Материалдар / Презентация«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін –өзі тану пәнінің рухани адамгершілік, жалпыадамзаттық құндылықтарды насихаттайтын және мұғалімге елдің болашағын қалыптастыруда ең басты рөл берілгендігін және басқа мамандықтардың ішінде ең маңызды, ардақтысы және ең қиын мамандық екенін түсіндіру. -Өзін –өзі тану пәнінің рухани адамгершілік, жалпыадамзаттық құндылықтарды адам бойына сіңіретін пән екенін түсіндіру; -Өз ісіне адал, шыншыл, шынайы берілудің маңыздылығын түсіндіру; - Мұғалім бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерді, жалпыадамзаттық құндылықтарды дамыту; -Мұғалімнің рухының жоғары болуы және белгілі ережелерге үнемі бағынып отыру қажет екендігін түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
1284
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Амандасу Қызыл алақан-екі қолмен көрісу Көк алақан-иықтан сипалау Сары алақан-жауырынмен амандасу

1 слайд
Амандасу Қызыл алақан-екі қолмен көрісу Көк алақан-иықтан сипалау Сары алақан-жауырынмен амандасу

1 слайд

Амандасу Қызыл алақан-екі қолмен көрісу Көк алақан-иықтан сипалау Сары алақан-жауырынмен амандасу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Танысу» жаттығуы: Жиналыппыз мереке күні бәріміз де, Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де.

2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Танысу» жаттығуы: Жиналыппыз мереке күні бәріміз де, Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де. Төрлетіңіздер, қадірлі қоңақтарым, Гүл-гүл жайнап мына біздің төрімізге- демекші, барлықтарыңызды ортаға шеңбер құруға шақырамын. -«Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл»-, дейді, ендеше шеңберде тұрып,бір-бірімізбен танысайық. -Менің атым Ырыс.Сіздермен танысқаныма өте қуаныштымын./көршіме қарап/-Сіз кім боласыз? -Менің атым Сәуле.Мен Ырыспен танысқаныма қуаныштымын! /келесі көршісіне қарап/-Сіз кім боласыз? -Мен Жомартпын…..

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Танысу» жаттығуы: Жиналыппыз мереке күні бәріміз де, Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де. Төрлетіңіздер, қадірлі қоңақтарым, Гүл-гүл жайнап мына біздің төрімізге- демекші, барлықтарыңызды ортаға шеңбер құруға шақырамын. -«Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл»-, дейді, ендеше шеңберде тұрып,бір-бірімізбен танысайық. -Менің атым Ырыс.Сіздермен танысқаныма өте қуаныштымын./көршіме қарап/-Сіз кім боласыз? -Менің атым Сәуле.Мен Ырыспен танысқаныма қуаныштымын! /келесі көршісіне қарап/-Сіз кім боласыз? -Мен Жомартпын…..

«Капитан» ойыны арқылы топқа бөліну Қызыл желкен - екі адамнан жұптасады; Көк желкен - үш адамнан шеңбер жасайды; Ақ желке

3 слайд
«Капитан» ойыны арқылы топқа бөліну Қызыл желкен - екі адамнан жұптасады;  Көк желкен - үш адамнан шеңбер жасайды;  Ақ желкен - бес адамнан қатарға тұрады. 

3 слайд

«Капитан» ойыны арқылы топқа бөліну Қызыл желкен - екі адамнан жұптасады;  Көк желкен - үш адамнан шеңбер жасайды;  Ақ желкен - бес адамнан қатарға тұрады. 

Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»

4 слайд
Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»

4 слайд

Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»

«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»

5 слайд
«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»

5 слайд

«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»

: СараАлпысқызы “ Өзін- өзітанупәні адамның - , өзінөзітануына өзініңең жақсықасиеттерін , - анықтауға өзарұжданын ,

6 слайд
: СараАлпысқызы “ Өзін- өзітанупәні адамның - , өзінөзітануына өзініңең жақсықасиеттерін , - анықтауға өзарұжданын , сақтап әрқашанда АДАМ дегенатқалайықболуына . ықпалетеді Жалпыадамзаттық – - құндылықтардыоқыту Өзін ” өзітануға негізгіруханижол . болыптабылады

6 слайд

: СараАлпысқызы “ Өзін- өзітанупәні адамның - , өзінөзітануына өзініңең жақсықасиеттерін , - анықтауға өзарұжданын , сақтап әрқашанда АДАМ дегенатқалайықболуына . ықпалетеді Жалпыадамзаттық – - құндылықтардыоқыту Өзін ” өзітануға негізгіруханижол . болыптабылады

Әбу Насыр әл-Фараби  Жаңатуылғаннәрестеніңақыл - , ойы , миытазаболады қайырымдылық пензұлымдықтыңешқайсысын , таң

7 слайд
Әбу Насыр әл-Фараби  Жаңатуылғаннәрестеніңақыл - , ойы , миытазаболады қайырымдылық пензұлымдықтыңешқайсысын , таңдайалмайды қайырымдылық адамныңөмірсүруүдерісінде . жиналады  Адамдүниегекелгендетазамектеп , тақтасындайболады тақтабетінеәр адамөзқолжазбасынжазып қалдырғандайкішкененәрестенің детазасанасынаөсекелеәрнәрсе . жазылады

7 слайд

Әбу Насыр әл-Фараби  Жаңатуылғаннәрестеніңақыл - , ойы , миытазаболады қайырымдылық пензұлымдықтыңешқайсысын , таңдайалмайды қайырымдылық адамныңөмірсүруүдерісінде . жиналады  Адамдүниегекелгендетазамектеп , тақтасындайболады тақтабетінеәр адамөзқолжазбасынжазып қалдырғандайкішкененәрестенің детазасанасынаөсекелеәрнәрсе . жазылады

3. Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Ола

8 слайд
3. Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық- эмоциялық реңге ие болады.

8 слайд

3. Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық- эмоциялық реңге ие болады.

4. Сананың құрылымы туралы З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жас

9 слайд
4. Сананың құрылымы туралы З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады. З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету адам мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды. К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Ол сонымен қатар жоғары деңгейде әсерленудің терапевтік әсері бар екендігін және адамды ізгілендіре түседі, оған шығармашылық шабыт, қуат беретінін дәлелдеді.

9 слайд

4. Сананың құрылымы туралы З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады. З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету адам мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды. К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Ол сонымен қатар жоғары деңгейде әсерленудің терапевтік әсері бар екендігін және адамды ізгілендіре түседі, оған шығармашылық шабыт, қуат беретінін дәлелдеді.

Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМ Дұрыс (оң) қабылдау

10 слайд
Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМ Дұрыс (оң) қабылдау

10 слайд

Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМ Дұрыс (оң) қабылдау

Сананытазарту •Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн. •Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түй

11 слайд
Сананытазарту •Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн. •Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс. •Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз. •Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз. •Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз; Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз; Тыныш қана жатыңыз. •Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз. •Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз. •Жақсы компания, орта табыңыз. •Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз. •Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз. •Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз. •Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз. •Ажырата ойлауды дамытыңыз. •Ертедегі даналар: •«Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен.

11 слайд

Сананытазарту •Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн. •Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс. •Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз. •Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз. •Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз; Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз; Тыныш қана жатыңыз. •Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз. •Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз. •Жақсы компания, орта табыңыз. •Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз. •Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз. •Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз. •Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз. •Ажырата ойлауды дамытыңыз. •Ертедегі даналар: •«Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен.

2. – Өзін өзітануруханиадамгершілік білімберубағдарламасындағы мәңгілікжалыпадамзаттық құндылықтар Аксиология (грекше ἀ

12 слайд
2. – Өзін өзітануруханиадамгершілік білімберубағдарламасындағы мәңгілікжалыпадамзаттық құндылықтар Аксиология (грекше ἀξία – құндылық және λόγος – ілім) – «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп аталынады.

12 слайд

2. – Өзін өзітануруханиадамгершілік білімберубағдарламасындағы мәңгілікжалыпадамзаттық құндылықтар Аксиология (грекше ἀξία – құндылық және λόγος – ілім) – «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп аталынады.

Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған ж

13 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «

13 слайд

Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «

21.10.2023 "БӨБЕК" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты 14

14 слайд
21.10.2023 "БӨБЕК" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты 14

14 слайд

21.10.2023 "БӨБЕК" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты 14

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік және Қиянат жасамау адамның ұлтына, нәсіл

15 слайд
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік және Қиянат жасамау адамның ұлтына, нәсіліне, тұратын ортасына және діни, мәдени тиістілігіне байланыссыз және уақытпен шектелмейді. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бір- біріне етене еніп, адам руханияты мен мәдениетінің бірыңғай негізін құрайды.

15 слайд

Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік және Қиянат жасамау адамның ұлтына, нәсіліне, тұратын ортасына және діни, мәдени тиістілігіне байланыссыз және уақытпен шектелмейді. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бір- біріне етене еніп, адам руханияты мен мәдениетінің бірыңғай негізін құрайды.

3. Өзін – өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі Мұғалімніңжоғарырухы . : « –

16 слайд
3. Өзін – өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі Мұғалімніңжоғарырухы . : « – ЫАлтынсарин Мұғалім білімберудегіеңмаңызды . , адам Еңозықпедагогикалықоқуқұралдары үкімет , қаулылары өтеқаталинспекторлықбақылаумаңызы . жағынанмұғалімдәрежесіментеңесеалмайды , Сондықтан менүшінмұғалімәлемдегібарлықасыл ». заттардандақымбат . : « , , ШАмонашвили Мұғалімдіойшыл шығармашыл . еркінетіптәрбиелеукерек Мұғалімдердібалағаттаудың . орнынаолардыұлықтауқажет Оларөмірсуретшілері . ғой БүгінгімұғалімдерХХІғасырдыңортасынсалып ». жатыр : « АдольфДистервег Мұғалімрухынбірдебіркітап ». алмастырмауықажетжәнеалмастыраалмайдыда

16 слайд

3. Өзін – өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі Мұғалімніңжоғарырухы . : « – ЫАлтынсарин Мұғалім білімберудегіеңмаңызды . , адам Еңозықпедагогикалықоқуқұралдары үкімет , қаулылары өтеқаталинспекторлықбақылаумаңызы . жағынанмұғалімдәрежесіментеңесеалмайды , Сондықтан менүшінмұғалімәлемдегібарлықасыл ». заттардандақымбат . : « , , ШАмонашвили Мұғалімдіойшыл шығармашыл . еркінетіптәрбиелеукерек Мұғалімдердібалағаттаудың . орнынаолардыұлықтауқажет Оларөмірсуретшілері . ғой БүгінгімұғалімдерХХІғасырдыңортасынсалып ». жатыр : « АдольфДистервег Мұғалімрухынбірдебіркітап ». алмастырмауықажетжәнеалмастыраалмайдыда

Педагог стилі Авторитарлық стиль Либералдық стиль Гуманды стиль

17 слайд
Педагог стилі Авторитарлық стиль Либералдық стиль Гуманды стиль

17 слайд

Педагог стилі Авторитарлық стиль Либералдық стиль Гуманды стиль

Мұғалімніңүштүрі • Шағымданушы • Түсіндіруші •Қанаттандыру шы

18 слайд
Мұғалімніңүштүрі • Шағымданушы • Түсіндіруші •Қанаттандыру шы

18 слайд

Мұғалімніңүштүрі • Шағымданушы • Түсіндіруші •Қанаттандыру шы

Мұғалімге арналған екі ереже 1- ережеге қара. 2-ереже 1 ереже Басқаларға үйреткеніңді, алдымен өзің орында. 2 ереже 1-

19 слайд
Мұғалімге арналған екі ереже 1- ережеге қара. 2-ереже 1 ереже Басқаларға үйреткеніңді, алдымен өзің орында. 2 ереже 1- ережеге қара.

19 слайд

Мұғалімге арналған екі ереже 1- ережеге қара. 2-ереже 1 ереже Басқаларға үйреткеніңді, алдымен өзің орында. 2 ереже 1- ережеге қара.

•Оқушы толтыратын құты емес, жағатын алау! Деген нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

20 слайд
•Оқушы толтыратын құты емес, жағатын алау! Деген нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

20 слайд

•Оқушы толтыратын құты емес, жағатын алау! Деген нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

Мұғалімнің басты қасиеттері •Мұғалімге басты екі қасиет қажет: қарапайымдылық, өз кемшіліктерін ұғыну үшін, және де кемелдену

21 слайд
Мұғалімнің басты қасиеттері •Мұғалімге басты екі қасиет қажет: қарапайымдылық, өз кемшіліктерін ұғыну үшін, және де кемелденуге тілек • (ертеде мұғалім балалардың алдына бармас бұрын ойларын тазалап алған).

21 слайд

Мұғалімнің басты қасиеттері •Мұғалімге басты екі қасиет қажет: қарапайымдылық, өз кемшіліктерін ұғыну үшін, және де кемелденуге тілек • (ертеде мұғалім балалардың алдына бармас бұрын ойларын тазалап алған).

1. Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Сабақ өте қызықты, тиімді өту үшін мына бес ережені сақтауымыз керек:

22 слайд
1. Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Сабақ өте қызықты, тиімді өту үшін мына бес ережені сақтауымыз керек:

22 слайд

1. Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Сабақ өте қызықты, тиімді өту үшін мына бес ережені сақтауымыз керек:

Ән “Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!” Ән: Хормен ән айту «Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!» 1. Теріп едік жемісін сезім

23 слайд
Ән “Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!” Ән: Хормен ән айту «Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың,    Сыйластықтың алауын өзің жақтың.    Сенің думан тойыңның әнін естіп,    Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қ-сы:    Бүгін қандай тамаша     Көңілді күн 3-рет    Сені қуанышыңмен құттықтаймын     Бақытты бол, жан досым!  2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп,    Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.    Есігіңнен мен кіріп келгенімде    Қуандың ау балаша мені көріп.  Қ-сы:    Бүгін қандай тамаша     Көңілді күн 3-рет    Сені қуанышыңмен құттықтаймын     Бақытты бол, жан досым!

23 слайд

Ән “Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!” Ән: Хормен ән айту «Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың,    Сыйластықтың алауын өзің жақтың.    Сенің думан тойыңның әнін естіп,    Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қ-сы:    Бүгін қандай тамаша     Көңілді күн 3-рет    Сені қуанышыңмен құттықтаймын     Бақытты бол, жан досым!  2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп,    Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.    Есігіңнен мен кіріп келгенімде    Қуандың ау балаша мені көріп.  Қ-сы:    Бүгін қандай тамаша     Көңілді күн 3-рет    Сені қуанышыңмен құттықтаймын     Бақытты бол, жан досым!

Назарларыңызға рахмет! Бастысы- пәнді оқыту емес, пәнді оқыту арқылы тұлғада рухани адамгершілікті дамыту. Қымбатты ұстаздар,

24 слайд
Назарларыңызға рахмет! Бастысы- пәнді оқыту емес, пәнді оқыту арқылы тұлғада рухани адамгершілікті дамыту. Қымбатты ұстаздар, сіздерге талмас қанат, шығармашылық шабыт тілеймін !

24 слайд

Назарларыңызға рахмет! Бастысы- пәнді оқыту емес, пәнді оқыту арқылы тұлғада рухани адамгершілікті дамыту. Қымбатты ұстаздар, сіздерге талмас қанат, шығармашылық шабыт тілеймін !