Презентация: География сабағын оқытуда топтық әдіс-тәсілдерді қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Тақырыбы:
География сабағын География сабағын
оқытуда топтық әдіс-оқытуда топтық әдіс-
тәсілдерді қолданутәсілдерді қолдану
Дайындаған:Дайындаған:
география пәнініңгеография пәнінің
мұғалімі мұғалімі
Маратқызы ЭльмираМаратқызы Эльмира
1 слайд
Тақырыбы: Тақырыбы: География сабағын География сабағын оқытуда топтық әдіс-оқытуда топтық әдіс- тәсілдерді қолданутәсілдерді қолдану Дайындаған:Дайындаған: география пәнініңгеография пәнінің мұғалімі мұғалімі Маратқызы ЭльмираМаратқызы Эльмира
2 слайд
География сабағын оқытуда топтық әдіс-тәсілдерді
қолдану
(Использование групповых методов обучения на уроках
географии)
МАҚСАТЫ
Оқытудың дамыту технологияларын
қолдана отыра, оқушының жеке тұлға
ретінде қалыптасып,қазіргі
заман талабына сай білімді,
білікті оқушы ретінде
қалыптасуына жол ашу ӨЗЕКТІЛІГІ
Оқушы алған білім негіздерін өз өмір
тәжірибесінде қолдана біліп,
оған сыни көзқараспен
тұжырым жасай білуін дамыту
мәселесін шешу қажет МІНДЕТТЕРІ
1. Дамыту технологияларын
жан-жақты зерттеу,танысу,үйрену
2. Әдіс-тәсілдерді күнделікті сабақта
қолдану,саралау
3. Жеке көзқарасын қалыптастыру
2 слайд
География сабағын оқытуда топтық әдіс-тәсілдерді қолдану (Использование групповых методов обучения на уроках географии) МАҚСАТЫ Оқытудың дамыту технологияларын қолдана отыра, оқушының жеке тұлға ретінде қалыптасып,қазіргі заман талабына сай білімді, білікті оқушы ретінде қалыптасуына жол ашу ӨЗЕКТІЛІГІ Оқушы алған білім негіздерін өз өмір тәжірибесінде қолдана біліп, оған сыни көзқараспен тұжырым жасай білуін дамыту мәселесін шешу қажет МІНДЕТТЕРІ 1. Дамыту технологияларын жан-жақты зерттеу,танысу,үйрену 2. Әдіс-тәсілдерді күнделікті сабақта қолдану,саралау 3. Жеке көзқарасын қалыптастыру
3 слайд
Оқу үрдісіндегі топтық жұмыс деген не? Оны
басқа топтық жұмыстардан қандай
айырмашылығы бар?
Топтық жұмыс түсінігін үш түрде Топтық жұмыс түсінігін үш түрде
қарастырайық:қарастырайық:
1. Топта қандай жағдайлар 1. Топта қандай жағдайлар
орындалу керек?орындалу керек?
2. Топтық жұмыста қандай 2. Топтық жұмыста қандай
мақсаттар қойылады?мақсаттар қойылады?
3. Топ қалай ұйымдастырылған?3. Топ қалай ұйымдастырылған?
3 слайд
Оқу үрдісіндегі топтық жұмыс деген не? Оны басқа топтық жұмыстардан қандай айырмашылығы бар? Топтық жұмыс түсінігін үш түрде Топтық жұмыс түсінігін үш түрде қарастырайық:қарастырайық: 1. Топта қандай жағдайлар 1. Топта қандай жағдайлар орындалу керек?орындалу керек? 2. Топтық жұмыста қандай 2. Топтық жұмыста қандай мақсаттар қойылады?мақсаттар қойылады? 3. Топ қалай ұйымдастырылған?3. Топ қалай ұйымдастырылған?
4 слайд
Топ мүшесі төмендегіге қатысты өзіндік Топ мүшесі төмендегіге қатысты өзіндік
анықтау жасау керек:анықтау жасау керек:
топтың мақсаты және топтың мақсаты және
міндеттері;міндеттері;
ойлау және ойлау және
ұйымдастырушылық;ұйымдастырушылық;
топтың жұмыстық қарым-топтың жұмыстық қарым-
қатынасы.қатынасы.
4 слайд
Топ мүшесі төмендегіге қатысты өзіндік Топ мүшесі төмендегіге қатысты өзіндік анықтау жасау керек:анықтау жасау керек: топтың мақсаты және топтың мақсаты және міндеттері;міндеттері; ойлау және ойлау және ұйымдастырушылық;ұйымдастырушылық; топтың жұмыстық қарым-топтың жұмыстық қарым- қатынасы.қатынасы.
5 слайд
Міндетті түрде оқушылардың Міндетті түрде оқушылардың
жағдайын өзгерту қажет:жағдайын өзгерту қажет:
Топты құруға қатаң регламент Топты құруға қатаң регламент
беру;беру;
Қызмет көрсетуде жұптардың Қызмет көрсетуде жұптардың
ауысуы;ауысуы;
Оқушының сыныптағы орнын Оқушының сыныптағы орнын
ауыстыруыауыстыруы
Жұмыс орнының конфигурациясын Жұмыс орнының конфигурациясын
өзгерту (парта және өзгерту (парта және
орындықтардың орнын ауыстыру)орындықтардың орнын ауыстыру)
Келешек жұмысты қалыпқа Келешек жұмысты қалыпқа
келтіру. келтіру.
5 слайд
Міндетті түрде оқушылардың Міндетті түрде оқушылардың жағдайын өзгерту қажет:жағдайын өзгерту қажет: Топты құруға қатаң регламент Топты құруға қатаң регламент беру;беру; Қызмет көрсетуде жұптардың Қызмет көрсетуде жұптардың ауысуы;ауысуы; Оқушының сыныптағы орнын Оқушының сыныптағы орнын ауыстыруыауыстыруы Жұмыс орнының конфигурациясын Жұмыс орнының конфигурациясын өзгерту (парта және өзгерту (парта және орындықтардың орнын ауыстыру)орындықтардың орнын ауыстыру) Келешек жұмысты қалыпқа Келешек жұмысты қалыпқа келтіру. келтіру.
6 слайд
Мұғалімнің топты Мұғалімнің топты
ұйымдастырудағы негізгі ұйымдастырудағы негізгі
жұмысы:жұмысы:
Топтық жұмысты қойылған Топтық жұмысты қойылған
сұрақ бойынша бағытын сұрақ бойынша бағытын
анықтау;анықтау;
Жұмыс барысын қадағалау;Жұмыс барысын қадағалау;
Тиесілі шаралар қолдану.Тиесілі шаралар қолдану.
6 слайд
Мұғалімнің топты Мұғалімнің топты ұйымдастырудағы негізгі ұйымдастырудағы негізгі жұмысы:жұмысы: Топтық жұмысты қойылған Топтық жұмысты қойылған сұрақ бойынша бағытын сұрақ бойынша бағытын анықтау;анықтау; Жұмыс барысын қадағалау;Жұмыс барысын қадағалау; Тиесілі шаралар қолдану.Тиесілі шаралар қолдану.
7 слайд
Топтық жұмыс барысында Топтық жұмыс барысында
мұғалім қадағалауы тиіс:мұғалім қадағалауы тиіс:
Ойлайтын және мақсат қойылған Ойлайтын және мақсат қойылған
шешімдерге сай болуы керек;шешімдерге сай болуы керек;
Топтағы түсіністік;Топтағы түсіністік;
Альтернативті көзқарастың Альтернативті көзқарастың
болуы;болуы;
Бір уақытта тек қана бір ғана Бір уақытта тек қана бір ғана
сұрақтың қарастырылуы;сұрақтың қарастырылуы;
Берілген тапсырмаға уақытты Берілген тапсырмаға уақытты
қадағалау.қадағалау.
7 слайд
Топтық жұмыс барысында Топтық жұмыс барысында мұғалім қадағалауы тиіс:мұғалім қадағалауы тиіс: Ойлайтын және мақсат қойылған Ойлайтын және мақсат қойылған шешімдерге сай болуы керек;шешімдерге сай болуы керек; Топтағы түсіністік;Топтағы түсіністік; Альтернативті көзқарастың Альтернативті көзқарастың болуы;болуы; Бір уақытта тек қана бір ғана Бір уақытта тек қана бір ғана сұрақтың қарастырылуы;сұрақтың қарастырылуы; Берілген тапсырмаға уақытты Берілген тапсырмаға уақытты қадағалау.қадағалау.
8 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың Топты ұйымдастыру мен орналастырудың
құрылымы 1-нұсқақұрылымы 1-нұсқа
Сынып
оқушылары
1-топ
4 адам
2-топ
4 адам
8 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы 1-нұсқақұрылымы 1-нұсқа Сынып оқушылары 1-топ 4 адам 2-топ 4 адам
9 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы
2-нұсқа2-нұсқа
Мұғалім1 т
оп
7ада м
2 т
о п
7 а д а м
3 т
оп
7адам
9 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы 2-нұсқа2-нұсқа Мұғалім1 т оп 7ада м 2 т о п 7 а д а м 3 т оп 7адам
10 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың Топты ұйымдастыру мен орналастырудың
құрылымы 3-нұсқақұрылымы 3-нұсқа
Мұғалім
1 топ 2 топ
Сынып
10 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы 3-нұсқақұрылымы 3-нұсқа Мұғалім 1 топ 2 топ Сынып
11 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы
4-нұсқа4-нұсқа
Мұғалім1 топ
3 топ 2 топ
4 топ3 топ 2 топ 4 топ
11 слайд
Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы Топты ұйымдастыру мен орналастырудың құрылымы 4-нұсқа4-нұсқа Мұғалім1 топ 3 топ 2 топ 4 топ3 топ 2 топ 4 топ
12 слайд
ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ТОПТЫҚ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ
ТИІМДІ ЖАҚТАРЫ
ЖҰПТЫҚЖҰПТЫҚ
(ЖҰПТАСЫП)(ЖҰПТАСЫП)
ТӨРТ ЖҰПТЫҚТӨРТ ЖҰПТЫҚ
(1 ТОП (1 ТОП
БАСШЫСЫ)БАСШЫСЫ)
УШЕУЛІКУШЕУЛІК
(1 ТОП БАСШЫСЫ)(1 ТОП БАСШЫСЫ)
АЛТЫ ЖҰПТЫҚАЛТЫ ЖҰПТЫҚ
(1 ТОП (1 ТОП
БАСШЫСЫ)БАСШЫСЫ)
12 слайд
ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ТОПТЫҚ ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖАҚТАРЫ ЖҰПТЫҚЖҰПТЫҚ (ЖҰПТАСЫП)(ЖҰПТАСЫП) ТӨРТ ЖҰПТЫҚТӨРТ ЖҰПТЫҚ (1 ТОП (1 ТОП БАСШЫСЫ)БАСШЫСЫ) УШЕУЛІКУШЕУЛІК (1 ТОП БАСШЫСЫ)(1 ТОП БАСШЫСЫ) АЛТЫ ЖҰПТЫҚАЛТЫ ЖҰПТЫҚ (1 ТОП (1 ТОП БАСШЫСЫ)БАСШЫСЫ)
13 слайд
Н
А
З А
Р Л
А
Р Ы
Ң
Ы
З Ғ А
Н
А
З А
Р Л
А
Р Ы
Ң
Ы
З Ғ А
Р А
Х
М
Е
Т !
Р А
Х
М
Е
Т !
13 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т ! Р А Х М Е Т !