қазақ әдебиетіндегі атақты тұлғалар . Ыбырай Алтынсарин
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кел, балалар, оқылық,Кел, балалар, оқылық,
Оқығанды көңілгеОқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық...Ықыласпен тоқылық...
1 слайд
Кел, балалар, оқылық,Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілгеОқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық...Ықыласпен тоқылық...
2 слайд
ЖОСПАР
КІРІСПЕ
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1. Ы.Алтынсариннің өмірі мен ұстаздық
жолы
2.2. Алтынсарин қазақ педагогикасының
негізін қалаушы
2.3. Ы. Алтынсарин – қазақ балалар
әдебиетінің атасы
2.4. Ы. Алтынсарин мұраларының зерттелуі
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
2 слайд
ЖОСПАР КІРІСПЕ НЕГІЗГІ БӨЛІМ 2.1. Ы.Алтынсариннің өмірі мен ұстаздық жолы 2.2. Алтынсарин қазақ педагогикасының негізін қалаушы 2.3. Ы. Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы 2.4. Ы. Алтынсарин мұраларының зерттелуі ҚОРЫТЫНДЫ ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
1864 жылы
қазақ
балаларына
арналған
интернаты бар
мектеп
ашылды Үгіт
жұмыстарының
нәтижесінде
оқуға 16 бала
жазылды О л былай деп қуана
жазды: «Аш қасқырдың
қойға ұмтылғаны сияқты,
мен балаларды оқытуға
қызу кірістім және мені
өте қанағаттандыратыны
— бұл балалар
әлдеқандай ү ш айды ң
ішінде оқуды, тіпті
жазуды үйреніп алды».
8 слайд
1864 жылы қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп ашылды Үгіт жұмыстарының нәтижесінде оқуға 16 бала жазылды О л былай деп қуана жазды: «Аш қасқырдың қойға ұмтылғаны сияқты, мен балаларды оқытуға қызу кірістім және мені өте қанағаттандыратыны — бұл балалар әлдеқандай ү ш айды ң ішінде оқуды, тіпті жазуды үйреніп алды».
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)
қазақ балалары үшін мектепқазақ балалары үшін мектеп
ашу тапсырылады, әрі сол мектепке ашу тапсырылады, әрі сол мектепке
орыс тілінің мұғалімі болыпорыс тілінің мұғалімі болып
белгілінеді.белгілінеді.
11 слайд
1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай) қазақ балалары үшін мектепқазақ балалары үшін мектеп ашу тапсырылады, әрі сол мектепке ашу тапсырылады, әрі сол мектепке орыс тілінің мұғалімі болыпорыс тілінің мұғалімі болып белгілінеді.белгілінеді.
12 слайд
Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы
12 слайд
Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы
13 слайд
13 слайд
14 слайд
ӨлеңдеріӨлеңдері
Әй, жігіттерӘй, жігіттерӨнер - білім барӨнер - білім бар
жұрттаржұрттарЖазЖаз Кел, балалар,Кел, балалар,
оқылықоқылық ӨзенӨзен
Өсиет өлеңдерӨсиет өлеңдер
14 слайд
ӨлеңдеріӨлеңдері Әй, жігіттерӘй, жігіттерӨнер - білім барӨнер - білім бар жұрттаржұрттарЖазЖаз Кел, балалар,Кел, балалар, оқылықоқылық ӨзенӨзен Өсиет өлеңдерӨсиет өлеңдер
15 слайд
Ең алғашқыЕң алғашқы
мектептермектептер
15 слайд
Ең алғашқыЕң алғашқы мектептермектептер
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Ыбырай ашқан мектептердегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының
айқындалу жолын саралай отырып, төмендегі қорытындыларды
жасауға болады.
1.Ыбырай мектепте берілетін білім мен тəлім-тəрбие мазмұнын
анықтаудың ғылыми ұстанымдарға негізделген əрі толымды, əрі
зайырлы құрылымын таба білді.
2.Қазақ мектебіндегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының тұрақты
бөлігіне адамзат өрке-ниетінің ғылым мен өнер, техника мен
технология саласында ғасырлар бойы жинақтаған əлеуметтік
тəжірибесі негіз етіп алынды. Бұл негіз Ресей орыс мектептерінің
мазмұнына сəйкес келді.
3.Ыбырай аңсаған ұлттық мектеп дегеніміз қандай мектеп – деген
сұрақтың жауабын беруге де болады. Ұлттық мектеп деп төрт тұғыры
да түгел мектепті, яғни,біріншіден,өз ұлтының тəуелсіз білім беру
саясатын жүзеге асыратын, екіншіден, сол ұлттың мемлекеттің
аймағында қызмет ететін, үшіншіден адамзат өркениетінің
құндылықтарын туған халқының рухани жəне мəдени мұраларымен
жарасымды ұштастыратын,төртіншіден, ана тілінде тəлім-тəрбие мен
білім беретін мектепті айтады.
18 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Ыбырай ашқан мектептердегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының айқындалу жолын саралай отырып, төмендегі қорытындыларды жасауға болады. 1.Ыбырай мектепте берілетін білім мен тəлім-тəрбие мазмұнын анықтаудың ғылыми ұстанымдарға негізделген əрі толымды, əрі зайырлы құрылымын таба білді. 2.Қазақ мектебіндегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының тұрақты бөлігіне адамзат өрке-ниетінің ғылым мен өнер, техника мен технология саласында ғасырлар бойы жинақтаған əлеуметтік тəжірибесі негіз етіп алынды. Бұл негіз Ресей орыс мектептерінің мазмұнына сəйкес келді. 3.Ыбырай аңсаған ұлттық мектеп дегеніміз қандай мектеп – деген сұрақтың жауабын беруге де болады. Ұлттық мектеп деп төрт тұғыры да түгел мектепті, яғни,біріншіден,өз ұлтының тəуелсіз білім беру саясатын жүзеге асыратын, екіншіден, сол ұлттың мемлекеттің аймағында қызмет ететін, үшіншіден адамзат өркениетінің құндылықтарын туған халқының рухани жəне мəдени мұраларымен жарасымды ұштастыратын,төртіншіден, ана тілінде тəлім-тəрбие мен білім беретін мектепті айтады.
19 слайд
«Туған елге пайдалы іске қолдаң «Туған елге пайдалы іске қолдаң
келгенінше үлес қосу — келгенінше үлес қосу —
әрқайсымыздың міндетіміз»әрқайсымыздың міндетіміз»
Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин
19 слайд
«Туған елге пайдалы іске қолдаң «Туған елге пайдалы іске қолдаң келгенінше үлес қосу — келгенінше үлес қосу — әрқайсымыздың міндетіміз»әрқайсымыздың міндетіміз» Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин