Материалдар / Қазақстанның өзендері мен көлдері

Қазақстанның өзендері мен көлдері

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабақтарында ақпараттық — коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімділігі: • оқушының өз бетімен жұмысы; • аз уақытта көп білім алып, уақытты үнемдеу; • білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; • шығармашылық есептер шығару кезінде физикалық құбылыстарды түсіндіру арқылы жүзеге асыру; • қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; • қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; • экономикалық тиімділігі; • іс-әрекет, қимылды қажет ететін пәндер мен тапсырмаларды оқып үйрену; • қарапайым көзбен көріп, қолмен ұстап сезіну немесе құлақ пен есту мүмкіндіктері болмайтын табиғаттың таңғажайып процестерімен әр түрлі тәжірибе нәтижелерін көріп, сезіну мүмкіндігі; • оқушының ой-өрісін дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2022
314
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебіінің география пәні мұғалімі УСЕНОВ ГАЙРАТ ИБРАИМОВИЧГеография сабақтарында жаңа ақпара

1 слайд
Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебіінің география пәні мұғалімі УСЕНОВ ГАЙРАТ ИБРАИМОВИЧГеография сабақтарында жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланудың тиімділігі Қазіргі білім жүйесінің ерекшілігі – тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыру. Бiлiм беру саласында инновациялық үрдiстi жүзеге асыру мұғалiмдерден өз мінез- құлықтарын, ұстанымдарын, мүмкіндіктерін түрлендiрудi талап етеді. Оқушылардың ақпараттық құзырлылығы мен ақпараттық мәдениетiн қалыпастыру қазiргi таңда үздiксiз педагогикалық бiлiм беру жүйесiндегi ең көкейтестi мәселелердiң бiрiне айналып отыр .

1 слайд

Ш. Ниязов атындағы жалпы орта мектебіінің география пәні мұғалімі УСЕНОВ ГАЙРАТ ИБРАИМОВИЧГеография сабақтарында жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланудың тиімділігі Қазіргі білім жүйесінің ерекшілігі – тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыру. Бiлiм беру саласында инновациялық үрдiстi жүзеге асыру мұғалiмдерден өз мінез- құлықтарын, ұстанымдарын, мүмкіндіктерін түрлендiрудi талап етеді. Оқушылардың ақпараттық құзырлылығы мен ақпараттық мәдениетiн қалыпастыру қазiргi таңда үздiксiз педагогикалық бiлiм беру жүйесiндегi ең көкейтестi мәселелердiң бiрiне айналып отыр .

География сабақтарында жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланудың тиімділігі География сабақтарында ақпаратт

2 слайд
География сабақтарында жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланудың тиімділігі География сабақтарында ақпараттық — коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімділігі: • оқушының өз бетімен жұмысы; • аз уақытта көп білім алып, уақытты үнемдеу; • білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; • шығармашылық есептер шығару кезінде физикалық құбылыстарды түсіндіру арқылы жүзеге асыру; • қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; • қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; • экономикалық тиімділігі; • іс-әрекет, қимылды қажет ететін пәндер мен тапсырмаларды оқып үйрену; • қарапайым көзбен көріп, қолмен ұстап сезіну немесе құлақ пен есту мүмкіндіктері болмайтын табиғаттың таңғажайып процестерімен әр түрлі тәжірибе нәтижелерін көріп, сезіну мүмкіндігі; • оқушының ой-өрісін дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор.

2 слайд

География сабақтарында жаңа ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдаланудың тиімділігі География сабақтарында ақпараттық — коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімділігі: • оқушының өз бетімен жұмысы; • аз уақытта көп білім алып, уақытты үнемдеу; • білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; • шығармашылық есептер шығару кезінде физикалық құбылыстарды түсіндіру арқылы жүзеге асыру; • қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; • қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; • экономикалық тиімділігі; • іс-әрекет, қимылды қажет ететін пәндер мен тапсырмаларды оқып үйрену; • қарапайым көзбен көріп, қолмен ұстап сезіну немесе құлақ пен есту мүмкіндіктері болмайтын табиғаттың таңғажайып процестерімен әр түрлі тәжірибе нәтижелерін көріп, сезіну мүмкіндігі; • оқушының ой-өрісін дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор.

АКТ да пайдаланатын платформалар 1 463 2 6 105 5 Bilim Media Group Қазақстандағы электронды оқыту нарығын дамытушы, иннов

3 слайд
АКТ да пайдаланатын платформалар 1 463 2 6 105 5 Bilim Media Group   Қазақстандағы электронды оқыту нарығын дамытушы, инновациялық компания. алғашқы жобасы imektep.kz бастауыш мектеп бағдарламасына негізделген онлайн білім беру платформасы болатын. Кейін компания itest.kz ұлттық бірыңғай тестіне дайындалуға арналған онлайн платформасын және bilimland.kz деп аталатын интерактивті сабақтардан тұратын білім беру платформасын іске қосты.  6 Kahoot     әр түрлі платформалар арасындағы қайышылықты сынып ішінде шешкен сервис болып табылады. Ол арқылы көптеген тест тапсырмаларын сурет, видео қойып жасауға болады. Онымен тест тапсырмасын құрастырып, тест өткізу үшін интернетке қосылу керек. Бұл  сервис арқылы сондай-ақ сайыс өткізуге болады. Мысалы мұғалім компьютері арқылы бір мезетте бір тесті әртүрлі гаджеттермен қатыстыра аласыз. Ең маңыздысы  Kahoot — тегін білімді тексеруді ыңғайлы қызықты ресурс болып саналады. 8 Twig World – видео фильмдер түріндегі оқуға арналған ресурстар ұсынатын, көптеген халықаралық марапатқа ие маңдайалды британдық білім беру компаниясы. Bilim Media Group ж ə не Twig компаниялары бірлесе отырып қазақстандық оқушылар мен мұғалімдерге ə лемге үздік деп танылған онлайн білім беру қызметін ұсынады. 13 тілге аударылып, 35 елде іске қосылған бұл инновациялық оқыту құралы  11 «Zip Grade» мобильдық интернет ресурсы. Бұл бағдарламаға а лдын ала құрастырылған тест жауаптары кіріктіріледі. Тест парақтарына жауаптарын, жылдам мобильдық телефон арқылы сүретке түсіріп, нәтижелерін көрсетеді. Интербелсенді тақта арқылы дұрыс жауаптарын көре алады. Осы тест барысында оқушылардың бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгендігі, меңгергендігін анықтай аламыз 10 Уикипедия   Уики технологиясының негізінде жасалған оқырмандар мен авторлар үшін тегін және ашық, көптілді, онлайн  энциклопедия. Жобаның иесі және оның дамуына жауапты Уикимедиа қоры болып саналады. Қазақстанда ол 2002 жылдың 3-маусымынан бастап жұмыс жасап келеді [. .

3 слайд

АКТ да пайдаланатын платформалар 1 463 2 6 105 5 Bilim Media Group   Қазақстандағы электронды оқыту нарығын дамытушы, инновациялық компания. алғашқы жобасы imektep.kz бастауыш мектеп бағдарламасына негізделген онлайн білім беру платформасы болатын. Кейін компания itest.kz ұлттық бірыңғай тестіне дайындалуға арналған онлайн платформасын және bilimland.kz деп аталатын интерактивті сабақтардан тұратын білім беру платформасын іске қосты.  6 Kahoot     әр түрлі платформалар арасындағы қайышылықты сынып ішінде шешкен сервис болып табылады. Ол арқылы көптеген тест тапсырмаларын сурет, видео қойып жасауға болады. Онымен тест тапсырмасын құрастырып, тест өткізу үшін интернетке қосылу керек. Бұл  сервис арқылы сондай-ақ сайыс өткізуге болады. Мысалы мұғалім компьютері арқылы бір мезетте бір тесті әртүрлі гаджеттермен қатыстыра аласыз. Ең маңыздысы  Kahoot — тегін білімді тексеруді ыңғайлы қызықты ресурс болып саналады. 8 Twig World – видео фильмдер түріндегі оқуға арналған ресурстар ұсынатын, көптеген халықаралық марапатқа ие маңдайалды британдық білім беру компаниясы. Bilim Media Group ж ə не Twig компаниялары бірлесе отырып қазақстандық оқушылар мен мұғалімдерге ə лемге үздік деп танылған онлайн білім беру қызметін ұсынады. 13 тілге аударылып, 35 елде іске қосылған бұл инновациялық оқыту құралы  11 «Zip Grade» мобильдық интернет ресурсы. Бұл бағдарламаға а лдын ала құрастырылған тест жауаптары кіріктіріледі. Тест парақтарына жауаптарын, жылдам мобильдық телефон арқылы сүретке түсіріп, нәтижелерін көрсетеді. Интербелсенді тақта арқылы дұрыс жауаптарын көре алады. Осы тест барысында оқушылардың бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгендігі, меңгергендігін анықтай аламыз 10 Уикипедия   Уики технологиясының негізінде жасалған оқырмандар мен авторлар үшін тегін және ашық, көптілді, онлайн  энциклопедия. Жобаның иесі және оның дамуына жауапты Уикимедиа қоры болып саналады. Қазақстанда ол 2002 жылдың 3-маусымынан бастап жұмыс жасап келеді [. .

Галерея әдісі

4 слайд
Галерея әдісі

4 слайд

Галерея әдісі

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ішкі сулары

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ішкі сулары

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ішкі сулары

1.Бұқтырма, Шүлбі, Қапшағай, Шардара, Өскемен СЭС-тері салынған өзендерді табыңыз . А/ Ертіс, Шу, Сырдария В/ Ертіс, Іле, Сырда

6 слайд
1.Бұқтырма, Шүлбі, Қапшағай, Шардара, Өскемен СЭС-тері салынған өзендерді табыңыз . А/ Ертіс, Шу, Сырдария В/ Ертіс, Іле, Сырдария С/ Ертіс, Жайық, Тобыл Д/ Ертіс, Есіл,Іле 2.Қазақстанның ең мол сулы өзенін көрсетіңіз. А/ Іле В/ Сырдария С/ Ертіс Д/ Жай 3.Сырдария өзені суының лайлылығының жоғары болу себебі неде? А/ Ағынның көп болуынан В/ Биік таулы аудандардан басталғандықтан С/ Өзен бойында суармалы егіншілік алқаптарының болуынан Д/ Арнасының борпылдақ жыныстардың арасынан өтуінен 4.Арал теңізі шығу тегіне қарай қандай көлге жатады? А/ Реликтілі В/ Карсталы С/ Мұздық Д/ Тектоникалық

6 слайд

1.Бұқтырма, Шүлбі, Қапшағай, Шардара, Өскемен СЭС-тері салынған өзендерді табыңыз . А/ Ертіс, Шу, Сырдария В/ Ертіс, Іле, Сырдария С/ Ертіс, Жайық, Тобыл Д/ Ертіс, Есіл,Іле 2.Қазақстанның ең мол сулы өзенін көрсетіңіз. А/ Іле В/ Сырдария С/ Ертіс Д/ Жай 3.Сырдария өзені суының лайлылығының жоғары болу себебі неде? А/ Ағынның көп болуынан В/ Биік таулы аудандардан басталғандықтан С/ Өзен бойында суармалы егіншілік алқаптарының болуынан Д/ Арнасының борпылдақ жыныстардың арасынан өтуінен 4.Арал теңізі шығу тегіне қарай қандай көлге жатады? А/ Реликтілі В/ Карсталы С/ Мұздық Д/ Тектоникалық

Үйге тапсырма: Қазақстанның ішкі сулары тақырыбын оқу, кескін картаға Қазақстанның өзендерін түсіру

7 слайд
Үйге тапсырма: Қазақстанның ішкі сулары тақырыбын оқу, кескін картаға Қазақстанның өзендерін түсіру

7 слайд

Үйге тапсырма: Қазақстанның ішкі сулары тақырыбын оқу, кескін картаға Қазақстанның өзендерін түсіру

8 слайд

8 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ