Презентация "Латын әліпбиі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
.
1 слайд
.
2 слайд
.
2 слайд
.
3 слайд
.
3 слайд
.
4 слайд
*
І топқа. Сіз мектепте ұстаздық қызмет атқарасыз?Латын әліпбиіне көшу үшін
неден бастау керек? 9 идея құрастырыңыз.
ІІ топқа. Болашақта латын әліпбиінің дамуы жөнінде сіздің ойыңыз қандай?9 идея
құрастырыңыз.
.
4 слайд
* І топқа. Сіз мектепте ұстаздық қызмет атқарасыз?Латын әліпбиіне көшу үшін неден бастау керек? 9 идея құрастырыңыз. ІІ топқа. Болашақта латын әліпбиінің дамуы жөнінде сіздің ойыңыз қандай?9 идея құрастырыңыз. .
5 слайд
. ГАУҺАРЛАР ИЕРАРХИЯСЫ
Қалыптастырылатын дағдылар: басқаларман жұмыс істеу; ойлау,
шешім қабылдау. Жалпы сипаттама Бұл тапсырманы шағын топтар
орындайды, ол ақпараттар мен идеялардың артықшылықтарын
айқындауға бағытталған. «Стикерлер топтамасы» және «Идеялар
тасқыны» сияқты ақпаратты жинақтауға арналған жаттығулардан
кейін орындалатын жаттығу болуы мүмкін. Бұл оқушылардың белгілі бір
сұрақтарды белгілі бір тәртіппен орналастырып, неге ол ретпен
орналастырғанын түсіндіру дағдыларын дамытуға жәрдемдеседі.
Басымдықты айқындау жөніндегі жаттығулардан «Карточкалар
иерархиясын» қараңыз. Сыныпты жоспарлау Оқушылар тақтаның
немесе қабырғаның жанында жұмыс істейді. Немесе топтар үстел
басында жұмыс істей алады. Жұмыс алгоритмі 1. Оқушыларға
карточкада немесе стикерде белгілі бір сұраққа қатысты тоғыз идея
беріледі (немесе өздері алдын ала жазады). 2. Олар өзінің бірінші
басымдық берген карточкасын жоғарыға қояды, бұдан кейін екі
карточканы екінші орынға қояды, үш карточканы үшінші орынға қояды,
содан соң қайтадан екі және неғұрлым төмен артықшылығы бар
карточка төменге орналастырылады. Осылай гауһар тас пішіні пайда
болады. 3. Оқушылар бір-бірімен бітімге, келісімге қол жеткізуге
ұмтылуы тиіс. Сондықтан олар карточкалардың ретін өзара талқылап,
өз пікірлерін білдіреді. 4. «Бес сұрақ» сияқты жаттығуды пайдалана
отырып, бірінші кезектегі карточкалар
5 слайд
. ГАУҺАРЛАР ИЕРАРХИЯСЫ Қалыптастырылатын дағдылар: басқаларман жұмыс істеу; ойлау, шешім қабылдау. Жалпы сипаттама Бұл тапсырманы шағын топтар орындайды, ол ақпараттар мен идеялардың артықшылықтарын айқындауға бағытталған. «Стикерлер топтамасы» және «Идеялар тасқыны» сияқты ақпаратты жинақтауға арналған жаттығулардан кейін орындалатын жаттығу болуы мүмкін. Бұл оқушылардың белгілі бір сұрақтарды белгілі бір тәртіппен орналастырып, неге ол ретпен орналастырғанын түсіндіру дағдыларын дамытуға жәрдемдеседі. Басымдықты айқындау жөніндегі жаттығулардан «Карточкалар иерархиясын» қараңыз. Сыныпты жоспарлау Оқушылар тақтаның немесе қабырғаның жанында жұмыс істейді. Немесе топтар үстел басында жұмыс істей алады. Жұмыс алгоритмі 1. Оқушыларға карточкада немесе стикерде белгілі бір сұраққа қатысты тоғыз идея беріледі (немесе өздері алдын ала жазады). 2. Олар өзінің бірінші басымдық берген карточкасын жоғарыға қояды, бұдан кейін екі карточканы екінші орынға қояды, үш карточканы үшінші орынға қояды, содан соң қайтадан екі және неғұрлым төмен артықшылығы бар карточка төменге орналастырылады. Осылай гауһар тас пішіні пайда болады. 3. Оқушылар бір-бірімен бітімге, келісімге қол жеткізуге ұмтылуы тиіс. Сондықтан олар карточкалардың ретін өзара талқылап, өз пікірлерін білдіреді. 4. «Бес сұрақ» сияқты жаттығуды пайдалана отырып, бірінші кезектегі карточкалар
6 слайд
«Дейін- кейін»стратегиясы
дейін кейін
6 слайд
«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін
7 слайд
«Плюс, минус, қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді,
алған, білімдері жайлы жазады.
«Минус» - “қолымнан келмей жатыр”
немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген
ойларын жазады.
«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не
қызықты болды соны жазады, немесе не
жайында көбірек білгісі, соны жазады .
7 слайд
«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .