Презентация бинарлы сабақ "Батыр баян" және "Excel"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш. Қанайұлы атындағы № 2
жалпы орта мектеп
7 сынып
Батыр Баян жаңартылған білім
мазмұнындағы сабақ құрылымын
Excel бағдарламасымен
кіріктірген бинарлы сабақ
Пән мұғалімдері:
Альжанова Г.Ж. Ажибекова Г.Ш.
1 слайд
Ш. Қанайұлы атындағы № 2 жалпы орта мектеп 7 сынып Батыр Баян жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ құрылымын Excel бағдарламасымен кіріктірген бинарлы сабақ Пән мұғалімдері: Альжанова Г.Ж. Ажибекова Г.Ш.
2 слайд
Психологиялық ахуал
“ Өзіңе сенде, қадам жаса”
2 слайд
Психологиялық ахуал “ Өзіңе сенде, қадам жаса”
3 слайд
Топқа бірігу
3 слайд
Топқа бірігу
4 слайд
Суреттер сөйлейді
Әр суреттің атауын үш тілдегі баламасымен айтады
4 слайд
Суреттер сөйлейді Әр суреттің атауын үш тілдегі баламасымен айтады
5 слайд
5 слайд
6 слайд
“ Басбармақ” әдісімен бағалау
Тапсырма толығымен
орындалды
Тапсырманы
орындады, алайда
қателіктер болды
Орындауға тырысты
бірақ іске аспады
6 слайд
“ Басбармақ” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады
7 слайд
Сабақтың мақсаты
Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген
портреттік мінездемені салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1);
Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан
талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3).
MS Excel бағдарламасы мүмкіндіктерін
пайдалана отырып диаграмма тұрғызу
дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық
қабілеттерін жетілдіру және олардың
компьютерлік сауаттылықтарын дамыту
7 слайд
Сабақтың мақсаты Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1); Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3). MS Excel бағдарламасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту
8 слайд
«Бірге ойлайық»
8 слайд
«Бірге ойлайық»
9 слайд
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Е xcel -дің элементтері
Дескриптор Композициялық құрылысы
Оқиғаның басталуы
Оқиғаның байланысы
Шегініс
Оқиғаның дамуы
Оқиғаның өрбуі
Оқиғаның шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау шегі
Оқиғаның шешімі
1.Е xcel элеметтерін рет-ретімен орналастырады.
2.“Батыр Баян” поэмасындағы оқиға бойынша
тақырыпшалар жазады.
9 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Е xcel -дің элементтері Дескриптор Композициялық құрылысы Оқиғаның басталуы Оқиғаның байланысы Шегініс Оқиғаның дамуы Оқиғаның өрбуі Оқиғаның шиеленісуі Оқиғаның шарықтау шегі Оқиғаның шешімі 1.Е xcel элеметтерін рет-ретімен орналастырады. 2.“Батыр Баян” поэмасындағы оқиға бойынша тақырыпшалар жазады.
10 слайд
Е xcel элементтері
1. Тақырып қатары Оқиғаның басталуы - Көкшетаудың табиғатыКомпозициялық құрылысы
2 .мәзір қатары Оқиғаның байланысы -Батырлардың бас қосуы
3. Стандартты үстелі Шегініс - Қалмақ қызын алып келуі
4. Пішімдеу үстелі Оқиғаның дамуы- Ноянның ғашық болуы
5. Өрнектер қатары Оқиғаның өрбуі- Қыздың айласы
6. Жұмыс беті Оқиғаның шиеленісуі- Ғашықтардың қашуы
7. Айналдыру жолағы Оқиғаның шарықтау шегі- Ғашықтардың өлімі
8. Қалып-күй қатары Оқиғаның шешімі- Батырдың қазасы
10 слайд
Е xcel элементтері 1. Тақырып қатары Оқиғаның басталуы - Көкшетаудың табиғатыКомпозициялық құрылысы 2 .мәзір қатары Оқиғаның байланысы -Батырлардың бас қосуы 3. Стандартты үстелі Шегініс - Қалмақ қызын алып келуі 4. Пішімдеу үстелі Оқиғаның дамуы- Ноянның ғашық болуы 5. Өрнектер қатары Оқиғаның өрбуі- Қыздың айласы 6. Жұмыс беті Оқиғаның шиеленісуі- Ғашықтардың қашуы 7. Айналдыру жолағы Оқиғаның шарықтау шегі- Ғашықтардың өлімі 8. Қалып-күй қатары Оқиғаның шешімі- Батырдың қазасы
11 слайд
“ Бағдаршам” әдісімен бағалау
Тапсырма толығымен
орындалды
Тапсырманы
орындады, алайда
қателіктер болды
Орындауға тырысты
бірақ іске аспады
11 слайд
“ Бағдаршам” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады
12 слайд
12 слайд
13 слайд
5 «w» әдісі ( Who?
What did? When?
Where? Why?)
13 слайд
5 «w» әдісі ( Who? What did? When? Where? Why?)
14 слайд
Who? What did? When? Where? Why? 5 «w» тәсілі
Дескриптор
1.Сұраққа нақты жауап жазады.
2.Алдынғы ойды жалғастырады.
14 слайд
Who? What did? When? Where? Why? 5 «w» тәсілі Дескриптор 1.Сұраққа нақты жауап жазады. 2.Алдынғы ойды жалғастырады.
15 слайд
“ Смайлик” әдісімен бағалау
Тапсырма толығымен
орындалды
Тапсырманы
орындады, алайда
қателіктер болды
Орындауға тырысты
бірақ іске аспады
15 слайд
“ Смайлик” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады
16 слайд
Тұжырымдамалық және
практикалық жұмыс
16 слайд
Тұжырымдамалық және практикалық жұмыс
17 слайд
“ Жұлдызша” әдісімен бағалау
Тапсырма толығымен
орындалды
Тапсырманы
орындады, алайда
қателіктер болды
Орындауға тырысты
бірақ іске аспады
17 слайд
“ Жұлдызша” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады
18 слайд
«Бас , жүрек, қол» Кері байланыс
18 слайд
«Бас , жүрек, қол» Кері байланыс
19 слайд
Үйге тапсырма
«Ерлерді ұмытпаса, ел
де ұмытпас!»
тақырыбында эссе
жазып келу
19 слайд
Үйге тапсырма «Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!» тақырыбында эссе жазып келу