Материалдар / презентация "Диолог"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация "Диолог"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға Орта мерзімді жоспар құруға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
401
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№17 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Лесбаева Мереке Муханбетқызы

1 слайд
№17 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Лесбаева Мереке Муханбетқызы

1 слайд

№17 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Лесбаева Мереке Муханбетқызы

Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін Жаңаша ойлау жүйесін меңгере

2 слайд
Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын Инновациялық білімді дамытатын Жаңа педагогикалық идеялар мен жаңалықтарды өмірге әкелетін Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын Білімді, іскер, шебер болуы керек Қазіргі ұстаз бейнесі

2 слайд

Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын Инновациялық білімді дамытатын Жаңа педагогикалық идеялар мен жаңалықтарды өмірге әкелетін Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын Білімді, іскер, шебер болуы керек Қазіргі ұстаз бейнесі

Диалог – сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. (Мерсер.Литлтон) Мақсатым:

3 слайд
Диалог – сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. (Мерсер.Литлтон) Мақсатым: Нәтиже: Оқушылардың өз ойларын еркін білдіруге мүмкіндік беру; өз идеяларын дәлелдеуге көмектесу. Оқушылар өз пікірлерін еркін білдіре алады; пікірлерін дәлелдей отырып ортақ келісімге келуге ұмтылады

3 слайд

Диалог – сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. (Мерсер.Литлтон) Мақсатым: Нәтиже: Оқушылардың өз ойларын еркін білдіруге мүмкіндік беру; өз идеяларын дәлелдеуге көмектесу. Оқушылар өз пікірлерін еркін білдіре алады; пікірлерін дәлелдей отырып ортақ келісімге келуге ұмтылады

Ұжымдық Өзара білім алмасуға жағдай туғызатын Қолдаушы болып табылады ДИАЛОГТІК ОҚЫТУ Міндеті:Диалогтік оқыту арқылы оқу

4 слайд
Ұжымдық Өзара білім алмасуға жағдай туғызатын Қолдаушы болып табылады ДИАЛОГТІК ОҚЫТУ Міндеті:Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ауызекі сөйлеуін дамытып, білімге деген қызығушылығын арттыру. Қолданылуы:Үй тапсырмасында, рөлдік ойындарда, ұйымдастыру кезеңінде, жұптық жұмыстарда, жұптық таныстырылымдарда, сұрақтар қою, сұраққа жауап беру, әңгімелесу, топта талдау, сахналау кезінде. Тиімділігі: Оқушыны басқа қырынан тану, кедергілерді жою, ауызекі сөйлеуге дағдылануы, топта өз пікірін жеткізе білуі, сыни ойлауға дағдылануы. Мақсаты:Оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, диалог арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін бағалау.

4 слайд

Ұжымдық Өзара білім алмасуға жағдай туғызатын Қолдаушы болып табылады ДИАЛОГТІК ОҚЫТУ Міндеті:Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың өз ойларын еркін айта білуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ауызекі сөйлеуін дамытып, білімге деген қызығушылығын арттыру. Қолданылуы:Үй тапсырмасында, рөлдік ойындарда, ұйымдастыру кезеңінде, жұптық жұмыстарда, жұптық таныстырылымдарда, сұрақтар қою, сұраққа жауап беру, әңгімелесу, топта талдау, сахналау кезінде. Тиімділігі: Оқушыны басқа қырынан тану, кедергілерді жою, ауызекі сөйлеуге дағдылануы, топта өз пікірін жеткізе білуі, сыни ойлауға дағдылануы. Мақсаты:Оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, диалог арқылы оқушылардың түсіну дәрежесін бағалау.

Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады Сұрақтардың түрлері: төмен деңгейдегі, жоғары деңгейдегі Сұрақ қою техникасы:

5 слайд
Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады Сұрақтардың түрлері: төмен деңгейдегі, жоғары деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау Түрткі болу:сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді.«Сіз мысал келтіре аласызба?»деген сұрақтармен бағыттайды Қайта бағыттау – сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды. «Көмектесе алатындарың бар ма?» деген сұрақтар қоюға болады.

5 слайд

Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады Сұрақтардың түрлері: төмен деңгейдегі, жоғары деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау Түрткі болу:сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді.«Сіз мысал келтіре аласызба?»деген сұрақтармен бағыттайды Қайта бағыттау – сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды. «Көмектесе алатындарың бар ма?» деген сұрақтар қоюға болады.

Диалогтік әңгімеде мұғалім сұрақтары мен жауаптары сонымен қатар оқушылардыңда сұрақтары да маңызды Диалогтік сұхбаттасу м

6 слайд
Диалогтік әңгімеде мұғалім сұрақтары мен жауаптары сонымен қатар оқушылардыңда сұрақтары да маңызды Диалогтік сұхбаттасу мұғалімдер де оқушыларда білім алуға қомақты үлес қосатын өзара іс- қимылдың тиімді түрі Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі Ойлануға беретін уақыттың ұлғаюы, оқушыларға өз жауаптарын түзетуге, нақтылауға және дұрыстауға мүмкіндік береді. Оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы

6 слайд

Диалогтік әңгімеде мұғалім сұрақтары мен жауаптары сонымен қатар оқушылардыңда сұрақтары да маңызды Диалогтік сұхбаттасу мұғалімдер де оқушыларда білім алуға қомақты үлес қосатын өзара іс- қимылдың тиімді түрі Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі Ойлануға беретін уақыттың ұлғаюы, оқушыларға өз жауаптарын түзетуге, нақтылауға және дұрыстауға мүмкіндік береді. Оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы

Назарларыңызға рақмет!!!

7 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!

7 слайд

Назарларыңызға рақмет!!!