Материалдар / Қалыптастырушы бағалаудың мәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалыптастырушы бағалаудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәлелдерді жинау үдерісі; Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану; Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2022
257
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын с

1 слайд
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф Қалыптастырушы бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру .

1 слайд

«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф Қалыптастырушы бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру .

- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үз

2 слайд
- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; - қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; - сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады; - жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады; - тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым- қатынас жасауға дағдыланады; - меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс- əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа түседі; - қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді; - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :

2 слайд

- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; - қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; - сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады; - жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады; - тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым- қатынас жасауға дағдыланады; - меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс- əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа түседі; - қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді; - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :

 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану; 

3 слайд
 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану;  Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. 3

3 слайд

 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану;  Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. 3

Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау

4 слайд
Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау Диагности калық  Әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін білім мен дағдыларды өлшеу 4

4 слайд

Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау Диагности калық  Әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін білім мен дағдыларды өлшеу 4

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездес

5 слайд
 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:

5 слайд

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:

ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлес

6 слайд
ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

6 слайд

ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұн

7 слайд
Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұнын біледі 1 ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2 Тақырыпты қорытындылай алады 2 Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей алады 2 В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 8 балл Сұрақтарға жауап береді 2 ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын білдіреді 2 Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1 Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1 Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1 Д Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1 4 балл Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды қолдана алады 1 Ойын жүйелі жеткізе алады 1 Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған тапсырмалардың дескрипторы Мәтінмен жұмыс. Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: І

7 слайд

Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұнын біледі 1 ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2 Тақырыпты қорытындылай алады 2 Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей алады 2 В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 8 балл Сұрақтарға жауап береді 2 ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын білдіреді 2 Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1 Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1 Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1 Д Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1 4 балл Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды қолдана алады 1 Ойын жүйелі жеткізе алады 1 Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған тапсырмалардың дескрипторы Мәтінмен жұмыс. Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: І

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 -

8 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:

8 слайд

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

9 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:

9 слайд

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

10 слайд

10 слайд