Презентация Педагог мамандығын таңдау себептері
Презентация Педагог мамандығын таңдау себептері

#1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН:
ЕДІЛЖАНҚЫЗЫ
ФАРИЗА
Педагог мамандығын
таңдау себептері
1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: ЕДІЛЖАНҚЫЗЫ ФАРИЗА Педагог мамандығын таңдау себептері
#2 слайд
Педагог кім?
Педагог – зиялы тұлға және
мәдениет адамы.
2 слайд
Педагог кім? Педагог – зиялы тұлға және мәдениет адамы.
#3 слайд
Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптар:
Өз мамандығының тұлғалық және әлеуметтік мәндігін сезіну;
Мәдениеттің берілуін қамтамасыз ететін білім беру жайында тұтас түсінікті
меңгеруі;
Ғылыми-гуманистік көзқарасты меңгеруі;
Табиғат пен қщғам дамуының негізгі даму заңдылықтарын білуі;
Адамның рухани сипаты, тұлғасы және даралығы жайында білім түсініктер
жүйесін меңгеруі;
Қазақстан Республикасының Конституциясын, этикалық және құқықтық
нормаларды білуі;
Ғылыми танымның формалары мен әдістерін білуі, таным тәсілдерін меңгеруі;
пәндік білімін кәсіби тілмен жеткізе білуі;
Экологиялық білімнің концептуальды негіздері мен принциптерін білуі;
Ақпаратты іздеу, өңдеу, қолданудың соңғы әдістерін меңгеруі;
Қарым-қатынас орнату іскерлігі;
Ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі;
Жұмысқа психологиялық және әдістемелік дайындығы;
3 слайд
Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптар: Өз мамандығының тұлғалық және әлеуметтік мәндігін сезіну; Мәдениеттің берілуін қамтамасыз ететін білім беру жайында тұтас түсінікті меңгеруі; Ғылыми-гуманистік көзқарасты меңгеруі; Табиғат пен қщғам дамуының негізгі даму заңдылықтарын білуі; Адамның рухани сипаты, тұлғасы және даралығы жайында білім түсініктер жүйесін меңгеруі; Қазақстан Республикасының Конституциясын, этикалық және құқықтық нормаларды білуі; Ғылыми танымның формалары мен әдістерін білуі, таным тәсілдерін меңгеруі; пәндік білімін кәсіби тілмен жеткізе білуі; Экологиялық білімнің концептуальды негіздері мен принциптерін білуі; Ақпаратты іздеу, өңдеу, қолданудың соңғы әдістерін меңгеруі; Қарым-қатынас орнату іскерлігі; Ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі; Жұмысқа психологиялық және әдістемелік дайындығы;
#4 слайд
Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтері
Профессиограмма-бұл мұғалім мамандығының суреттелуі.
Онда мұғалімге қойылатын талаптар, психологиялық және
физиологиялық қасиеттері, мұғалім тұлғасының жетілуі
схема түрінде көрсетіледі.
Мамандық жайында кеңес алу-мамандықтың
ерекшеліктері жайында оқушының тұлғсына сәйкес келуі,
келмеуі айтылады.
Кәсіби таңдау-оқушыға үйлесімді, қажетті мамандықты
таңдауы.
Кәсіби бейімделу-бұл жас адамның өндірістік, еңбек
ұжымына, жұмыс жағдайларына бейімделуі.
4 слайд
Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтері Профессиограмма-бұл мұғалім мамандығының суреттелуі. Онда мұғалімге қойылатын талаптар, психологиялық және физиологиялық қасиеттері, мұғалім тұлғасының жетілуі схема түрінде көрсетіледі. Мамандық жайында кеңес алу-мамандықтың ерекшеліктері жайында оқушының тұлғсына сәйкес келуі, келмеуі айтылады. Кәсіби таңдау-оқушыға үйлесімді, қажетті мамандықты таңдауы. Кәсіби бейімделу-бұл жас адамның өндірістік, еңбек ұжымына, жұмыс жағдайларына бейімделуі.
#5 слайд
Мамандықты таңдаудың 8 факторы:
Мамандықты
таңдаудың
8 факторы:
1.Жанұяның
және
үлкендердің
кеңесі.
2.Жолдастарын
ың кеңес беруі.
3.Мектептегі
педагогикалық
ұжымның кеңес
беруі.
4.Жеке кәсіби
және өмірлік
жоспары.
5.Қабілеттері
және олардың
көрінуі.
6.Қоғамдық
құрметке бөлену
сезімі.
7.Кәсіби қызмет
жайында толық
білуі.
8.Бейімділік
5 слайд
Мамандықты таңдаудың 8 факторы: Мамандықты таңдаудың 8 факторы: 1.Жанұяның және үлкендердің кеңесі. 2.Жолдастарын ың кеңес беруі. 3.Мектептегі педагогикалық ұжымның кеңес беруі. 4.Жеке кәсіби және өмірлік жоспары. 5.Қабілеттері және олардың көрінуі. 6.Қоғамдық құрметке бөлену сезімі. 7.Кәсіби қызмет жайында толық білуі. 8.Бейімділік
#6 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу
Өзін-өзі тәрбиелеу – өз тұлғасын дамыту
мақсатындағы саналы жұмыс; Жеке тұлғалық
ерекшеліктерін педагогикалық ақиқат талаптарына
бейімделу, кәсіби қабілеттерін әрдайым жетілдіру
және әлеуметтік-адамгершілік және басқа тұлғалық
қасиеттерді үздіксіз дамыту.
--------
6 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу Өзін-өзі тәрбиелеу – өз тұлғасын дамыту мақсатындағы саналы жұмыс; Жеке тұлғалық ерекшеліктерін педагогикалық ақиқат талаптарына бейімделу, кәсіби қабілеттерін әрдайым жетілдіру және әлеуметтік-адамгершілік және басқа тұлғалық қасиеттерді үздіксіз дамыту. --------
#7 слайд
Итермелеуші сыртқы факторлар.
Педагогикал
ық ұжым
Мектепті
басқару стилі
Бос уақыт
Итермелеуші
сыртқы
факторлар
7 слайд
Итермелеуші сыртқы факторлар. Педагогикал ық ұжым Мектепті басқару стилі Бос уақыт Итермелеуші сыртқы факторлар
#8 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу процесінің үш кезеңі:
Өзін-өзі тану
Өзін-өзі жоспарлау
Өзіне-өзі әсер ету
8 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу процесінің үш кезеңі: Өзін-өзі тану Өзін-өзі жоспарлау Өзіне-өзі әсер ету
#9 слайд
Өзін-өзі тануына психология курсы көп көмек
береді. Өзін-өзі жоспарлау процесі-бұл жеке
тұлғасын жетілдірудегі өзінің болжамын
материализациялау. Ол өзін-өзі тәрбиелеу
бағдарламасы не жоспарын құрудан көрінедіү
Өзіне-өзі әсер етудің құралдары мен тәсілдері
әртүрлі. Соның ішінде жеке психологиялық
күйді басқару құралдары, яғни өзін-өзі реттеу
құралдары ерекше орынға ие.
9 слайд
Өзін-өзі тануына психология курсы көп көмек береді. Өзін-өзі жоспарлау процесі-бұл жеке тұлғасын жетілдірудегі өзінің болжамын материализациялау. Ол өзін-өзі тәрбиелеу бағдарламасы не жоспарын құрудан көрінедіү Өзіне-өзі әсер етудің құралдары мен тәсілдері әртүрлі. Соның ішінде жеке психологиялық күйді басқару құралдары, яғни өзін-өзі реттеу құралдары ерекше орынға ие.
#10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
шағым қалдыра аласыз













