«Қазақтың ұлттық ойындары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім беру саласы
«Денсаулық»
Ұйымдастырылған
оқу қызметі Дене шынықтыру
Бөлім /
бөлімшесі
Оқу мақсаты
ҰОҚ мақсаты 4. Шығармашылық қабілеттер және ойлау.
4.1
Ойындардағы шығармашылық қабілеттер
Тақырыбы:
«Қазақтың ұлттық ойындары»
0.4.1.1. ойындағы шығармашылық қабілеттерді
дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу,
қимылдарды құрастыру)
Қазақтың ұлттық ойындары мазмұн бойынша педагогтың
көмегімен таныс қимыл-қозғалыс ойындарын
ұйымдастырады. Ойын-эстафеталары, қызықты ойындар,
аттракциондар ұйымдастыру арқылы қимыл белсенділігі
мен шығармашылық қабілеттерін танытады.
1 слайд
Білім беру саласы «Денсаулық» Ұйымдастырылған оқу қызметі Дене шынықтыру Бөлім / бөлімшесі Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты 4. Шығармашылық қабілеттер және ойлау. 4.1 Ойындардағы шығармашылық қабілеттер Тақырыбы: «Қазақтың ұлттық ойындары» 0.4.1.1. ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) Қазақтың ұлттық ойындары мазмұн бойынша педагогтың көмегімен таныс қимыл-қозғалыс ойындарын ұйымдастырады. Ойын-эстафеталары, қызықты ойындар, аттракциондар ұйымдастыру арқылы қимыл белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін танытады.
2 слайд
Шаттық шеңбері:
Балаларды ҰОҚ
тарту әдістері Сапқа бөліну:
Екі топқа бөлінедіЖұппен ойнау:
Ұлттық ойындар
«Тауық күрес»
«Қыз қуу»
«Арқан тартыс»
Топтасып ойнау:
Ұлттық ойындар
«Бәйге»
«Арқан тартыс»
«Кім жылдам?»
«Ханталапай» Рефлексия:
«Тақия кигізу» Тыныс алу жаттығуы:
«Шар үрлеу»Біз бақытты баламыз,
Шыныға да аламыз.
Сәулетті елдің көгінде,
Шам-шырақ боп жанамыз .
2 слайд
Шаттық шеңбері: Балаларды ҰОҚ тарту әдістері Сапқа бөліну: Екі топқа бөлінедіЖұппен ойнау: Ұлттық ойындар «Тауық күрес» «Қыз қуу» «Арқан тартыс» Топтасып ойнау: Ұлттық ойындар «Бәйге» «Арқан тартыс» «Кім жылдам?» «Ханталапай» Рефлексия: «Тақия кигізу» Тыныс алу жаттығуы: «Шар үрлеу»Біз бақытты баламыз, Шыныға да аламыз. Сәулетті елдің көгінде, Шам-шырақ боп жанамыз .
3 слайд
Саралап оқу әдістері
«Бәйге» ойыны
«Тауық күрес»
ойыны
««Қыз қуу» ойыны
«Кім жылдам?»
ойыны Балаларда 4к моделіне сәйкес
коммуникативтілік пен жұптық
дағды қалыптасады, яғни
балаларда бір-бірімен қарым-
қатынас жасау дағдылары мен
командалық бірлескен рух
қалыптасады. Саралап оқыту
әдісіне сәйкес балалардың
қызығушылығы артып,
нәтижесінде балалар
жылдамдыққа, ептілікке
үйренеді. Балаға еркіндік бере
отырып, мақсатқа бағытталған
оңтайлы әдіс-тәсілдерді қолдану
арқылы балаларда жылдамдық,
ептілік, реакция дағдылары
қалыптасуға ықпал етеді Ресурстар тізімі:
Ағаш аттар,
қамшы, арқан,
бөтелке
қақпақтары,
асықтар, тақия
Нәтиже:
3ҚҚҚ әдісі
бойынша «Тақия
кигізу» ойыны
арқылы нәтижеге қол
жеткіздік.
3 слайд
Саралап оқу әдістері «Бәйге» ойыны «Тауық күрес» ойыны ««Қыз қуу» ойыны «Кім жылдам?» ойыны Балаларда 4к моделіне сәйкес коммуникативтілік пен жұптық дағды қалыптасады, яғни балаларда бір-бірімен қарым- қатынас жасау дағдылары мен командалық бірлескен рух қалыптасады. Саралап оқыту әдісіне сәйкес балалардың қызығушылығы артып, нәтижесінде балалар жылдамдыққа, ептілікке үйренеді. Балаға еркіндік бере отырып, мақсатқа бағытталған оңтайлы әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы балаларда жылдамдық, ептілік, реакция дағдылары қалыптасуға ықпал етеді Ресурстар тізімі: Ағаш аттар, қамшы, арқан, бөтелке қақпақтары, асықтар, тақия Нәтиже: 3ҚҚҚ әдісі бойынша «Тақия кигізу» ойыны арқылы нәтижеге қол жеткіздік.
4 слайд
Бақылау түрлері
Қызықты болдыҚұнды болды
Қиын болды3ҚҚҚ әдісіӨткізілген ұлттық ойын түрлері мен
жаттығулары барысында балалардың ептілік,
жылдамдық және реакция дағдылары
бақыланды. Сонымен қатар балалардың
өзара қарым-қатынас жасай алу ептіліктері
бақыланды. Қолданылған әдіс-тәсілдердің
оқу мақсатына жетуде қаншалықты тиімді
екенін көруге болады .Шапшаңдықтарын
Ептіліктерін
Қарым-қатынастарын
Реакцияларын
4 слайд
Бақылау түрлері Қызықты болдыҚұнды болды Қиын болды3ҚҚҚ әдісіӨткізілген ұлттық ойын түрлері мен жаттығулары барысында балалардың ептілік, жылдамдық және реакция дағдылары бақыланды. Сонымен қатар балалардың өзара қарым-қатынас жасай алу ептіліктері бақыланды. Қолданылған әдіс-тәсілдердің оқу мақсатына жетуде қаншалықты тиімді екенін көруге болады .Шапшаңдықтарын Ептіліктерін Қарым-қатынастарын Реакцияларын
5 слайд
Жоспарлау нәтижелері
Жоспарлау нәтижесінде мақсатқа жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен
ұлттық ойындар қолданылды. Балалардың қызығушылықтары мен жас
ерекшеліктері ескерілді. Балалардың қажеттілік деңгейлеріне қолдау
көретілді. Балалар ойын формалары арқылы жеке, жұптық және топтық
жұмыстарда өз қабілетін білдіре алуға үйренді. Белсенді қимыл-қозғалыс
қызметі мен физикалық өзін-өзі жетілдіру және арнайы спорттық
қабілеттері дамыды.
Кері байланыс:
Оқу қызметін көрсеткен кезімде барлығы ойдағыдай өткен жоқ,уақыт
шапшаңдығын қадағалау қиынға түсті және ресурстарым аздау болды.
Қорытынды:
Қорыта келе, балаларда ептілік, жылдамдық пен реакция қасиеттерін
қалыптастыруда 4К модулі стратегиялары мен саралап оқыту әдіс-тәсілдерін
ҰОҚ тиімді қолданса, онда балаларда дене ептіліктерімен қатар қарым-
қатынас жасау, пікір алмасу, мәселелерді шешу дағдылары да қалыптасады.
5 слайд
Жоспарлау нәтижелері Жоспарлау нәтижесінде мақсатқа жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен ұлттық ойындар қолданылды. Балалардың қызығушылықтары мен жас ерекшеліктері ескерілді. Балалардың қажеттілік деңгейлеріне қолдау көретілді. Балалар ойын формалары арқылы жеке, жұптық және топтық жұмыстарда өз қабілетін білдіре алуға үйренді. Белсенді қимыл-қозғалыс қызметі мен физикалық өзін-өзі жетілдіру және арнайы спорттық қабілеттері дамыды. Кері байланыс: Оқу қызметін көрсеткен кезімде барлығы ойдағыдай өткен жоқ,уақыт шапшаңдығын қадағалау қиынға түсті және ресурстарым аздау болды. Қорытынды: Қорыта келе, балаларда ептілік, жылдамдық пен реакция қасиеттерін қалыптастыруда 4К модулі стратегиялары мен саралап оқыту әдіс-тәсілдерін ҰОҚ тиімді қолданса, онда балаларда дене ептіліктерімен қатар қарым- қатынас жасау, пікір алмасу, мәселелерді шешу дағдылары да қалыптасады.