Презентация Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген презентация "Аққулар ұйықтағанда" атты сабаққа көмекші материал ретінде қолданылады. Мұғалім сабақ барысында ҚМЖ-мен қоса көрсете алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Қысқа мерзімді сабақ жоспары Мұқағали Мақатаев. «Аққулар ұйықтағанада» поэмасы Қазақ әдебиет

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқа мерзімді сабақ жоспары Мұқағали Мақатаев. «Аққулар ұйықтағанада» поэмасы Қазақ әдебиеті. 8-сынып Қостанай облысы Науырзым ауданы Жамбыл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ташмағамбетова Гүлбану Жұмабекқызы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қысқа мерзімді сабақ жоспары Мұқағали Мақатаев. «Аққулар ұйықтағанада» поэмасы Қазақ әдебиеті. 8-сынып Қостанай облысы Науырзым ауданы Жамбыл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ташмағамбетова Гүлбану Жұмабекқызы

8.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау; 8.А/И 2.шығармадағы көркемдегіш құралд

#2 слайд
8.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау; 8.А/И 2.шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отыра автор стилін анықтау; 8.Б/С 3. шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып өзіндік сыни пікір жазу Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығараманың жанрын табады, мазмұнын баяндайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Поэмадағы автор қолданысындағы көркемдегіш құралдарды талдап көрсетеді Кейбір оқушылар орындай алады: Поэмадағы сыни-пікірлеге сүйене отыра өзіндік сыни пікір жазады. Оқу бағдар ламасы Оқыту тәсілдері Бағалау (Oates, 2010) (Roach et al., 2008) SMART оқушы қажеттіліктеріне сай, нақты, өлшемді құрылған Пән ерекшеліктеріне сай

2 слайд

8.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау; 8.А/И 2.шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отыра автор стилін анықтау; 8.Б/С 3. шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып өзіндік сыни пікір жазу Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығараманың жанрын табады, мазмұнын баяндайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Поэмадағы автор қолданысындағы көркемдегіш құралдарды талдап көрсетеді Кейбір оқушылар орындай алады: Поэмадағы сыни-пікірлеге сүйене отыра өзіндік сыни пікір жазады. Оқу бағдар ламасы Оқыту тәсілдері Бағалау (Oates, 2010) (Roach et al., 2008) SMART оқушы қажеттіліктеріне сай, нақты, өлшемді құрылған Пән ерекшеліктеріне сай

«Stop- kadr» Феррис «Миға шабуыл» «Аялдамадағы бекет» «Ойлан, жұптас, бөліс» «Плюс, минус, қызықты» Дже

#3 слайд
«Stop- kadr» Феррис «Миға шабуыл» «Аялдамадағы бекет» «Ойлан, жұптас, бөліс» «Плюс, минус, қызықты» Джером Брунер Хэтти П ә н б о й ы н ш а т а қ ы р ы п м а з м ұ н ы н а с а й О қу мақсаттарына жетуге ықпал етеді

3 слайд

«Stop- kadr» Феррис «Миға шабуыл» «Аялдамадағы бекет» «Ойлан, жұптас, бөліс» «Плюс, минус, қызықты» Джером Брунер Хэтти П ә н б о й ы н ш а т а қ ы р ы п м а з м ұ н ы н а с а й О қу мақсаттарына жетуге ықпал етеді

Саралап оқыту Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Ұжыммен жұмыс Сараланған тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне с

#4 слайд
Саралап оқыту Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Ұжыммен жұмыс Сараланған тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне сай; танымдық қабілет; қажеттіліктері; тұлғалық қабілеттері мен қасиеттері тиімді әдістер арқылы дамиды; Түрлі тәсілдер мақсатқа жетуге ықпал етеді (постер құру негізінде, кесте арқылы) (Блэк 2003) А В С білу түсіну қолдану

4 слайд

Саралап оқыту Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Ұжыммен жұмыс Сараланған тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне сай; танымдық қабілет; қажеттіліктері; тұлғалық қабілеттері мен қасиеттері тиімді әдістер арқылы дамиды; Түрлі тәсілдер мақсатқа жетуге ықпал етеді (постер құру негізінде, кесте арқылы) (Блэк 2003) А В С білу түсіну қолдану

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Әдеби сын-пікірлерге сүйене өз пікірін құрастырып жазады Поэ

#5 слайд
Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Әдеби сын-пікірлерге сүйене өз пікірін құрастырып жазады Поэмадан автордың құнды пікірлерін анықтайды, берілген сұрақтар негізінде талқылап өзіндік сыни пікір жазады, - автор пікірін түрлі болмысы жағынан синтездейді, саралайды;; - құнды пікірлерді анықтайды, зерттейді; -зерттеу негізінде өзіндік шығармашылық жұмыс жазады. Оқу мақсаты Қалыптастырушы бағалау

5 слайд

Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Әдеби сын-пікірлерге сүйене өз пікірін құрастырып жазады Поэмадан автордың құнды пікірлерін анықтайды, берілген сұрақтар негізінде талқылап өзіндік сыни пікір жазады, - автор пікірін түрлі болмысы жағынан синтездейді, саралайды;; - құнды пікірлерді анықтайды, зерттейді; -зерттеу негізінде өзіндік шығармашылық жұмыс жазады. Оқу мақсаты Қалыптастырушы бағалау

Ықшам сабақ бойынша қорытынды Рефлексия Ықшам сабақты жоспарлаудың маңызы: Оқу мақсатын дұрыс қою арқылы нәтиже

#6 слайд
Ықшам сабақ бойынша қорытынды Рефлексия Ықшам сабақты жоспарлаудың маңызы: Оқу мақсатын дұрыс қою арқылы нәтижеге жету; Критериалды бағалау жүйесін дұрыс қолдану; Тиімді әдістерді оқушы қажеттіліктеріне сай қолдана білу; Саралап оқту әдісін жүйелі сабақ үдерісінде ұтымды қолдану Кері байланыс: Тренердің бағыт беруі; Тиімді әдістер ұсынуы; Топтағы әріптестер қолдауы; Топтық жұмыстардың пайдасы Болашақта: Сабақты құруда оқу мақсаттарын,міндеттерін, құрылымын, мазмұнын практикада жетік қолданамын ; Педагогикалық тиімді әдіс-тәсілдерді, оқу құралдарын қолдануды; Оқу мақсатына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды, дескриптор құруды ; Тапсырмаларды қажеттіліктеріне сай құрастыруға.

6 слайд

Ықшам сабақ бойынша қорытынды Рефлексия Ықшам сабақты жоспарлаудың маңызы: Оқу мақсатын дұрыс қою арқылы нәтижеге жету; Критериалды бағалау жүйесін дұрыс қолдану; Тиімді әдістерді оқушы қажеттіліктеріне сай қолдана білу; Саралап оқту әдісін жүйелі сабақ үдерісінде ұтымды қолдану Кері байланыс: Тренердің бағыт беруі; Тиімді әдістер ұсынуы; Топтағы әріптестер қолдауы; Топтық жұмыстардың пайдасы Болашақта: Сабақты құруда оқу мақсаттарын,міндеттерін, құрылымын, мазмұнын практикада жетік қолданамын ; Педагогикалық тиімді әдіс-тәсілдерді, оқу құралдарын қолдануды; Оқу мақсатына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды, дескриптор құруды ; Тапсырмаларды қажеттіліктеріне сай құрастыруға.

Файл форматы:
pptx
15.00.2018
1371
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі