ПЕДАГОГИКА САЛАСЫНДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ПЕДАГОГИКА САЛАСЫНДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Педагогика және психология" мамандығының студенттері үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Презентация Тақырыбы:Жобалық мәдениет Қабылдаған: Бахрамова Г.А. Тобы:103-18 Орындаған: Тәшім ДинараҚазақстан Республикасы

#1 слайд
Презентация Тақырыбы:Жобалық мәдениет Қабылдаған: Бахрамова Г.А. Тобы:103-18 Орындаған: Тәшім ДинараҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті

1 слайд

Презентация Тақырыбы:Жобалық мәдениет Қабылдаған: Бахрамова Г.А. Тобы:103-18 Орындаған: Тәшім ДинараҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті

Жоспар Кіріспе: 1)Жобалық мәдениет Негізгі бөлім: а)Жобалық мәдениеттің мақсаты ә)Жобалық мәдениеттің іске асыру жолдары

#2 слайд
Жоспар Кіріспе: 1)Жобалық мәдениет Негізгі бөлім: а)Жобалық мәдениеттің мақсаты ә)Жобалық мәдениеттің іске асыру жолдары

2 слайд

Жоспар Кіріспе: 1)Жобалық мәдениет Негізгі бөлім: а)Жобалық мәдениеттің мақсаты ә)Жобалық мәдениеттің іске асыру жолдары

Жобалаудың қазіргі таңдағы контексінде «жобалық мәдениет» термині де қатар жүр. Әдіскер мамандар оның құрылымына төмендегідей

#3 слайд
Жобалаудың қазіргі таңдағы контексінде «жобалық мәдениет» термині де қатар жүр. Әдіскер мамандар оның құрылымына төмендегідей мазмұндық-мағыналық бірлігін кірістіреді: Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.

3 слайд

Жобалаудың қазіргі таңдағы контексінде «жобалық мәдениет» термині де қатар жүр. Әдіскер мамандар оның құрылымына төмендегідей мазмұндық-мағыналық бірлігін кірістіреді: Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.

Жобалау саласында үлгі мыналарға мүмкіндік береді: - Объект не атау бейнесін құруға; -Шынайы үрдісті болашақтағы әрекетімен елес

#4 слайд
Жобалау саласында үлгі мыналарға мүмкіндік береді: - Объект не атау бейнесін құруға; -Шынайы үрдісті болашақтағы әрекетімен елестетуге; - Жобалаудың мүмкін болатын нәтижелелеріне қол жеткізуге, салыстыруға, бағалауға; - Мәселені шешудің альтернативтік нұсқаларының бірін негізді таңдауға

4 слайд

Жобалау саласында үлгі мыналарға мүмкіндік береді: - Объект не атау бейнесін құруға; -Шынайы үрдісті болашақтағы әрекетімен елестетуге; - Жобалаудың мүмкін болатын нәтижелелеріне қол жеткізуге, салыстыруға, бағалауға; - Мәселені шешудің альтернативтік нұсқаларының бірін негізді таңдауға

Жобалық процедура шеңберіне болашақтағы объект, үрдіс пен атау үлгілерін құру жатады, сондықтан үлгілеу жобалаудың бір бөл

#5 слайд
Жобалық процедура шеңберіне болашақтағы объект, үрдіс пен атау үлгілерін құру жатады, сондықтан үлгілеу жобалаудың бір бөлігі ретінде қарастыруға болады.

5 слайд

Жобалық процедура шеңберіне болашақтағы объект, үрдіс пен атау үлгілерін құру жатады, сондықтан үлгілеу жобалаудың бір бөлігі ретінде қарастыруға болады.

Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жо

#6 слайд
Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.

6 слайд

Жобалаушының еркіне сәйкес немесе жобаланатын пәндік ортаның ішіндегі құндылықты-мәндік бейне. Жобалық мәдениет шеңберінде жобалық әрекетке негізделген амалдар қалыптасты және қазіргі таңда педагогика саласында кеңінен қолданылуда.

Болашаққа қадам идеясы келешек қажеттілігіне біртіндеп,кезеңімен жақындау, ұғымды Н.А.Берштейн енгізді . Жобалау барысында

#7 слайд
Болашаққа қадам идеясы келешек қажеттілігіне біртіндеп,кезеңімен жақындау, ұғымды Н.А.Берштейн енгізді . Жобалау барысында ресурстар мен күш- жігердің бірігушілігі, ортақтылығы, бірлестігі- Ортақ іс-әрекетті орындау жоспарын сақтау бойынша қатысушылардың «белсенділіктерінің бөлінуі» идеясы(В.Х.Килпатрик ұсынған жоба әдісі)

7 слайд

Болашаққа қадам идеясы келешек қажеттілігіне біртіндеп,кезеңімен жақындау, ұғымды Н.А.Берштейн енгізді . Жобалау барысында ресурстар мен күш- жігердің бірігушілігі, ортақтылығы, бірлестігі- Ортақ іс-әрекетті орындау жоспарын сақтау бойынша қатысушылардың «белсенділіктерінің бөлінуі» идеясы(В.Х.Килпатрик ұсынған жоба әдісі)

Жобалық әрекет қоғамдық сипатты айқын көрсетеді. Бұл жоба мәселесін таңдауда әлеуметтік келісіммен, жобалауда коммуникацияның

#8 слайд
Жобалық әрекет қоғамдық сипатты айқын көрсетеді. Бұл жоба мәселесін таңдауда әлеуметтік келісіммен, жобалауда коммуникацияның күрделі түрлерін қолданумен, басқа адамдармен пәндәк не кәсіби салада өзін-өзі басқару қажеттілігімен, әлеуметтік маңызды нәтижеге жетумен байланысты.

8 слайд

Жобалық әрекет қоғамдық сипатты айқын көрсетеді. Бұл жоба мәселесін таңдауда әлеуметтік келісіммен, жобалауда коммуникацияның күрделі түрлерін қолданумен, басқа адамдармен пәндәк не кәсіби салада өзін-өзі басқару қажеттілігімен, әлеуметтік маңызды нәтижеге жетумен байланысты.

Жобалаудың әр кезеңіндегі педагогикалық өнімділік шарттары бар. Бұл педагогикалық әрекет мазмұны, ерекшелігі мен даралылығым

#9 слайд
Жобалаудың әр кезеңіндегі педагогикалық өнімділік шарттары бар. Бұл педагогикалық әрекет мазмұны, ерекшелігі мен даралылығымен толықтырылады. Білім беру саласында жобалық әрекеттің өзіндік мақсаты болмайды. Ол педагогикалық мақсатқа тәуелді және оған жету тәсілі ретінде рөл атқарады.

9 слайд

Жобалаудың әр кезеңіндегі педагогикалық өнімділік шарттары бар. Бұл педагогикалық әрекет мазмұны, ерекшелігі мен даралылығымен толықтырылады. Білім беру саласында жобалық әрекеттің өзіндік мақсаты болмайды. Ол педагогикалық мақсатқа тәуелді және оған жету тәсілі ретінде рөл атқарады.

Пайдаланылған әдебиеттер: Қисымова Ә.Қ., Увалиева Т.Ж. Оқыту технологиялары. – Алматы. 2007, 204 б. Пахомава Н.Ю. Проектное обу

#10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: Қисымова Ә.Қ., Увалиева Т.Ж. Оқыту технологиялары. – Алматы. 2007, 204 б. Пахомава Н.Ю. Проектное обучение – что это? Методист. №1, 2004, 50-54сс. Э.Тұрдалиева, Ақынова Ж.Жобалау технологиясын қолдану әдістері Қазақ тілі мен әдебиеті. №5, 2006, 36- 40бб. Абдиева Ш.Д. Жобалау әдісін қолдану арқылы студенттердің тіл үйренуге деген белсенділігі мен қызығушылығын арттыру Қазақ тілі мен әдебиеті. №3, 2010, 39-43бб.

10 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: Қисымова Ә.Қ., Увалиева Т.Ж. Оқыту технологиялары. – Алматы. 2007, 204 б. Пахомава Н.Ю. Проектное обучение – что это? Методист. №1, 2004, 50-54сс. Э.Тұрдалиева, Ақынова Ж.Жобалау технологиясын қолдану әдістері Қазақ тілі мен әдебиеті. №5, 2006, 36- 40бб. Абдиева Ш.Д. Жобалау әдісін қолдану арқылы студенттердің тіл үйренуге деген белсенділігі мен қызығушылығын арттыру Қазақ тілі мен әдебиеті. №3, 2010, 39-43бб.

 Назарларыңызға рахмет!!!

#11 слайд
 Назарларыңызға рахмет!!!

11 слайд

 Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
08.04.2021
324
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі