Материалдар / қазақ әдебиетіндегі атақты тұлғалар . Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қазақ әдебиетіндегі атақты тұлғалар . Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Ы Алтынсарин шығармалары – тәрбиенің алтын діңгегі екенін жеткізу. Міндеттері: - Ы Алтынсариннің педагогикалық еңбектерін саралау. - Балалар әдебиетіне қосқан үлесін зерделеу. - Ы Алтынсарин мұраларының зерттелу тарихын қарастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2021
567
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Кел, балалар, оқылық,Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілгеОқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық...Ықыласпен тоқылық...

1 слайд
Кел, балалар, оқылық,Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілгеОқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық...Ықыласпен тоқылық...

1 слайд

Кел, балалар, оқылық,Кел, балалар, оқылық, Оқығанды көңілгеОқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық...Ықыласпен тоқылық...

ЖОСПАР КІРІСПЕ НЕГІЗГІ БӨЛІМ 2.1. Ы.Алтынсариннің өмірі мен ұстаздық жолы

2 слайд
ЖОСПАР   КІРІСПЕ   НЕГІЗГІ БӨЛІМ   2.1. Ы.Алтынсариннің өмірі мен ұстаздық жолы 2.2. Алтынсарин қазақ педагогикасының негізін қалаушы   2.3. Ы. Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы   2.4. Ы. Алтынсарин мұраларының зерттелуі ҚОРЫТЫНДЫ   ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР  

2 слайд

ЖОСПАР   КІРІСПЕ   НЕГІЗГІ БӨЛІМ   2.1. Ы.Алтынсариннің өмірі мен ұстаздық жолы 2.2. Алтынсарин қазақ педагогикасының негізін қалаушы   2.3. Ы. Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы   2.4. Ы. Алтынсарин мұраларының зерттелуі ҚОРЫТЫНДЫ   ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР  

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

1864 жылы қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп ашылды Үгіт жұмыстарының нәтижесінде оқуға 16 бала жазылды

8 слайд
1864 жылы қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп ашылды Үгіт жұмыстарының нәтижесінде оқуға 16 бала жазылды О л былай деп қуана жазды: «Аш қасқырдың қойға ұмтылғаны сияқты, мен балаларды оқытуға қызу кірістім және мені өте қанағаттандыратыны — бұл балалар әлдеқандай ү ш айды ң ішінде оқуды, тіпті жазуды үйреніп алды».

8 слайд

1864 жылы қазақ балаларына арналған интернаты бар мектеп ашылды Үгіт жұмыстарының нәтижесінде оқуға 16 бала жазылды О л былай деп қуана жазды: «Аш қасқырдың қойға ұмтылғаны сияқты, мен балаларды оқытуға қызу кірістім және мені өте қанағаттандыратыны — бұл балалар әлдеқандай ү ш айды ң ішінде оқуды, тіпті жазуды үйреніп алды».

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)

11 слайд
1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай) қазақ балалары үшін мектепқазақ балалары үшін мектеп ашу тапсырылады, әрі сол мектепке ашу тапсырылады, әрі сол мектепке орыс тілінің мұғалімі болыпорыс тілінің мұғалімі болып белгілінеді.белгілінеді.

11 слайд

1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай)1860 жылы Орынбор бекінісінде (Торғай) қазақ балалары үшін мектепқазақ балалары үшін мектеп ашу тапсырылады, әрі сол мектепке ашу тапсырылады, әрі сол мектепке орыс тілінің мұғалімі болыпорыс тілінің мұғалімі болып белгілінеді.белгілінеді.

Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы

12 слайд
Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы

12 слайд

Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы

13 слайд

13 слайд

ӨлеңдеріӨлеңдері Әй, жігіттерӘй, жігіттерӨнер - білім барӨнер - білім бар жұрттаржұрттарЖазЖаз Кел, балалар,Кел, балалар,

14 слайд
ӨлеңдеріӨлеңдері Әй, жігіттерӘй, жігіттерӨнер - білім барӨнер - білім бар жұрттаржұрттарЖазЖаз Кел, балалар,Кел, балалар, оқылықоқылық ӨзенӨзен Өсиет өлеңдерӨсиет өлеңдер

14 слайд

ӨлеңдеріӨлеңдері Әй, жігіттерӘй, жігіттерӨнер - білім барӨнер - білім бар жұрттаржұрттарЖазЖаз Кел, балалар,Кел, балалар, оқылықоқылық ӨзенӨзен Өсиет өлеңдерӨсиет өлеңдер

Ең алғашқыЕң алғашқы мектептермектептер

15 слайд
Ең алғашқыЕң алғашқы мектептермектептер

15 слайд

Ең алғашқыЕң алғашқы мектептермектептер

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Ыбырай ашқан мектептердегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының айқындалу жолын саралай отырып, төмендегі қорытындыларды

18 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Ыбырай ашқан мектептердегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының айқындалу жолын саралай отырып, төмендегі қорытындыларды жасауға болады. 1.Ыбырай мектепте берілетін білім мен тəлім-тəрбие мазмұнын анықтаудың ғылыми ұстанымдарға негізделген əрі толымды, əрі зайырлы құрылымын таба білді. 2.Қазақ мектебіндегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының тұрақты бөлігіне адамзат өрке-ниетінің ғылым мен өнер, техника мен технология саласында ғасырлар бойы жинақтаған əлеуметтік тəжірибесі негіз етіп алынды. Бұл негіз Ресей орыс мектептерінің мазмұнына сəйкес келді. 3.Ыбырай аңсаған ұлттық мектеп дегеніміз қандай мектеп – деген сұрақтың жауабын беруге де болады. Ұлттық мектеп деп төрт тұғыры да түгел мектепті, яғни,біріншіден,өз ұлтының тəуелсіз білім беру саясатын жүзеге асыратын, екіншіден, сол ұлттың мемлекеттің аймағында қызмет ететін, үшіншіден адамзат өркениетінің құндылықтарын туған халқының рухани жəне мəдени мұраларымен жарасымды ұштастыратын,төртіншіден, ана тілінде тəлім-тəрбие мен білім беретін мектепті айтады.    

18 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Ыбырай ашқан мектептердегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының айқындалу жолын саралай отырып, төмендегі қорытындыларды жасауға болады. 1.Ыбырай мектепте берілетін білім мен тəлім-тəрбие мазмұнын анықтаудың ғылыми ұстанымдарға негізделген əрі толымды, əрі зайырлы құрылымын таба білді. 2.Қазақ мектебіндегі білім мен тəлім-тəрбие мазмұнының тұрақты бөлігіне адамзат өрке-ниетінің ғылым мен өнер, техника мен технология саласында ғасырлар бойы жинақтаған əлеуметтік тəжірибесі негіз етіп алынды. Бұл негіз Ресей орыс мектептерінің мазмұнына сəйкес келді. 3.Ыбырай аңсаған ұлттық мектеп дегеніміз қандай мектеп – деген сұрақтың жауабын беруге де болады. Ұлттық мектеп деп төрт тұғыры да түгел мектепті, яғни,біріншіден,өз ұлтының тəуелсіз білім беру саясатын жүзеге асыратын, екіншіден, сол ұлттың мемлекеттің аймағында қызмет ететін, үшіншіден адамзат өркениетінің құндылықтарын туған халқының рухани жəне мəдени мұраларымен жарасымды ұштастыратын,төртіншіден, ана тілінде тəлім-тəрбие мен білім беретін мектепті айтады.    

«Туған елге пайдалы іске қолдаң «Туған елге пайдалы іске қолдаң келгенінше үлес қосу — келгенінше үлес қосу — әрқайсымыздың мі

19 слайд
«Туған елге пайдалы іске қолдаң «Туған елге пайдалы іске қолдаң келгенінше үлес қосу — келгенінше үлес қосу — әрқайсымыздың міндетіміз»әрқайсымыздың міндетіміз» Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин

19 слайд

«Туған елге пайдалы іске қолдаң «Туған елге пайдалы іске қолдаң келгенінше үлес қосу — келгенінше үлес қосу — әрқайсымыздың міндетіміз»әрқайсымыздың міндетіміз» Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин