Педагогикалық техника элементтері, құралдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән: Педагогикалық шеберлік
негіздері
Тақырыбы: Педагогикалық
техника элементтері, құралдары.
Орындаған: Жарлықасынова Аида Асхарқызы
1 слайд
Пән: Педагогикалық шеберлік негіздері Тақырыбы: Педагогикалық техника элементтері, құралдары. Орындаған: Жарлықасынова Аида Асхарқызы
2 слайд
Педагогикалық техника
мұғалімнің іс – әрекетінің ішкі мазмұны мен
оның сыртқы әлпетінің үйлесімділік бірлігін
сәйкестендіреді.
2 слайд
Педагогикалық техника мұғалімнің іс – әрекетінің ішкі мазмұны мен оның сыртқы әлпетінің үйлесімділік бірлігін сәйкестендіреді.
3 слайд
“ Педагогикалық техника” ұғымына екі компоненттердің тобын
енгізу келісілген:
Бірінші топ
компоненттері мұғалімнің өз
мінез-құлқын басқара білу
біліктілігімен байланысты : Педагогикалық техниканың екінші тобы жеке
тұлға мен ұжымға әсер ете білу және оқыту мен
тәрбие үрдісінің технологиялық жағын аша
білу біліктілігімен байланысты:
•
өз дене қимылдарын
басқара білу (мимика,
пантомимика);
•
көңіл – күйімен эмоцияларын
басқара білу (артық психикалық
қысымды болдырмау,
шығармашылық көңіл-күй
орната білу);
•
әлеуметтік-перцептивтік
қабілеттер (зейін, байқағыштық,
қиял);
•
сөйлеу техникасы (тыныс алу,
дауысты қоя білу, дикция,
сөйлеу екпіні). •
дидактикалық;
•
ұйымдастырушылық;
•
конструктивтік;
•
коммуникативтік біліктілік;
талап қоюдағы технологиялық
тәсілдер;
•
педагогикалық қарым-
қатынасты басқару;
•
ұжымдық және
шығармашылық істерді және
т.б.
•
ұйымдастыру.
3 слайд
“ Педагогикалық техника” ұғымына екі компоненттердің тобын енгізу келісілген: Бірінші топ компоненттері мұғалімнің өз мінез-құлқын басқара білу біліктілігімен байланысты : Педагогикалық техниканың екінші тобы жеке тұлға мен ұжымға әсер ете білу және оқыту мен тәрбие үрдісінің технологиялық жағын аша білу біліктілігімен байланысты: • өз дене қимылдарын басқара білу (мимика, пантомимика); • көңіл – күйімен эмоцияларын басқара білу (артық психикалық қысымды болдырмау, шығармашылық көңіл-күй орната білу); • әлеуметтік-перцептивтік қабілеттер (зейін, байқағыштық, қиял); • сөйлеу техникасы (тыныс алу, дауысты қоя білу, дикция, сөйлеу екпіні). • дидактикалық; • ұйымдастырушылық; • конструктивтік; • коммуникативтік біліктілік; талап қоюдағы технологиялық тәсілдер; • педагогикалық қарым- қатынасты басқару; • ұжымдық және шығармашылық істерді және т.б. • ұйымдастыру.
4 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТЕХНИКА
бұл мұғалімге өзін тереңірек,
нақтырақ , талантты етіп көрсетуге,
жұмыста ең жақсы нәтижелерге қол
жеткізуге көмектесетін шеберліктер
жинағы .
4 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНИКА бұл мұғалімге өзін тереңірек, нақтырақ , талантты етіп көрсетуге, жұмыста ең жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектесетін шеберліктер жинағы .
5 слайд
«Педагогикалық
технология» термині ХХ ғасырдың 60-
шы жылдары АҚШ пен Англияда
қалыптасып, қазіргі уақытта
практика жүзінде барлық дүниежүзі
елдеріне таралып, білім беру
саласында кең өріс алуда. Соңғы
кездерде білім берудің жаңа даму
бағытын қамтитын оқытудың 50-ден
астам жаңа технологиялары
практикаға енгізіліп, кеңінен
пайдалануда.
5 слайд
«Педагогикалық технология» термині ХХ ғасырдың 60- шы жылдары АҚШ пен Англияда қалыптасып, қазіргі уақытта практика жүзінде барлық дүниежүзі елдеріне таралып, білім беру саласында кең өріс алуда. Соңғы кездерде білім берудің жаңа даму бағытын қамтитын оқытудың 50-ден астам жаңа технологиялары практикаға енгізіліп, кеңінен пайдалануда.
6 слайд
Педагогикалық технологияға тән белг i лер:
Нег i зд i л i г i ( кез
келген технологияның
өз i нд i к философиясы,
өз i нд i к
тұжырымдамасы
болуы шарт);
Жүйел i л i г i
( құрылымдық
элементтер i н i ң
б i ртұтастығы); Басқарылмалылығы
(оқыту процес i н
бастан-аяқ
жоспарлап,
нәтижес i н тесеруге
болатындығы); Ти i мд i л i г i ( қысқа
мерз i мде аз
шығынмен
жоғары нәтижеге
қол жетк i зу
мүмк i нд i г i)
.
6 слайд
Педагогикалық технологияға тән белг i лер: Нег i зд i л i г i ( кез келген технологияның өз i нд i к философиясы, өз i нд i к тұжырымдамасы болуы шарт); Жүйел i л i г i ( құрылымдық элементтер i н i ң б i ртұтастығы); Басқарылмалылығы (оқыту процес i н бастан-аяқ жоспарлап, нәтижес i н тесеруге болатындығы); Ти i мд i л i г i ( қысқа мерз i мде аз шығынмен жоғары нәтижеге қол жетк i зу мүмк i нд i г i) .
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
9 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!