Материалдар / Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыш 7 сынып. Доғал бұрышты үшбұрыш. Тең бүйірлі үшбұрыш. Сүйір бұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыш. Теңқабырғалы үшбұрыш. Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі. Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2021
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

* 7.1.1. 13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату ; * 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін біл

2 слайд
* 7.1.1. 13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату ; * 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу; * 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі анықтамаларын білу және оларды салу

2 слайд

* 7.1.1. 13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату ; * 7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу; * 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі анықтамаларын білу және оларды салу

Бағалау критерийі : 1. Үшбұрыштар түрлерін ажыратады,сызбасын салады. 2. Үшбұрыштың медианасы, биссектриса , биіктігі аны

3 слайд
Бағалау критерийі : 1. Үшбұрыштар түрлерін ажыратады,сызбасын салады. 2. Үшбұрыштың медианасы, биссектриса , биіктігі анықтамаларын біледі, сызбасын салады 3. Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі,сызбасын салады және есептер шығаруда қолданады.

3 слайд

Бағалау критерийі : 1. Үшбұрыштар түрлерін ажыратады,сызбасын салады. 2. Үшбұрыштың медианасы, биссектриса , биіктігі анықтамаларын біледі, сызбасын салады 3. Теңбүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін біледі,сызбасын салады және есептер шығаруда қолданады.

1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең емес 3. Тең бүйір

4 слайд
1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең емес 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасына жүргізілген биіктігі оның әрі биссектриссасы, әрі медианасы болады. 4. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 30 0 тең болса, онда бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы табандағы бұрышынан 4 есе үлкен болады. 5. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см. Табаны бүйір қабырғасынан екі см қысқа болса, онда табан қабырғасының ұзындығы 6см тең.

4 слайд

1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 180 0 -қа тең. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең емес 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасына жүргізілген биіктігі оның әрі биссектриссасы, әрі медианасы болады. 4. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 30 0 тең болса, онда бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы табандағы бұрышынан 4 есе үлкен болады. 5. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см. Табаны бүйір қабырғасынан екі см қысқа болса, онда табан қабырғасының ұзындығы 6см тең.

1.Ақиқат 2. жалған (Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең болады) 3. жалған (Тең бүйірлі үшбұрыштың төбесінен таб

5 слайд
1.Ақиқат 2. жалған (Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең болады) 3. жалған (Тең бүйірлі үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектриссасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады.) 4. ақиқат (бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы 120 0 ) 5. жалған (табан қабырғасының ұзындығы 4см тең болады)

5 слайд

1.Ақиқат 2. жалған (Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең болады) 3. жалған (Тең бүйірлі үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектриссасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады.) 4. ақиқат (бүйір қабырғалары арасындағы бұрышы 120 0 ) 5. жалған (табан қабырғасының ұзындығы 4см тең болады)

Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не және оның адамның қасиетімен байланысы бар ма? 2.Өздеріңіздің жалған сөйлеген кездеріңі

6 слайд
Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не және оның адамның қасиетімен байланысы бар ма? 2.Өздеріңіздің жалған сөйлеген кездеріңіз болды ма? Себебі? 3. Есептің шешімін дұрыс айту үшін біз бойымызда қандай қасиеттерді дамытуымыз керек? 4.Егер сізге досыңыздың есептің шешімін өтірік айтып тұрғанын білсеңіз сіз не істер едіңіз?

6 слайд

Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не және оның адамның қасиетімен байланысы бар ма? 2.Өздеріңіздің жалған сөйлеген кездеріңіз болды ма? Себебі? 3. Есептің шешімін дұрыс айту үшін біз бойымызда қандай қасиеттерді дамытуымыз керек? 4.Егер сізге досыңыздың есептің шешімін өтірік айтып тұрғанын білсеңіз сіз не істер едіңіз?

Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас» 1. Тікбұрышты - « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар

7 слайд
Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас» 1. Тікбұрышты - « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар » тақырыбын жазып, қорғау. (Өмірдегі көріністерден мысал келтіру) 2.Әр қабырғалы – Үшбұрыштың түрлері қабырғалары бойын ша 3. Тең бүйірлі - Үшбұрыштың түрлері бұрыштары бойынша 4.Тең қабырғалы- Үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша

7 слайд

Топтық жұмыс (бірлескен оқу тәсілі) «Ойлан.Жұптас.Топтас» 1. Тікбұрышты - « Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар » тақырыбын жазып, қорғау. (Өмірдегі көріністерден мысал келтіру) 2.Әр қабырғалы – Үшбұрыштың түрлері қабырғалары бойын ша 3. Тең бүйірлі - Үшбұрыштың түрлері бұрыштары бойынша 4.Тең қабырғалы- Үшбұрыштар теңдігінің белгілері бойынша

Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

8 слайд
Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

8 слайд

Сергіту сәті: Қимылмен көрсету

Жұптық жұмыс

9 слайд
Жұптық жұмыс

9 слайд

Жұптық жұмыс

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата. 2. Тік

10 слайд
1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.   5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  б) Тең кесінділер бар ма?  в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек? 

10 слайд

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.   5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  б) Тең кесінділер бар ма?  в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек? 

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата. (Δ MLN

11 слайд
1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  (Δ MLN , Δ LNK) 2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( ΔMPL, ΔLPN, ΔLPK) 3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( жоқ ) 4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.   ( ΔLNK ) 5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ( LK ) ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  ( LP ) б) Тең кесінділер бар ма?  ( LM , LN ) в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек?  ( LP )

11 слайд

1. Тең бүйірлі үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  (Δ MLN , Δ LNK) 2. Тік бұрышты үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( ΔMPL, ΔLPN, ΔLPK) 3. Тең қабырғалы үшбұрыш суретте бар ма? Оларды ата.  ( жоқ ) 4. Доғал бұрышты үшбұрыш бар ма ? Оларды ата.   ( ΔLNK ) 5. Осы суреттегі LM, LP, LN, LK кесінділерін салыстырыңдар да, мына сұрақтарға жауап беріңдер: а) Ең ұзын кесінді қайсысы?   ( LK ) ә) Ең қысқа кесінді қайсысы?  ( LP ) б) Тең кесінділер бар ма?  ( LM , LN ) в) L нүктесінен MK түзуіне дейінгі қашықтық ретінде қай кесіндінің ұзындығын алу керек?  ( LP )

Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін та

12 слайд
Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін тап. № 2 Үшбұрыштың бір қабырғасы 8 см. Ал екінші қабырғасы бірінші қабырғасынан 2 есе ұзын. Үшінші қабырғасының ұзындығы алғашқы екеуінің қосындысының жартысына тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. № 3 ДВЕ үшбұрышының медианасы – ВК. ВК = 5 см. ВК медианасы ДЕ қабырғасының жартысына тең. ДВ = 8 см. ВЕ қабырғасы ДВ-дан 2 есе ұзын. ДВЕ үшбұрышының периметрін табыңдар.

12 слайд

Жеке жұмыс № 1 Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 8,7 см, бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Үшбұрыштың периметрін тап. № 2 Үшбұрыштың бір қабырғасы 8 см. Ал екінші қабырғасы бірінші қабырғасынан 2 есе ұзын. Үшінші қабырғасының ұзындығы алғашқы екеуінің қосындысының жартысына тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. № 3 ДВЕ үшбұрышының медианасы – ВК. ВК = 5 см. ВК медианасы ДЕ қабырғасының жартысына тең. ДВ = 8 см. ВЕ қабырғасы ДВ-дан 2 есе ұзын. ДВЕ үшбұрышының периметрін табыңдар.

* Үйге тапсырма : № 10.6 (оқулықтан) * «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

13 слайд
* Үйге тапсырма : № 10.6 (оқулықтан) * «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

13 слайд

* Үйге тапсырма : № 10.6 (оқулықтан) * «Үшбұрыш» болатындай сөзжұмбақ құрастыру.

Не үйрендім?... Мен үшін қиын болды... Мен үшін қызықты... Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін

14 слайд
Не үйрендім?... Мен үшін қиын болды... Мен үшін қызықты... Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан нені түсіндік, нені үйрендік, өзімізге қандай қажетті мәліметтер алдық сол жөнінде ойланайық. Осының барлығын жүрегімізбен сезініп, ойымызға сақтап алайық.. Бүгінгі сабақ үшін сіздерге көп рахмет! Рефлекс ия:

14 слайд

Не үйрендім?... Мен үшін қиын болды... Мен үшін қызықты... Сабақтың соңғы тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан нені түсіндік, нені үйрендік, өзімізге қандай қажетті мәліметтер алдық сол жөнінде ойланайық. Осының барлығын жүрегімізбен сезініп, ойымызға сақтап алайық.. Бүгінгі сабақ үшін сіздерге көп рахмет! Рефлекс ия:

15 слайд

15 слайд