Презентация«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Амандасу
Қызыл алақан-екі қолмен көрісу
Көк алақан-иықтан сипалау
Сары алақан-жауырынмен амандасу
1 слайд
Амандасу Қызыл алақан-екі қолмен көрісу Көк алақан-иықтан сипалау Сары алақан-жауырынмен амандасу
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Танысу»
жаттығуы:
Жиналыппыз мереке күні бәріміз де,
Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де.
Төрлетіңіздер, қадірлі қоңақтарым,
Гүл-гүл жайнап мына біздің төрімізге- демекші,
барлықтарыңызды ортаға шеңбер құруға шақырамын.
-«Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл»-, дейді,
ендеше шеңберде тұрып,бір-бірімізбен танысайық.
-Менің атым Ырыс.Сіздермен танысқаныма өте
қуаныштымын./көршіме қарап/-Сіз кім боласыз?
-Менің атым Сәуле.Мен Ырыспен танысқаныма
қуаныштымын! /келесі көршісіне қарап/-Сіз кім боласыз?
-Мен Жомартпын…..
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Танысу» жаттығуы: Жиналыппыз мереке күні бәріміз де, Үлкен-кіші, жасымыз, кәріміз де. Төрлетіңіздер, қадірлі қоңақтарым, Гүл-гүл жайнап мына біздің төрімізге- демекші, барлықтарыңызды ортаға шеңбер құруға шақырамын. -«Мыңның түсін білгенше, бірдің атын біл»-, дейді, ендеше шеңберде тұрып,бір-бірімізбен танысайық. -Менің атым Ырыс.Сіздермен танысқаныма өте қуаныштымын./көршіме қарап/-Сіз кім боласыз? -Менің атым Сәуле.Мен Ырыспен танысқаныма қуаныштымын! /келесі көршісіне қарап/-Сіз кім боласыз? -Мен Жомартпын…..
3 слайд
«Капитан» ойыны арқылы топқа
бөліну
Қызыл желкен - екі
адамнан жұптасады;
Көк желкен - үш адамнан
шеңбер жасайды;
Ақ желкен - бес адамнан
қатарға тұрады.
3 слайд
«Капитан» ойыны арқылы топқа бөліну Қызыл желкен - екі адамнан жұптасады; Көк желкен - үш адамнан шеңбер жасайды; Ақ желкен - бес адамнан қатарға тұрады.
4 слайд
Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»
4 слайд
Тыныштық сәті «Нұрға бөлену»
5 слайд
«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы
мұғалімнің рөлі»
5 слайд
«Рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі»
6 слайд
:Сара Алпысқызы
“ Өзін -
өзі тану пәні адамның
- ,
өзін өзі тануына өзінің ең
жақсы қасиеттерін
, -
анықтауға өз ар ұжданын
,
сақтап әрқашанда АДАМ
деген атқа лайық болуына
.
ықпал етеді
Жалпыадамзаттық
– -
құндылықтарды оқыту Өзін
”
өзі тануға негізгі рухани жол
.
болып табылады
6 слайд
:Сара Алпысқызы “ Өзін - өзі тану пәні адамның - , өзін өзі тануына өзінің ең жақсы қасиеттерін , - анықтауға өз ар ұжданын , сақтап әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына . ықпал етеді Жалпыадамзаттық – - құндылықтарды оқыту Өзін ” өзі тануға негізгі рухани жол . болып табылады
7 слайд
Әбу Насыр әл -Фараби
Жаңа туылған нәрестенің ақыл - , ойы
,
миы таза болады қайырымдылық
пен зұлымдықтың ешқайсысын
,
таңдай алмайды қайырымдылық
адамның өмір сүру үдерісінде
.
жиналады
Адам дүниеге келгенде таза мектеп
,
тақтасындай болады тақта бетіне әр
адам өз қолжазбасын жазып
қалдырғандай кішкене нәрестенің
де таза санасына өсе келе әр нәрсе
.
жазылады
7 слайд
Әбу Насыр әл -Фараби Жаңа туылған нәрестенің ақыл - , ойы , миы таза болады қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын , таңдай алмайды қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде . жиналады Адам дүниеге келгенде таза мектеп , тақтасындай болады тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе . жазылады
8 слайд
3. Сана арқылы оқыту
Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес
сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін
үдерістер.
Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың
маңызды жолдары болып табылады.
Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы
әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде
санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық-
эмоциялық реңге ие болады.
8 слайд
3. Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық- эмоциялық реңге ие болады.
9 слайд
4. Сананың құрылымы туралы
З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін
ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады.
Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып
қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана
(подсознание) деп атады.
З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды
қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету адам
мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды.
К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен
басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне
назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Ол
сонымен қатар жоғары деңгейде әсерленудің терапевтік
әсері бар екендігін және адамды ізгілендіре түседі, оған
шығармашылық шабыт, қуат беретінін дәлелдеді.
9 слайд
4. Сананың құрылымы туралы З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады. З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету адам мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды. К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Ол сонымен қатар жоғары деңгейде әсерленудің терапевтік әсері бар екендігін және адамды ізгілендіре түседі, оған шығармашылық шабыт, қуат беретінін дәлелдеді.
10 слайд
Сананың құрылымы
Жоғар
ы сана
Сана
Түпкі
сана
Бес
сезім
мүшесі Интуиция
Эмоция
ӘЛЕМДұрыс (оң)
қабылдау
10 слайд
Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМДұрыс (оң) қабылдау
11 слайд
Сананы тазарту
•
Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.
•
Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.
•
Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.
•
Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды
бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.
•
Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды
бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз.
Ашулана бастасаңыз:
Бір стакан суық су ішіңіз;
Айнадан бет -жүзіңізге қараңыз;
Тыныш қана жатыңыз.
•
Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз.
•
Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз.
•
Жақсы компания, орта табыңыз.
•
Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз.
•
Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз.
•
Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз
және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз.
•
Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз.
•
Ажырата ойлауды дамытыңыз.
•
Ертедегі даналар:
•
«Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен.
11 слайд
Сананы тазарту • Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн. • Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс. • Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз. • Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз. • Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз: Бір стакан суық су ішіңіз; Айнадан бет -жүзіңізге қараңыз; Тыныш қана жатыңыз. • Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз. • Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз. • Жақсы компания, орта табыңыз. • Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз. • Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз. • Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз. • Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз. • Ажырата ойлауды дамытыңыз. • Ертедегі даналар: • «Әлемде тыныштық болсын және де ол менен басталсын!» деген екен.
12 слайд
2. – Өзін өзі тану рухани адамгершілік
білім беру бағдарламасындағы
мәңгілік жалыпадамзаттық
құндылықтар
Аксиология (грекше ἀξία – құндылық және
λόγος – ілім) – «құндылық» категориясын
зерттейтін философия саласы.
Адам үшін аса маңызды заттар,
құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді
құндылықтар деп аталынады.
12 слайд
2. – Өзін өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мәңгілік жалыпадамзаттық құндылықтар Аксиология (грекше ἀξία – құндылық және λόγος – ілім) – «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп аталынады.
13 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі
оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре
пайда болған және абсолюттік.
Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан-
дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-
жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің
тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы).
Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның
интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында
меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық,
жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.)
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа
бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл
адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.
«
13 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «
14 слайд
21.10.2023 "БӨБЕК" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді
дамуы институты 14
14 слайд
21.10.2023 "БӨБЕК" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты 14
15 слайд
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар
Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік және
Қиянат жасамау адамның ұлтына, нәсіліне, тұратын ортасына
және діни, мәдени тиістілігіне байланыссыз және уақытпен
шектелмейді.
Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бір-
біріне етене еніп, адам руханияты мен мәдениетінің бірыңғай
негізін құрайды.
15 слайд
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, Сүйіспеншілік және Қиянат жасамау адамның ұлтына, нәсіліне, тұратын ортасына және діни, мәдени тиістілігіне байланыссыз және уақытпен шектелмейді. Олар бөлінбейді, өзара байланысты, өзара тәуелді және бір- біріне етене еніп, адам руханияты мен мәдениетінің бірыңғай негізін құрайды.
16 слайд
3. Өзін – өзі тану рухани адамгершілік білім
беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі
Мұғалімнің жоғары рухы
. : « –
Ы Алтынсарин Мұғалім білім берудегі ең маңызды
. ,
адам Ең озық педагогикалық оқу құралдары үкімет
,
қаулылары өте қатал инспекторлық бақылау маңызы
.
жағынан мұғалім дәрежесімен теңесе алмайды
,
Сондықтан мен үшін мұғалім әлемдегі барлық асыл
».
заттардан да қымбат
. : « , ,
Ш Амонашвили Мұғалімді ойшыл шығармашыл
.
еркін етіп тәрбиелеу керек Мұғалімдерді балағаттаудың
.
орнына оларды ұлықтау қажет Олар өмір суретшілері
.
ғой Бүгінгі мұғалімдер ХХІ ғасырдың ортасын салып
».
жатыр
: «
Адольф Дистервег Мұғалім рухын бірде бір кітап
».
алмастырмауы қажет және алмастыра алмайды да
16 слайд
3. Өзін – өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі Мұғалімнің жоғары рухы . : « – Ы Алтынсарин Мұғалім білім берудегі ең маңызды . , адам Ең озық педагогикалық оқу құралдары үкімет , қаулылары өте қатал инспекторлық бақылау маңызы . жағынан мұғалім дәрежесімен теңесе алмайды , Сондықтан мен үшін мұғалім әлемдегі барлық асыл ». заттардан да қымбат . : « , , Ш Амонашвили Мұғалімді ойшыл шығармашыл . еркін етіп тәрбиелеу керек Мұғалімдерді балағаттаудың . орнына оларды ұлықтау қажет Олар өмір суретшілері . ғой Бүгінгі мұғалімдер ХХІ ғасырдың ортасын салып ». жатыр : « Адольф Дистервег Мұғалім рухын бірде бір кітап ». алмастырмауы қажет және алмастыра алмайды да
17 слайд
Педагог стилі
Авторитарлық стиль
Либералдық стиль
Гуманды стиль
17 слайд
Педагог стилі Авторитарлық стиль Либералдық стиль Гуманды стиль
18 слайд
Мұғалімнің үш түрі
•
Шағымданушы
•
Түсіндіруші
•
Қанаттандыру
шы
18 слайд
Мұғалімнің үш түрі • Шағымданушы • Түсіндіруші • Қанаттандыру шы
19 слайд
Мұғалімге арналған екі
ереже
1- ережеге қара.2-ереже 1 ереже
Басқаларға
үйреткеніңді,
алдымен өзің
орында. 2 ереже
1- ережеге қара.
19 слайд
Мұғалімге арналған екі ереже 1- ережеге қара.2-ереже 1 ереже Басқаларға үйреткеніңді, алдымен өзің орында. 2 ереже 1- ережеге қара.
20 слайд
•
Оқушы толтыратын құты
емес, жағатын алау! Деген
нақыл сөздің мағынасын
қалай түсінесіздер?
20 слайд
• Оқушы толтыратын құты емес, жағатын алау! Деген нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
21 слайд
Мұғалімнің басты қасиеттері
•
Мұғалімге басты екі қасиет
қажет: қарапайымдылық, өз
кемшіліктерін ұғыну үшін,
және де кемелденуге тілек
•
(ертеде мұғалім балалардың
алдына бармас бұрын
ойларын тазалап алған).
21 слайд
Мұғалімнің басты қасиеттері • Мұғалімге басты екі қасиет қажет: қарапайымдылық, өз кемшіліктерін ұғыну үшін, және де кемелденуге тілек • (ертеде мұғалім балалардың алдына бармас бұрын ойларын тазалап алған).
22 слайд
1. Тәртіп
2. Талап
3. Тыныштық
4. Тазалық
5. ТатулықСабақ өте қызықты, тиімді өту
үшін мына бес ережені
сақтауымыз керек:
22 слайд
1. Тәртіп 2. Талап 3. Тыныштық 4. Тазалық 5. ТатулықСабақ өте қызықты, тиімді өту үшін мына бес ережені сақтауымыз керек:
23 слайд
Ән “Бүгін қандай тамаша, көңілді
күн!”
Ән: Хормен ән айту
«Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!»
1. Теріп едік жемісін сезім бақтың,
Сыйластықтың алауын өзің жақтың.
Сенің думан тойыңның әнін естіп,
Есігіңді шыдамай өзім қақтым.
Қ-сы:
Бүгін қандай тамаша
Көңілді күн 3-рет
Сені қуанышыңмен құттықтаймын
Бақытты бол, жан досым!
2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп,
Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.
Есігіңнен мен кіріп келгенімде
Қуандың ау балаша мені көріп.
Қ-сы:
Бүгін қандай тамаша
Көңілді күн 3-рет
Сені қуанышыңмен құттықтаймын
Бақытты бол, жан досым!
23 слайд
Ән “Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!” Ән: Хормен ән айту «Бүгін қандай тамаша, көңілді күн!» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қ-сы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым! 2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп. Қ-сы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!
24 слайд
Назарларыңызға рахмет!Бастысы- пәнді оқыту емес, пәнді оқыту арқылы
тұлғада рухани адамгершілікті дамыту.
Қымбатты ұстаздар, сіздерге талмас қанат,
шығармашылық шабыт тілеймін !
24 слайд
Назарларыңызға рахмет!Бастысы- пәнді оқыту емес, пәнді оқыту арқылы тұлғада рухани адамгершілікті дамыту. Қымбатты ұстаздар, сіздерге талмас қанат, шығармашылық шабыт тілеймін !