Презентация Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" 8 сынып
Презентация Мұқағали Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" 8 сынып

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұқағали Мақатаев.
«Аққулар ұйықтағанада» поэмасы
Қазақ әдебиеті. 8-сынып
Қостанай облысы Науырзым ауданы
Жамбыл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Ташмағамбетова Гүлбану
Жұмабекқызы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқа мерзімді сабақ жоспары Мұқағали Мақатаев. «Аққулар ұйықтағанада» поэмасы Қазақ әдебиеті. 8-сынып Қостанай облысы Науырзым ауданы Жамбыл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ташмағамбетова Гүлбану Жұмабекқызы
#2 слайд
8.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік
желілерін анықтау;
8.А/И 2.шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын
талдай отыра автор стилін анықтау;
8.Б/С 3. шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге
сүйене отырып өзіндік сыни пікір жазу
Барлық оқушылар орындай алады:
Көркем шығараманың жанрын табады, мазмұнын баяндайды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Поэмадағы автор қолданысындағы көркемдегіш құралдарды
талдап көрсетеді
Кейбір оқушылар орындай алады:
Поэмадағы сыни-пікірлеге сүйене отыра өзіндік сыни пікір жазады.
Оқу
бағдар
ламасы
Оқыту
тәсілдері
Бағалау
(Oates, 2010)
(Roach et al., 2008)
SMART
оқушы қажеттіліктеріне сай,
нақты, өлшемді құрылған
Пән ерекшеліктеріне сай
2 слайд
8.Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтау; 8.А/И 2.шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отыра автор стилін анықтау; 8.Б/С 3. шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып өзіндік сыни пікір жазу Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығараманың жанрын табады, мазмұнын баяндайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Поэмадағы автор қолданысындағы көркемдегіш құралдарды талдап көрсетеді Кейбір оқушылар орындай алады: Поэмадағы сыни-пікірлеге сүйене отыра өзіндік сыни пікір жазады. Оқу бағдар ламасы Оқыту тәсілдері Бағалау (Oates, 2010) (Roach et al., 2008) SMART оқушы қажеттіліктеріне сай, нақты, өлшемді құрылған Пән ерекшеліктеріне сай
#3 слайд
«Stop-
kadr»
Феррис
«Миға
шабуыл»
«Аялдамадағы
бекет»
«Ойлан, жұптас,
бөліс»
«Плюс, минус,
қызықты»
Джером Брунер
Хэтти
П
ә
н
б
о
й
ы
н
ш
а
т
а
қ
ы
р
ы
п
м
а
з
м
ұ
н
ы
н
а
с
а
й
О
қу
мақсаттарына
жетуге ықпал
етеді
3 слайд
«Stop- kadr» Феррис «Миға шабуыл» «Аялдамадағы бекет» «Ойлан, жұптас, бөліс» «Плюс, минус, қызықты» Джером Брунер Хэтти П ә н б о й ы н ш а т а қ ы р ы п м а з м ұ н ы н а с а й О қу мақсаттарына жетуге ықпал етеді
#4 слайд
Саралап оқыту
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
Ұжыммен
жұмыс
Сараланған
тапсырмалар
оқушылардың
қажеттіліктеріне
сай;
танымдық қабілет;
қажеттіліктері;
тұлғалық қабілеттері
мен қасиеттері
тиімді әдістер арқылы
дамиды;
Түрлі тәсілдер
мақсатқа жетуге
ықпал етеді
(постер құру негізінде,
кесте арқылы)
(Блэк 2003)
А
В
С
білу
түсіну
қолдану
4 слайд
Саралап оқыту Жұптық жұмыс Топтық жұмыс Ұжыммен жұмыс Сараланған тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктеріне сай; танымдық қабілет; қажеттіліктері; тұлғалық қабілеттері мен қасиеттері тиімді әдістер арқылы дамиды; Түрлі тәсілдер мақсатқа жетуге ықпал етеді (постер құру негізінде, кесте арқылы) (Блэк 2003) А В С білу түсіну қолдану
#5 слайд
Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор
Әдеби сын-пікірлерге
сүйене өз пікірін
құрастырып жазады
Поэмадан автордың
құнды пікірлерін
анықтайды, берілген
сұрақтар негізінде
талқылап өзіндік сыни
пікір жазады,
- автор пікірін түрлі
болмысы жағынан
синтездейді,
саралайды;;
- құнды пікірлерді
анықтайды, зерттейді;
-зерттеу негізінде
өзіндік
шығармашылық
жұмыс жазады.
Оқу мақсаты
Қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Бағалау критерийлері Тапсырма Дескриптор Әдеби сын-пікірлерге сүйене өз пікірін құрастырып жазады Поэмадан автордың құнды пікірлерін анықтайды, берілген сұрақтар негізінде талқылап өзіндік сыни пікір жазады, - автор пікірін түрлі болмысы жағынан синтездейді, саралайды;; - құнды пікірлерді анықтайды, зерттейді; -зерттеу негізінде өзіндік шығармашылық жұмыс жазады. Оқу мақсаты Қалыптастырушы бағалау
#6 слайд
Ықшам сабақ бойынша қорытынды
Рефлексия
Ықшам сабақты жоспарлаудың маңызы:
Оқу мақсатын дұрыс қою арқылы нәтижеге жету;
Критериалды бағалау жүйесін дұрыс қолдану;
Тиімді әдістерді оқушы қажеттіліктеріне сай қолдана білу;
Саралап оқту әдісін жүйелі сабақ үдерісінде ұтымды қолдану
Кері байланыс:
Тренердің бағыт беруі;
Тиімді әдістер ұсынуы;
Топтағы әріптестер қолдауы;
Топтық жұмыстардың пайдасы
Болашақта:
Сабақты құруда оқу мақсаттарын,міндеттерін,
құрылымын, мазмұнын практикада жетік қолданамын ;
Педагогикалық тиімді әдіс-тәсілдерді, оқу құралдарын қолдануды;
Оқу мақсатына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін
қолдануды, дескриптор құруды ;
Тапсырмаларды қажеттіліктеріне сай құрастыруға.
6 слайд
Ықшам сабақ бойынша қорытынды Рефлексия Ықшам сабақты жоспарлаудың маңызы: Оқу мақсатын дұрыс қою арқылы нәтижеге жету; Критериалды бағалау жүйесін дұрыс қолдану; Тиімді әдістерді оқушы қажеттіліктеріне сай қолдана білу; Саралап оқту әдісін жүйелі сабақ үдерісінде ұтымды қолдану Кері байланыс: Тренердің бағыт беруі; Тиімді әдістер ұсынуы; Топтағы әріптестер қолдауы; Топтық жұмыстардың пайдасы Болашақта: Сабақты құруда оқу мақсаттарын,міндеттерін, құрылымын, мазмұнын практикада жетік қолданамын ; Педагогикалық тиімді әдіс-тәсілдерді, оқу құралдарын қолдануды; Оқу мақсатына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдануды, дескриптор құруды ; Тапсырмаларды қажеттіліктеріне сай құрастыруға.
шағым қалдыра аласыз













