Материалдар / «Қазақтың ұлттық ойындары»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қазақтың ұлттық ойындары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер мен Оқушыларға тиімді ойындар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
303
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білім беру саласы «Денсаулық» Ұйымдастырылған оқу қызметі Дене шынықтыру Бөлім / бөлімшесі Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты 4. Шығар

1 слайд
Білім беру саласы «Денсаулық» Ұйымдастырылған оқу қызметі Дене шынықтыру Бөлім / бөлімшесі Оқу мақсаты ҰОҚ мақсаты 4. Шығармашылық қабілеттер және ойлау. 4.1 Ойындардағы шығармашылық қабілеттер Тақырыбы: «Қазақтың ұлттық ойындары» 0.4.1.1. ойындағы шығармашылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру) Қазақтың ұлттық ойындары мазмұн бойынша педагогтың көмегімен таныс қимыл-қозғалыс ойындарын ұйымдастырады. Ойын-эстафеталары, қызықты ойындар, аттракциондар ұйымдастыру арқылы қимыл белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін танытады.

Шаттық шеңбері: Балаларды ҰОҚ тарту әдістері Сапқа бөліну: Екі топқа бөлінедіЖұппен ойнау: Ұлттық ойындар «Тауық күрес» «Қыз

2 слайд
Шаттық шеңбері: Балаларды ҰОҚ тарту әдістері Сапқа бөліну: Екі топқа бөлінедіЖұппен ойнау: Ұлттық ойындар «Тауық күрес» «Қыз қуу» «Арқан тартыс» Топтасып ойнау: Ұлттық ойындар «Бәйге» «Арқан тартыс» «Кім жылдам?» «Ханталапай» Рефлексия: «Тақия кигізу» Тыныс алу жаттығуы: «Шар үрлеу»Біз бақытты баламыз, Шыныға да аламыз. Сәулетті елдің көгінде, Шам-шырақ боп жанамыз .

Саралап оқу әдістері «Бәйге» ойыны «Тауық күрес» ойыны ««Қыз қуу» ойыны «Кім жылдам?» ойыны Балаларда 4к моделіне сәйкес ком

3 слайд
Саралап оқу әдістері «Бәйге» ойыны «Тауық күрес» ойыны ««Қыз қуу» ойыны «Кім жылдам?» ойыны Балаларда 4к моделіне сәйкес коммуникативтілік пен жұптық дағды қалыптасады, яғни балаларда бір-бірімен қарым- қатынас жасау дағдылары мен командалық бірлескен рух қалыптасады. Саралап оқыту әдісіне сәйкес балалардың қызығушылығы артып, нәтижесінде балалар жылдамдыққа, ептілікке үйренеді. Балаға еркіндік бере отырып, мақсатқа бағытталған оңтайлы әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы балаларда жылдамдық, ептілік, реакция дағдылары қалыптасуға ықпал етеді Ресурстар тізімі: Ағаш аттар, қамшы, арқан, бөтелке қақпақтары, асықтар, тақия Нәтиже: 3ҚҚҚ әдісі бойынша «Тақия кигізу» ойыны арқылы нәтижеге қол жеткіздік.

Бақылау түрлері Қызықты болдыҚұнды болды Қиын болды3ҚҚҚ әдісіӨткізілген ұлттық ойын түрлері мен жаттығулары барысында балалард

4 слайд
Бақылау түрлері Қызықты болдыҚұнды болды Қиын болды3ҚҚҚ әдісіӨткізілген ұлттық ойын түрлері мен жаттығулары барысында балалардың ептілік, жылдамдық және реакция дағдылары бақыланды. Сонымен қатар балалардың өзара қарым-қатынас жасай алу ептіліктері бақыланды. Қолданылған әдіс-тәсілдердің оқу мақсатына жетуде қаншалықты тиімді екенін көруге болады .Шапшаңдықтарын Ептіліктерін Қарым-қатынастарын Реакцияларын

Жоспарлау нәтижелері Жоспарлау нәтижесінде мақсатқа жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен ұлттық ойындар қолданылды. Балалардың

5 слайд
Жоспарлау нәтижелері Жоспарлау нәтижесінде мақсатқа жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен ұлттық ойындар қолданылды. Балалардың қызығушылықтары мен жас ерекшеліктері ескерілді. Балалардың қажеттілік деңгейлеріне қолдау көретілді. Балалар ойын формалары арқылы жеке, жұптық және топтық жұмыстарда өз қабілетін білдіре алуға үйренді. Белсенді қимыл-қозғалыс қызметі мен физикалық өзін-өзі жетілдіру және арнайы спорттық қабілеттері дамыды. Кері байланыс: Оқу қызметін көрсеткен кезімде барлығы ойдағыдай өткен жоқ,уақыт шапшаңдығын қадағалау қиынға түсті және ресурстарым аздау болды. Қорытынды: Қорыта келе, балаларда ептілік, жылдамдық пен реакция қасиеттерін қалыптастыруда 4К модулі стратегиялары мен саралап оқыту әдіс-тәсілдерін ҰОҚ тиімді қолданса, онда балаларда дене ептіліктерімен қатар қарым- қатынас жасау, пікір алмасу, мәселелерді шешу дағдылары да қалыптасады.