Материалдар / Презентация:Командалық спорттық ойындар

Презентация:Командалық спорттық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2019
1196
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 - бөлім Командалық спорттық ойындар Сабақтың тақырыбы: Ойын техникасының дағдысын дамыту Қазығұрт ауданы “

1 слайд
2 - бөлім Командалық спорттық ойындар Сабақтың тақырыбы: Ойын техникасының дағдысын дамыту Қазығұрт ауданы “ Қосағаш” жалпы орта мектебінің Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сатеев Нурлан Орынбасарович Оқу мақсаты: 6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Барлық оқушылар орындай алады: Ойын техникасы ережелері мен ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын өмірмен байланыстырып, ой қорытады. Бағалау критерийлері Дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді қолданады. Балама түрлерін құруға қажет ережелер мен тәсілдерді түсінеді . Ойлау деңгейі : Білу, түсіну, қолдану Пәнаралық байланыс: психология, биология, физика ; Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Фол , дриблинг, аут ,пас, блок - шот“ Еліміздің ертеңі- бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында” Н.Ә.Назарбаев.

1 слайд

2 - бөлім Командалық спорттық ойындар Сабақтың тақырыбы: Ойын техникасының дағдысын дамыту Қазығұрт ауданы “ Қосағаш” жалпы орта мектебінің Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сатеев Нурлан Орынбасарович Оқу мақсаты: 6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Барлық оқушылар орындай алады: Ойын техникасы ережелері мен ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын өмірмен байланыстырып, ой қорытады. Бағалау критерийлері Дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді қолданады. Балама түрлерін құруға қажет ережелер мен тәсілдерді түсінеді . Ойлау деңгейі : Білу, түсіну, қолдану Пәнаралық байланыс: психология, биология, физика ; Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Фол , дриблинг, аут ,пас, блок - шот“ Еліміздің ертеңі- бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздардың қолында” Н.Ә.Назарбаев.

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Ширату жаттығуы» «Кім епті?» әдісі, «Қолды жұмысқа ж

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Ширату жаттығуы» «Кім епті?» әдісі, «Қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі “ ББҮ” әдісі «Ширату жаттығуы» әдісін таңдап алғандағы мақсатым оқушылардың ынтымақтастық, достық қарым - қатынас орнату, сабақ барысында оқушылар белсенді болуға ұмтылады деп ойлаймын «Кім епті?» , «Қолды жұмысқа жұмылдыру» әдістері ептілікті, жылдамдықты, икемділікті арттыру үшін қолданылады. Бұл әдістер арқылы ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын орындайды. . Бүгінгі сабақты меңгерту барысында уақытты жылдам, ұтымды пайдалану мақсатында қолдандым . Бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде өткендігін және алдыңғы сабағымды дамыту, жетілдіру мақсатында “ББҮ” әдісін қолдандым. Сол арқылы келесі сабағымды жетілдіремін.. Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын,оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады. ( Хэтти.) Белсенді оқу дегеніміз - оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артатын оқу ортасын құра білу.

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Ширату жаттығуы» «Кім епті?» әдісі, «Қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі “ ББҮ” әдісі «Ширату жаттығуы» әдісін таңдап алғандағы мақсатым оқушылардың ынтымақтастық, достық қарым - қатынас орнату, сабақ барысында оқушылар белсенді болуға ұмтылады деп ойлаймын «Кім епті?» , «Қолды жұмысқа жұмылдыру» әдістері ептілікті, жылдамдықты, икемділікті арттыру үшін қолданылады. Бұл әдістер арқылы ойын техникасының дағдысын дамыту жаттығуларын орындайды. . Бүгінгі сабақты меңгерту барысында уақытты жылдам, ұтымды пайдалану мақсатында қолдандым . Бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде өткендігін және алдыңғы сабағымды дамыту, жетілдіру мақсатында “ББҮ” әдісін қолдандым. Сол арқылы келесі сабағымды жетілдіремін.. Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын,оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады. ( Хэтти.) Белсенді оқу дегеніміз - оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артатын оқу ортасын құра білу.

Оқу мақсатын саралау 6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс – әрекет - терді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ер

3 слайд
Оқу мақсатын саралау 6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс – әрекет - терді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Бұл оқу мақсатын с абақ барысында баскетбол ойыны техникасын меңгерту үшін саралап таңдадым. Ресурстарды саралау Сабақ барысында тапсырмаларды орындау мақсатында қолданылған әдіс- тәсілдеріме байланысты мына ресурстарды пайдалану тиімді деп саралап алдым үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.       а Педагогикалық әдіс- тәсілдерді саралау “ Кім епті?” , “Қолды жұмысқа жұмылдыру” бұл әдістерді оқу мақсатына қол жеткізу үшін таңдап алдым. Т апсырмаларды оқушылардың жас ерекшеліктерін, қабілеттерін ескере отырып саралап таңдадым. Топтық ,жеке жұмысты саралау Жеке жұмыста “Бас бармақ” әдісі бойынша сабақты қорытындылайды деп ойладым . “ББҮ” әдісі бойынша кері байланыс арқылы сабақта қандай нәти - жеге жеткенін анықтау үшін таңдадым. Т оптық жұмыста о қушылар тапсырманы бірлесе орындауға дағдылана- ды, өз серігіне қолдау көрсетеді деп ойладым. Саралау Саралап о қыту мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады. Саралап о қытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

3 слайд

Оқу мақсатын саралау 6.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс – әрекет - терді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдана білу. Бұл оқу мақсатын с абақ барысында баскетбол ойыны техникасын меңгерту үшін саралап таңдадым. Ресурстарды саралау Сабақ барысында тапсырмаларды орындау мақсатында қолданылған әдіс- тәсілдеріме байланысты мына ресурстарды пайдалану тиімді деп саралап алдым үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.       а Педагогикалық әдіс- тәсілдерді саралау “ Кім епті?” , “Қолды жұмысқа жұмылдыру” бұл әдістерді оқу мақсатына қол жеткізу үшін таңдап алдым. Т апсырмаларды оқушылардың жас ерекшеліктерін, қабілеттерін ескере отырып саралап таңдадым. Топтық ,жеке жұмысты саралау Жеке жұмыста “Бас бармақ” әдісі бойынша сабақты қорытындылайды деп ойладым . “ББҮ” әдісі бойынша кері байланыс арқылы сабақта қандай нәти - жеге жеткенін анықтау үшін таңдадым. Т оптық жұмыста о қушылар тапсырманы бірлесе орындауға дағдылана- ды, өз серігіне қолдау көрсетеді деп ойладым. Саралау Саралап о қыту мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады. Саралап о қытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

Бағалау критерийлері 1 -тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барыс

4 слайд
Бағалау критерийлері 1 -тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барысында сақтаңдар. Допты лақтыру әдістерін орындаңдар. Дескриптор - Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; -Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; -Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды; -Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды; -Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды; Бағалау критерийлері Дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді қолданады. Балама түрлерін құруға қа ж ет ережелер мен тәсілдерді түсінеді . Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” арқылы бағалау “ ББҮ” әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта қандай білім мен тәжірибе алғанына, не үйренгеніне ауызша кері байланыс береді.Мадақтау, қолдау, марапаттау Үнемі сабақ барысында оқушыларға сұрақ - жауап ар қылы кері байланыс байланыс беріп отырамынБағалау -дегеніміз үдерістің ажырамас бір бөлігі.

4 слайд

Бағалау критерийлері 1 -тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барысында сақтаңдар. Допты лақтыру әдістерін орындаңдар. Дескриптор - Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды; -Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды; -Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды; -Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды; -Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды; Бағалау критерийлері Дене жаттығулары аясындағы іс - әрекеттерді қолданады. Балама түрлерін құруға қа ж ет ережелер мен тәсілдерді түсінеді . Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” арқылы бағалау “ ББҮ” әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта қандай білім мен тәжірибе алғанына, не үйренгеніне ауызша кері байланыс береді.Мадақтау, қолдау, марапаттау Үнемі сабақ барысында оқушыларға сұрақ - жауап ар қылы кері байланыс байланыс беріп отырамынБағалау -дегеніміз үдерістің ажырамас бір бөлігі.

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы • Ықшам сабақтың ықпалы жаңартылған білім мазмұны негізінде оқу бағдарламасына сүйене

5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы • Ықшам сабақтың ықпалы жаңартылған білім мазмұны негізінде оқу бағдарламасына сүйене отырып,оқу мақсатына сай ҚМЖ жасауды үйрендім. • Оқу мақсаттарына сай келетін тапсырмалар беріп , дескриптор құруды, тапсырмаға сәйкестендіріп әдіс-тәсілдерді қолдануды үйрендім . • Қажетті материалдар мен ресурстарды тиімді пайдалануды білдім. Ықшам сабақтар ықпалыЕлбасы Нұрсұлтан Әбішұлы «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер-бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» деген болатын. Бағдарламаның мазмұнын, идеясын түсінуіме ықпал жасады.  Оқу мақсатына сай тапсырмалар мен педагогикалық әдіс -т әсілдерді қолдануды, ауызша және жазбаша кері байланыс беруді , бағалау жүйесін жүйелі жүргізуді үйрендім.  Тренердің және әріптестерімнің арқасында тиімді әдіс-тәсілдерді саралап,таңдауды үйрендім.  Топтық, жұптық жұмыстар барысында бір – бірімізбен әдіс – тәсілдер алмасу барысында көмегі тиді.

5 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы • Ықшам сабақтың ықпалы жаңартылған білім мазмұны негізінде оқу бағдарламасына сүйене отырып,оқу мақсатына сай ҚМЖ жасауды үйрендім. • Оқу мақсаттарына сай келетін тапсырмалар беріп , дескриптор құруды, тапсырмаға сәйкестендіріп әдіс-тәсілдерді қолдануды үйрендім . • Қажетті материалдар мен ресурстарды тиімді пайдалануды білдім. Ықшам сабақтар ықпалыЕлбасы Нұрсұлтан Әбішұлы «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер-бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» деген болатын. Бағдарламаның мазмұнын, идеясын түсінуіме ықпал жасады.  Оқу мақсатына сай тапсырмалар мен педагогикалық әдіс -т әсілдерді қолдануды, ауызша және жазбаша кері байланыс беруді , бағалау жүйесін жүйелі жүргізуді үйрендім.  Тренердің және әріптестерімнің арқасында тиімді әдіс-тәсілдерді саралап,таңдауды үйрендім.  Топтық, жұптық жұмыстар барысында бір – бірімізбен әдіс – тәсілдер алмасу барысында көмегі тиді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ