Материалдар / Презентация "Тілі байдың – ойы да бай" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Тілі байдың – ойы да бай" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіреді. диалогке даярлықсыз қатысады, өз пікірін білдіреді. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазадың әдістерін мұғалімдер әдіс аламасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
639
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама

1 слайд
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу S M A R T  Шымкет қаласы №4 Х.Досмұхемедов атындағы жалпы орта мектеп Алибаева Ақмарал Апсаттаровна Алибаева Ақмарал Апсаттаровна Сабақтың тақырыбы: Тілі байдың – ойы да бай Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды • Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді Бағалау критерийлері Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу S M A R T   Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды • Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді

1 слайд

Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу S M A R T  Шымкет қаласы №4 Х.Досмұхемедов атындағы жалпы орта мектеп Алибаева Ақмарал Апсаттаровна Алибаева Ақмарал Апсаттаровна Сабақтың тақырыбы: Тілі байдың – ойы да бай Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды • Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді Бағалау критерийлері Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу S M A R T   Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды • Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді

 Мақал-мәтелдердің мәнін ашып, тақырыпты анықтайды.  Тіл мәртебесі - ел мәртебесі  Тіл - достықтың алтын көпірі  Тіл - ұлтт

2 слайд
 Мақал-мәтелдердің мәнін ашып, тақырыпты анықтайды.  Тіл мәртебесі - ел мәртебесі  Тіл - достықтың алтын көпірі  Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйынатын тәңірі  Б. «Басбармақ»

2 слайд

 Мақал-мәтелдердің мәнін ашып, тақырыпты анықтайды.  Тіл мәртебесі - ел мәртебесі  Тіл - достықтың алтын көпірі  Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйынатын тәңірі  Б. «Басбармақ»

 М.Шахановтың «Төрт ана» тақырыбында бейнематериал көрсетіледі.  Негізгі тірек сөздерді жазып алады

3 слайд
 М.Шахановтың «Төрт ана» тақырыбында бейнематериал көрсетіледі.  Негізгі тірек сөздерді жазып алады

3 слайд

 М.Шахановтың «Төрт ана» тақырыбында бейнематериал көрсетіледі.  Негізгі тірек сөздерді жазып алады

 Жай сұрақ : Әр адамның өз анасынан басқа қандай төрт анасы бар?  Анықтауға бағытталған сұрақ: Туған жеріңді, туған тілің

4 слайд
 Жай сұрақ : Әр адамның өз анасынан басқа қандай төрт анасы бар?  Анықтауға бағытталған сұрақ: Туған жеріңді, туған тіліңді, салт-дәстүріңді, туған тарихыңды «төрт анам» деп ойлайсың ба?  Түсіндіруге бағытталған сұрақ: Неліктен « Туған жері – түп қазығы, айбыны, Туған тілі – мәңгі өнеге айдыны» Жан байлығы, салт-дәстүрі – тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі» делінген?  Салыстыру бағытындағы сұрақ : Сіздің «Өзге ананың ұлылығын танымас,Төрт анасын менсінбеген пенделер», деген ойға көзқарасыңыз қандай?  Шығармашылық сұрақ : Егер «Төрт анасын сыйламаған халықтың, Ешқашан да бақ жұлдызы жанбаған» дегенді тағы қалай өзгертіп, пайдалануға болар еді?  Практикалық сұрақ : «Төрт ана үшін болған күрес – күрестердің ұлысы» деп санайтын азаматтарды өмірде көп кездестірдің бе?

4 слайд

 Жай сұрақ : Әр адамның өз анасынан басқа қандай төрт анасы бар?  Анықтауға бағытталған сұрақ: Туған жеріңді, туған тіліңді, салт-дәстүріңді, туған тарихыңды «төрт анам» деп ойлайсың ба?  Түсіндіруге бағытталған сұрақ: Неліктен « Туған жері – түп қазығы, айбыны, Туған тілі – мәңгі өнеге айдыны» Жан байлығы, салт-дәстүрі – тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі» делінген?  Салыстыру бағытындағы сұрақ : Сіздің «Өзге ананың ұлылығын танымас,Төрт анасын менсінбеген пенделер», деген ойға көзқарасыңыз қандай?  Шығармашылық сұрақ : Егер «Төрт анасын сыйламаған халықтың, Ешқашан да бақ жұлдызы жанбаған» дегенді тағы қалай өзгертіп, пайдалануға болар еді?  Практикалық сұрақ : «Төрт ана үшін болған күрес – күрестердің ұлысы» деп санайтын азаматтарды өмірде көп кездестірдің бе?

 Тақырыпқа қатысты мәселені анықтайды  Сөйлеу кезінде ойын жүйелі жеткізеді  Өз көзқарасын аргументтер мен мысалдар арқылы д

5 слайд
 Тақырыпқа қатысты мәселені анықтайды  Сөйлеу кезінде ойын жүйелі жеткізеді  Өз көзқарасын аргументтер мен мысалдар арқылы дәлелдейді  Б. «Бағдаршам»

5 слайд

 Тақырыпқа қатысты мәселені анықтайды  Сөйлеу кезінде ойын жүйелі жеткізеді  Өз көзқарасын аргументтер мен мысалдар арқылы дәлелдейді  Б. «Бағдаршам»

 Топ мүшелері қосымша ақпаратты плакаттың өз жағына, негізгі ақпаратты ортасына жазып, талқылайды.

6 слайд
 Топ мүшелері қосымша ақпаратты плакаттың өз жағына, негізгі ақпаратты ортасына жазып, талқылайды.

6 слайд

 Топ мүшелері қосымша ақпаратты плакаттың өз жағына, негізгі ақпаратты ортасына жазып, талқылайды.

 1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.  2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жа

7 слайд
 1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.  2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз.  3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.  4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз.

7 слайд

 1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.  2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз.  3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.  4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз.

Факт Идея Логикалық сұрақтар Жоспарлы іс-әрекет

8 слайд
Факт Идея Логикалық сұрақтар Жоспарлы іс-әрекет

8 слайд

Факт Идея Логикалық сұрақтар Жоспарлы іс-әрекет

 Грамматикалық және лексикалық ұғымдарды орынды қолданады  Мәтіннің жалпы мазмұнымен байланыстырып, нақты ақпаратты талқыла

9 слайд
 Грамматикалық және лексикалық ұғымдарды орынды қолданады  Мәтіннің жалпы мазмұнымен байланыстырып, нақты ақпаратты талқылайды,  Б. «Бесжұлдыз»

9 слайд

 Грамматикалық және лексикалық ұғымдарды орынды қолданады  Мәтіннің жалпы мазмұнымен байланыстырып, нақты ақпаратты талқылайды,  Б. «Бесжұлдыз»

Ү ндестік заңы бойынша буын үндестігі, ерін үндестігі, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды мысалдармен сәйкесте

10 слайд
Ү ндестік заңы бойынша буын үндестігі, ерін үндестігі, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды мысалдармен сәйкестендіріп жазады.  Жарнама, таудың, алманы, құлын, жұлдыз, әке-шеше, дауыстылардың, баламен, қонақпен,аналар, әйелдер, әшекейді, мергенге, көрмеге, сөздің, әкетай, діндар бұрымын, көркем-өнер, қазақтар, сұранысқа, жемқор, әсемпаз, сәнқой, қолғапты, көзілдіріктің, кірістер, жігітпен, қызға.

10 слайд

Ү ндестік заңы бойынша буын үндестігі, ерін үндестігі, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаларды мысалдармен сәйкестендіріп жазады.  Жарнама, таудың, алманы, құлын, жұлдыз, әке-шеше, дауыстылардың, баламен, қонақпен,аналар, әйелдер, әшекейді, мергенге, көрмеге, сөздің, әкетай, діндар бұрымын, көркем-өнер, қазақтар, сұранысқа, жемқор, әсемпаз, сәнқой, қолғапты, көзілдіріктің, кірістер, жігітпен, қызға.

11 слайд

11 слайд

 1-топ Мәтіннен орфоэпиялық норма бойынша жазылған сөздерді тауып, оны келесі бағанға орфография бойынша жазады.  2-топ Өзд

12 слайд
 1-топ Мәтіннен орфоэпиялық норма бойынша жазылған сөздерді тауып, оны келесі бағанға орфография бойынша жазады.  2-топ Өздері ерін үндестігіне мысалдар жазып, заңдылығын түсіндіреді  3-топ Қара бидің батасындағы қою әріппен терілген жолдарды қалай түсінгендерін жазады .

12 слайд

 1-топ Мәтіннен орфоэпиялық норма бойынша жазылған сөздерді тауып, оны келесі бағанға орфография бойынша жазады.  2-топ Өздері ерін үндестігіне мысалдар жазып, заңдылығын түсіндіреді  3-топ Қара бидің батасындағы қою әріппен терілген жолдарды қалай түсінгендерін жазады .

 Орфография бойынша жазады  Ерін үндестігін түсіндіреді  Қарамен жазылған сөздерге түсінік жазады  Қ.Б. «Бесжұлдыз»

13 слайд
 Орфография бойынша жазады  Ерін үндестігін түсіндіреді  Қарамен жазылған сөздерге түсінік жазады  Қ.Б. «Бесжұлдыз»

13 слайд

 Орфография бойынша жазады  Ерін үндестігін түсіндіреді  Қарамен жазылған сөздерге түсінік жазады  Қ.Б. «Бесжұлдыз»

 Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.  Алдымен біз былай деп ойладық...  Од

14 слайд
 Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.  Алдымен біз былай деп ойладық...  Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық...  Проблеманы шешу үшін біз ... жасадық.  Бұдан біз ... көрдік.  Демек, бұл мынаны білдіреді...  Сонымен біз ... деген шешімге келдік .

14 слайд

 Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді.  Алдымен біз былай деп ойладық...  Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық...  Проблеманы шешу үшін біз ... жасадық.  Бұдан біз ... көрдік.  Демек, бұл мынаны білдіреді...  Сонымен біз ... деген шешімге келдік .

 «Тіл – өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем» тақырыбында эссе жазу

15 слайд
 «Тіл – өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем» тақырыбында эссе жазу

15 слайд

 «Тіл – өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем» тақырыбында эссе жазу