Материалдар / Презентация АКТ сабақта пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация АКТ сабақта пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің қолдануына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
914
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұстаз әрқашан да өз шәкіртін жақсы білсе ғана жақсы нәтижеге жетеді. Жақсы шәкірт ұстазынан озуға тиісті. Мен өзімнің шәкірті

1 слайд
Ұстаз әрқашан да өз шәкіртін жақсы білсе ғана жақсы нәтижеге жетеді. Жақсы шәкірт ұстазынан озуға тиісті. Мен өзімнің шәкіртім Ыбрай Сымбат Қайратқызын 7-11 сыныпқа дейін оқыттым. Өзіне тән ерекшеліктерін, қабілетін жақсы білемін. Мектепте жүргенде қазақ тілі мен әдебиетіне байланысты талай сайыстарға қатысып шыңдалған. Бүгінгі күні де мен оған тәлімгер болып отырмын. Әрқашан көмегімді аямаймын, ол да жауапты сәттерде маған жолығып ақыл-кеңес алып отырады. Тәлімгерлік жоспар бойынша іс-шаралар жүргіздім.

1 слайд

Ұстаз әрқашан да өз шәкіртін жақсы білсе ғана жақсы нәтижеге жетеді. Жақсы шәкірт ұстазынан озуға тиісті. Мен өзімнің шәкіртім Ыбрай Сымбат Қайратқызын 7-11 сыныпқа дейін оқыттым. Өзіне тән ерекшеліктерін, қабілетін жақсы білемін. Мектепте жүргенде қазақ тілі мен әдебиетіне байланысты талай сайыстарға қатысып шыңдалған. Бүгінгі күні де мен оған тәлімгер болып отырмын. Әрқашан көмегімді аямаймын, ол да жауапты сәттерде маған жолығып ақыл-кеңес алып отырады. Тәлімгерлік жоспар бойынша іс-шаралар жүргіздім.

ТӘЛІМГЕРДІҢ ҚАДАҒАЛАҒАН ІС-ШАРАЛАРЫ •Мұғалімге тән құжаттардың жүргізу барысы; •Журнал толтыру талаптары; •Қазақ тілі дәптер

2 слайд
ТӘЛІМГЕРДІҢ ҚАДАҒАЛАҒАН ІС-ШАРАЛАРЫ •Мұғалімге тән құжаттардың жүргізу барысы; •Журнал толтыру талаптары; •Қазақ тілі дәптерлеріне қойылатын талаптардың орындалуы; •Оқушылардан алатын тестік тапсырмалардың тақырыпқа сай болуы; •Бақылау жұмыстарының алу талаптарын сақтау; •Мазмұндама, шығарма жазу талаптарының орындалуы; •Оқушылардың оқу жылдамдығын тексерту;

2 слайд

ТӘЛІМГЕРДІҢ ҚАДАҒАЛАҒАН ІС-ШАРАЛАРЫ •Мұғалімге тән құжаттардың жүргізу барысы; •Журнал толтыру талаптары; •Қазақ тілі дәптерлеріне қойылатын талаптардың орындалуы; •Оқушылардан алатын тестік тапсырмалардың тақырыпқа сай болуы; •Бақылау жұмыстарының алу талаптарын сақтау; •Мазмұндама, шығарма жазу талаптарының орындалуы; •Оқушылардың оқу жылдамдығын тексерту;

ТӘЛІМГЕРДІҢ ЖҮРГІЗГЕН ІС-ШАРАЛАРЫ •Жас ұстаздың сабағына қатысып, талдау жасау; •Өзара сабаққа қатысу дәптерін тексеру; •Сын

3 слайд
ТӘЛІМГЕРДІҢ ЖҮРГІЗГЕН ІС-ШАРАЛАРЫ •Жас ұстаздың сабағына қатысып, талдау жасау; •Өзара сабаққа қатысу дәптерін тексеру; •Сынып оқушыларымен мәдени іс-шара өткізуіне көмектесу; • Жаңа технологияны сабағында пайдалану; •Жас ұстазға ашық сабақ көрсету; •Мектеп,облыс кітапханасымен байланысын қадағалау; •Әртүрлі сайыстарға қатысуына көмек жасау; •Жыл соңында жас ұстаздың қорытынды есеп жасауы;

3 слайд

ТӘЛІМГЕРДІҢ ЖҮРГІЗГЕН ІС-ШАРАЛАРЫ •Жас ұстаздың сабағына қатысып, талдау жасау; •Өзара сабаққа қатысу дәптерін тексеру; •Сынып оқушыларымен мәдени іс-шара өткізуіне көмектесу; • Жаңа технологияны сабағында пайдалану; •Жас ұстазға ашық сабақ көрсету; •Мектеп,облыс кітапханасымен байланысын қадағалау; •Әртүрлі сайыстарға қатысуына көмек жасау; •Жыл соңында жас ұстаздың қорытынды есеп жасауы;

Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникац

4 слайд
Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникациялық технологиялар Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау Қашықтан оқыту (басқару) (Internet) Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету Жаңа ақпараттық – коммуникациялық технология

4 слайд

Бағыттары Мақсаттары Электронды оқулықтар Оқу-әдістемелік, электронды кешендер құру, әдістемелік Web-сайттар ашу Телекоммуникациялық технологиялар Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану Мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау Қашықтан оқыту (басқару) (Internet) Өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету Жаңа ақпараттық – коммуникациялық технология

Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Видеоқұралда р Электрондық оқулық Электрондық пошта Интернет /WWW К

5 слайд
Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Видеоқұралда р Электрондық оқулық Электрондық пошта Интернет /WWW Компьютер, ноутбук Мультимедиялық кабинет Ақпараттық- коммуникация лық технология Теледидар, сандық теледидар Ұтқыр қондырғылар

5 слайд

Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Видеоқұралда р Электрондық оқулық Электрондық пошта Интернет /WWW Компьютер, ноутбук Мультимедиялық кабинет Ақпараттық- коммуникация лық технология Теледидар, сандық теледидар Ұтқыр қондырғылар

АКТ Сабақты жаңаша ұйымдас-тыру Еркін ұстайды Белсенді Дамыта оқыту Білім сапасы артады Өзіндік көзқарасы қалыптаса-ды

6 слайд
АКТ Сабақты жаңаша ұйымдас-тыру Еркін ұстайды Белсенді Дамыта оқыту Білім сапасы артады Өзіндік көзқарасы қалыптаса-ды

6 слайд

АКТ Сабақты жаңаша ұйымдас-тыру Еркін ұстайды Белсенді Дамыта оқыту Білім сапасы артады Өзіндік көзқарасы қалыптаса-ды

ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ -Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі; - Уақытын үнемдеуі; - Білім

7 слайд
ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ -Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі; - Уақытын үнемдеуі; - Білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; -Шығармашылық қабілетін дамыту -Қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; - Қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; - Экономикалық тиімділігі; - Тәжірибе нәтижелерін көріп, сезінуге мүмкіндік береді; - Оқушының ой- өрісін, дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор.

7 слайд

ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ -Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі; - Уақытын үнемдеуі; - Білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; -Шығармашылық қабілетін дамыту -Қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; - Қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; - Экономикалық тиімділігі; - Тәжірибе нәтижелерін көріп, сезінуге мүмкіндік береді; - Оқушының ой- өрісін, дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор.

ҚАБЫЛДАУ КҮШЕЙЕДІ Дыбыс Мәтін Бейне Анимация Графика ОқушыОқушы Қабылдау түрлері

8 слайд
ҚАБЫЛДАУ КҮШЕЙЕДІ Дыбыс Мәтін Бейне Анимация Графика ОқушыОқушы Қабылдау түрлері

8 слайд

ҚАБЫЛДАУ КҮШЕЙЕДІ Дыбыс Мәтін Бейне Анимация Графика ОқушыОқушы Қабылдау түрлері

Сабаққа дайындалу CD Өзіндік білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дары

9 слайд
Сабаққа дайындалу CD Өзіндік білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дарының мазмұнын толық оқып үйрену. АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін игеру. Internet-ті әдістемелік танымдық ақпарат көзі ретінде игеру. Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану.

9 слайд

Сабаққа дайындалу CD Өзіндік білімін көтеру элект. материалдар Сабақтан тыс қызмет Электронды оқу материал- дарының мазмұнын толық оқып үйрену. АКТ-ны сабақта қолданудың әдістері мен тәсілдерін игеру. Internet-ті әдістемелік танымдық ақпарат көзі ретінде игеру. Техникалық құралдарды пайдалануға машықтану.

ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ТАҚТАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ Суреттер кітапханасын жасау Office қосымшаларында өзгерту Б олы п ж атқ

10 слайд
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ТАҚТАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ Суреттер кітапханасын жасау Office қосымшаларында өзгерту Б олы п ж атқанды ж азы п, сақтау Көру материалдарын басқару Сабақтың кез –келген кезеңіне оралу Қолмен жазылған мәтінді танып білу

10 слайд

ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ТАҚТАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ Суреттер кітапханасын жасау Office қосымшаларында өзгерту Б олы п ж атқанды ж азы п, сақтау Көру материалдарын басқару Сабақтың кез –келген кезеңіне оралу Қолмен жазылған мәтінді танып білу

Мұғалім

11 слайд
Мұғалім

11 слайд

Мұғалім

АКТ Тақырыпты қорғау Компьютерде з ө ойын жазу Монолог, диалог құру Белсенді тақтаға ойларын түсіру Оқушылардың жұмыстары

12 слайд
АКТ Тақырыпты қорғау Компьютерде з ө ойын жазу Монолог, диалог құру Белсенді тақтаға ойларын түсіру Оқушылардың жұмыстары

12 слайд

АКТ Тақырыпты қорғау Компьютерде з ө ойын жазу Монолог, диалог құру Белсенді тақтаға ойларын түсіру Оқушылардың жұмыстары

АКТ арқылы жететін жетістіктер Мұғалім үшін Оқушы үшін Кәсіби шеберлік жетіледі. Жеке тұлға ретінде қалыптасады. Педагоги

13 слайд
АКТ арқылы жететін жетістіктер Мұғалім үшін Оқушы үшін Кәсіби шеберлік жетіледі. Жеке тұлға ретінде қалыптасады. Педагогика- психологиялық бақылау жүргізеді. Шығармашылық қабілеті артып, жеке тұлғаны нәтижеге бағыттап отырады. Үнемі өсу деңгейінде болады. Шығармашылық қабілеттері дамып, ой-өрісі жоғары деңгейге көтеріледі. Оқу материалын терең түсінеді, алған білімін ұзақ уақыт есте сақтайды. Білім сапасы көтеріліп, өзіндік көзқарасы қалыптасады, қызығушылығы артады.

13 слайд

АКТ арқылы жететін жетістіктер Мұғалім үшін Оқушы үшін Кәсіби шеберлік жетіледі. Жеке тұлға ретінде қалыптасады. Педагогика- психологиялық бақылау жүргізеді. Шығармашылық қабілеті артып, жеке тұлғаны нәтижеге бағыттап отырады. Үнемі өсу деңгейінде болады. Шығармашылық қабілеттері дамып, ой-өрісі жоғары деңгейге көтеріледі. Оқу материалын терең түсінеді, алған білімін ұзақ уақыт есте сақтайды. Білім сапасы көтеріліп, өзіндік көзқарасы қалыптасады, қызығушылығы артады.

14 слайд

14 слайд