Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми-әдіснамалық негіздері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми-әдіснамалық негіздері.

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

#1 слайд
Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

1 слайд

Қазақ этнопедагогикасы,оның теориясы және ғылыми- әдіснамалық негіздері. Орындаған: 41 топ Жарлықасынова Аида

ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы.

#2 слайд
ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы. Оның қарастыратындары: 1.нақты халық (ұлттық педагогика) үшін дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, міндеті, тапсырма және мақсаттарын зерттеу; 2. әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуі; 3. сол немесе басқа этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық психологияның әсерінің анализі;

2 слайд

ЭТНОПЕДАГОГИКА • Этнопедагогика - (гр. ethnos - халық, pedagogike - бала тәрбиесі туралы ғылым) педагогика ғылымының саласы. Оның қарастыратындары: 1.нақты халық (ұлттық педагогика) үшін дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, міндеті, тапсырма және мақсаттарын зерттеу; 2. әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуі; 3. сол немесе басқа этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық психологияның әсерінің анализі;

Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теори

#3 слайд
Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теориясын жасау және өмірге өңдеп енгізу.Ұлттық идеяның күшеюі, ұлттық тәуелсіздікке ұмтылу және өзін-өзі басқаруға қол жеткізу .

3 слайд

Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы (1907-1927) Жинақталған халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жүйелеу, теориясын жасау және өмірге өңдеп енгізу.Ұлттық идеяның күшеюі, ұлттық тәуелсіздікке ұмтылу және өзін-өзі басқаруға қол жеткізу .

Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар Ке

#4 слайд
Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер   Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар   Кезеңнің қалыптасуын а әсер еткен тұлғалар  

4 слайд

Қазақ этнопедагогика ғылымының қалыптасу кезеңдері : Кезеңге тән қасиеттер   Кезеңнің қалып- тасуына әсер еткен оқиғалар   Кезеңнің қалыптасуын а әсер еткен тұлғалар  

Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар,

#5 слайд
Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар, ата-аналар . Педагогикалық этнография Халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жинақтау, қағазға түсіру. Дамыған көрші елдермен қарым-қатынастың күшеюі, көрші елдердің қоластына өту, дамыған білім беру жүйесіне тартылу Орыс, батыс саяхатшы- ғалымдары: П.С.Паллас, Э.С.Вульфсон, А.Вамбери А.Левшин, . Ÿ нушкевич Н.Г.Потанин, В.Радлов Ш.Уәлиханов Ы.Алтынсарин А.Құнанбаев Ш.Құдайбердиев М.Ғабдуллин Б.Момышұлы

5 слайд

Халықтық педагогика қағазға түспе-ген бала тәрбиесі туралы ой-пікірлер мен тәжірибе қазақ халқының қалыптасуы Билер, ақсақалдар, ата-аналар . Педагогикалық этнография Халықтық педагогиканың ой-пікірлері мен тәжірибесін жинақтау, қағазға түсіру. Дамыған көрші елдермен қарым-қатынастың күшеюі, көрші елдердің қоластына өту, дамыған білім беру жүйесіне тартылу Орыс, батыс саяхатшы- ғалымдары: П.С.Паллас, Э.С.Вульфсон, А.Вамбери А.Левшин, . Ÿ нушкевич Н.Г.Потанин, В.Радлов Ш.Уәлиханов Ы.Алтынсарин А.Құнанбаев Ш.Құдайбердиев М.Ғабдуллин Б.Момышұлы

#6 слайд

6 слайд

К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасыны

#7 слайд
К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасының тарихына шолу жасай келіп, С.Қалиевтің пікірімен келіспей, былай деп жазады:

7 слайд

К.Ж. Қожахметова «Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика» деп аталатын монографиясында қазақ этнопедагогикасының тарихына шолу жасай келіп, С.Қалиевтің пікірімен келіспей, былай деп жазады:

#8 слайд

8 слайд

Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс м

#9 слайд
Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс мәдениетінің қазақ даласына тарауы, орта ғасыр оқымыстыларының тәлімгерлік ой- пікірлері. ( X-XV ғ.ғ.) Қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тіәлім- тәрбие (Жыраулар поэзиясындағы ойлар). Ресей отаршылдығына қарсы қазақ даласындағы ұлт- азаттық қозғалыстар және ағартушылық- демократиялық идеялардың өркен жаюы. Кеңестік дәуірлегі қазақ педагогикасының ғылым ретінде дамып қалыптасуы.Егеменді Қазақстан Республикасында ұлттық тәлім- тәрбиенің қайта жандануы .

9 слайд

Халық тәлімінің тарихи кезеңдері : Ұлы Түркі қағанаты және оның тәлімділік- танымдық мұрагерлері. ( VI-IX ғ.ғ. ) Араб- шығыс мәдениетінің қазақ даласына тарауы, орта ғасыр оқымыстыларының тәлімгерлік ой- пікірлері. ( X-XV ғ.ғ.) Қазақ хандығы тұсындағы ұлттық тіәлім- тәрбие (Жыраулар поэзиясындағы ойлар). Ресей отаршылдығына қарсы қазақ даласындағы ұлт- азаттық қозғалыстар және ағартушылық- демократиялық идеялардың өркен жаюы. Кеңестік дәуірлегі қазақ педагогикасының ғылым ретінде дамып қалыптасуы.Егеменді Қазақстан Республикасында ұлттық тәлім- тәрбиенің қайта жандануы .

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
pptx
23.00.2020
1122
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі