Материалдар / Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми-әдіснамалық негіздері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми-әдіснамалық негіздері.

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2020
958
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

1 слайд
Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

1 слайд

Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы.

2 слайд
ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы. Оның қарастыратындары: 1.нақты халық (ұлттық педагогика) үшін дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, міндеті, тапсырма және мақсаттарын зерттеу; 2. әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуі; 3. сол немесе басқа этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық психологияның әсерінің анализі;

2 слайд

ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы. Оның қарастыратындары: 1.нақты халық (ұлттық педагогика) үшін дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, міндеті, тапсырма және мақсаттарын зерттеу; 2. әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуі; 3. сол немесе басқа этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық психологияның әсерінің анализі;

Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теори

3 слайд
Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теориясын жасау және өмірге өңдеп енгізу.Ұлттық идеяның күшеюі, ұлттық тәуелсіздікке ұмтылу және өзін-өзі басқаруға қол жеткізу .

3 слайд

Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теориясын жасау және өмірге өңдеп енгізу.Ұлттық идеяның күшеюі, ұлттық тәуелсіздікке ұмтылу және өзін-өзі басқаруға қол жеткізу .

Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар Ке

4 слайд
Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер   Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар   Кезеңнің қалыптасуын а әсер еткен тұлғалар  

4 слайд

Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер   Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар   Кезеңнің қалыптасуын а әсер еткен тұлғалар  

Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар,

5 слайд
Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар, ата-аналар . Педагогикалық этнография Халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жинақтау, қағазға түсіру. Дамыған көрші елдермен қарым-қатынастың күшеюі, көрші елдердің қоластына өту, дамыған білім беру жүйесіне тартылу Орыс, батыс саяхатшы- ғалымдары: П.С.Паллас, Э.С.Вульфсон, А.Вамбери А.Левшин, . Ÿ нушкевич Н.Г.Потанин, В.Радлов Ш.Уәлиханов Ы.Алтынсарин А.Құнанбаев Ш.Құдайбердиев М.Ғабдуллин Б.Момышұлы

5 слайд

Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар, ата-аналар . Педагогикалық этнография Халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жинақтау, қағазға түсіру. Дамыған көрші елдермен қарым-қатынастың күшеюі, көрші елдердің қоластына өту, дамыған білім беру жүйесіне тартылу Орыс, батыс саяхатшы- ғалымдары: П.С.Паллас, Э.С.Вульфсон, А.Вамбери А.Левшин, . Ÿ нушкевич Н.Г.Потанин, В.Радлов Ш.Уәлиханов Ы.Алтынсарин А.Құнанбаев Ш.Құдайбердиев М.Ғабдуллин Б.Момышұлы

6 слайд

6 слайд

К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасыны

7 слайд
К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасының тарихына шолу жасай келіп, С.Қалиевтің пікірімен келіспей, былай деп жазады:

7 слайд

К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасының тарихына шолу жасай келіп, С.Қалиевтің пікірімен келіспей, былай деп жазады:

8 слайд

8 слайд

Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс м

9 слайд
Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс мәдениетінің қазақ даласына тарауы, орта ғасыр оқымыстыларының тәлімгерлік ой- пікірлері. ( X-XV ғ.ғ.) Қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тіәлім- тәрбие (Жыраулар поэзиясындағы ойлар). Ресей отаршылдығына қарсы қазақ даласындағы ұлт- азаттық қозғалыстар және ағартушылық- демократиялық идеялардың өркен жаюы. Кеңестік дәуірлегі қазақ педагогикасының ғылым ретінде дамып қалыптасуы.Егеменді Қазақстан Республикасында ұлттық тәлім- тәрбиенің қайта жандануы .

9 слайд

Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс мәдениетінің қазақ даласына тарауы, орта ғасыр оқымыстыларының тәлімгерлік ой- пікірлері. ( X-XV ғ.ғ.) Қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тіәлім- тәрбие (Жыраулар поэзиясындағы ойлар). Ресей отаршылдығына қарсы қазақ даласындағы ұлт- азаттық қозғалыстар және ағартушылық- демократиялық идеялардың өркен жаюы. Кеңестік дәуірлегі қазақ педагогикасының ғылым ретінде дамып қалыптасуы.Егеменді Қазақстан Республикасында ұлттық тәлім- тәрбиенің қайта жандануы .

10 слайд

10 слайд