Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиетінің оқу мақсаттарының жүйесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі мен әдебиетінің оқу мақсаттарының жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда қазақ тілі (Т1), қазақ тілі мен әдебиеті (Т2) пәндерінен оқу бағдарламасын зерделеу мақсатында ОҚУ МАҚСАТТАРЫ талданады, Блум таксономиясына түсінік беріледі. Пәннің бөлімдері мен бөлімшелеріне жеке-жеке тоқталып, түсінік беріледі. Презентацияны жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалімдерді оқытатын тренерлер пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2022
1635
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттарының жүйесі • Сабақтың мақсаты • Қазақ тілі ( Т1 ) , қазақ тілі мен әдебиеті ( Т2 ) пәніндері

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттарының жүйесі • Сабақтың мақсаты • Қазақ тілі ( Т1 ) , қазақ тілі мен әдебиеті ( Т2 ) пәніндерінің оқу бағдарламасында берілген ОҚУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІН зерделеу; • Блум таксономиясын пысықтау; • Оқу мақсаттарының етістіктерін талдау ;

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттарының жүйесі • Сабақтың мақсаты • Қазақ тілі ( Т1 ) , қазақ тілі мен әдебиеті ( Т2 ) пәніндерінің оқу бағдарламасында берілген ОҚУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІН зерделеу; • Блум таксономиясын пысықтау; • Оқу мақсаттарының етістіктерін талдау ;

Иерархия деген ұғым таныс па? Президент Үкімет: Премьер-министр Үкімет басшылары Парламент Мәжіліс/Сенат

2 слайд
Иерархия деген ұғым таныс па? Президент Үкімет: Премьер-министр Үкімет басшылары Парламент Мәжіліс/Сенат

2 слайд

Иерархия деген ұғым таныс па? Президент Үкімет: Премьер-министр Үкімет басшылары Парламент Мәжіліс/Сенат

Блум таксономиясы

3 слайд
Блум таксономиясы

3 слайд

Блум таксономиясы

Блум бойынша «Велосипед» мысалы Ойлау деңгейлері Оқушы әрекеттері Білу Атайды, сипаттайды Түсіну Түсінгенін айтады Қолдану Мініп

4 слайд
Блум бойынша «Велосипед» мысалы Ойлау деңгейлері Оқушы әрекеттері Білу Атайды, сипаттайды Түсіну Түсінгенін айтады Қолдану Мініп, жүргізіп көреді Талдау Бөлшектейді, салыстырады, мәнін ашады, ауыстырады, тексереді Жинақтау Қайта жинайды, құрастырады, ойластырады Бағалау Алдыңғы әрекеттері бойынша қортынды жасайды, затқа өз бағасын береді, дәлелдейді

4 слайд

Блум бойынша «Велосипед» мысалы Ойлау деңгейлері Оқушы әрекеттері Білу Атайды, сипаттайды Түсіну Түсінгенін айтады Қолдану Мініп, жүргізіп көреді Талдау Бөлшектейді, салыстырады, мәнін ашады, ауыстырады, тексереді Жинақтау Қайта жинайды, құрастырады, ойластырады Бағалау Алдыңғы әрекеттері бойынша қортынды жасайды, затқа өз бағасын береді, дәлелдейді

Оқу мақсаттарының жүйесі Т1 Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды

5 слайд
Оқу мақсаттарының жүйесі Т1 Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады: 1) тыңдалым және айтылым; 2) оқылым; 3) жазылым; 4) әдеби тіл нормаларын сақтау.

5 слайд

Оқу мақсаттарының жүйесі Т1 Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады: 1) тыңдалым және айтылым; 2) оқылым; 3) жазылым; 4) әдеби тіл нормаларын сақтау.

• 5.1.1.1. • 5.1.2.1. • 5.1.3.1. • 5.1.4.1. • 5.1.5.1. • 5.1.6.1.

6 слайд
• 5.1.1.1. • 5.1.2.1. • 5.1.3.1. • 5.1.4.1. • 5.1.5.1. • 5.1.6.1.

6 слайд

• 5.1.1.1. • 5.1.2.1. • 5.1.3.1. • 5.1.4.1. • 5.1.5.1. • 5.1.6.1.

Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Сөйлеу мәдениетін дамытуТыңдалым мат.бойынша жауап беру, бағалауНегізг

7 слайд
Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Сөйлеу мәдениетін дамытуТыңдалым мат.бойынша жауап беру, бағалауНегізгі ойды анықтау Мәтіннен ақпаратты анықтауӘртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау Болжау

7 слайд

Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Сөйлеу мәдениетін дамытуТыңдалым мат.бойынша жауап беру, бағалауНегізгі ойды анықтау Мәтіннен ақпаратты анықтауӘртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау Болжау

5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сынып 1.Болжау 5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрация лар арқылы тақырыпт ы болжау 6.1

8 слайд
5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сынып 1.Болжау 5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрация лар арқылы тақырыпт ы болжау 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау 8.1.1.1 мәтіннен алынған Дәйексөздер- ге,үзінділерг е сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындал ған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыруТыңдау арқылы «болжау» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

8 слайд

5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сынып 1.Болжау 5.1.1.1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрация лар арқылы тақырыпт ы болжау 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау 7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау 8.1.1.1 мәтіннен алынған Дәйексөздер- ге,үзінділерг е сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау 9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындал ған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыруТыңдау арқылы «болжау» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

1) Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Тақырыпты болжауМәселені болжауОқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

9 слайд
1) Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Тақырыпты болжауМәселені болжауОқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау Дәйексөздер-ге,үзінділерге с үйене отырып, көтерілетін мәселені болжау түпнұсқамен салыстыру

9 слайд

1) Тыңдалым және айтылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Тақырыпты болжауМәселені болжауОқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау Дәйексөздер-ге,үзінділерге с үйене отырып, көтерілетін мәселені болжау түпнұсқамен салыстыру

Оқылым бөлімінің 7 бөлімшесі бар әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алуОқылым стратегияларын қолдануМәтін бойынша

10 слайд
Оқылым бөлімінің 7 бөлімшесі бар әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алуОқылым стратегияларын қолдануМәтін бойынша сұрақтар құрастыра білуМәтіндерге салыстырмалы анализ жасауМәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыр ату Мәтіннің стильдік ерекшелігін тану Ақпаратты түсіну Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Жинақтау Бағалау

10 слайд

Оқылым бөлімінің 7 бөлімшесі бар әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алуОқылым стратегияларын қолдануМәтін бойынша сұрақтар құрастыра білуМәтіндерге салыстырмалы анализ жасауМәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыр ату Мәтіннің стильдік ерекшелігін тану Ақпаратты түсіну Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Жинақтау Бағалау

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салысты

11 слайд
9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; • Ұсынылған оқу мақсаттарының кодын түсіндіріңіз. • Қандай дағдының бөлімшесіне қатысты мақсат? • Бір сабақта осы екі мақсатты алуға болады ма?

11 слайд

9- сынып, қазақ тілі 9 . 3 . 3 . 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі ( диаграмма, кесте ) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді ( тенденция ) анықтап жазу 9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; • Ұсынылған оқу мақсаттарының кодын түсіндіріңіз. • Қандай дағдының бөлімшесіне қатысты мақсат? • Бір сабақта осы екі мақсатты алуға болады ма?

Сессия залдарына бөліну • Т1 мамандары 1,2, залға бөлінеміз: • Т2 негізгі залда қаламыз.

12 слайд
Сессия залдарына бөліну • Т1 мамандары 1,2, залға бөлінеміз: • Т2 негізгі залда қаламыз.

12 слайд

Сессия залдарына бөліну • Т1 мамандары 1,2, залға бөлінеміз: • Т2 негізгі залда қаламыз.

Т2 – оқыту қазақ тілінде емес сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті «Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу бағдарламасының негізгі міндет

13 слайд
Т2 – оқыту қазақ тілінде емес сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті «Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу бағдарламасының негізгі міндеттері: 1) шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру; 2) білім деңгейі жоғары, ой-өрісі дамыған тұлға қалыптастыру; 3) туындаған мәселелерді шеше білетін, шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу; 4) оқушыларды сөйлесім әрекетінің түрлерін әлеуметтік ортада қолдана білуге үйрету; 5) оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту; 6) оқушыны қазақ халқының мәдениетімен, әдебиетімен, ұлттық салт-дәстүрімен таныстырып, мәдени ортада пайдалануға баулу, қазақ еліне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін тәрбиелеу.

13 слайд

Т2 – оқыту қазақ тілінде емес сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиеті «Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу бағдарламасының негізгі міндеттері: 1) шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру; 2) білім деңгейі жоғары, ой-өрісі дамыған тұлға қалыптастыру; 3) туындаған мәселелерді шеше білетін, шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу; 4) оқушыларды сөйлесім әрекетінің түрлерін әлеуметтік ортада қолдана білуге үйрету; 5) оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту; 6) оқушыны қазақ халқының мәдениетімен, әдебиетімен, ұлттық салт-дәстүрімен таныстырып, мәдени ортада пайдалануға баулу, қазақ еліне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін тәрбиелеу.

Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым; 5) тілдік бағдар. Оқу мақсаттарарын жүйе

14 слайд
Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым; 5) тілдік бағдар. Оқу мақсаттарарын жүйелеңіз а/ 5.2.2.1. в/ 5.1.2.1. с/ 5.3.4.1. д/ 5.5.3.1. е/ 5.4.1.1.

14 слайд

Оқыту пәнінің мазмұнын 5 бөлім құрайды: 1) тыңдалым; 2) айтылым; 3) оқылым; 4) жазылым; 5) тілдік бағдар. Оқу мақсаттарарын жүйелеңіз а/ 5.2.2.1. в/ 5.1.2.1. с/ 5.3.4.1. д/ 5.5.3.1. е/ 5.4.1.1.

1.Тыңдалым бөлімінің 6 бөлімшесі бар тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.негізгі ойды анықтау;көркем шығармаларды

15 слайд
1.Тыңдалым бөлімінің 6 бөлімшесі бар тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.негізгі ойды анықтау;көркем шығармаларды тыңдау; сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;Назарын шоғырландырып тыңдау; Болжау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

15 слайд

1.Тыңдалым бөлімінің 6 бөлімшесі бар тыңдалым материалдары бойынша жауап беру.негізгі ойды анықтау;көркем шығармаларды тыңдау; сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;Назарын шоғырландырып тыңдау; Болжау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

Тыңдалымның 4-бөлімшесі «Көркем шығармаларды тыңдау» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

16 слайд
Тыңдалымның 4-бөлімшесі «Көркем шығармаларды тыңдау» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

16 слайд

Тыңдалымның 4-бөлімшесі «Көркем шығармаларды тыңдау» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

Тыңдалымның 6-бөлімшесі «Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру» дағдысы НЕГЕ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАТЫНЫНА мән берейік:

17 слайд
Тыңдалымның 6-бөлімшесі «Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру» дағдысы НЕГЕ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАТЫНЫНА мән берейік:

17 слайд

Тыңдалымның 6-бөлімшесі «Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру» дағдысы НЕГЕ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАТЫНЫНА мән берейік:

2 «Айтылым»: бөлімінің 6 бөлімшесі бар Визуалды материалдар арқылы тілді дамытуСенімді және еркін жауап беру Мәтіннің негі

18 слайд
2 «Айтылым»: бөлімінің 6 бөлімшесі бар Визуалды материалдар арқылы тілді дамытуСенімді және еркін жауап беру Мәтіннің негізгі аспектілерін анықтау және талқылау Орфоэпиялық нормаларды сақтау Сөз мәнері мен сөйлеу этикетіСөздік қорының алуандылығы Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

18 слайд

2 «Айтылым»: бөлімінің 6 бөлімшесі бар Визуалды материалдар арқылы тілді дамытуСенімді және еркін жауап беру Мәтіннің негізгі аспектілерін анықтау және талқылау Орфоэпиялық нормаларды сақтау Сөз мәнері мен сөйлеу этикетіСөздік қорының алуандылығы Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

НЕГЕ АЙТЫЛЫМ БӨЛІМІНІҢ 6-БӨЛІМШСІ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАДЫ? ЕТІСТКТЕРІНЕ МӘН БЕРЕЙІК: 5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сыны

19 слайд
НЕГЕ АЙТЫЛЫМ БӨЛІМІНІҢ 6-БӨЛІМШСІ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАДЫ? ЕТІСТКТЕРІНЕ МӘН БЕРЕЙІК: 5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сынып иллюстраци яларды сипаттау әңгіме құрастыру суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттард ы өзара салыстырып бағалау

19 слайд

НЕГЕ АЙТЫЛЫМ БӨЛІМІНІҢ 6-БӨЛІМШСІ БАҒАЛАУ ДЕҢГЕЙІНЕ ЖАТАДЫ? ЕТІСТКТЕРІНЕ МӘН БЕРЕЙІК: 5-сынып 6-сынып 7-сынып 8-сынып 9-сынып иллюстраци яларды сипаттау әңгіме құрастыру суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттард ы өзара салыстырып бағалау

3. Оқылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалауҚосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерд

20 слайд
3. Оқылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалауҚосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді оқуМәтіндерге салыстырмалы талдау жасауКөркем шығарма ларды оқу Стильдік ерекшеліктерді анықтау Мәтіндегі ақпаратты анықтау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

20 слайд

3. Оқылым бөлімінің 6 бөлімшесі бар Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалауҚосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді оқуМәтіндерге салыстырмалы талдау жасауКөркем шығарма ларды оқу Стильдік ерекшеліктерді анықтау Мәтіндегі ақпаратты анықтау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

4. Жазылым бөлімінің 5 бөлімшесі бар Орфография және пунктуация Мәліметтерді жинақтау Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу

21 слайд
4. Жазылым бөлімінің 5 бөлімшесі бар Орфография және пунктуация Мәліметтерді жинақтау Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу Эссе жазуӘртүрлі стильде мәтіндер құрастыру Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

21 слайд

4. Жазылым бөлімінің 5 бөлімшесі бар Орфография және пунктуация Мәліметтерді жинақтау Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу Эссе жазуӘртүрлі стильде мәтіндер құрастыру Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

Жазылым бөлімінің 2-бөлімшесі «Эссе жазу» бөлімшесінің сынып жоғарылаған сайын қалай күрделенетініне мән берейік:

22 слайд
Жазылым бөлімінің 2-бөлімшесі «Эссе жазу» бөлімшесінің сынып жоғарылаған сайын қалай күрделенетініне мән берейік:

22 слайд

Жазылым бөлімінің 2-бөлімшесі «Эссе жазу» бөлімшесінің сынып жоғарылаған сайын қалай күрделенетініне мән берейік:

Жазылым бөлімінің 3-бөлімшесі «Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне

23 слайд
Жазылым бөлімінің 3-бөлімшесі «Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

23 слайд

Жазылым бөлімінің 3-бөлімшесі «Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу» дағдысы сынып жоғарылаған сайын қалай кеңейетініне мән берейік:

5. «Тілдік бағдар» бөлімі • 1 . Сөз таптары • 5.5.1.1. Зат есім • 5.5.1.2. Сын есім • 5.5.1.3. Сан есім • 5.5.1.4. Есімдік •

24 слайд
5. «Тілдік бағдар» бөлімі • 1 . Сөз таптары • 5.5.1.1. Зат есім • 5.5.1.2. Сын есім • 5.5.1.3. Сан есім • 5.5.1.4. Есімдік • 5.5.1.5. Етістік • 5.5.1.6. Үстеу • 5.5.1.7. Шылау • 2. Сөйлем 5-6- сыныптар Жай сөйлем • 7-8-сыныптар Салалас құрмаластың түрлері • 9-сынып Сабақтас құрмалас сөйлемдер

24 слайд

5. «Тілдік бағдар» бөлімі • 1 . Сөз таптары • 5.5.1.1. Зат есім • 5.5.1.2. Сын есім • 5.5.1.3. Сан есім • 5.5.1.4. Есімдік • 5.5.1.5. Етістік • 5.5.1.6. Үстеу • 5.5.1.7. Шылау • 2. Сөйлем 5-6- сыныптар Жай сөйлем • 7-8-сыныптар Салалас құрмаластың түрлері • 9-сынып Сабақтас құрмалас сөйлемдер

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ...... тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар еді

25 слайд
"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ...... тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.

25 слайд

"Аспазшы" стратегиясы бойынша рефлексия ...... тойдым. ......аса тоймадым. ......қорыта алмадым. .... . дайындауды ұсынар едім.