"Қосымша білім беру ұйымдарының негізгі мақсат-міндеттері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Майқайың балалар өнер мектебі
Қосымша білім беру ұйымдарының
негізгі мақсат міндеттері
Дайындаған: Майқайың балалар өнер мектебінің
директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Хабдраш Ғалия Хархууқызы
2017 жыл
1 слайд
Майқайың балалар өнер мектебі Қосымша білім беру ұйымдарының негізгі мақсат міндеттері Дайындаған: Майқайың балалар өнер мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Хабдраш Ғалия Хархууқызы 2017 жыл
2 слайд
Мектептен тыс ұйымдарда қосымша білім берудің
негізгі мақсаты:
-
балалардың шығармашылық және танымдық
мотивациясын дамыту;
-
дербес талаптарын қанағаттандыру;
-
өз еркіне сай кәсіп таңдауына жәрдемдесу;
-
қоғамдық өмірге бейімдеу;
-
бос уақытын мазмұнды ұйымдастыруына жағдай жасау
2 слайд
Мектептен тыс ұйымдарда қосымша білім берудің негізгі мақсаты: - балалардың шығармашылық және танымдық мотивациясын дамыту; - дербес талаптарын қанағаттандыру; - өз еркіне сай кәсіп таңдауына жәрдемдесу; - қоғамдық өмірге бейімдеу; - бос уақытын мазмұнды ұйымдастыруына жағдай жасау
3 слайд
Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің
ерекшелігі:
балаларды өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін - өзі
жан-жақтылы көрсетуге мүмкіндік береді
Балаларға қосымша білім беру мекемелері жүйесінің басқа
білім беру мекемелерінен айырмашылығы :
бала адамзат еңбегінің, білімнің бірін игергенде ғана соған
дағдыланады, өз қолының шеберлігіне мақсаттанады, өз
ұстазына сенеді.
3 слайд
Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің ерекшелігі: балаларды өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін - өзі жан-жақтылы көрсетуге мүмкіндік береді Балаларға қосымша білім беру мекемелері жүйесінің басқа білім беру мекемелерінен айырмашылығы : бала адамзат еңбегінің, білімнің бірін игергенде ғана соған дағдыланады, өз қолының шеберлігіне мақсаттанады, өз ұстазына сенеді.
4 слайд
Бірыңғай үздіксіз білім беру жүйесі:
-
балалар мен жасөспірімдерді шығармашылық белсенділікке, өз бетінше
білімін жетілдіруге ынталандыратын;
-
білім мазмұнын белсенді және іскерлікпен меңгеруге үйрететін;
-
балаға өзіндік өмірлік тәжірибесін талдап қорытып, оның қалыптасқан
құндылық жүйелерімен ара қатынасын ажырата білуге үйрететін;
-
өз ісіне баға беруге, сөйтіп өз мінез-құлқын қалыптастыруға үйрететін;
-
жаңа ғылыми білімдерді және олардың айқын тенденцияларын ажырата
білуге үйрететін;
-
баланың дамуы мен дербес сана- сезімінің даму эволюциясын ескере
отырып, білім берудің барлық түрлеріндегі мазмұн сабақтастығын
сақтайтын мекеме ретінде бейімделу іс-бағыттары бойынша атқарылатын
жұмыстардың жүйелі, үздіксіз жүргізілуін басшылыққа алады.
4 слайд
Бірыңғай үздіксіз білім беру жүйесі: - балалар мен жасөспірімдерді шығармашылық белсенділікке, өз бетінше білімін жетілдіруге ынталандыратын; - білім мазмұнын белсенді және іскерлікпен меңгеруге үйрететін; - балаға өзіндік өмірлік тәжірибесін талдап қорытып, оның қалыптасқан құндылық жүйелерімен ара қатынасын ажырата білуге үйрететін; - өз ісіне баға беруге, сөйтіп өз мінез-құлқын қалыптастыруға үйрететін; - жаңа ғылыми білімдерді және олардың айқын тенденцияларын ажырата білуге үйрететін; - баланың дамуы мен дербес сана- сезімінің даму эволюциясын ескере отырып, білім берудің барлық түрлеріндегі мазмұн сабақтастығын сақтайтын мекеме ретінде бейімделу іс-бағыттары бойынша атқарылатын жұмыстардың жүйелі, үздіксіз жүргізілуін басшылыққа алады.
5 слайд
Келешек ұрпағымыздың
білімді де білікті болуына
негіз қалау –
БАСТЫ БОРЫШЫМЫЗ!
5 слайд
Келешек ұрпағымыздың білімді де білікті болуына негіз қалау – БАСТЫ БОРЫШЫМЫЗ!