Материалдар / Презентация "Аяулы Жақаң"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Аяулы Жақаң"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақын өмірінен алған мәліметтерді жинақтай отырып баяндайды. Презентация арқылы Міржақып Дулатов туралы қосымша мәлімет алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Шаттық шеңбері қ О Ш Ке л д і ң!

1 слайд
Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Шаттық шеңбері қ О Ш Ке л д і ң!

1 слайд

Ұйымдастыру бөлімі Психологиялық дайындық Шаттық шеңбері қ О Ш Ке л д і ң!

Ұйымдастыру бөліміЫнтымақтастық атмосферасын орнату Достарменен біргеміз, Күлімдейміз күлеміз. Қолды созып күнге біз, Шат кү

2 слайд
Ұйымдастыру бөліміЫнтымақтастық атмосферасын орнату Достарменен біргеміз, Күлімдейміз күлеміз. Қолды созып күнге біз, Шат күлкімен жүреміз. Үлкендерді көргенде , Сәлеметсіздер ме деп Сәлемдесіп аламыз .

2 слайд

Ұйымдастыру бөліміЫнтымақтастық атмосферасын орнату Достарменен біргеміз, Күлімдейміз күлеміз. Қолды созып күнге біз, Шат күлкімен жүреміз. Үлкендерді көргенде , Сәлеметсіздер ме деп Сәлемдесіп аламыз .

•ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 1.М. Дулатовтың «Шешенің балаларын сүюі» өлеңін жатқа айтқызу. Өлеңнің сұрақ үлгісінде жазылған ж

3 слайд
•ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 1.М. Дулатовтың «Шешенің балаларын сүюі» өлеңін жатқа айтқызу. Өлеңнің сұрақ үлгісінде жазылған жолдарын бір топтың оқушылары айтса, жауап үлгісін екінші топ оқушылары айтады. 2. Кешенді талдау үлгісі бойынша өлең құрылысына талдау жасау.

3 слайд

•ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 1.М. Дулатовтың «Шешенің балаларын сүюі» өлеңін жатқа айтқызу. Өлеңнің сұрақ үлгісінде жазылған жолдарын бір топтың оқушылары айтса, жауап үлгісін екінші топ оқушылары айтады. 2. Кешенді талдау үлгісі бойынша өлең құрылысына талдау жасау.

Видео «Оян, қазақ !» көріп тыңдап отырыңдар, керекті жерін жазып алуға болады. Сұрақтарға жауап алу арқылы тақырып және саба

4 слайд
Видео «Оян, қазақ !» көріп тыңдап отырыңдар, керекті жерін жазып алуға болады. Сұрақтарға жауап алу арқылы тақырып және сабақтың мақсатын ашамын. -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?    

4 слайд

Видео «Оян, қазақ !» көріп тыңдап отырыңдар, керекті жерін жазып алуға болады. Сұрақтарға жауап алу арқылы тақырып және сабақтың мақсатын ашамын. -Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?    

Жиырма тоғызыншы қараша Асқар Дулатов Аяулы Жақаң

5 слайд
Жиырма тоғызыншы қараша Асқар Дулатов Аяулы Жақаң

5 слайд

Жиырма тоғызыншы қараша Асқар Дулатов Аяулы Жақаң

Топтық тапсырма: •1- топ: 1, 2 - абзацты оқу, әңгімелеу. •2- топ: 3 - абзацты оқу, әңгімелеу. •3- топ: 4, 5 абзацты оқу, әңгім

6 слайд
Топтық тапсырма: •1- топ: 1, 2 - абзацты оқу, әңгімелеу. •2- топ: 3 - абзацты оқу, әңгімелеу. •3- топ: 4, 5 абзацты оқу, әңгімелеу.

6 слайд

Топтық тапсырма: •1- топ: 1, 2 - абзацты оқу, әңгімелеу. •2- топ: 3 - абзацты оқу, әңгімелеу. •3- топ: 4, 5 абзацты оқу, әңгімелеу.

Міржақып Дулатұлы – қазақтың белгілі ақыны, жазушы, ағартушы-педагог. Жастайынан жетім қалып, ағасының қамқорлығында өседі.

7 слайд
Міржақып Дулатұлы – қазақтың белгілі ақыны, жазушы, ағартушы-педагог. Жастайынан жетім қалып, ағасының қамқорлығында өседі. «Оян, қазақ» кітабында ұран салып, халқын өнер- білімге шақырған. Қазақ елінің басқа жұртпен терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген. 1928 жылы халық жауы деген жалған жаламен 10 жылға абақты жазасына кесіледі. Абақтыда жатып, ауыр науқастан қайтыс болады.

7 слайд

Міржақып Дулатұлы – қазақтың белгілі ақыны, жазушы, ағартушы-педагог. Жастайынан жетім қалып, ағасының қамқорлығында өседі. «Оян, қазақ» кітабында ұран салып, халқын өнер- білімге шақырған. Қазақ елінің басқа жұртпен терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген. 1928 жылы халық жауы деген жалған жаламен 10 жылға абақты жазасына кесіледі. Абақтыда жатып, ауыр науқастан қайтыс болады.

Ахмет Байтұрсынов Әлихан Бөкейханов Міржақып Дулатов

8 слайд
Ахмет Байтұрсынов Әлихан Бөкейханов Міржақып Дулатов

8 слайд

Ахмет Байтұрсынов Әлихан Бөкейханов Міржақып Дулатов

9 слайд

9 слайд

•Топтық тапсырмалар: • 1 – топ: Постер дайындайды • Мәтін бойынша 4 сұрақ дайындап , жауабын жазып жасыру. Оқушылардан сұра

10 слайд
•Топтық тапсырмалар: • 1 – топ: Постер дайындайды • Мәтін бойынша 4 сұрақ дайындап , жауабын жазып жасыру. Оқушылардан сұраққа жауап алу. •2 – топ: Міржақып туралы 5 жолды өлең құрастыру •3 – топ: Міржақып туралы кластерлер дайындау. •Кластерде М. Дулатовтың өмірбаяны, шығармалары, сыртқы түр – әлпеті, ерекшелігі болуы тиіс.

10 слайд

•Топтық тапсырмалар: • 1 – топ: Постер дайындайды • Мәтін бойынша 4 сұрақ дайындап , жауабын жазып жасыру. Оқушылардан сұраққа жауап алу. •2 – топ: Міржақып туралы 5 жолды өлең құрастыру •3 – топ: Міржақып туралы кластерлер дайындау. •Кластерде М. Дулатовтың өмірбаяны, шығармалары, сыртқы түр – әлпеті, ерекшелігі болуы тиіс.

Сергіту сәті: «Австралиялық жаңбыр»

11 слайд
Сергіту сәті: «Австралиялық жаңбыр»

11 слайд

Сергіту сәті: «Австралиялық жаңбыр»

«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Ақ қалпақ (деректер) Мәтін кім туралы? Қара қалпақ (сыни баға) Мәтінде не ұ

12 слайд
«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Ақ қалпақ (деректер) Мәтін кім туралы? Қара қалпақ (сыни баға) Мәтінде не ұнамайды? Қызыл қалпақ (Эмоция) Мәтінді оқығанда қандай сезімде болдың ? Сары қалпақ Осы мәтіннің қандай пайдасы бар? Жасыл қалпақ ( креатив ) Сен осы естелікті қалай аяқтар едің? Көк қалпақ ( анализ, синтез ) Шығармадан қандай үлгі алдың?  

12 слайд

«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Ақ қалпақ (деректер) Мәтін кім туралы? Қара қалпақ (сыни баға) Мәтінде не ұнамайды? Қызыл қалпақ (Эмоция) Мәтінді оқығанда қандай сезімде болдың ? Сары қалпақ Осы мәтіннің қандай пайдасы бар? Жасыл қалпақ ( креатив ) Сен осы естелікті қалай аяқтар едің? Көк қалпақ ( анализ, синтез ) Шығармадан қандай үлгі алдың?  

Жинақтау , қорыту •Автордың көзқарасы, ойын тауып айтыңдаршы. •(Ұран салып халқын өнер-білімге шақырды; елінің терезесі теңелі

13 слайд
Жинақтау , қорыту •Автордың көзқарасы, ойын тауып айтыңдаршы. •(Ұран салып халқын өнер-білімге шақырды; елінің терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген; патша үкіметіне қарсылық…) •- Балалар, сабағымызды қорыту мына сұраққа жауап беріп көріңдерші. Бүгінгі оқып білгендеріңнен алдымызда келе жатқан ҚР тәуелсіздігі арасында байланыс бар ма? Қандай? •Оқушылар өз пікірін дәлелмен айтады.

13 слайд

Жинақтау , қорыту •Автордың көзқарасы, ойын тауып айтыңдаршы. •(Ұран салып халқын өнер-білімге шақырды; елінің терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген; патша үкіметіне қарсылық…) •- Балалар, сабағымызды қорыту мына сұраққа жауап беріп көріңдерші. Бүгінгі оқып білгендеріңнен алдымызда келе жатқан ҚР тәуелсіздігі арасында байланыс бар ма? Қандай? •Оқушылар өз пікірін дәлелмен айтады.

•Рефлексия •«Еркін микрофон» әдісі арқылы осы сабақ туралы өз ойларын айтады.

14 слайд
•Рефлексия •«Еркін микрофон» әдісі арқылы осы сабақ туралы өз ойларын айтады.

14 слайд

•Рефлексия •«Еркін микрофон» әдісі арқылы осы сабақ туралы өз ойларын айтады.

•Бағалау критерийлері •1.Өлеңді жатқа айтуы, кешенді сатылай талдауы •2. Мәтінді мазмұндауы. •3.Сұрақтарға жауап беруі •4.Мәті

15 слайд
•Бағалау критерийлері •1.Өлеңді жатқа айтуы, кешенді сатылай талдауы •2. Мәтінді мазмұндауы. •3.Сұрақтарға жауап беруі •4.Мәтіннен керек сөздерді табуы және сабақ барысында пайдалануы. •Топ басшысының бағалауы •Мұғалімнің бағалауы

15 слайд

•Бағалау критерийлері •1.Өлеңді жатқа айтуы, кешенді сатылай талдауы •2. Мәтінді мазмұндауы. •3.Сұрақтарға жауап беруі •4.Мәтіннен керек сөздерді табуы және сабақ барысында пайдалануы. •Топ басшысының бағалауы •Мұғалімнің бағалауы

•Үйге тапсырма •1. Мәтінді оқу, әңгімелеу •2. Сызба бойынша Міржақыпқа сипаттама жазу. •3. Сөз тіркесін пайдаланып сөйлем құра

16 слайд
•Үйге тапсырма •1. Мәтінді оқу, әңгімелеу •2. Сызба бойынша Міржақыпқа сипаттама жазу. •3. Сөз тіркесін пайдаланып сөйлем құрап жазу.

16 слайд

•Үйге тапсырма •1. Мәтінді оқу, әңгімелеу •2. Сызба бойынша Міржақыпқа сипаттама жазу. •3. Сөз тіркесін пайдаланып сөйлем құрап жазу.

17 слайд

17 слайд

№ Берілген сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1Мәтін Асқар Дулатов туралы жазылған ˅ 2А.Дулатов Міржақыптың ағасы және ол туралы естелік

18 слайд
№ Берілген сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1Мәтін Асқар Дулатов туралы жазылған    ˅ 2А.Дулатов Міржақыптың ағасы және ол туралы естелік жазған   ˅   3Міржақып Дулатов ақын, жазушы  ˅   4Міржақыптың анасы оның 12 жасында қайтыс болған  ˅   5М. Дулатовтың «Маса», Оқу құралы», «Әліпби» кітаптары бар  ˅   6«Оян, қазақ» өлеңдер жинағы, «Қайран Жамал» романы бар  ˅  ˅   7Ол Семей қаласында туған  ˅  

18 слайд

№ Берілген сөйлемдер Дұрыс Бұрыс 1Мәтін Асқар Дулатов туралы жазылған    ˅ 2А.Дулатов Міржақыптың ағасы және ол туралы естелік жазған   ˅   3Міржақып Дулатов ақын, жазушы  ˅   4Міржақыптың анасы оның 12 жасында қайтыс болған  ˅   5М. Дулатовтың «Маса», Оқу құралы», «Әліпби» кітаптары бар  ˅   6«Оян, қазақ» өлеңдер жинағы, «Қайран Жамал» романы бар  ˅  ˅   7Ол Семей қаласында туған  ˅  

СҰРАҚТАР - Естелікті кім жазған? - Мәтіннен Міржақыпты сипаттайтын жерлерін тауып оқы. - Мәтіннен анасының сөзін тауып оқы. - «

19 слайд
СҰРАҚТАР - Естелікті кім жазған? - Мәтіннен Міржақыпты сипаттайтын жерлерін тауып оқы. - Мәтіннен анасының сөзін тауып оқы. - «Кәмпескелеу» деген сөзді қалай түсінесіңдер? - М.Дулатов нені армандаған екен?

19 слайд

СҰРАҚТАР - Естелікті кім жазған? - Мәтіннен Міржақыпты сипаттайтын жерлерін тауып оқы. - Мәтіннен анасының сөзін тауып оқы. - «Кәмпескелеу» деген сөзді қалай түсінесіңдер? - М.Дулатов нені армандаған екен?