Презентация:баяндама: "Іс -тәжірибе тарату, баспа беттеріне материал ұсыну"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
*
Іс - тәжірибе тарату, баспа беттеріне
материал ұсыну
Шығармашылықпен жұмыс жасайтын
мұғалімдердің инновациялық
әрекеттерін насихаттай отырып,
іс - тәжірибе таратуда баспа
беттеріне материалдар ұсыну
жұмыстарын жандандыру.
1 слайд
* Іс - тәжірибе тарату, баспа беттеріне материал ұсыну Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің инновациялық әрекеттерін насихаттай отырып, іс - тәжірибе таратуда баспа беттеріне материалдар ұсыну жұмыстарын жандандыру.
2 слайд
Мұғал i мнің
«өзіндік
жаңалығы» болуы
қажет
Ғылыми
жаңалығын
түрлендіруде өз
үлесін қосу
Өзгелердің
тәжірибесін
толық
көшірмей, жаңа
ортаға икемдеу Ақпараттық
телекоммуникация-
лық
технологияларды
қолдану
Өзіндік іс - әрекет
жиынтығы арқылы
айтарлықтай
нәтижеге қол
жеткізуОқыту
методикасына
жаңа элеменнтер
ендіруОқушыларға б i л i м
стандарттарын оқыту
мазмұнын игеру i не ти i мд i
өз i нд i к бақылауы,
талдауы . Мұғал i мн i ң
пәндер, ғылымдар
арасындағы
байланысты
жет i лд i рудег i
өз i нд i к үлес i
Іс - тәжірибе тарату
дегеніміз.......
2 слайд
Мұғал i мнің «өзіндік жаңалығы» болуы қажет Ғылыми жаңалығын түрлендіруде өз үлесін қосу Өзгелердің тәжірибесін толық көшірмей, жаңа ортаға икемдеу Ақпараттық телекоммуникация- лық технологияларды қолдану Өзіндік іс - әрекет жиынтығы арқылы айтарлықтай нәтижеге қол жеткізуОқыту методикасына жаңа элеменнтер ендіруОқушыларға б i л i м стандарттарын оқыту мазмұнын игеру i не ти i мд i өз i нд i к бақылауы, талдауы . Мұғал i мн i ң пәндер, ғылымдар арасындағы байланысты жет i лд i рудег i өз i нд i к үлес i Іс - тәжірибе тарату дегеніміз.......
3 слайд
Мұғал i мн i ң
шығармашылық –
проблемалық
тақырыбын анықтау Мұғал i мн i ң
шығармашылық –
проблемалық
тақырыбын анықтау
Әдістемелік
тақырыпты
кезеңдерге бөлуӘдістемелік
тақырыпты
кезеңдерге бөлу Өз i анықтауы мүмк i н немесе,
әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i,
тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан
әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң
б i л i кт i л i г i н арттыру институтының
әд i скер i, жоғарғы оқу орнының
жетекш i ғалымы, республикалық
Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен
республикалық басшы кадрлар
б i л i кт i л i г i н арттыру институты,
авторлық оқу орындары ұсынуы
мүмкін.Өз i анықтауы мүмк i н немесе,
әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i,
тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан
әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң
б i л i кт i л i г i н арттыру институтының
әд i скер i, жоғарғы оқу орнының
жетекш i ғалымы, республикалық
Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен
республикалық басшы кадрлар
б i л i кт i л i г i н арттыру институты,
авторлық оқу орындары ұсынуы
мүмкін.
Ғылыми теориялық дайындық жасау
Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең
анықтау,болжау,кіші эксперименттер.
Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің
талдауы.
Қорытынды , сараптау , талдау жасау .Ғылыми теориялық дайындық жасау
Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең
анықтау,болжау,кіші эксперименттер.
Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің
талдауы.
Қорытынды , сараптау , талдау жасау .
Анықтама түрінде мектеп, аудан
Бұйрық түрінде анқтама қоса
тіркеледі
Реферат, буклет, бейнеқор, плакат,
кітапша, бюллетень түрінде.
Баспасөз құралдары газет, журнал
арқылыАнықтама түрінде мектеп, аудан
Бұйрық түрінде анқтама қоса
тіркеледі
Реферат, буклет, бейнеқор, плакат,
кітапша, бюллетень түрінде.
Баспасөз құралдары газет, журнал
арқылыІс- тәж
iр
и
бен
i ж
и
н
а
қ
т
ауд
ы
ң
ж
ол
д
а
р
ы
Іс - тәжірибені
тарату әдіс -
тәсілдері, түрлеріІс - тәжірибені
тарату әдіс -
тәсілдері, түрлеріМұғал i мн i ң
шығармашылық –
проблемалық
тақырыбын анықтау Мұғал i мн i ң
шығармашылық –
проблемалық
тақырыбын анықтау
Әдістемелік
тақырыпты
кезеңдерге бөлуӘдістемелік
тақырыпты
кезеңдерге бөлу Өз i анықтауы мүмк i н немесе,
әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i,
тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан
әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң
б i л i кт i л i г i н арттыру институтының
әд i скер i, жоғарғы оқу орнының
жетекш i ғалымы, республикалық
Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен
республикалық басшы кадрлар
б i л i кт i л i г i н арттыру институты,
авторлық оқу орындары ұсынуы
мүмкін.Өз i анықтауы мүмк i н немесе,
әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i,
тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан
әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң
б i л i кт i л i г i н арттыру институтының
әд i скер i, жоғарғы оқу орнының
жетекш i ғалымы, республикалық
Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен
республикалық басшы кадрлар
б i л i кт i л i г i н арттыру институты,
авторлық оқу орындары ұсынуы
мүмкін.
Ғылыми теориялық дайындық жасау
Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең
анықтау,болжау,кіші эксперименттер.
Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің
талдауы.
Қорытынды , сараптау , талдау жасау .Ғылыми теориялық дайындық жасау
Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең
анықтау,болжау,кіші эксперименттер.
Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің
талдауы.
Қорытынды , сараптау , талдау жасау .
Анықтама түрінде мектеп, аудан
Бұйрық түрінде анқтама қоса
тіркеледі
Реферат, буклет, бейнеқор, плакат,
кітапша, бюллетень түрінде.
Баспасөз құралдары газет, журнал
арқылыАнықтама түрінде мектеп, аудан
Бұйрық түрінде анқтама қоса
тіркеледі
Реферат, буклет, бейнеқор, плакат,
кітапша, бюллетень түрінде.
Баспасөз құралдары газет, журнал
арқылы
3 слайд
Мұғал i мн i ң шығармашылық – проблемалық тақырыбын анықтау Мұғал i мн i ң шығармашылық – проблемалық тақырыбын анықтау Әдістемелік тақырыпты кезеңдерге бөлуӘдістемелік тақырыпты кезеңдерге бөлу Өз i анықтауы мүмк i н немесе, әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i, тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң б i л i кт i л i г i н арттыру институтының әд i скер i, жоғарғы оқу орнының жетекш i ғалымы, республикалық Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен республикалық басшы кадрлар б i л i кт i л i г i н арттыру институты, авторлық оқу орындары ұсынуы мүмкін.Өз i анықтауы мүмк i н немесе, әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i, тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң б i л i кт i л i г i н арттыру институтының әд i скер i, жоғарғы оқу орнының жетекш i ғалымы, республикалық Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен республикалық басшы кадрлар б i л i кт i л i г i н арттыру институты, авторлық оқу орындары ұсынуы мүмкін. Ғылыми теориялық дайындық жасау Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең анықтау,болжау,кіші эксперименттер. Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің талдауы. Қорытынды , сараптау , талдау жасау .Ғылыми теориялық дайындық жасау Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең анықтау,болжау,кіші эксперименттер. Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің талдауы. Қорытынды , сараптау , талдау жасау . Анықтама түрінде мектеп, аудан Бұйрық түрінде анқтама қоса тіркеледі Реферат, буклет, бейнеқор, плакат, кітапша, бюллетень түрінде. Баспасөз құралдары газет, журнал арқылыАнықтама түрінде мектеп, аудан Бұйрық түрінде анқтама қоса тіркеледі Реферат, буклет, бейнеқор, плакат, кітапша, бюллетень түрінде. Баспасөз құралдары газет, журнал арқылыІс- тәж iр и бен i ж и н а қ т ауд ы ң ж ол д а р ы Іс - тәжірибені тарату әдіс - тәсілдері, түрлеріІс - тәжірибені тарату әдіс - тәсілдері, түрлеріМұғал i мн i ң шығармашылық – проблемалық тақырыбын анықтау Мұғал i мн i ң шығармашылық – проблемалық тақырыбын анықтау Әдістемелік тақырыпты кезеңдерге бөлуӘдістемелік тақырыпты кезеңдерге бөлу Өз i анықтауы мүмк i н немесе, әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i, тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң б i л i кт i л i г i н арттыру институтының әд i скер i, жоғарғы оқу орнының жетекш i ғалымы, республикалық Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен республикалық басшы кадрлар б i л i кт i л i г i н арттыру институты, авторлық оқу орындары ұсынуы мүмкін.Өз i анықтауы мүмк i н немесе, әд i стемел i к б i рлест i к жетекш i с i, тәл i мгер, мектеп басшылары, аудан әд i скерлер i, облыстық мұғал i мдерд i ң б i л i кт i л i г i н арттыру институтының әд i скер i, жоғарғы оқу орнының жетекш i ғалымы, республикалық Б i л i м және ғылым минист i рл i г i мен республикалық басшы кадрлар б i л i кт i л i г i н арттыру институты, авторлық оқу орындары ұсынуы мүмкін. Ғылыми теориялық дайындық жасау Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең анықтау,болжау,кіші эксперименттер. Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің талдауы. Қорытынды , сараптау , талдау жасау .Ғылыми теориялық дайындық жасау Обьектіні,өткізілетін жұмысты терең анықтау,болжау,кіші эксперименттер. Әдістемелік бірлестіктің, әдіскерлердің талдауы. Қорытынды , сараптау , талдау жасау . Анықтама түрінде мектеп, аудан Бұйрық түрінде анқтама қоса тіркеледі Реферат, буклет, бейнеқор, плакат, кітапша, бюллетень түрінде. Баспасөз құралдары газет, журнал арқылыАнықтама түрінде мектеп, аудан Бұйрық түрінде анқтама қоса тіркеледі Реферат, буклет, бейнеқор, плакат, кітапша, бюллетень түрінде. Баспасөз құралдары газет, журнал арқылы
4 слайд
Баспасөз
Педагогикалық теория мен практика
саласының әр түлі формаларда
жүргізілуіМерзімді және мерзімсіз басылымдардың
жиынтық атауы
Халық арасында әр түрлі
ақпараттар тарата отырып,
қоғамдық пікір қалыптастыруға,
мемлекеттің, әлеуметтік топтардың,
немесе жекелеген тұлғалардың
мүдделі мұраттарын танытуға қызмет
етеді
Газет, журнал,
альманах, бюллетень,
олардың қосымшасы жатады.
Шығармашылық процестердің
ұйымдастырылу ерекшеліктеріне,
тақырыптық-мазмұндық бағыттарына,
оқырмандар аудиториясының сипатына қарай
Іс - тәжірибелер баспа беттеріне ұсынылады
4 слайд
Баспасөз Педагогикалық теория мен практика саласының әр түлі формаларда жүргізілуіМерзімді және мерзімсіз басылымдардың жиынтық атауы Халық арасында әр түрлі ақпараттар тарата отырып, қоғамдық пікір қалыптастыруға, мемлекеттің, әлеуметтік топтардың, немесе жекелеген тұлғалардың мүдделі мұраттарын танытуға қызмет етеді Газет, журнал, альманах, бюллетень, олардың қосымшасы жатады. Шығармашылық процестердің ұйымдастырылу ерекшеліктеріне, тақырыптық-мазмұндық бағыттарына, оқырмандар аудиториясының сипатына қарай Іс - тәжірибелер баспа беттеріне ұсынылады
5 слайд
Ұстаздарға арналған сайттар тізімі
Ұстаздың білім және тәрбие берудегі еңбектерін интернетте жариялауға
арналған. Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие сағаттары. http://45minut.kz/
Ашық сабақтар сайты. Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие
сағаттары. http://ustaz.kz/
Білімділер порталы Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие сағаттары. http://bilimdiler.kz/
Ұстаздарға арналған танымдық-әдістемелік сайт http://sabaq.kz/
Республикалық әдістемелік сайт. Сабақтар сайты сіздерге әрқашан сапалы
материалдар ұсынады. http://sabaqtar.kz/
Публикации, материалы, конкурсы для учеников, педагогов, воспитателей и
родителей http://www.metodist.kz/
Ақпараттық анықтама http://shettili.kz/
Ұстаздар портфолиолары. Ұстаздарға арналған құжаттар сайты http://portfoliolar.kz/
«Балалар әлемі» журналының ресми сайты http://www.balalaralemi.k
z/
Ұстаздардың әдістемелік порталы http://kazustaz.kz/
Электронды кітапханалар http://www.foliant.kz/kk/
«Жасыл Академия» Ғылыми-білім беру орталығы http://green-academy.kz/k
az/
Физика пәнін оқытудағы жаңа ақпараттық технологияны қолдануды нахихаттау. http://www.physic.kz/
Онлайн курстар, Оқу орындары, Электронды кітапханалар http://dostykbilim.kz/
Білімпаз - Мұғалімдерге ақпараттық құралдар мен технологиялар туралы http://bilimpaz.kz/
Инетрнет және компьютерлер. Оқу орындары http://zhanaoi.kz/
Қазақ әдебиеті. Электронды кітапханалар http://kazadebiet.kz/
Білім беру http://pedsovet.kz/
Қазақстан ұстаздарының әлеуметтік порталы http://ped.kz/
Қазақстандық интернет-олимпиадалары http://cdo.kz/kz
Ақпараттық анықтама сайттары http://szh.kz/
Қазақстан тарихының веб-порталы http://e-history.kz/kz
5 слайд
Ұстаздарға арналған сайттар тізімі Ұстаздың білім және тәрбие берудегі еңбектерін интернетте жариялауға арналған. Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие сағаттары. http://45minut.kz/ Ашық сабақтар сайты. Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие сағаттары. http://ustaz.kz/ Білімділер порталы Күнтізбелік жоспар. Сабақ жоспарлары. Тәрбие сағаттары. http://bilimdiler.kz/ Ұстаздарға арналған танымдық-әдістемелік сайт http://sabaq.kz/ Республикалық әдістемелік сайт. Сабақтар сайты сіздерге әрқашан сапалы материалдар ұсынады. http://sabaqtar.kz/ Публикации, материалы, конкурсы для учеников, педагогов, воспитателей и родителей http://www.metodist.kz/ Ақпараттық анықтама http://shettili.kz/ Ұстаздар портфолиолары. Ұстаздарға арналған құжаттар сайты http://portfoliolar.kz/ «Балалар әлемі» журналының ресми сайты http://www.balalaralemi.k z/ Ұстаздардың әдістемелік порталы http://kazustaz.kz/ Электронды кітапханалар http://www.foliant.kz/kk/ «Жасыл Академия» Ғылыми-білім беру орталығы http://green-academy.kz/k az/ Физика пәнін оқытудағы жаңа ақпараттық технологияны қолдануды нахихаттау. http://www.physic.kz/ Онлайн курстар, Оқу орындары, Электронды кітапханалар http://dostykbilim.kz/ Білімпаз - Мұғалімдерге ақпараттық құралдар мен технологиялар туралы http://bilimpaz.kz/ Инетрнет және компьютерлер. Оқу орындары http://zhanaoi.kz/ Қазақ әдебиеті. Электронды кітапханалар http://kazadebiet.kz/ Білім беру http://pedsovet.kz/ Қазақстан ұстаздарының әлеуметтік порталы http://ped.kz/ Қазақстандық интернет-олимпиадалары http://cdo.kz/kz Ақпараттық анықтама сайттары http://szh.kz/ Қазақстан тарихының веб-порталы http://e-history.kz/kz
6 слайд
Іс тәжірибені құрастыру жоспарыІс тәжірибені құрастыру жоспарыІс - тәжірибені құрастыру жоспары
Жұмысты
ң атауы Авторлар
туралы
мәлімет Анотация
, кілттік
сөздер
Кіріспе бөлім
(нәтижелер
ді сипаттау )
Негізгі бөлім
(нәтижелер
ді талдау )
Қорытынды
(тұжырымда
р жасау ) Әдебиеттер5 2
3 4
1
6 7
6 слайд
Іс тәжірибені құрастыру жоспарыІс тәжірибені құрастыру жоспарыІс - тәжірибені құрастыру жоспары Жұмысты ң атауы Авторлар туралы мәлімет Анотация , кілттік сөздер Кіріспе бөлім (нәтижелер ді сипаттау ) Негізгі бөлім (нәтижелер ді талдау ) Қорытынды (тұжырымда р жасау ) Әдебиеттер5 2 3 4 1 6 7