Материалдар / Презентация: “Жаңартылған білім беру мазмұны : ізденіс және тәжірибе”
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Презентация: “Жаңартылған білім беру мазмұны : ізденіс және тәжірибе”

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Жаңартылған білім беру мазмұны : ізденіс және тәжірибе”

1 слайд
“Жаңартылған білім беру мазмұны : ізденіс және тәжірибе”

1 слайд

“Жаңартылған білім беру мазмұны : ізденіс және тәжірибе”

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қар

4 слайд
Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

4 слайд

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Оның пікірінше, ең күрделі материалдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса, оны тіпті кішкентай балалар да түсіне алады. Джером Брунер адамның танымдық қабілеті шартты түрде бөлінген үш сатыдан тұрады деп тұжырымдайды: - белсенді (жұмыс үдерісінде білім алу); - бейнелік (суреттер мен бейнелердің көмегімен білім алу); - таңбалық (сөздер мен сандардың көмегімен білім алу).

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда».

5 слайд
-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда». •Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы • Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

5 слайд

-Бағдарламаның басымдығы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға жетелеуінде. Паскаль айтып өткендей «Адамның ұлылығы - ойлауда». •Бұл мазмұнды игеруде тиімді спиральдік қағидат арқылы • Блум таксономиясына сай мақсат құру мен тапсырма ұйымдастырудан көрініс табуда

Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның

6 слайд
Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның (сабақ жоспарының) жүйелілігін білдіреді.  Блум таксономиясының негізін салушы американдық психолог, педагог, профессор Бенджамин Блум. •Ол сабақ құрылымын алты деңгейге бөліп қарастырады. Олар: білу, түсіну. қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. 

6 слайд

Блум жүйесі •Жаңартылған білім беру барысында сабақ жоспары Блум таксономиясына негізделіп жоспарланады. Таксономия құрылымның (сабақ жоспарының) жүйелілігін білдіреді.  Блум таксономиясының негізін салушы американдық психолог, педагог, профессор Бенджамин Блум. •Ол сабақ құрылымын алты деңгейге бөліп қарастырады. Олар: білу, түсіну. қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. 

7 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау,

7 слайд
7 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау, атау Білімді пайдалану және қолдану; міндеттерді шешу әдістерін пайдалану; әдіс-тәсілдер; әзірлеу Жаңа идеялар құру үшін білетін түсініктерін пайдалану; әзірлемелер мен өнертабыстар құрастыру; бейнелеу; қорытындылау; өзгерістер; болжамдар; біріктіру Теорияларды бағалау; идеяларды салыстыру; нәтижелерді бағалау; шешім, пікір; ұсынымдар, саралау Үлгілерді анықтау және талдау; идеяларды реттеу түсіну; түсіндіру; көрсету Блум таксономиясы

7 слайд

7 Білу Түсіну Қолдану Талдау (анализ) Жинақтау (синтез) Бағалау Ақпаратты жаңғырту; жаңалық, бақылау, санамалау, байқау, атау Білімді пайдалану және қолдану; міндеттерді шешу әдістерін пайдалану; әдіс-тәсілдер; әзірлеу Жаңа идеялар құру үшін білетін түсініктерін пайдалану; әзірлемелер мен өнертабыстар құрастыру; бейнелеу; қорытындылау; өзгерістер; болжамдар; біріктіру Теорияларды бағалау; идеяларды салыстыру; нәтижелерді бағалау; шешім, пікір; ұсынымдар, саралау Үлгілерді анықтау және талдау; идеяларды реттеу түсіну; түсіндіру; көрсету Блум таксономиясы

Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші жә

8 слайд
Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 1.2.1.2 кодировкасында: “1”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “2”- оқу мақсатының реттік саны.

8 слайд

Оқу мақсаттарының жүйесі: Оқу мақсаттарын пайдалану ыңғайлылығы үшін код енгізілді. Код бойынша бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сандар-бөлім мен бөлімшенің, төртінші сан-оқу мақсаттарының реттік санын білдіреді. Мысалы, 1.2.1.2 кодировкасында: “1”-сынып, “2.1.”- бөлім мен бөлімше, “2”- оқу мақсатының реттік саны.

Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қ

9 слайд
Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қалай байланысты?

9 слайд

Оқу бағдарламасы: бөлімдер •Пән бойынша оқыту қалай ұйымдастырылған? •«Бөлім», «бөлімше, «ортақ тақырып» деген не? •Олар өзара қалай байланысты?

Сыныптар бойынша ортақ тақырыптар № 1-сынып 2-сынып 3-сынып 1Өзім туралы Өзім туралы Жанды табиғат 2Менің мектебім Менің отбасы

10 слайд
Сыныптар бойынша ортақ тақырыптар № 1-сынып 2-сынып 3-сынып 1Өзім туралы Өзім туралы Жанды табиғат 2Менің мектебім Менің отбасым және достарым Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен 3Менің отбасым және достарым Менің мектебім Уақыт 4Бізді қоршаған әлемМенің туған елімСәулет өнері 5Саяхат Дені саудың жаны сау Өнер 6Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Атақты тұлғалар 7Тағам мен сусын Қоршаған орта Су – тіршілік көзі 8Дені саудың жаны сауСаяхат Демалыс мәдениеті. Мерекелер

10 слайд

Сыныптар бойынша ортақ тақырыптар № 1-сынып 2-сынып 3-сынып 1Өзім туралы Өзім туралы Жанды табиғат 2Менің мектебім Менің отбасым және достарым Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен 3Менің отбасым және достарым Менің мектебім Уақыт 4Бізді қоршаған әлемМенің туған елімСәулет өнері 5Саяхат Дені саудың жаны сау Өнер 6Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Атақты тұлғалар 7Тағам мен сусын Қоршаған орта Су – тіршілік көзі 8Дені саудың жаны сауСаяхат Демалыс мәдениеті. Мерекелер

Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қ

11 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды: Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады.

11 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: Оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды: Әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады.

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған с

12 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады; •Спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді; •Оқушыларды оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады.

12 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасын жақтаушылар оның төмендегідей басымдықтарына назар аударады: •Оқушы пәнді қайталап оқыған сайын ақпарат толықтырылып бекітіліп отырады; •Спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді; •Оқушыларды оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады.

Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім

13 слайд
Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптарда пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды Нақты сынып бойынша пән тарауларының мақсаттары мен міндеттерін, мұғалім іс- әрекеттері мен ресурстық қолдануды егжей-тегжейлі ұсынады Сабақ жоспарының үлгісі Жаңартылған білім беру бағдарламасы

13 слайд

Білім беру деңгейіндегі пән тұжырымдамасы, сағат санын, бағалау жүйесін, т.б. сипаттайды Оқу бағдарламасы ҰМЖ ҚМЖОМЖ Білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптарда пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды Нақты сынып бойынша пән тарауларының мақсаттары мен міндеттерін, мұғалім іс- әрекеттері мен ресурстық қолдануды егжей-тегжейлі ұсынады Сабақ жоспарының үлгісі Жаңартылған білім беру бағдарламасы

14 слайд

14 слайд

Сабақ: 15- сабақ Мектеп: Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі Күні: 21.12.2016ж Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира Сынып: 1 «

15 слайд
Сабақ: 15- сабақ Мектеп: Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі Күні: 21.12.2016ж Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира Сынып: 1 «В» Ортақ тақырыбы: «Бізді қоршаған әлем» Бөлім: Күштер және қозғалыс Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс траекториясы дегеніміз не? Пәні: Жаратылыстану Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету; 1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау; 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: әртүрлі қозғалыс траекторияларын зерттейді, оларды сурет түрінде көрсетеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады Бағалау критерийлері Қозғалыстың түрлі траекториясын зерттейді, оны сурет түрінде көрсетеді; Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды; Экспериментті жасайды, түсіндіреді. Тілдік мақсат Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қозғалыс траекториясы Қозғалыс – движение - mition Түзу – прямо - straiqh Қисық – криво - crooked Талқылауға арналған сұрақтар: Денелер қалай қозғалады? Денелер кеңістікте үнемі түзу сызық бойымен қозғалады ма? Неліктен денелер кейде қисық қозғалады? Қозғалыс траекториясы дегеніміз не? Қозғалыс траекториясы неге өзгереді?

15 слайд

Сабақ: 15- сабақ Мектеп: Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі Күні: 21.12.2016ж Мұғалімнің аты: Алимкулова Гульмира Сынып: 1 «В» Ортақ тақырыбы: «Бізді қоршаған әлем» Бөлім: Күштер және қозғалыс Сабақтың тақырыбы: Қозғалыс траекториясы дегеніміз не? Пәні: Жаратылыстану Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету; 1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау; 1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: әртүрлі қозғалыс траекторияларын зерттейді, оларды сурет түрінде көрсетеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: табиғаттағы және адам өміріндегі қозғалыстың маңызын анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады Бағалау критерийлері Қозғалыстың түрлі траекториясын зерттейді, оны сурет түрінде көрсетеді; Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды; Экспериментті жасайды, түсіндіреді. Тілдік мақсат Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қозғалыс траекториясы Қозғалыс – движение - mition Түзу – прямо - straiqh Қисық – криво - crooked Талқылауға арналған сұрақтар: Денелер қалай қозғалады? Денелер кеңістікте үнемі түзу сызық бойымен қозғалады ма? Неліктен денелер кейде қисық қозғалады? Қозғалыс траекториясы дегеніміз не? Қозғалыс траекториясы неге өзгереді?

Алдынғы оқу: Қозғалыстың не екенін біледі. Денелердің өздігінен және күштің әсерінен қозғалатынын біледі. Жоспар Жосп арлан ған

16 слайд
Алдынғы оқу: Қозғалыстың не екенін біледі. Денелердің өздігінен және күштің әсерінен қозғалатынын біледі. Жоспар Жосп арлан ған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері дескри птор Бағала у Ресурстар Басы 5 минут 1. Ұйымдастыру кезеңі Ширату жаттығуы: «Қозғалысын қимылмен көрсет» Алгоритмі: Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бастаушы бір дененің атауын атайды, келесі оқушы оның қозғалысын қимылмен көрсетеді, қимыл көрсеткен оқушы келесі дененің атауын атайды. Келесі оқушы осы әрекетті қайталайды. Қорытынды: -Біз табиғаттағы денелердің қозғалатынын және олардың қалай қозғалыс жасайтынын қимылмен көрсеттік. 2. Сыныптағы оқушыларды суреттердің көмегімен шағын топтарға топтастыру: 1-топ «Әуе көліктері» 2-топ «Су көліктері» 3-топ «Құрлық көліктері» Ширату жаттығуы: «Қозғалысын көрсет»

16 слайд

Алдынғы оқу: Қозғалыстың не екенін біледі. Денелердің өздігінен және күштің әсерінен қозғалатынын біледі. Жоспар Жосп арлан ған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері дескри птор Бағала у Ресурстар Басы 5 минут 1. Ұйымдастыру кезеңі Ширату жаттығуы: «Қозғалысын қимылмен көрсет» Алгоритмі: Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бастаушы бір дененің атауын атайды, келесі оқушы оның қозғалысын қимылмен көрсетеді, қимыл көрсеткен оқушы келесі дененің атауын атайды. Келесі оқушы осы әрекетті қайталайды. Қорытынды: -Біз табиғаттағы денелердің қозғалатынын және олардың қалай қозғалыс жасайтынын қимылмен көрсеттік. 2. Сыныптағы оқушыларды суреттердің көмегімен шағын топтарға топтастыру: 1-топ «Әуе көліктері» 2-топ «Су көліктері» 3-топ «Құрлық көліктері» Ширату жаттығуы: «Қозғалысын көрсет»

Орта сы 30 ми нут 1. Қызығушылықты ояту Суреттегі денелердің қозғалысын қарап, сұрақтарға жауап алу: Суреттен қандай көліктерд

17 слайд
Орта сы 30 ми нут 1. Қызығушылықты ояту Суреттегі денелердің қозғалысын қарап, сұрақтарға жауап алу: Суреттен қандай көліктерді көрдің? Қай көліктің қозғалысынан із көріп тұрсың? Тағы қандай көлік түрлерінің ізін көре аламыз? Қорытынды шығару: Қозғалыстағы денелердің кейбірі өз соңынан із қалдырып жатады. Көліктің және басқа да заттардың қозғалыс кезінде жасайтын сызығын қозғалыс траекториясы дейміз. Жол – траектория ұзындығы деп аталады. Сөздік жұмыс: Қозғалыс траекториясы Қозғалыс – движение - mition Түзу – прямо - straiqh Қисық – криво - crooked Жауап берген оқушыларды мадақ тау Тақтадағы суреттер                   Траектория ережесінің сызбасы  

17 слайд

Орта сы 30 ми нут 1. Қызығушылықты ояту Суреттегі денелердің қозғалысын қарап, сұрақтарға жауап алу: Суреттен қандай көліктерді көрдің? Қай көліктің қозғалысынан із көріп тұрсың? Тағы қандай көлік түрлерінің ізін көре аламыз? Қорытынды шығару: Қозғалыстағы денелердің кейбірі өз соңынан із қалдырып жатады. Көліктің және басқа да заттардың қозғалыс кезінде жасайтын сызығын қозғалыс траекториясы дейміз. Жол – траектория ұзындығы деп аталады. Сөздік жұмыс: Қозғалыс траекториясы Қозғалыс – движение - mition Түзу – прямо - straiqh Қисық – криво - crooked Жауап берген оқушыларды мадақ тау Тақтадағы суреттер                   Траектория ережесінің сызбасы  

2. «Топтас, ойлан, талқыла»Топтық жұмыс жүргіземін. Топқа ұсынылған суретте берілген денелердің қозғалыс траекторияларын сы

18 слайд
2. «Топтас, ойлан, талқыла»Топтық жұмыс жүргіземін. Топқа ұсынылған суретте берілген денелердің қозғалыс траекторияларын сызып көрсетулерін алдымен қолдарындағы парақта топпен, интерактивті тақтада қаламмен сызып көрсетулері керектігін ескертемін 1 топ 2 топ 3 топ Талқыланатын сұрақтар: Біздің көріп отырған денелеріміз қалай қозғалады? Олар кеңістікте үнемі түзу сызық бойымен қозғала ма? 3. – Ендеше біз осы пікірімізді дәлелдеу үшін зерттеу жұмысын жүргізейік. Жұптық жұмыс формасында зерттеу жұмысын ұйымдастырамын. *Дененің қозғалыс траекторияс ын анықтай алады; *Қозғалыс траекторияс ын сызып көрсете алады Топтар бірін- бірі бағалай ды. Жұптар өзара бірін- бірі бағалай ды. Флипчарт, маркер, сурет, қалам Өте жақсы Жақсы Орташа

18 слайд

2. «Топтас, ойлан, талқыла»Топтық жұмыс жүргіземін. Топқа ұсынылған суретте берілген денелердің қозғалыс траекторияларын сызып көрсетулерін алдымен қолдарындағы парақта топпен, интерактивті тақтада қаламмен сызып көрсетулері керектігін ескертемін 1 топ 2 топ 3 топ Талқыланатын сұрақтар: Біздің көріп отырған денелеріміз қалай қозғалады? Олар кеңістікте үнемі түзу сызық бойымен қозғала ма? 3. – Ендеше біз осы пікірімізді дәлелдеу үшін зерттеу жұмысын жүргізейік. Жұптық жұмыс формасында зерттеу жұмысын ұйымдастырамын. *Дененің қозғалыс траекторияс ын анықтай алады; *Қозғалыс траекторияс ын сызып көрсете алады Топтар бірін- бірі бағалай ды. Жұптар өзара бірін- бірі бағалай ды. Флипчарт, маркер, сурет, қалам Өте жақсы Жақсы Орташа

Нұсқау беремін. 1. Картон қорапты алып, ішіне құм себеміз 2. Еңістеу келген төбешік пайда болуы үшін кітаптың көмегімен қисайты

19 слайд
Нұсқау беремін. 1. Картон қорапты алып, ішіне құм себеміз 2. Еңістеу келген төбешік пайда болуы үшін кітаптың көмегімен қисайтып орналастырамыз 3. Ойыншық мәшинені қойып, итеріп жібереміз 4. Құмға түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіреміз 5. Металл шарды төмен жібереміз 6. Металл шардан түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіреміз Қорытынды: Мәшине түзу траекториямен, ал шар әр түрлі траекториямен қозғалады деген қорытындыны оқушылардың өздері шығарады. Картон қорап, астына қоятын кітаптар, құм, ойын шық мәшине, металл шар, жұмыс парағы

19 слайд

Нұсқау беремін. 1. Картон қорапты алып, ішіне құм себеміз 2. Еңістеу келген төбешік пайда болуы үшін кітаптың көмегімен қисайтып орналастырамыз 3. Ойыншық мәшинені қойып, итеріп жібереміз 4. Құмға түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіреміз 5. Металл шарды төмен жібереміз 6. Металл шардан түскен ізді қолдарындағы қағазға түсіреміз Қорытынды: Мәшине түзу траекториямен, ал шар әр түрлі траекториямен қозғалады деген қорытындыны оқушылардың өздері шығарады. Картон қорап, астына қоятын кітаптар, құм, ойын шық мәшине, металл шар, жұмыс парағы

Ширату жаттығуы: «Ішіне-сыртына» Алгоритмі: Жұптар арасында жүргіземін. Алдымен ішкі топтар қозғалыс траекториясы деген не еке

20 слайд
Ширату жаттығуы: «Ішіне-сыртына» Алгоритмі: Жұптар арасында жүргіземін. Алдымен ішкі топтар қозғалыс траекториясы деген не екендігін айтады. Белгі берілгенде ойын тоқтатылып, сағат тілімен ішкі топтар орын ауыстырып, сыртқы топтар қозғалыс траекториясын қалай анықтағандығын айтады. Белгі берілгенде ойын тоқтатылады. Топтық жұмыс: 1-тапсырма. Суреттерге сүйеніп, қозғалыстың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеңіз. -Адамдар не үшін жаттығу жасайды? -Таза ауада серуендеудің қандай пайдасы бар? -Еңбек етудің ше? -Адамдар не үшін қозғалады? *түрлі дене жаттығуларының пайдасын айтады; *таза ауада серуендеудің пайдасын айтады; *еңбек етудің пайдасын айтады; *адамдардың қозғалысына мысал келтіре отырып, сұраққа жауап береді. Әр қадам ды бір жұлдыз ша арқылы белгілей мін

20 слайд

Ширату жаттығуы: «Ішіне-сыртына» Алгоритмі: Жұптар арасында жүргіземін. Алдымен ішкі топтар қозғалыс траекториясы деген не екендігін айтады. Белгі берілгенде ойын тоқтатылып, сағат тілімен ішкі топтар орын ауыстырып, сыртқы топтар қозғалыс траекториясын қалай анықтағандығын айтады. Белгі берілгенде ойын тоқтатылады. Топтық жұмыс: 1-тапсырма. Суреттерге сүйеніп, қозғалыстың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелеңіз. -Адамдар не үшін жаттығу жасайды? -Таза ауада серуендеудің қандай пайдасы бар? -Еңбек етудің ше? -Адамдар не үшін қозғалады? *түрлі дене жаттығуларының пайдасын айтады; *таза ауада серуендеудің пайдасын айтады; *еңбек етудің пайдасын айтады; *адамдардың қозғалысына мысал келтіре отырып, сұраққа жауап береді. Әр қадам ды бір жұлдыз ша арқылы белгілей мін

Соңы 10 минут Ұжымдық талқылау, жеке жұмыс: «Бауырсақ» ертегісін естеріне түсіру. Суретке қарай отыра бауырсақтың қозғалыс

21 слайд
Соңы 10 минут Ұжымдық талқылау, жеке жұмыс: «Бауырсақ» ертегісін естеріне түсіру. Суретке қарай отыра бауырсақтың қозғалыс траекториясын оқушылардың өздеріне көрсетулерін сұрау. Топпен бауырсақтың қозғалыс траекториясын сыздырту. Талқылауға берілетін сұрақ: - Бауырсақтың қозғалыс траекториясы қалай болды? - Бауырсақтың үнемі түзу жолмен жүруіне не кедергі болды? Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту: - Бауырсақтың үнемі жолда түзу жүре алмауына жолдағы кедергілер әсер етті. Солардың әсерінен ол айналып өтуіне, қисық жүруіне тура келді. Түрткі сұрақ: - Біздің де қозғалыс траекториямыз өзгеріп отыра ма? Неге? Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту: Жол қысқа болса да жолдағы кедергілер қозғалыс траекториясының өзгеруіне әсер етеді. Бауырсақтың қозғалыс траекториясын анықтайды. Қозғалыс траекториясын сызып көрсетеді.

21 слайд

Соңы 10 минут Ұжымдық талқылау, жеке жұмыс: «Бауырсақ» ертегісін естеріне түсіру. Суретке қарай отыра бауырсақтың қозғалыс траекториясын оқушылардың өздеріне көрсетулерін сұрау. Топпен бауырсақтың қозғалыс траекториясын сыздырту. Талқылауға берілетін сұрақ: - Бауырсақтың қозғалыс траекториясы қалай болды? - Бауырсақтың үнемі түзу жолмен жүруіне не кедергі болды? Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту: - Бауырсақтың үнемі жолда түзу жүре алмауына жолдағы кедергілер әсер етті. Солардың әсерінен ол айналып өтуіне, қисық жүруіне тура келді. Түрткі сұрақ: - Біздің де қозғалыс траекториямыз өзгеріп отыра ма? Неге? Қорытындыны оқушылардың өздеріне шығарту: Жол қысқа болса да жолдағы кедергілер қозғалыс траекториясының өзгеруіне әсер етеді. Бауырсақтың қозғалыс траекториясын анықтайды. Қозғалыс траекториясын сызып көрсетеді.

Саралау: Кейбір оқушыларға қолдау көрсету: 1. Көлік түрлерінің қозғалыс траекторияларын сәйкестендіру Қабілетті оқушыға тапсырм

22 слайд
Саралау: Кейбір оқушыларға қолдау көрсету: 1. Көлік түрлерінің қозғалыс траекторияларын сәйкестендіру Қабілетті оқушыға тапсырма: 2. Мектептен үйлеріне дейінгі бағдар траекторияларын сыздыру Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауы: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтаймын, жалпы сыныптағы оқушылардың жеткен жетістіктерін пиктограмма арқылы бағалаймын. Оқушылардың өздеріне диаграмма құрғызамын, кері байланыс арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Кері байланыс: Егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. Егер сен сабақта белгілі бир қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

22 слайд

Саралау: Кейбір оқушыларға қолдау көрсету: 1. Көлік түрлерінің қозғалыс траекторияларын сәйкестендіру Қабілетті оқушыға тапсырма: 2. Мектептен үйлеріне дейінгі бағдар траекторияларын сыздыру Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауы: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтаймын, жалпы сыныптағы оқушылардың жеткен жетістіктерін пиктограмма арқылы бағалаймын. Оқушылардың өздеріне диаграмма құрғызамын, кері байланыс арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Кері байланыс: Егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя. Егер сен сабақта белгілі бир қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыға қол

23 слайд
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыға қолдау көрсету: жеңілдетіп жеке карточка ретінде өз бетінше орындауға ұсынамын. Мысалы, таратпа қағаздар арқылы Көлік суретіне сәйкес келетін траекторияны сәйкестендіру Қабілетті оқушыларға қосымша логикалық тапсырмалар ұсынып отырамын. Мысалы, бағдар парағы арқылы мектептен үйлеріне дейінгі жолының траекториясын сызып көрсетеді. Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жеке жұмыс кезінде: Стикерлердің көмегімен бағалап отырамын. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Жұптық жұмыс кезінде: Бірін бірі стикерлердің көмегімен бағалайды. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Топтық жұмыс кезінде: Бірін бірі стикерлердің көмегімен бағалайды. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Пәнаралық байланыс – математика, дүниетану денсаулық және қауіпсіздік- өздерінің қозғалыс траекториясын жоспарлау барысында жолдағы қауіпсіздік ережелерін есте сақтау ескертіледі. АКТмен байланыс. Интерактивті тақтада қозғалыс траекториясын сызу ұсынылады. Құндылықтармен байланыс - (тәрбие элементі) Жұптық жұмыс кезінде өзара татулыққа, жеке жұмыс кезінде жауапкершілікті сезінуге бағыттап отырамын.

23 слайд

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушыға қолдау көрсету: жеңілдетіп жеке карточка ретінде өз бетінше орындауға ұсынамын. Мысалы, таратпа қағаздар арқылы Көлік суретіне сәйкес келетін траекторияны сәйкестендіру Қабілетті оқушыларға қосымша логикалық тапсырмалар ұсынып отырамын. Мысалы, бағдар парағы арқылы мектептен үйлеріне дейінгі жолының траекториясын сызып көрсетеді. Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жеке жұмыс кезінде: Стикерлердің көмегімен бағалап отырамын. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Жұптық жұмыс кезінде: Бірін бірі стикерлердің көмегімен бағалайды. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Топтық жұмыс кезінде: Бірін бірі стикерлердің көмегімен бағалайды. «Өте жаксы» – жұлдызша «Жақсы» – төртбұрыш «Қанағаттанарлық» - үшбұрыш Пәнаралық байланыс – математика, дүниетану денсаулық және қауіпсіздік- өздерінің қозғалыс траекториясын жоспарлау барысында жолдағы қауіпсіздік ережелерін есте сақтау ескертіледі. АКТмен байланыс. Интерактивті тақтада қозғалыс траекториясын сызу ұсынылады. Құндылықтармен байланыс - (тәрбие элементі) Жұптық жұмыс кезінде өзара татулыққа, жеке жұмыс кезінде жауапкершілікті сезінуге бағыттап отырамын.

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

24 слайд
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалау Ең жақсы өт...

24 слайд

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалау Ең жақсы өт...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі