Қалыптастырушы бағалаудың мәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты –
мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін
түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана
білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі
және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф
Қалыптастырушы
бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты –
мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін
түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана
білетін жеке тұлға қалыптастыру .
1 слайд
«Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру . Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі Бейсембаев Ф Қалыптастырушы бағалаудың мәні «Қазақ тілі» пəнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мəнін түсінетін жəне тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру .
2 слайд
- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген
сыйластық сезімін қалыптастырады;
- қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; -
қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады;
- сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері
негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады;
- жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады;
- тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени
салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым-
қатынас жасауға дағдыланады;
- меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс-
əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа
түседі;
- қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді;
- тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын
дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :
2 слайд
- мемлекеттік тілге құрмет сезімін жəне Қазақстан халқына деген сыйластық сезімін қалыптастырады; - қазақша сөздік қорын үздіксіз дамыту əдістерін меңгереді; - қазақша сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; - сөздерді тіркестіру жəне жай сөйлемдер құру, айту біліктері негізінде қазақша ойлау дағдылары қалыптасады; - жалпы дүниетанымдық қабілеттерін дамытады; - тұрмыстық, оқу, əлеуметттік-тұрмыстық, əлеуметтік-мəдени салаларда туындайтын түрлі сөйлеу жағдаяттарына сай қарым- қатынас жасауға дағдыланады; - меңгерген қазақша тілдік білім мен коммуникативтік іс- əрекеттеріне сүйене отырып, өзгелермен еркін қарым-қатынасқа түседі; - қазақ тілінің қоғамдық-əлеуметтік қызметін түсінеді; - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытады. “ Қазақ тілі” пəнін оқу арқылы оқушылар :
3 слайд
Дәлелдерді жинау үдерісі;
Содан кейін дәлелдердің
негізінде жұмысты бағалау
үшін белгіленген
критерийлерді пайдалану;
Орындалған жұмыс туралы
қорытынды шығару.
3
3 слайд
Дәлелдерді жинау үдерісі; Содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану; Орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. 3
4 слайд
Қалыптастырушы
Оқушыларды оқу және
оқыту үдерісінде бағалау
Жиынтық
Оқуды бағалау
Диагности калық
Әлсіз және күшті жақтарын
анықтау үшін білім мен
дағдыларды өлшеу
4
4 слайд
Қалыптастырушы Оқушыларды оқу және оқыту үдерісінде бағалау Жиынтық Оқуды бағалау Диагности калық Әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін білім мен дағдыларды өлшеу 4
5 слайд
Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды.
Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін
жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа
келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:
5 слайд
Күнделікті алған білімінің меңгеру деңгейін анықтайды. Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді. Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді . Қалыптастырушы бағалау:
6 слайд
ТЫҢДАЛЫМ
АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ
ЖАЗЫЛЫМ
… бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол
нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін.
Ж. Аймауытов
6 слайд
ТЫҢДАЛЫМ АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ … бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін. Ж. Аймауытов
7 слайд
Критерийлер Оқу
мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы
балл
А
Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1
8 балл
Мәтіннің мазмұнын біледі 1
ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2
Тақырыпты қорытындылай алады 2
Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей
алады 2
В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1
8 балл
Сұрақтарға жауап береді 2
ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын
білдіреді 2
Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1
Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1
Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1
Д
Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1
4 балл
Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды
қолдана алады 1
Ойын жүйелі жеткізе алады 1
Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған
тапсырмалардың дескрипторы
Мәтінмен жұмыс.
Оқыту тілі: қазақ тілі
Тоқсан: І
7 слайд
Критерийлер Оқу мақсаттары Дескрипторлары Балл Жалпы балл А Тыңдалым ОМ1. Сөздердің мағынасын біледі 1 8 балл Мәтіннің мазмұнын біледі 1 ОМ2. Сөйлемдегі ойды толықтыра алады 2 Тақырыпты қорытындылай алады 2 Айтылған ойға өз пікірін қосып дәлелдей алады 2 В Оқылым ОМ1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 8 балл Сұрақтарға жауап береді 2 ОМ2. 3 дәлел келтіре отырып өз көзқарасын білдіреді 2 Мәтіннің құрылымын сақтай алады 1 Мәтіндегі ойды жүйелі жеткізеді 1 Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. 1 Д Айтылым ОМ1 Тақырып туралы мәліметтерді біледі. 1 4 балл Тақырыпқа қажетті тірек сөздерді орынды қолдана алады 1 Ойын жүйелі жеткізе алады 1 Сөздік қоры мол. 1Қазақ тілі пәнінен ішкі жиынтық жұмысқа арналған тапсырмалардың дескрипторы Мәтінмен жұмыс. Оқыту тілі: қазақ тілі Тоқсан: І
8 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%)
«4» - 14 - 16 балл (75%-88%)
«3» - 12 - 13 балл (61%-74%)
«2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:
8 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )Бағалау шкаласы:
9 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
9 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:
10 слайд
10 слайд