ПЕДАГОГИКА САЛАСЫНДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ
ПЕДАГОГИКА САЛАСЫНДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ

#1 слайд
Презентация
Тақырыбы:Жобалық мәдениет
Қабылдаған: Бахрамова
Г.А. Тобы:103-18
Орындаған: Тәшім
ДинараҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым
министрлігі
Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық
Университеті
1 слайд
Презентация Тақырыбы:Жобалық мәдениет Қабылдаған: Бахрамова Г.А. Тобы:103-18 Орындаған: Тәшім ДинараҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті
#2 слайд
Жоспар
Кіріспе:
1)Жобалық мәдениет
Негізгі бөлім:
а)Жобалық мәдениеттің мақсаты
ә)Жобалық мәдениеттің іске асыру жолдары
2 слайд
Жоспар Кіріспе: 1)Жобалық мәдениет Негізгі бөлім: а)Жобалық мәдениеттің мақсаты ә)Жобалық мәдениеттің іске асыру жолдары
#3 слайд
Жобалаудың қазіргі таңдағы контексінде
«жобалық мәдениет» термині де қатар жүр.
Әдіскер мамандар оның құрылымына
төмендегідей мазмұндық-мағыналық бірлігін
кірістіреді:
Жобалаушының еркіне сәйкес немесе
жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі
құндылықты-мәндік бейне.
Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық
әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және
қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен
қолданылуда.
3 слайд
Жобалаудың қазіргі таңдағы контексінде «жобалық мәдениет» термині де қатар жүр. Әдіскер мамандар оның құрылымына төмендегідей мазмұндық-мағыналық бірлігін кірістіреді: Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.
#4 слайд
Жобалау саласында үлгі мыналарға мүмкіндік береді:
- Объект не атау бейнесін құруға;
-Шынайы үрдісті болашақтағы әрекетімен елестетуге;
- Жобалаудың мүмкін болатын нәтижелелеріне қол жеткізуге,
салыстыруға, бағалауға;
- Мәселені шешудің альтернативтік нұсқаларының бірін негізді
таңдауға
4 слайд
Жобалау саласында үлгі мыналарға мүмкіндік береді: - Объект не атау бейнесін құруға; -Шынайы үрдісті болашақтағы әрекетімен елестетуге; - Жобалаудың мүмкін болатын нәтижелелеріне қол жеткізуге, салыстыруға, бағалауға; - Мәселені шешудің альтернативтік нұсқаларының бірін негізді таңдауға
#5 слайд
Жобалық процедура
шеңберіне
болашақтағы объект,
үрдіс пен атау үлгілерін
құру жатады,
сондықтан үлгілеу
жобалаудың бір бөлігі
ретінде қарастыруға
болады.
5 слайд
Жобалық процедура шеңберіне болашақтағы объект, үрдіс пен атау үлгілерін құру жатады, сондықтан үлгілеу жобалаудың бір бөлігі ретінде қарастыруға болады.
#6 слайд
Жобалаушының еркіне сәйкес
немесе жобаланатын пәндік ортаның
ішіндегі құндылықты-мәндік бейне.
Жобалық мәдениет шеңберінде
жобалық әрекетке негізделген
амалдар қалыптасты және қазіргі
таңда педагогика саласында кеңінен
қолданылуда.
6 слайд
Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.
#7 слайд
Болашаққа қадам идеясы келешек
қажеттілігіне біртіндеп,кезеңімен жақындау,
ұғымды Н.А.Берштейн енгізді .
Жобалау барысында ресурстар мен күш-
жігердің бірігушілігі, ортақтылығы,
бірлестігі- Ортақ іс-әрекетті орындау
жоспарын сақтау бойынша қатысушылардың
«белсенділіктерінің бөлінуі»
идеясы(В.Х.Килпатрик ұсынған жоба әдісі)
7 слайд
Болашаққа қадам идеясы келешек қажеттілігіне біртіндеп,кезеңімен жақындау, ұғымды Н.А.Берштейн енгізді . Жобалау барысында ресурстар мен күш- жігердің бірігушілігі, ортақтылығы, бірлестігі- Ортақ іс-әрекетті орындау жоспарын сақтау бойынша қатысушылардың «белсенділіктерінің бөлінуі» идеясы(В.Х.Килпатрик ұсынған жоба әдісі)
#8 слайд
Жобалық әрекет қоғамдық сипатты айқын
көрсетеді. Бұл жоба мәселесін таңдауда
әлеуметтік келісіммен, жобалауда
коммуникацияның күрделі түрлерін
қолданумен, басқа адамдармен пәндәк не
кәсіби салада өзін-өзі басқару қажеттілігімен,
әлеуметтік маңызды нәтижеге жетумен
байланысты.
8 слайд
Жобалық әрекет қоғамдық сипатты айқын көрсетеді. Бұл жоба мәселесін таңдауда әлеуметтік келісіммен, жобалауда коммуникацияның күрделі түрлерін қолданумен, басқа адамдармен пәндәк не кәсіби салада өзін-өзі басқару қажеттілігімен, әлеуметтік маңызды нәтижеге жетумен байланысты.
#9 слайд
Жобалаудың әр кезеңіндегі
педагогикалық өнімділік шарттары
бар.
Бұл педагогикалық әрекет мазмұны,
ерекшелігі мен даралылығымен
толықтырылады.
Білім беру саласында жобалық
әрекеттің өзіндік мақсаты болмайды.
Ол педагогикалық мақсатқа тәуелді
және оған жету тәсілі ретінде рөл
атқарады.
9 слайд
Жобалаудың әр кезеңіндегі педагогикалық өнімділік шарттары бар. Бұл педагогикалық әрекет мазмұны, ерекшелігі мен даралылығымен толықтырылады. Білім беру саласында жобалық әрекеттің өзіндік мақсаты болмайды. Ол педагогикалық мақсатқа тәуелді және оған жету тәсілі ретінде рөл атқарады.
#10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
Қисымова Ә.Қ., Увалиева Т.Ж. Оқыту технологиялары. –
Алматы. 2007, 204 б.
Пахомава Н.Ю. Проектное обучение – что это?
Методист. №1, 2004, 50-54сс.
Э.Тұрдалиева, Ақынова Ж.Жобалау технологиясын
қолдану әдістері Қазақ тілі мен әдебиеті. №5, 2006, 36-
40бб.
Абдиева Ш.Д. Жобалау әдісін қолдану арқылы
студенттердің тіл үйренуге деген белсенділігі мен
қызығушылығын арттыру Қазақ тілі мен әдебиеті. №3,
2010, 39-43бб.
10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: Қисымова Ә.Қ., Увалиева Т.Ж. Оқыту технологиялары. – Алматы. 2007, 204 б. Пахомава Н.Ю. Проектное обучение – что это? Методист. №1, 2004, 50-54сс. Э.Тұрдалиева, Ақынова Ж.Жобалау технологиясын қолдану әдістері Қазақ тілі мен әдебиеті. №5, 2006, 36- 40бб. Абдиева Ш.Д. Жобалау әдісін қолдану арқылы студенттердің тіл үйренуге деген белсенділігі мен қызығушылығын арттыру Қазақ тілі мен әдебиеті. №3, 2010, 39-43бб.
#11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
шағым қалдыра аласыз













