Қазақстанда жасалған

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанда жасалған

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты:1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тауар- ақша қатнасынының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. Кейбір оқушылар: Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін әңгімелейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жасалған Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құры

#1 слайд
Пәні: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жасалған Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тауар - ақша қатнасынының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. Кейбір оқушылар: Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін әңгімелейді. Бағалау критерийлері: Тауар –ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіреді. - Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрлымын, олардың қайдан келетінін анықтайды. -Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін біледі .

1 слайд

Пәні: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жасалған Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тауар - ақша қатнасынының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. Кейбір оқушылар: Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін әңгімелейді. Бағалау критерийлері: Тауар –ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіреді. - Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрлымын, олардың қайдан келетінін анықтайды. -Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін біледі .

моделдеу ,

#2 слайд
моделдеу , дәлелдеу пәнаралық байланыс (математика) белсенді оқу бірлескен оқу, проблеманы шешу, пәнаралық байланыс дәлелдеу. (сауат ашу) Бірлескен оқу, зерттеу ,дәлелдеу. Пәнаралық байланыс (жаратылыстану) Сабағымда ашық сұрақтар пайдаландым.Сабақта пайдаланған белсенді оқу тәсілдері Тапсырмалар орындау барысында іске асырылатын дағдылар «Дүкен» ойыны «Жалғасын тап» ойыны «Қазақстанға саяхат» тапсырмасы

2 слайд

моделдеу , дәлелдеу пәнаралық байланыс (математика) белсенді оқу бірлескен оқу, проблеманы шешу, пәнаралық байланыс дәлелдеу. (сауат ашу) Бірлескен оқу, зерттеу ,дәлелдеу. Пәнаралық байланыс (жаратылыстану) Сабағымда ашық сұрақтар пайдаландым.Сабақта пайдаланған белсенді оқу тәсілдері Тапсырмалар орындау барысында іске асырылатын дағдылар «Дүкен» ойыны «Жалғасын тап» ойыны «Қазақстанға саяхат» тапсырмасы

Сараланған оқу тәсілдері «Дүкен» ойыны Мақсаты: Тауар- ақша қатынасынының түрлерін біледі. «Жалғасын тап» тапсырмасы Мақса

#3 слайд
Сараланған оқу тәсілдері «Дүкен» ойыны Мақсаты: Тауар- ақша қатынасынының түрлерін біледі.   «Жалғасын тап» тапсырмасы Мақсаты:Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. «Қазақстанға саяхат» ойыны Мақсаты: Қазақстанның аймақтарында қандай өнімдердің өндірілетіні туралы әңгімелейді. -Заттардың қайдан келетінін анықтайды -Ақшаға сатып алынатын заттарды анықтайды. -Ақша қайдан келетінін анықтайды. -«Дастархандағы ас» тақырыбы не туралы екенін біледі. -Тағамдар дастарханға еңбекпен келетінін айтады. -Әңгімені өз бетінше жалғастырады.   - Қазақстан картасы туралы біледі -Солтүстік ,оңтүстік , батыс , шығыс аймақтарын біледі. -Сол аймақтарда қандай өнім өндірілетінін айта алады.

3 слайд

Сараланған оқу тәсілдері «Дүкен» ойыны Мақсаты: Тауар- ақша қатынасынының түрлерін біледі.   «Жалғасын тап» тапсырмасы Мақсаты:Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. «Қазақстанға саяхат» ойыны Мақсаты: Қазақстанның аймақтарында қандай өнімдердің өндірілетіні туралы әңгімелейді. -Заттардың қайдан келетінін анықтайды -Ақшаға сатып алынатын заттарды анықтайды. -Ақша қайдан келетінін анықтайды. -«Дастархандағы ас» тақырыбы не туралы екенін біледі. -Тағамдар дастарханға еңбекпен келетінін айтады. -Әңгімені өз бетінше жалғастырады.   - Қазақстан картасы туралы біледі -Солтүстік ,оңтүстік , батыс , шығыс аймақтарын біледі. -Сол аймақтарда қандай өнім өндірілетінін айта алады.

Рефлексия Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарланғанымда оқу мақсатын дұрыс таңдай алмағанымды айтты.Оқу мақсатын дұ

#4 слайд
Рефлексия Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарланғанымда оқу мақсатын дұрыс таңдай алмағанымды айтты.Оқу мақсатын дұрыс алдым соған қарай сабақ жоспарым дұрысталды. Тренер тарапынан :Әр тапсырманың мақсаты дұрыс қойылмағаның ескертті. Осы ұсыныстарға сүйене отырып өз сабақ жоспарымды жіберілген қателерді түзеттім. Түзутілер енгізген соң абақ жоспарым нақтыланды.

4 слайд

Рефлексия Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарланғанымда оқу мақсатын дұрыс таңдай алмағанымды айтты.Оқу мақсатын дұрыс алдым соған қарай сабақ жоспарым дұрысталды. Тренер тарапынан :Әр тапсырманың мақсаты дұрыс қойылмағаның ескертті. Осы ұсыныстарға сүйене отырып өз сабақ жоспарымды жіберілген қателерді түзеттім. Түзутілер енгізген соң абақ жоспарым нақтыланды.

Файл форматы:
pptx
07.06.2019
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі