"Қашықтықтан оқыту" баяндама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Интернет желісіндегі қашықтықтан оқытуды
ұйымдастыру
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін
өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім.
( Strong, Ward & Grant, 2011 )
Қашықтықтан оқыту – бұл белгілі бір
қашықтықта оқыту, яғни оқытушы мен оқушы бір
- бірінен кеңістікпен алшақтатылған және оқу
үрдісінің барлығы немесе оның басым бөлігін
қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық
технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырады.
№ 50 ЖОББМ
Мыржикова Т.Д.
Информатика пәнінің мұғалімі
1 слайд
Интернет желісіндегі қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім. ( Strong, Ward & Grant, 2011 ) Қашықтықтан оқыту – бұл белгілі бір қашықтықта оқыту, яғни оқытушы мен оқушы бір - бірінен кеңістікпен алшақтатылған және оқу үрдісінің барлығы немесе оның басым бөлігін қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырады. № 50 ЖОББМ Мыржикова Т.Д. Информатика пәнінің мұғалімі
2 слайд
•
Қашықтықтан оқыту - ол оқу процессі кезінде осы
замандық компьютерлерге және
телекоммуникациялық технологияларға негізделіп
дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерді
қолданып, сырттай және күндізгі білім түрлер
қатарлы білікті білім алудың ең негізгі түрі.
2 слайд
• Қашықтықтан оқыту - ол оқу процессі кезінде осы замандық компьютерлерге және телекоммуникациялық технологияларға негізделіп дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерді қолданып, сырттай және күндізгі білім түрлер қатарлы білікті білім алудың ең негізгі түрі.
3 слайд
Қашықтықтан оқыту құралдары
3 слайд
Қашықтықтан оқыту құралдары
4 слайд
Сабақ формалары
Дәріс
Семинар
Онлайн –сабақ
Бақылау
жұмысы
4 слайд
Сабақ формалары Дәріс Семинар Онлайн –сабақ Бақылау жұмысы
5 слайд
KUNDELIK.KZ ZOOM
BILIM LANDҚашықтықтан оқуға арналған платформалар
WHAT’S APP CLASS ROOM
TEAMS ONLINE MEKTEP
5 слайд
KUNDELIK.KZ ZOOM BILIM LANDҚашықтықтан оқуға арналған платформалар WHAT’S APP CLASS ROOM TEAMS ONLINE MEKTEP
6 слайд
Мұғалім мен оқушы арасында қолайлы оқу
тәртібінің болуы
Сабақ кестесі мен сабақ уақытының бекітілуі
Тапсырмаларды орындау уақытының бекітілуі
Тапсырмалардың уақытылы тексерілуіҚашықтықтан оқытуда оқу күнін жоспарлау
1 сағат ішінде
орындау Ертеңге дейін
орындау 1 апта немесе белгілі
мерзімде орындау
6 слайд
Мұғалім мен оқушы арасында қолайлы оқу тәртібінің болуы Сабақ кестесі мен сабақ уақытының бекітілуі Тапсырмаларды орындау уақытының бекітілуі Тапсырмалардың уақытылы тексерілуіҚашықтықтан оқытуда оқу күнін жоспарлау 1 сағат ішінде орындау Ертеңге дейін орындау 1 апта немесе белгілі мерзімде орындау
7 слайд
Қ О
Оқуға не кедергі
келтіреді?Әрбір оқушының
білім алуы үшін қандай
жағдайлары бар?
Олар қай кезде
қызығушылықпен оқиды?Мен өз оқушыларымды
жақсы білемін бе?
Олардың оқуына не
көмектеседі?Әр мұғалім өз сабағын жоспарлағанда ...Оқуға не кедергі
келтіреді? Әрбір оқушының
білім алуы үшін қандай
жағдайлары бар? Олар қай кезде
қызығушылықпен оқиды? Мен өз оқушыларымды
жақсы білемін бе? Олардың оқуына не
көмектеседі?
7 слайд
Қ О Оқуға не кедергі келтіреді?Әрбір оқушының білім алуы үшін қандай жағдайлары бар? Олар қай кезде қызығушылықпен оқиды?Мен өз оқушыларымды жақсы білемін бе? Олардың оқуына не көмектеседі?Әр мұғалім өз сабағын жоспарлағанда ...Оқуға не кедергі келтіреді? Әрбір оқушының білім алуы үшін қандай жағдайлары бар? Олар қай кезде қызығушылықпен оқиды? Мен өз оқушыларымды жақсы білемін бе? Олардың оқуына не көмектеседі?
8 слайд
Оқу бағдарламасындағы
оқу мақсаттарына шолу
жасап, оқушылар
сабақта қол жеткізуі тиіс
мақсаттарды таңдаймыз Сабақты қашықтық жүйені ескере
отырып жоспарлау
Мақсат бойынша мұғалім
материалдарды түсіндіреді
және экраннан көрсетеді,
оқушыларға
тапсырмаларды
орындатып, олардың өзара
әрекеттестікте жұмыс
істеуін қамтамасыз етеді.
Ұйымдастыру мәселелерін
қамтиды (байланысты
тексеру – дұрыс көрінуі
және естілуі, ережелер
туралы келісіп алу –
микрофонды ажырату
және қосу ережелері,
экранды көрсету, сұрақ
қою мүмкіндігі) Материалды бекітуді
немесе жинақтап қорыту
мен рефлексияны
қамтиды. Сіз
интербелсенді сауалнама
немесе тест өткізе
аласыз, орындалған
тапсырмаларға
түсініктеме бере аласыз.Сабақтың
мақсаты Сабақтың
басталуы
Негізгі бөлімі Қорытынды
бөлімі
8 слайд
Оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасап, оқушылар сабақта қол жеткізуі тиіс мақсаттарды таңдаймыз Сабақты қашықтық жүйені ескере отырып жоспарлау Мақсат бойынша мұғалім материалдарды түсіндіреді және экраннан көрсетеді, оқушыларға тапсырмаларды орындатып, олардың өзара әрекеттестікте жұмыс істеуін қамтамасыз етеді. Ұйымдастыру мәселелерін қамтиды (байланысты тексеру – дұрыс көрінуі және естілуі, ережелер туралы келісіп алу – микрофонды ажырату және қосу ережелері, экранды көрсету, сұрақ қою мүмкіндігі) Материалды бекітуді немесе жинақтап қорыту мен рефлексияны қамтиды. Сіз интербелсенді сауалнама немесе тест өткізе аласыз, орындалған тапсырмаларға түсініктеме бере аласыз.Сабақтың мақсаты Сабақтың басталуы Негізгі бөлімі Қорытынды бөлімі
9 слайд
Қашықтықтан оқытуға арналған
тапсырмалар
Форматтары Түрлері
Мәтін
Видео
Таныстырылым
Ойын
Вебинарлар
Подкаст Жаттығулар
Кейстер
Тестілер
Жобалар
Толық берілмеген
тапсырма
Сәйкестігін табу
9 слайд
Қашықтықтан оқытуға арналған тапсырмалар Форматтары Түрлері Мәтін Видео Таныстырылым Ойын Вебинарлар Подкаст Жаттығулар Кейстер Тестілер Жобалар Толық берілмеген тапсырма Сәйкестігін табу
10 слайд
Мұғалімнің оқушыға кері байланысын қалай
қамтамасыз етуге болады?
Оқушыға кері байланыс оны сынау үшін емес, өз жетістіктерін одан
әрі жетілдіруіне көмектесу01
Сипаттамалық кері байланыс беруге тырысыңыз, себебі бұл
анағұрлым ықпалды болады02
Кері байланысты нақты оқу мақсаттарына, күтілетін нәтижелерге
немесе бағалау критерийлеріне қарай тиімділігін қамтамасыз ету03
Кері байланысты тұрақты түрде және уақытылы ұсыну арқылы Сіз
оқушыға өзінің іс-әрекетін түзетуге мүмкіндік бересіз04 Оқушыға кері байланыс оны сынау үшін емес, өз жетістіктерін одан
әрі жетілдіруіне көмектесу
Сипаттамалық кері байланыс беруге тырысыңыз, себебі бұл
анағұрлым ықпалды болады
Кері байланысты нақты оқу мақсаттарына, күтілетін нәтижелерге
немесе бағалау критерийлеріне қарай тиімділігін қамтамасыз ету
Кері байланысты тұрақты түрде және уақытылы ұсыну арқылы Сіз
оқушыға өзінің іс-әрекетін түзетуге мүмкіндік бересіз
10 слайд
Мұғалімнің оқушыға кері байланысын қалай қамтамасыз етуге болады? Оқушыға кері байланыс оны сынау үшін емес, өз жетістіктерін одан әрі жетілдіруіне көмектесу01 Сипаттамалық кері байланыс беруге тырысыңыз, себебі бұл анағұрлым ықпалды болады02 Кері байланысты нақты оқу мақсаттарына, күтілетін нәтижелерге немесе бағалау критерийлеріне қарай тиімділігін қамтамасыз ету03 Кері байланысты тұрақты түрде және уақытылы ұсыну арқылы Сіз оқушыға өзінің іс-әрекетін түзетуге мүмкіндік бересіз04 Оқушыға кері байланыс оны сынау үшін емес, өз жетістіктерін одан әрі жетілдіруіне көмектесу Сипаттамалық кері байланыс беруге тырысыңыз, себебі бұл анағұрлым ықпалды болады Кері байланысты нақты оқу мақсаттарына, күтілетін нәтижелерге немесе бағалау критерийлеріне қарай тиімділігін қамтамасыз ету Кері байланысты тұрақты түрде және уақытылы ұсыну арқылы Сіз оқушыға өзінің іс-әрекетін түзетуге мүмкіндік бересіз
11 слайд
Кері байланыстың тағы қандай
нұсқаларын қолдануға болады?
Ашық хат, құттықтаулар
Смайликтер
Қателерін белгілі бір түспен бояп түзету
Аудиохабарламалар
ZOOM, Kundelik.kz
11 слайд
Кері байланыстың тағы қандай нұсқаларын қолдануға болады? Ашық хат, құттықтаулар Смайликтер Қателерін белгілі бір түспен бояп түзету Аудиохабарламалар ZOOM, Kundelik.kz
12 слайд
Қорытынды
Оқушылармен бүгінгі таңда қашықтықтан оқыту бағдарында «Ел Арна»
телеарнасы , Bilimland , Kundelik.kz ,What s App, Zoom платформаларының
көмегімен күнделікті сабағымызды 4-тоқсан бойы зерделеп, сол арқылы
қарым-қатынас, байланыс орнатып отырдық. What s App, Zoom
қосымшалары компьютер және ұялы телефонмен де кіруге
қолайлы. BilimLand о қушыларға тапсырмаларды, бейнематериал,
презентация, тест жұмысы, аудио - жазбалар түрінде оқытуды ұйымдастыру
өте тиімді. Zoom платформасы сабақта оқушылармен жұптық, ұжымдық
жұмыстар жасатуға өте қолайлы. Себебі, мұнда оқушылар арасындағы
диалогтік оқыту іске асады және білмегендерін өзара талқылап, бір жағынан
сабаққа деген ынтасы жоғарылай түседі, екінші жағынан оқушылар
тақырыпты жетік меңгереді деп ойлаймын. Kundelik.kz сайтының көмегімен
оқушылар ұсынылған тапсырмаларын жүктеп, қайта кері байланыс алуға
таптырмас мүмкіндік алып отыр. Kundelik.kz мұғалім тарапынан сабаққа
қатысу белсенділігін бағалаудағы ұтымды платформалардың бірі деп
есептеймін.
12 слайд
Қорытынды Оқушылармен бүгінгі таңда қашықтықтан оқыту бағдарында «Ел Арна» телеарнасы , Bilimland , Kundelik.kz ,What s App, Zoom платформаларының көмегімен күнделікті сабағымызды 4-тоқсан бойы зерделеп, сол арқылы қарым-қатынас, байланыс орнатып отырдық. What s App, Zoom қосымшалары компьютер және ұялы телефонмен де кіруге қолайлы. BilimLand о қушыларға тапсырмаларды, бейнематериал, презентация, тест жұмысы, аудио - жазбалар түрінде оқытуды ұйымдастыру өте тиімді. Zoom платформасы сабақта оқушылармен жұптық, ұжымдық жұмыстар жасатуға өте қолайлы. Себебі, мұнда оқушылар арасындағы диалогтік оқыту іске асады және білмегендерін өзара талқылап, бір жағынан сабаққа деген ынтасы жоғарылай түседі, екінші жағынан оқушылар тақырыпты жетік меңгереді деп ойлаймын. Kundelik.kz сайтының көмегімен оқушылар ұсынылған тапсырмаларын жүктеп, қайта кері байланыс алуға таптырмас мүмкіндік алып отыр. Kundelik.kz мұғалім тарапынан сабаққа қатысу белсенділігін бағалаудағы ұтымды платформалардың бірі деп есептеймін.