Қазақстанда жасалған
Қазақстанда жасалған

#1 слайд
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жасалған
Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз
қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тауар - ақша қатнасынының түрлерін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Тауар ұғымы туралы түсінік
қалыптастыру.
Кейбір оқушылар: Қазақстанның қандай аймақтарында қандай
өнімдер өндірілетінін әңгімелейді.
Бағалау критерийлері: Тауар –ақша қатынасының қарапайым
түрлерін түсіндіреді.
- Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрлымын,
олардың қайдан келетінін анықтайды.
-Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін
біледі .
1 слайд
Пәні: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жасалған Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тауар - ақша қатнасынының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. Кейбір оқушылар: Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін әңгімелейді. Бағалау критерийлері: Тауар –ақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіреді. - Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрлымын, олардың қайдан келетінін анықтайды. -Қазақстанның қандай аймақтарында қандай өнімдер өндірілетінін біледі .
#2 слайд
моделдеу , дәлелдеу
пәнаралық байланыс
(математика)
белсенді оқу
бірлескен оқу, проблеманы шешу,
пәнаралық байланыс дәлелдеу.
(сауат ашу)
Бірлескен оқу, зерттеу ,дәлелдеу.
Пәнаралық байланыс
(жаратылыстану)
Сабағымда ашық сұрақтар пайдаландым.Сабақта пайдаланған
белсенді оқу
тәсілдері Тапсырмалар орындау
барысында іске
асырылатын дағдылар
«Дүкен»
ойыны
«Жалғасын
тап» ойыны
«Қазақстанға
саяхат»
тапсырмасы
2 слайд
моделдеу , дәлелдеу пәнаралық байланыс (математика) белсенді оқу бірлескен оқу, проблеманы шешу, пәнаралық байланыс дәлелдеу. (сауат ашу) Бірлескен оқу, зерттеу ,дәлелдеу. Пәнаралық байланыс (жаратылыстану) Сабағымда ашық сұрақтар пайдаландым.Сабақта пайдаланған белсенді оқу тәсілдері Тапсырмалар орындау барысында іске асырылатын дағдылар «Дүкен» ойыны «Жалғасын тап» ойыны «Қазақстанға саяхат» тапсырмасы
#3 слайд
Сараланған оқу тәсілдері
«Дүкен» ойыны
Мақсаты: Тауар- ақша
қатынасынының түрлерін
біледі.
«Жалғасын тап»
тапсырмасы
Мақсаты:Тауар ұғымы
туралы түсінік
қалыптастыру.
«Қазақстанға саяхат»
ойыны
Мақсаты: Қазақстанның
аймақтарында қандай
өнімдердің өндірілетіні
туралы әңгімелейді. -Заттардың қайдан келетінін анықтайды
-Ақшаға сатып алынатын заттарды анықтайды.
-Ақша қайдан келетінін анықтайды.
-«Дастархандағы ас» тақырыбы не туралы екенін
біледі.
-Тағамдар дастарханға еңбекпен келетінін айтады.
-Әңгімені өз бетінше жалғастырады.
- Қазақстан картасы туралы біледі
-Солтүстік ,оңтүстік , батыс , шығыс
аймақтарын біледі.
-Сол аймақтарда қандай өнім өндірілетінін
айта алады.
3 слайд
Сараланған оқу тәсілдері «Дүкен» ойыны Мақсаты: Тауар- ақша қатынасынының түрлерін біледі. «Жалғасын тап» тапсырмасы Мақсаты:Тауар ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. «Қазақстанға саяхат» ойыны Мақсаты: Қазақстанның аймақтарында қандай өнімдердің өндірілетіні туралы әңгімелейді. -Заттардың қайдан келетінін анықтайды -Ақшаға сатып алынатын заттарды анықтайды. -Ақша қайдан келетінін анықтайды. -«Дастархандағы ас» тақырыбы не туралы екенін біледі. -Тағамдар дастарханға еңбекпен келетінін айтады. -Әңгімені өз бетінше жалғастырады. - Қазақстан картасы туралы біледі -Солтүстік ,оңтүстік , батыс , шығыс аймақтарын біледі. -Сол аймақтарда қандай өнім өндірілетінін айта алады.
#4 слайд
Рефлексия
Мен қысқа мерзімді жоспарын
жоспарланғанымда оқу мақсатын дұрыс таңдай
алмағанымды айтты.Оқу мақсатын дұрыс алдым
соған қарай сабақ жоспарым дұрысталды.
Тренер тарапынан :Әр тапсырманың мақсаты
дұрыс қойылмағаның ескертті. Осы ұсыныстарға
сүйене отырып өз сабақ жоспарымды жіберілген
қателерді түзеттім. Түзутілер енгізген соң абақ
жоспарым нақтыланды.
4 слайд
Рефлексия Мен қысқа мерзімді жоспарын жоспарланғанымда оқу мақсатын дұрыс таңдай алмағанымды айтты.Оқу мақсатын дұрыс алдым соған қарай сабақ жоспарым дұрысталды. Тренер тарапынан :Әр тапсырманың мақсаты дұрыс қойылмағаның ескертті. Осы ұсыныстарға сүйене отырып өз сабақ жоспарымды жіберілген қателерді түзеттім. Түзутілер енгізген соң абақ жоспарым нақтыланды.
шағым қалдыра аласыз













