Қалыптастырушы бағалаудың мәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалыптастырушы бағалаудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәлелдерді жинау үдерісі; Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану; Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын с

#1 слайд
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф Қалыптастырушы бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру .

1 слайд

«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф Қалыптастырушы бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру .

- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үз

#2 слайд
- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; - қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; - сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады; - жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады; - тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым- қатынас жасауға дағдыланады; - меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс- əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа түседі; - қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді; - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :

2 слайд

- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; - қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; - сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады; - жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады; - тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым- қатынас жасауға дағдыланады; - меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс- əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа түседі; - қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді; - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :

 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану; 

#3 слайд
 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану;  Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. 3

3 слайд

 Дәлелдерді жинау үдерісі;  Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану;  Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. 3

Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау

#4 слайд
Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау Диагности калық  Әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін білім мен дағдыларды өлшеу 4

4 слайд

Қалыптастырушы  Оқушыларды оқу және  оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық  Оқуды бағалау Диагности калық  Әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін білім мен дағдыларды өлшеу 4

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездес

#5 слайд
 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:

5 слайд

 Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды.  Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.  Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:

ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлес

#6 слайд
ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

6 слайд

ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов

Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұн

#7 слайд
Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұнын біледі 1 ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2 Тақырыпты қорытындылай алады 2 Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей алады 2 В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 8 балл Сұрақтарға жауап береді 2 ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын білдіреді 2 Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1 Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1 Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1 Д Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1 4 балл Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды қолдана алады 1 Ойын жүйелі жеткізе алады 1 Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған тапсырмалардың дескрипторы Мәтінмен жұмыс. Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: І

7 слайд

Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұнын біледі 1 ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2 Тақырыпты қорытындылай алады 2 Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей алады 2 В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 8 балл Сұрақтарға жауап береді 2 ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын білдіреді 2 Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1 Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1 Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1 Д Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1 4 балл Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды қолдана алады 1 Ойын жүйелі жеткізе алады 1 Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған тапсырмалардың дескрипторы Мәтінмен жұмыс. Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: І

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 -

#8 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:

8 слайд

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

#9 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:

9 слайд

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
ppt
20.10.2022
417
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі