Қазақтың ұлттық ойындары.5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтың ұлттық ойындары.5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен 5-сыныпқа арналған "Қазақтың ұлттық ойындары" тақырыбындағы сабақ жоспары дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналады. Бұл сабақ жоспары таныстырылымында ұлттық ойын түрлері, соның ішінде арқан тартыс туралы айтылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебі Сабақтың тақырыбы: “ҚАЗАҚТЫҢ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАРЫ”.

#1 слайд
Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебі Сабақтың тақырыбы: “ҚАЗАҚТЫҢ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАРЫ”. “АРҚАН ТАРТЫС” ойыны 5-сынып БАЙДУКЕШЕВ АРМАН ЖУСЫПОВИЧ дене шынықтыру пәні мұғалімі

1 слайд

Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Ақсуат жалпы орта білім беретін мектебі Сабақтың тақырыбы: “ҚАЗАҚТЫҢ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАРЫ”. “АРҚАН ТАРТЫС” ойыны 5-сынып БАЙДУКЕШЕВ АРМАН ЖУСЫПОВИЧ дене шынықтыру пәні мұғалімі

Сабақ мақсаттары: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:  5.1.7.1. жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтым

#2 слайд
Сабақ мақсаттары: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:  5.1.7.1. жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс дағдыларын, ұлттық ойындарды, “Арқан тартыс” ойынын біледі, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетеді және түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Арқан тартыс» ойыны кезінде ойын ережесін түсінеді, орындайды. Кейбір оқушылар орындай алады: ойын барысында максималды қарқында қимылдайды және басқаларға өз тобының ойыншыларының жеңіске ұмтылуы үшін күш салады. Жарыс кезінде әділ ойнайды, басқаларына үйрете алады.

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:  5.1.7.1. жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру Барлық оқушылар орындай алады: қимыл-қозғалыс дағдыларын, ұлттық ойындарды, “Арқан тартыс” ойынын біледі, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетеді және түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Арқан тартыс» ойыны кезінде ойын ережесін түсінеді, орындайды. Кейбір оқушылар орындай алады: ойын барысында максималды қарқында қимылдайды және басқаларға өз тобының ойыншыларының жеңіске ұмтылуы үшін күш салады. Жарыс кезінде әділ ойнайды, басқаларына үйрете алады.

Қазақша Орысша Ағылшынша Ұлттық ойын национальная игра national game Арқан тартыс перетягивание каната tug-of-war Ойыншы

#3 слайд
Қазақша Орысша Ағылшынша Ұлттық ойын национальная игра national game Арқан тартыс перетягивание каната tug-of-war Ойыншы игрок player Алдыңғы оқу: 5.2.5.1.Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну. Дескрипторлар: Білім алушы: - берілген жаттығу техникаларын орындайды; - жарыс кезінде әділ ойнайды; - “Арқан тартыс”ойынының ережесін толық біледі және сақтайды; Жетістік критерийлері: Қазақтың ұлттық ойындарын біледі. Топпен жарыса жұмыс жасайды. Жарыс кезінде әділ ойнауға, ұйымшыл болуға үйренеді. Тілдік мақсат: Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пәнаралық байланыс: Математика, орыс тілі, ағылшын тілі

3 слайд

Қазақша Орысша Ағылшынша Ұлттық ойын национальная игра national game Арқан тартыс перетягивание каната tug-of-war Ойыншы игрок player Алдыңғы оқу: 5.2.5.1.Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну. Дескрипторлар: Білім алушы: - берілген жаттығу техникаларын орындайды; - жарыс кезінде әділ ойнайды; - “Арқан тартыс”ойынының ережесін толық біледі және сақтайды; Жетістік критерийлері: Қазақтың ұлттық ойындарын біледі. Топпен жарыса жұмыс жасайды. Жарыс кезінде әділ ойнауға, ұйымшыл болуға үйренеді. Тілдік мақсат: Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пәнаралық байланыс: Математика, орыс тілі, ағылшын тілі

Сабақ барысы: Басы: Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Спорттық киіміне назар аудару. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен

#4 слайд
Сабақ барысы: Басы: Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Спорттық киіміне назар аудару. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен,жетістік критерийлерімен таныстыру. Жалпы денені қыздыру жаттығуларын орындату./Жүру, жүгіру, бір орында орындалатын жаттығулар/ Ортасы: Қазақ халқының ұлттық ойындары туралы мәлімет беру, ұлттық ойын түрлерімен таныстыру.

4 слайд

Сабақ барысы: Басы: Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Спорттық киіміне назар аудару. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен,жетістік критерийлерімен таныстыру. Жалпы денені қыздыру жаттығуларын орындату./Жүру, жүгіру, бір орында орындалатын жаттығулар/ Ортасы: Қазақ халқының ұлттық ойындары туралы мәлімет беру, ұлттық ойын түрлерімен таныстыру.

#5 слайд

5 слайд

 «Арқан тартыс» ұлттық ойынын оқушыларға ойнату. Қозғалмалы ойындар. «Арқан тартыс» ұлттық ойынының ережесімен танысты

#6 слайд
 «Арқан тартыс» ұлттық ойынын оқушыларға ойнату. Қозғалмалы ойындар. «Арқан тартыс» ұлттық ойынының ережесімен таныстыру. Арқан тартыс ойыны — ұлттық ойын. Ойынды жазда көгалды алаңда, спорт залында өткізуге болады. Ойынға ұзындығы 10 метрдей арқан керек. Ол арқанның тең ортасынан орамалмен орап белгі жасайды, белгінің екі жағынан бір жарым-екі метрдей жерден тағы да жогарыдағы тәртіппен белгілейді. Ойынға қатынасушылар тең екі топқа бөлінеді. Ойыншылардың мақсаты — тартысқа түскен екі топ бірін-бірі тартып, жердегі орталық сызықтан бұрын сүйретіп өткізіп әкету. Екі топтың қай жағы орталық сызықтан қарсы топты бұрын сүйреп өткізіп әкетсе, сол жағы ұтқан болады, жеңген жағы бәйгесін алады. Ойынды осы жоғарыдағы тәртіппен жүргізе беруге болады. Ойын қимыл бірлігін қалыптастырып, ынтымақтастық іс-әрекетке тәрбиелейді.

6 слайд

 «Арқан тартыс» ұлттық ойынын оқушыларға ойнату. Қозғалмалы ойындар. «Арқан тартыс» ұлттық ойынының ережесімен таныстыру. Арқан тартыс ойыны — ұлттық ойын. Ойынды жазда көгалды алаңда, спорт залында өткізуге болады. Ойынға ұзындығы 10 метрдей арқан керек. Ол арқанның тең ортасынан орамалмен орап белгі жасайды, белгінің екі жағынан бір жарым-екі метрдей жерден тағы да жогарыдағы тәртіппен белгілейді. Ойынға қатынасушылар тең екі топқа бөлінеді. Ойыншылардың мақсаты — тартысқа түскен екі топ бірін-бірі тартып, жердегі орталық сызықтан бұрын сүйретіп өткізіп әкету. Екі топтың қай жағы орталық сызықтан қарсы топты бұрын сүйреп өткізіп әкетсе, сол жағы ұтқан болады, жеңген жағы бәйгесін алады. Ойынды осы жоғарыдағы тәртіппен жүргізе беруге болады. Ойын қимыл бірлігін қалыптастырып, ынтымақтастық іс-әрекетке тәрбиелейді.

Соңы: Тыныс алу жаттығулары. Екі топ бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділікт

#7 слайд
Соңы: Тыныс алу жаттығулары. Екі топ бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділіктерін, жаңа сабақты меңгеруін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Дифференциалды оқыту : Қабілеті жоғары оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын қатесіз орындайды, ұлттық ойындардың түрлерін, ойнау реттілігін біледі, «Арқан тартыс» ойыны барысында максималды қарқында қимылдайды және топтық ойында көшбасшылық танытады. Қабілеті орташа оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын орындайды, ұлттық ойындардың түрлерін, «Арқан тартыс» ойынының ережесін біледі, ойнайды. Қабілеті төмен оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын орындауда және ойын барысында қателіктер жібереді. Бағалау: Оқушылар “Бас бармақ” тәсілі арқылы әр топта бір-бірін бағалайды.

7 слайд

Соңы: Тыныс алу жаттығулары. Екі топ бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділіктерін, жаңа сабақты меңгеруін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Дифференциалды оқыту : Қабілеті жоғары оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын қатесіз орындайды, ұлттық ойындардың түрлерін, ойнау реттілігін біледі, «Арқан тартыс» ойыны барысында максималды қарқында қимылдайды және топтық ойында көшбасшылық танытады. Қабілеті орташа оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын орындайды, ұлттық ойындардың түрлерін, «Арқан тартыс» ойынының ережесін біледі, ойнайды. Қабілеті төмен оқушылар: Арнайы дене жаттығуларын орындауда және ойын барысында қателіктер жібереді. Бағалау: Оқушылар “Бас бармақ” тәсілі арқылы әр топта бір-бірін бағалайды.

Ресурстар: спорт залы, ысқырық, белгі қойылған арқан Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаты/оқыту шынайы болды ма? Бүгін

#8 слайд
Ресурстар: спорт залы, ысқырық, белгі қойылған арқан Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаты/оқыту шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақтағы ахуал қалай болды?  Менің жұмысқа деген саралау тәсілім тиімді болды ма? Мен жоспарыма қандай өзгеріс енгізгім келеді?  Қорытынды:  Оқушыларға қойылатын сұрақтар:  А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)?  1:  2:  Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)  1:  2:  В). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?

8 слайд

Ресурстар: спорт залы, ысқырық, белгі қойылған арқан Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаты/оқыту шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақтағы ахуал қалай болды?  Менің жұмысқа деген саралау тәсілім тиімді болды ма? Мен жоспарыма қандай өзгеріс енгізгім келеді?  Қорытынды:  Оқушыларға қойылатын сұрақтар:  А)Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)?  1:  2:  Б)Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен, ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар)  1:  2:  В). Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?

Файл форматы:
pptx
15.12.2018
518
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі