Презентация Педагог мамандығын таңдау себептері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация Педагог мамандығын таңдау себептері

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог мамандығын таңдау себептерін біледі. Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптарды түсінеді. Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтерін ұғынады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ДАЙЫНДАҒАН: ЕДІЛЖАНҚЫЗЫ ФАРИЗА Педагог мамандығын таңдау себептері

#1 слайд
ДАЙЫНДАҒАН: ЕДІЛЖАНҚЫЗЫ ФАРИЗА Педагог мамандығын таңдау себептері

1 слайд

ДАЙЫНДАҒАН: ЕДІЛЖАНҚЫЗЫ ФАРИЗА Педагог мамандығын таңдау себептері

Педагог кім? Педагог – зиялы тұлға және мәдениет адамы.

#2 слайд
Педагог кім? Педагог – зиялы тұлға және мәдениет адамы.

2 слайд

Педагог кім? Педагог – зиялы тұлға және мәдениет адамы.

Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптар: Өз мамандығының тұлғалық және әлеуметтік мәндігін сезіну; Мәдениеттің берілуін қамтама

#3 слайд
Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптар: Өз мамандығының тұлғалық және әлеуметтік мәндігін сезіну; Мәдениеттің берілуін қамтамасыз ететін білім беру жайында тұтас түсінікті меңгеруі; Ғылыми-гуманистік көзқарасты меңгеруі; Табиғат пен қщғам дамуының негізгі даму заңдылықтарын білуі; Адамның рухани сипаты, тұлғасы және даралығы жайында білім түсініктер жүйесін меңгеруі; Қазақстан Республикасының Конституциясын, этикалық және құқықтық нормаларды білуі; Ғылыми танымның формалары мен әдістерін білуі, таным тәсілдерін меңгеруі; пәндік білімін кәсіби тілмен жеткізе білуі; Экологиялық білімнің концептуальды негіздері мен принциптерін білуі; Ақпаратты іздеу, өңдеу, қолданудың соңғы әдістерін меңгеруі; Қарым-қатынас орнату іскерлігі; Ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі; Жұмысқа психологиялық және әдістемелік дайындығы;

3 слайд

Кәсіби дайындыққа қойылатын талаптар: Өз мамандығының тұлғалық және әлеуметтік мәндігін сезіну; Мәдениеттің берілуін қамтамасыз ететін білім беру жайында тұтас түсінікті меңгеруі; Ғылыми-гуманистік көзқарасты меңгеруі; Табиғат пен қщғам дамуының негізгі даму заңдылықтарын білуі; Адамның рухани сипаты, тұлғасы және даралығы жайында білім түсініктер жүйесін меңгеруі; Қазақстан Республикасының Конституциясын, этикалық және құқықтық нормаларды білуі; Ғылыми танымның формалары мен әдістерін білуі, таным тәсілдерін меңгеруі; пәндік білімін кәсіби тілмен жеткізе білуі; Экологиялық білімнің концептуальды негіздері мен принциптерін білуі; Ақпаратты іздеу, өңдеу, қолданудың соңғы әдістерін меңгеруі; Қарым-қатынас орнату іскерлігі; Ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі; Жұмысқа психологиялық және әдістемелік дайындығы;

Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтері Профессиограмма-бұл мұғалім мамандығының суреттелуі. Онда мұғалімге қойылатын тала

#4 слайд
Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтері Профессиограмма-бұл мұғалім мамандығының суреттелуі. Онда мұғалімге қойылатын талаптар, психологиялық және физиологиялық қасиеттері, мұғалім тұлғасының жетілуі схема түрінде көрсетіледі. Мамандық жайында кеңес алу-мамандықтың ерекшеліктері жайында оқушының тұлғсына сәйкес келуі, келмеуі айтылады. Кәсіби таңдау-оқушыға үйлесімді, қажетті мамандықты таңдауы. Кәсіби бейімделу-бұл жас адамның өндірістік, еңбек ұжымына, жұмыс жағдайларына бейімделуі.

4 слайд

Педагогикалық мамандықты таңдау мотивтері Профессиограмма-бұл мұғалім мамандығының суреттелуі. Онда мұғалімге қойылатын талаптар, психологиялық және физиологиялық қасиеттері, мұғалім тұлғасының жетілуі схема түрінде көрсетіледі. Мамандық жайында кеңес алу-мамандықтың ерекшеліктері жайында оқушының тұлғсына сәйкес келуі, келмеуі айтылады. Кәсіби таңдау-оқушыға үйлесімді, қажетті мамандықты таңдауы. Кәсіби бейімделу-бұл жас адамның өндірістік, еңбек ұжымына, жұмыс жағдайларына бейімделуі.

Мамандықты таңдаудың 8 факторы: Мамандықты таңдаудың 8 факторы: 1.Жанұяның және үлкендердің кеңесі. 2.Жолдастарын ың кең

#5 слайд
Мамандықты таңдаудың 8 факторы: Мамандықты таңдаудың 8 факторы: 1.Жанұяның және үлкендердің кеңесі. 2.Жолдастарын ың кеңес беруі. 3.Мектептегі педагогикалық ұжымның кеңес беруі. 4.Жеке кәсіби және өмірлік жоспары. 5.Қабілеттері және олардың көрінуі. 6.Қоғамдық құрметке бөлену сезімі. 7.Кәсіби қызмет жайында толық білуі. 8.Бейімділік

5 слайд

Мамандықты таңдаудың 8 факторы: Мамандықты таңдаудың 8 факторы: 1.Жанұяның және үлкендердің кеңесі. 2.Жолдастарын ың кеңес беруі. 3.Мектептегі педагогикалық ұжымның кеңес беруі. 4.Жеке кәсіби және өмірлік жоспары. 5.Қабілеттері және олардың көрінуі. 6.Қоғамдық құрметке бөлену сезімі. 7.Кәсіби қызмет жайында толық білуі. 8.Бейімділік

Өзін-өзі тәрбиелеу Өзін-өзі тәрбиелеу – өз тұлғасын дамыту мақсатындағы саналы жұмыс; Жеке тұлғалық ерекшеліктерін педагог

#6 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу Өзін-өзі тәрбиелеу – өз тұлғасын дамыту мақсатындағы саналы жұмыс; Жеке тұлғалық ерекшеліктерін педагогикалық ақиқат талаптарына бейімделу, кәсіби қабілеттерін әрдайым жетілдіру және әлеуметтік-адамгершілік және басқа тұлғалық қасиеттерді үздіксіз дамыту. --------

6 слайд

Өзін-өзі тәрбиелеу Өзін-өзі тәрбиелеу – өз тұлғасын дамыту мақсатындағы саналы жұмыс; Жеке тұлғалық ерекшеліктерін педагогикалық ақиқат талаптарына бейімделу, кәсіби қабілеттерін әрдайым жетілдіру және әлеуметтік-адамгершілік және басқа тұлғалық қасиеттерді үздіксіз дамыту. --------

Итермелеуші сыртқы факторлар. Педагогикал ық ұжым Мектепті басқару стилі Бос уақыт Итермелеуші сыртқы факторлар

#7 слайд
Итермелеуші сыртқы факторлар. Педагогикал ық ұжым Мектепті басқару стилі Бос уақыт Итермелеуші сыртқы факторлар

7 слайд

Итермелеуші сыртқы факторлар. Педагогикал ық ұжым Мектепті басқару стилі Бос уақыт Итермелеуші сыртқы факторлар

Өзін-өзі тәрбиелеу процесінің үш кезеңі: Өзін-өзі тану Өзін-өзі жоспарлау Өзіне-өзі әсер ету

#8 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу процесінің үш кезеңі: Өзін-өзі тану Өзін-өзі жоспарлау Өзіне-өзі әсер ету

8 слайд

Өзін-өзі тәрбиелеу процесінің үш кезеңі: Өзін-өзі тану Өзін-өзі жоспарлау Өзіне-өзі әсер ету

Өзін-өзі тануына психология курсы көп көмек береді. Өзін-өзі жоспарлау процесі-бұл жеке тұлғасын жетілдірудегі өзінің бол

#9 слайд
Өзін-өзі тануына психология курсы көп көмек береді. Өзін-өзі жоспарлау процесі-бұл жеке тұлғасын жетілдірудегі өзінің болжамын материализациялау. Ол өзін-өзі тәрбиелеу бағдарламасы не жоспарын құрудан көрінедіү Өзіне-өзі әсер етудің құралдары мен тәсілдері әртүрлі. Соның ішінде жеке психологиялық күйді басқару құралдары, яғни өзін-өзі реттеу құралдары ерекше орынға ие.

9 слайд

Өзін-өзі тануына психология курсы көп көмек береді. Өзін-өзі жоспарлау процесі-бұл жеке тұлғасын жетілдірудегі өзінің болжамын материализациялау. Ол өзін-өзі тәрбиелеу бағдарламасы не жоспарын құрудан көрінедіү Өзіне-өзі әсер етудің құралдары мен тәсілдері әртүрлі. Соның ішінде жеке психологиялық күйді басқару құралдары, яғни өзін-өзі реттеу құралдары ерекше орынға ие.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
12.02.2019
1517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі