Педагогикалық шеберлік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық шеберлік педагогикалық
мәдениеттің компоненті ретінде мәні мен
мазмұны
Орындаған: Ахметова Н.М
Тексеретін: Меруерт Елеусізқызы
1 слайд
Педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің компоненті ретінде мәні мен мазмұны Орындаған: Ахметова Н.М Тексеретін: Меруерт Елеусізқызы
2 слайд
Жоспар
1. Педагогикалық шеберлік
және оның зерттелуі
2. Педагогикалық шеберлік
ерекшеліктері
2 слайд
Жоспар 1. Педагогикалық шеберлік және оның зерттелуі 2. Педагогикалық шеберлік ерекшеліктері
3 слайд
Педагогика
лық
шеберлікПедагогикал
ық
қабілеттер
Педагогтық іс-
әрекеттегі
гуманистік
бағыттылық Педагогика
лық
әдептілік Кәсіби
білім
Педагогикал
ық техника
Өз сезімін
(эмоциясын)
басқару.
3 слайд
Педагогика лық шеберлікПедагогикал ық қабілеттер Педагогтық іс- әрекеттегі гуманистік бағыттылық Педагогика лық әдептілік Кәсіби білім Педагогикал ық техника Өз сезімін (эмоциясын) басқару.
4 слайд
Педагогикалық шеберлiк
•
ол мұғалiмнiң шығармашылығында, адамды оқытып,
тәрбиелеп дамыту өнерiн үнемi жетiлдiруiнде көрiнiс
табатын педагогикалық iс-әрекеттiң ең жоғары
деңгейi. Педагогикалық шеберлiк– педагогикалық
қызметтiң жоғары деңгейде меңгерiлуi; педагогтiң
оқушылардың оқу-танымдық iс-әрекетiн пәрменді
басқарып, мақсаткерлiк педагогикалық әсер мен
өзара әрекеттестiктi жүзеге асыруына мүмкiндiк
беретiн арнаулы бiлiмдерiнiң, бiлiктерi мен
машықтарының, тұлғалық кәсiптiк маңызды
қасиеттерiнiң кешенi.
4 слайд
Педагогикалық шеберлiк • ол мұғалiмнiң шығармашылығында, адамды оқытып, тәрбиелеп дамыту өнерiн үнемi жетiлдiруiнде көрiнiс табатын педагогикалық iс-әрекеттiң ең жоғары деңгейi. Педагогикалық шеберлiк– педагогикалық қызметтiң жоғары деңгейде меңгерiлуi; педагогтiң оқушылардың оқу-танымдық iс-әрекетiн пәрменді басқарып, мақсаткерлiк педагогикалық әсер мен өзара әрекеттестiктi жүзеге асыруына мүмкiндiк беретiн арнаулы бiлiмдерiнiң, бiлiктерi мен машықтарының, тұлғалық кәсiптiк маңызды қасиеттерiнiң кешенi.
5 слайд
Н.К.Крупская (1960) 1932 жарыққа
шыққан "Мұғалім туралы" деген
мақаласында "үлгілі мүғалімнің мерилі"
ретінде төмендегі критерийлерді анықтады:
мұғалім өз пәнін, әрбір оқушыны, еңбекті
ұйымдастырудың ғылыми негіздерін білуі
керек, оқытудың әдістемесін меңгеруі, оқу
және тәрбие жұмыстарын ұштастыра білуі,
оқушының қабілетін оята білуі, беделді бола
білуі қажет.
5 слайд
Н.К.Крупская (1960) 1932 жарыққа шыққан "Мұғалім туралы" деген мақаласында "үлгілі мүғалімнің мерилі" ретінде төмендегі критерийлерді анықтады: мұғалім өз пәнін, әрбір оқушыны, еңбекті ұйымдастырудың ғылыми негіздерін білуі керек, оқытудың әдістемесін меңгеруі, оқу және тәрбие жұмыстарын ұштастыра білуі, оқушының қабілетін оята білуі, беделді бола білуі қажет.
6 слайд
•
А.С.Макаренко былай деген болатын: "Тәрбиешінің
шеберлігі ол бір ерекше өнер емес. Ол мамандық.
Мамандық болғанда да дәрігерді өз мамандығына,
музыканттарды өз мамандығына үйреткен сияқты
мұғалімді де өз мамандығына үйрету" деп, атап көрсеткен
болатын . Мұғалімнің шеберлігі екі жағынан
бірдей танылады: бірінші жағы,
баланы қалай, қалайша оқыту үшін
оның психологиясын білу, екінші
жағы, оқытып-тәрбиелеудің әдіс-
тәсілдерін, жолдарын терең білу
және оны қолдана білу. Тәжірибеде
осы талаптарға сай мұғалімдер
шеберлігі қалыптасып жетіледі.
6 слайд
• А.С.Макаренко былай деген болатын: "Тәрбиешінің шеберлігі ол бір ерекше өнер емес. Ол мамандық. Мамандық болғанда да дәрігерді өз мамандығына, музыканттарды өз мамандығына үйреткен сияқты мұғалімді де өз мамандығына үйрету" деп, атап көрсеткен болатын . Мұғалімнің шеберлігі екі жағынан бірдей танылады: бірінші жағы, баланы қалай, қалайша оқыту үшін оның психологиясын білу, екінші жағы, оқытып-тәрбиелеудің әдіс- тәсілдерін, жолдарын терең білу және оны қолдана білу. Тәжірибеде осы талаптарға сай мұғалімдер шеберлігі қалыптасып жетіледі.
7 слайд
Педагогикалық шеберлік
компоненттері
Педагогикалық
техникаГуманистік бағыт
Кәсіби білім Педагогикалық
қабілет
7 слайд
Педагогикалық шеберлік компоненттері Педагогикалық техникаГуманистік бағыт Кәсіби білім Педагогикалық қабілет
8 слайд
Педагогикалық шеберлік ерекшеліктері
Бүгінгі жас ұрпаққа жан жақты білім беру, тәрбиелеу әрбір
ұстаздың басты міндеті. Қайсыбір мұғалімдер сабақтың жаңа
түрін пайдаланса, кейбіреулері жаңашыл мұғалімдердің
тәжірибесін қолданады. ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов:
“Сабақ беру үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан
жаңаны табатын өнер” деген. Ең бастысы оқушының
шығармашылық қабілетін дамыту негізгі ұстаным.
Оқушылардың дүниетанымын кеңейту және жеке қабілеттерін
көре біліп, оны дамытуға толық мүмкіндік тұғызу, қабілетіне
қарай шығармашылық жұмыспен шұғылдануға
машықтандыру, бойындағы қасиетіне қарай ізденуге жол
көрсету. Педагог міндеті оқушының бойында жасырынып
жатқан мүмкіндіктерін ашып көрсету. Мектепте және кез
келген оқу орнында қазіргі уақыт талабына сай сапалы білім
беру.
8 слайд
Педагогикалық шеберлік ерекшеліктері Бүгінгі жас ұрпаққа жан жақты білім беру, тәрбиелеу әрбір ұстаздың басты міндеті. Қайсыбір мұғалімдер сабақтың жаңа түрін пайдаланса, кейбіреулері жаңашыл мұғалімдердің тәжірибесін қолданады. ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов: “Сабақ беру үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер” деген. Ең бастысы оқушының шығармашылық қабілетін дамыту негізгі ұстаным. Оқушылардың дүниетанымын кеңейту және жеке қабілеттерін көре біліп, оны дамытуға толық мүмкіндік тұғызу, қабілетіне қарай шығармашылық жұмыспен шұғылдануға машықтандыру, бойындағы қасиетіне қарай ізденуге жол көрсету. Педагог міндеті оқушының бойында жасырынып жатқан мүмкіндіктерін ашып көрсету. Мектепте және кез келген оқу орнында қазіргі уақыт талабына сай сапалы білім беру.
9 слайд
Аудиторияға ықпал ету
ерекшеліктері
Педагог
Тәрбиелік ықпалды
арнайы, бағдарлы
жоспарлы түрде,
арнайы мекемелерде
жүзеге асырады.
Аудиториясы
шектеулі: Тәрбиелік
қызметімен қатар
білімдендіру қызметін
атқарады.Педагогикал
ық этика мен
ұстанымдарын
басшылыққа алады Актер
Тәрбиелік ықпалды жоспарлы
түрде жүзеге асырмайды.
Аудиториясы ауқымдығы
жағынан кең. Білімдендіру
қызметі мен міндетіне
кірмейді. Өз мамандығына
тыс ұстанымдарға
сүйенбейді.Аудиторияға
тәрбиелік ықпал
ету. Көпшілік
санасына әсер
ете алу қабілеті.
Коммуникативтіл
ік, харизма,
амбиция
көпшілік зейінін
өзіне аударта
білу. Қоғамдыық
көзқарасты
өалыптастыруш
ы
9 слайд
Аудиторияға ықпал ету ерекшеліктері Педагог Тәрбиелік ықпалды арнайы, бағдарлы жоспарлы түрде, арнайы мекемелерде жүзеге асырады. Аудиториясы шектеулі: Тәрбиелік қызметімен қатар білімдендіру қызметін атқарады.Педагогикал ық этика мен ұстанымдарын басшылыққа алады Актер Тәрбиелік ықпалды жоспарлы түрде жүзеге асырмайды. Аудиториясы ауқымдығы жағынан кең. Білімдендіру қызметі мен міндетіне кірмейді. Өз мамандығына тыс ұстанымдарға сүйенбейді.Аудиторияға тәрбиелік ықпал ету. Көпшілік санасына әсер ете алу қабілеті. Коммуникативтіл ік, харизма, амбиция көпшілік зейінін өзіне аударта білу. Қоғамдыық көзқарасты өалыптастыруш ы
10 слайд
Шебер педагогтың сыртқы келбет мәдениеті
Сыртқы
келбеті Вербалды және
вербалсыз қарым
қатынас Имидж Танымдық
сфера
Киіну мәдениеті
ресми; жүріс
тұрыс
мәдениеті; дене
бітіміне, сыртқы
келбетіне
ұқыптылықпен
қарау; жағымды
эмоционалды
фон басым
болуы;
жағымсыз
эмоцияны
жасыра білу Сыпайы, әдепті,
мәдениетті өзін
өзі ұстай білу;
субординациян
ы сақтай булі;
дикция, сөз
тембрі,
интонацияға
баса көңіл бөлу;
сабырлық
таныту Белгілі кәсіби
ұстанымдарды
ұстану;
“авторитарлы
тұлға” емес
“демократ тұлға”
келбетін имиджін
қалыптастыру;
ресми және
бейресми лидер
қызметін атқара
білу; өзіне сенімді
әділетті тұлға
имджін
қалыптастыру Жан жақты
ақпаратталған;
өз көзқарасын
анық және
тиянақты
жеткізе алу;
оқушылар
зейінін өзіне
қарата білу;
білімін үздіксіз
жетілдіріп
отыру; әр
баланың
тұлғасына
жағымды әсер
ету.
10 слайд
Шебер педагогтың сыртқы келбет мәдениеті Сыртқы келбеті Вербалды және вербалсыз қарым қатынас Имидж Танымдық сфера Киіну мәдениеті ресми; жүріс тұрыс мәдениеті; дене бітіміне, сыртқы келбетіне ұқыптылықпен қарау; жағымды эмоционалды фон басым болуы; жағымсыз эмоцияны жасыра білу Сыпайы, әдепті, мәдениетті өзін өзі ұстай білу; субординациян ы сақтай булі; дикция, сөз тембрі, интонацияға баса көңіл бөлу; сабырлық таныту Белгілі кәсіби ұстанымдарды ұстану; “авторитарлы тұлға” емес “демократ тұлға” келбетін имиджін қалыптастыру; ресми және бейресми лидер қызметін атқара білу; өзіне сенімді әділетті тұлға имджін қалыптастыру Жан жақты ақпаратталған; өз көзқарасын анық және тиянақты жеткізе алу; оқушылар зейінін өзіне қарата білу; білімін үздіксіз жетілдіріп отыру; әр баланың тұлғасына жағымды әсер ету.
11 слайд
11 слайд