазақтың «жоба»
деген сөзінен жасалынған,
мағынасы – жаңа н ə рсенің
жобасын, сұлбасын жасау.
Ғылымда ол тек қана жаңа
н ə рсенің жобасын жасау ғана
емес, сонымен қатар оны
негіздеу, басқадан
айырмашылығын көрсетуді
білдіреді. Бұл термин алғашында
құрылыс, техника саласында
қолданылды. Өткен ғасырдың
орта шенінен бастап
гуманитарлық ғылымдарда да
қолданыс таба бастады.
5 слайд
«Жобалау» сөзі қазақтың «жоба» деген сөзінен жасалынған, мағынасы – жаңа н ə рсенің жобасын, сұлбасын жасау. Ғылымда ол тек қана жаңа н ə рсенің жобасын жасау ғана емес, сонымен қатар оны негіздеу, басқадан айырмашылығын көрсетуді білдіреді. Бұл термин алғашында құрылыс, техника саласында қолданылды. Өткен ғасырдың орта шенінен бастап гуманитарлық ғылымдарда да қолданыс таба бастады.
#6 слайд
Сонымен, жоғарыда
айтылғандарға сүйене отырып,
мынадай тұжырым жасауға
болады: педагогикалық
жобалау дегініміз – белгілі бір
жағдайларда педагогикалық
процесті жетілдіруге мақсатты
түрде бағытталған іс- ə рекет. Біз
өз зерттеуімізде осы
анықтаманы негізге алатын
боламыз.
6 слайд
Сонымен, жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, мынадай тұжырым жасауға болады: педагогикалық жобалау дегініміз – белгілі бір жағдайларда педагогикалық процесті жетілдіруге мақсатты түрде бағытталған іс- ə рекет. Біз өз зерттеуімізде осы анықтаманы негізге алатын боламыз.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
•
Ə дебиеттер тізімі
•
Советский энциклопедический словарь. – М.: Просвещение, 1987. – С.385.
•
Арчер Л. Планирование эксперимента при поиске оптимальных условий. – М.:
Наука, 1965. – С.
•
Надлер Г. Создание идеальных моделей при проектировании. — М., 1966. – С.
•
Котляров И.В. Теоретические основы социального проектирования. – Минск,
•
Тощенко Ж.Т., Антонов Н.А. Социальное проектирование. – М.,
•
Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: Учеб. пособие. –
Екатеринбург: Деловая книга, – 344 с.
•
Краевский В.В., Лернер И.Я. Теоретические основы содержания общего
среднего образования. – М.: Педагогика, – 352 с.
•
Болотов В.А., Исаев Е.И., Слободчиков В.И., Шайденко Н.А. Проектирование
профессионального педагогического об- разования // Педагогика. – 1997. – №
4. – С.
9 слайд
• Ə дебиеттер тізімі • Советский энциклопедический словарь. – М.: Просвещение, 1987. – С.385. • Арчер Л. Планирование эксперимента при поиске оптимальных условий. – М.: Наука, 1965. – С. • Надлер Г. Создание идеальных моделей при проектировании. — М., 1966. – С. • Котляров И.В. Теоретические основы социального проектирования. – Минск, • Тощенко Ж.Т., Антонов Н.А. Социальное проектирование. – М., • Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: Учеб. пособие. – Екатеринбург: Деловая книга, – 344 с. • Краевский В.В., Лернер И.Я. Теоретические основы содержания общего среднего образования. – М.: Педагогика, – 352 с. • Болотов В.А., Исаев Е.И., Слободчиков В.И., Шайденко Н.А. Проектирование профессионального педагогического об- разования // Педагогика. – 1997. – № 4. – С.
#10 слайд
•
Назарларыңызға рахмет!
10 слайд
• Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













