Материалдар / Презентация бинарлы сабақ "Батыр баян" және "Excel"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация бинарлы сабақ "Батыр баян" және "Excel"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жас мамандар үшін де қазақ әдебиеті мен информатика пәнінің мұғалімдері үшінде әдістемелік көмек болатынына сенімдімін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
788
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш. Қанайұлы атындағы № 2 жалпы орта мектеп 7 сынып Батыр Баян жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ құрылымын Excel бағдар

1 слайд
Ш. Қанайұлы атындағы № 2 жалпы орта мектеп 7 сынып Батыр Баян жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ құрылымын Excel бағдарламасымен кіріктірген бинарлы сабақ Пән мұғалімдері: Альжанова Г.Ж. Ажибекова Г.Ш.

1 слайд

Ш. Қанайұлы атындағы № 2 жалпы орта мектеп 7 сынып Батыр Баян жаңартылған білім мазмұнындағы сабақ құрылымын Excel бағдарламасымен кіріктірген бинарлы сабақ Пән мұғалімдері: Альжанова Г.Ж. Ажибекова Г.Ш.

Психологиялық ахуал “ Өзіңе сенде, қадам жаса”

2 слайд
Психологиялық ахуал “ Өзіңе сенде, қадам жаса”

2 слайд

Психологиялық ахуал “ Өзіңе сенде, қадам жаса”

Топқа бірігу

3 слайд
Топқа бірігу

3 слайд

Топқа бірігу

Суреттер сөйлейді Әр суреттің атауын үш тілдегі баламасымен айтады

4 слайд
Суреттер сөйлейді Әр суреттің атауын үш тілдегі баламасымен айтады

4 слайд

Суреттер сөйлейді Әр суреттің атауын үш тілдегі баламасымен айтады

5 слайд

5 слайд

“ Басбармақ” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты

6 слайд
“ Басбармақ” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

6 слайд

“ Басбармақ” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

Сабақтың мақсаты Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көр

7 слайд
Сабақтың мақсаты Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1); Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3). MS Excel бағдарламасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту

7 слайд

Сабақтың мақсаты Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1); Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3). MS Excel бағдарламасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту

«Бірге ойлайық»

8 слайд
«Бірге ойлайық»

8 слайд

«Бірге ойлайық»

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Е xcel -дің элементтері Дескриптор Композициялық құрылысы Оқиғаның басталуы Оқиғаның байланысы

9 слайд
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Е xcel -дің элементтері Дескриптор Композициялық құрылысы Оқиғаның басталуы Оқиғаның байланысы Шегініс Оқиғаның дамуы Оқиғаның өрбуі Оқиғаның шиеленісуі Оқиғаның шарықтау шегі Оқиғаның шешімі 1.Е xcel элеметтерін рет-ретімен орналастырады. 2.“Батыр Баян” поэмасындағы оқиға бойынша тақырыпшалар жазады.

9 слайд

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Е xcel -дің элементтері Дескриптор Композициялық құрылысы Оқиғаның басталуы Оқиғаның байланысы Шегініс Оқиғаның дамуы Оқиғаның өрбуі Оқиғаның шиеленісуі Оқиғаның шарықтау шегі Оқиғаның шешімі 1.Е xcel элеметтерін рет-ретімен орналастырады. 2.“Батыр Баян” поэмасындағы оқиға бойынша тақырыпшалар жазады.

Е xcel элементтері 1. Тақырып қатары Оқиғаның басталуы - Көкшетаудың табиғатыКомпозициялық құрылысы 2 .мәзі

10 слайд
Е xcel элементтері 1. Тақырып қатары Оқиғаның басталуы - Көкшетаудың табиғатыКомпозициялық құрылысы 2 .мәзір қатары Оқиғаның байланысы -Батырлардың бас қосуы 3. Стандартты үстелі Шегініс - Қалмақ қызын алып келуі 4. Пішімдеу үстелі Оқиғаның дамуы- Ноянның ғашық болуы 5. Өрнектер қатары Оқиғаның өрбуі- Қыздың айласы 6. Жұмыс беті Оқиғаның шиеленісуі- Ғашықтардың қашуы 7. Айналдыру жолағы Оқиғаның шарықтау шегі- Ғашықтардың өлімі 8. Қалып-күй қатары Оқиғаның шешімі- Батырдың қазасы

10 слайд

Е xcel элементтері 1. Тақырып қатары Оқиғаның басталуы - Көкшетаудың табиғатыКомпозициялық құрылысы 2 .мәзір қатары Оқиғаның байланысы -Батырлардың бас қосуы 3. Стандартты үстелі Шегініс - Қалмақ қызын алып келуі 4. Пішімдеу үстелі Оқиғаның дамуы- Ноянның ғашық болуы 5. Өрнектер қатары Оқиғаның өрбуі- Қыздың айласы 6. Жұмыс беті Оқиғаның шиеленісуі- Ғашықтардың қашуы 7. Айналдыру жолағы Оқиғаның шарықтау шегі- Ғашықтардың өлімі 8. Қалып-күй қатары Оқиғаның шешімі- Батырдың қазасы

“ Бағдаршам” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты

11 слайд
“ Бағдаршам” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

11 слайд

“ Бағдаршам” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

12 слайд

12 слайд

5 «w» әдісі ( Who? What did? When? Where? Why?)

13 слайд
5 «w» әдісі ( Who? What did? When? Where? Why?)

13 слайд

5 «w» әдісі ( Who? What did? When? Where? Why?)

Who? What did? When? Where? Why? 5 «w» тәсілі Дескриптор 1.Сұраққа нақты жауап жазады. 2.Алдынғы ойды жалғастырады.

14 слайд
Who? What did? When? Where? Why? 5 «w» тәсілі Дескриптор 1.Сұраққа нақты жауап жазады. 2.Алдынғы ойды жалғастырады.

14 слайд

Who? What did? When? Where? Why? 5 «w» тәсілі Дескриптор 1.Сұраққа нақты жауап жазады. 2.Алдынғы ойды жалғастырады.

“ Смайлик” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бі

15 слайд
“ Смайлик” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

15 слайд

“ Смайлик” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

Тұжырымдамалық және практикалық жұмыс

16 слайд
Тұжырымдамалық және практикалық жұмыс

16 слайд

Тұжырымдамалық және практикалық жұмыс

“ Жұлдызша” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты б

17 слайд
“ Жұлдызша” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

17 слайд

“ Жұлдызша” әдісімен бағалау Тапсырма толығымен орындалды Тапсырманы орындады, алайда қателіктер болды Орындауға тырысты бірақ іске аспады

«Бас , жүрек, қол» Кері байланыс

18 слайд
«Бас , жүрек, қол» Кері байланыс

18 слайд

«Бас , жүрек, қол» Кері байланыс

Үйге тапсырма «Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!» тақырыбында эссе жазып келу

19 слайд
Үйге тапсырма «Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!» тақырыбында эссе жазып келу  

19 слайд

Үйге тапсырма «Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!» тақырыбында эссе жазып келу